З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

рішенням обласної ради

від 31 січня 2006 року  (14-4-рр)

(ХХХVІ сесія IV скликання)

 

 

 

П р о г р а м а

розвитку місцевого самоврядування

в Харківській області

на 2006-2010 роки

 

м. Харків - 2006


1.1.  ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

На сьогодні в Україні здійснюється низка заходів, спрямованих на здійснення комплексного реформування системи організації влади на місцевому рівні, включаючи питання регіонального розвитку, адміністративно-територіальної реформи, реформи місцевого самоврядування, покращення умов для реалізації прав і свобод людини і громадянина на місцевому рівні, створення правових та матеріально-фінансових засад трансформаційних процесів. Такі реформи набувають пріоритетного значення на шляху євроінтеграції України для зміцнення правових засад громадянського суспільства, поглиблення демократизації публічного управління. При цьому вони мають забезпечувати поступальний розвиток країни, враховувати започатковану у державі конституційну реформу та напрями здійснення перетворень,  визначені законодавчими актами, актами Президента України та Кабінету Міністрів України.

Проте заходи загальнодержавного масштабу жодним чином не виключають необхідності продовження реформ на обласному рівні, з урахуванням соціально-економічних, демографічних, суспільно-політичних та інших регіональних особливостей. Харківська область посідає одне з провідних місць серед регіонів України за економічним потенціалом, часткою у ВВП України та сукупному обсязі надходжень до державного бюджету, рівнем доходів населення та багатьма іншими показниками. Це створює необхідні соціально-економічні передумови для випереджаючого порівняно з іншими регіонами розвитку місцевого самоврядування у Харківській області. Важливим фактором подальшого удосконалення місцевого самоврядування в Харківській області є наявність на її території провідних наукових закладів, у тому числі Національної юридичної академії імені Ярослава Мудрого, Науково-дослідного інституту державного будівництва та місцевого самоврядування Академії правових наук України та ін., чиї фахівці здатні забезпечити належну науково-правову базу для відповідних перетворень.

 

В процесі визначення пріоритетів та механізмів реалізації заходів у сфері місцевого самоврядування та регіонального розвитку, розробки відповідних нормативно-правових актів, здійснення інституційних перетворень велике значення має забезпечення залучення широкого кола громадськості, представників органів місцевого самоврядування до цих процесів з метою налагодження ефективних механізмів партнерства та вдосконалення системи взаємодії між депутатами місцевих рад, службовцями органів місцевого самоврядування різних рівнів та фахівцями в галузі муніципального права й муніципального управління. На шляху інформаційного забезпечення реформування організації влади на місцевому рівні особливого значення набуває проведення роз’яснювальної та просвітницької роботи серед населення, депутатів місцевих рад, працівників органів місцевого самоврядування щодо сутності, змісту та основних напрямків започаткованих реформ.


Зазначені фактори свідчать про необхідність розробки та впровадження комплексу заходів щодо розвитку місцевого самоврядування в Харківській області на сучасному етапі розвитку територіальних громад і органів муніципальної влади всіх рівнів, розташованих на її території. Реалізацію таких заходів передбачається здійснити в межах Програми розвитку місцевого самоврядування в Харківській області, строк дії якої, з урахуванням динаміки суспільно-політичних та соціально-економічних процесів, становитиме 5 років: з 2006 по 2010 рр.  

Програма розвитку місцевого самоврядування в Харківській області на 2006-2010 роки розроблена відповідно до статті 140 Конституції України, Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Європейської хартії місцевого самоврядування, ратифікованої Законом України від 15.07.97р., з урахуванням Указу Президента України від 30.08.2001 N 749/2001 "Про державну підтримку розвитку місцевого самоврядування в Україні" і спрямована на подальший розвиток самоврядування в Харківській області як важливої складової становлення громадянського суспільства.

 

 

1.2. МЕТА ПРОГРАМИ

 

Метою програми розвитку місцевого самоврядування в Харківській області є раціоналізація й підвищення ефективності функціонування системи місцевого самоврядування, забезпечення сталого місцевого та регіонального розвитку, посилення скоординованості роботи органів місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад, науковців, інститутів громадянського суспільства щодо вирішення нагальних проблем регіонального розвитку.

 

 

1.3.         СТРАТЕГІЧНІ ПРІОРИТЕТИ

 

-         посилення ролі інститутів громадянського суспільства у забезпеченні регіонального розвитку;

-         раціоналізація системи органів місцевого самоврядування (в аспекті інституційних та територіальних перетворень);

-         відновлення контролю за станом і динамікою розвитку регіону;

-         формування повноцінної системи місцевого і регіонального самоврядування згідно зі стандартами Ради Європи;

-         забезпечення доступності управлінських та громадських послуг;

-         забезпечення керованості системних перетворень на рівні регіону.

 

1.4. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ

 

1.     Поліпшення умов для реалізації прав і свобод людини і громадянина на регіональному рівні.

 

2.     Забезпечення ефективності організації місцевого самоврядування на регіональному рівні.

 

3.     Правове, методичне, кадрове та інформаційне забезпечення муніципального та регіонального розвитку.

Забезпечення сталого місцевого та регіонального розвитку, наближення  до європейських стандартів вимагає комплексного вирішення завдань, серед яких основні:

 

-         удосконалення механізмів реалізації прав і свобод людини і громадянина на місцевому і регіональному рівні;

-         підвищення рівня правової, політичної культури мешканців області щодо захисту їх прав і свобод шляхом проведення просвітницької діяльності;

-         розв’язання проблемних питань розвитку Харківського регіону та підготовка проектів відповідних програмних документів й нормативно-правових актів;

-         формування адекватної та ефективної структури муніципального управління на обласному, районному і місцевому рівнях;

-         поєднання зусиль органів місцевого самоврядування різного рівня для спільного вирішення питань місцевого й регіонального розвитку;

-         поліпшення взаємодії органів місцевого самоврядування з органами державної виконавчої влади, науковими установами, профспілками, громадськими організаціями при вирішенні питань місцевого значення;

-         вивчення, аналіз, узагальнення і впровадження вітчизняного і світового досвіду  у сфері співпраці органів публічної влади;

-         реформування системи надання адміністративних, управлінських і соціальних послуг згідно з європейськими стандартами;

-         розробка дієвих механізмів громадського контролю за діяльністю всіх суб’єктів місцевого самоврядування;

-         більш широке залучення громадськості до процесів розробки і прийняття владних рішень з питань місцевого значення;

-         заохочення громадської ініціативи з питань місцевого та регіонального розвитку;

-         забезпечення організаційних, правових та матеріально-фінансових умов для максимальної поінформованості членів територіальних спільнот про діяльність відповідних органів місцевого самоврядування;

-         сприяння зростанню ролі органів самоорганізації населення у вирішенні питань місцевого та регіонального значення, надання соціальних послуг населенню;

-          підвищення професійного рівня посадових осіб органів місцевого самоврядування,

-         підвищення престижу служби в органах місцевого самоврядування, активізація у молодіжному середовищі просвітницької діяльності з питань державного будівництва та місцевого самоврядування;

-          надання кваліфікованої юридичної, науково-практичної, консультаційної допомоги органам і посадовим особам місцевого самоврядування з проблемних питань місцевого самоврядування.


2. ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

 

2.1.Реалізація основних завдань Програми передбачає тісну взаємодію органів місцевого самоврядування Харківської області з органами державної влади (Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, міністерствами, іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади), органами місцевого самоврядування інших регіонів, об’єднань громадян, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.

Функції сприяння взаємодії та забезпечення координації роботи органів державної влади, місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання, об’єднань громадян, пов'язаної з виконанням Програми, покладаються на Координаційну раду з питань місцевого самоврядування, яку очолює голова обласної ради.

Положення про Координаційну раду з питань місцевого самоврядування та її склад затверджується обласною радою.

Координаційна рада з питань місцевого самоврядування щороку готує доповідь про стан виконання Програми, яка не пізніше 1 березня оприлюднюється на пленарному засіданні обласної ради.

 

2.2. Організацію  виконання  Програми  здійснюють відповідно до своїх повноважень:

 

2.2.1. Харківська обласна рада:

    

-         забезпечує виконання  Програми  з  питань,  які  належать  до компетенції обласної ради;

-         у разі потреби вносить зміни до Програми;

-         розглядає та приймає нормативно-правові акти,  розроблені  на  виконання Програми;

-         здійснює поточний контроль за виконанням заходів, передбачених Програмою;

-         щороку заслуховує доповідь про стан виконання Програми;

-         забезпечує експертизу проектів нормативно-правових актів, організовує їх публічне обговорення та передачу для подальшого розгляду органам державної влади.

 

-         забезпечує виконання  Програми,  крім вирішення  питань,  віднесених до компетенції обласної ради;

-         затверджує після  погодження  з комісіями (комісією) обласної ради щорічний план заходів виконавчих органів  з виконання Програми;

-         пропонує та затверджує щороку  в  проекті обласного бюджету  витрати на фінансування заходів Програми;

-         в системі органів виконавчої влади координує роботу щодо виконання  Програми;

-         разом з комісіями (комісією) здійснює моніторинг виконання Програми.

 

2.3. Моніторинг розвитку місцевого самоврядування здійснюється в порядку,  встановленому обласною радою, на основі системи індикаторів  (показників). Результати моніторингу  висвітлюються  в  засобах  масової інформації у порядку, встановленому обласною радою.

 

 

2.       ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ

 

3.1. Фінансове  забезпечення Програми здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету.

3.2. Обґрунтування необхідного обсягу асигнувань  з обласного бюджету  подається  щороку  разом  з  проектом  Програми соціально-економічного розвитку області та проектом бюджету області на  відповідний  рік виконавцями Програми  в установленому законодавством порядку.

 

 

4. КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ПРОГРАМИ

 

4.1. Контроль за виконанням цієї Програми, а також місцевих програм здійснюють органи  місцевого самоврядування в межах своєї компетенції.

4.2. Виконавчий апарат обласної ради щороку,  не пізніше 1 березня,  на підставі  моніторингу  подає  обласній раді звіт про стан виконання Програми. У разі потреби одночасно можуть вноситися пропозиції щодо коригування завдань Програми.

4.3. Контроль за використанням бюджетних коштів, спрямованих на забезпечення виконання Програми, здійснюється   в   порядку, встановленому бюджетним законодавством та рішеннями обласної ради.

 

 

5. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

 

Реалізація зазначених в Програмі заходів сприятиме:

-         комплексному розвитку місцевого самоврядування в області;

-         розширенню участі населення у вирішенні питань місцевого значення, наближенню публічної влади до окремого громадянина і населення в цілому;

-         прозорості діяльності органів і посадових осіб місцевого самоврядування, пріоритетному відстоюванні органами місцевого самоврядування інтересів територіальних громад;

-         посиленню впливу населення на формування та реалізацію місцевої політики, контролю за витрачанням бюджетних коштів і активізацію населення в процесі визначення пріоритетних напрямків соціально-економічного розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць;

-         удосконаленню нормативно-правових актів,  що  регулюють  різні  аспекти  функціонування органів і посадових осіб місцевого самоврядування;

-         зниженню кількості непорозумінь щодо компетенції між органами і посадовими особами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади, ліквідації випадків дублювання повноважень;

-         посиленню відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування на місцевому та регіональному рівні;

-         удосконаленню механізмів притягнення до відповідальності за невиконання або неналежне виконання повноважень місцевими органами публічної влади та їх посадовими особами.

 

З  А  Х  О  Д  И

Програми розвитку місцевого самоврядування в Харківській області

на 2006-2010 роки

Назва заходу

Виконавці

Термін виконання

1. Проаналізувати стан розвитку місцевого самоврядування і на підставі аналізу розробити рекомендації органам місцевого самоврядування районного, міського, селищного та сільського рівня, спрямовані на подальший розвиток місцевого самоврядування, зміцнення його організаційно-правових та фінансово-економічних основ

 

Постійні комісії обласної ради; виконавчий  апарат обласної ради;

районні, міські, селищні, сільські ради (за згодою);

НДІ Державного будівництва та місцевого самоврядування Академії правових наук України (за згодою)

Протягом 2006 р.

2. Розробити методичні рекомендації з питань оптимізації структури органів місцевого самоврядування, організації діловодства, ефективного управління бюджетними процесами, комунальною власністю, місцевим господарством у цілому, комплексного соціально-економічного розвитку населених пунктів

Постійні комісії обласної ради; виконавчий  апарат обласної ради;

районні, міські, селищні, сільські ради (за згодою);

НДІ Державного будівництва та місцевого самоврядування Академії правових наук України (за згодою)

 

Протягом 2006–2007   рр.

3. Підготувати та подати до Кабінету Міністрів України пропозиції щодо внесення змін до нормативно-правових актів, що сприяють розвитку місцевого самоврядування та органів самоорганізації населення  

Постійні комісії обласної ради; виконавчий  апарат обласної ради;

НДІ Державного будівництва та місцевого самоврядування Академії правових наук України (за згодою)

Протягом 2006 – 2007   рр.

 

Назва заходу

Виконавці

Термін виконання

4. Здійснювати аналіз процесів розвитку органів самоорганізації населення області

Постійні комісії обласної ради; виконавчий  апарат обласної ради;

НДІ Державного будівництва та місцевого самоврядування Академії правових наук України (за згодою)

Постійно

5. Проаналізувати практику роботи консультативно-дорадчих органів з питань сприяння діяльності органам місцевого самоврядування, утворених при обласній раді, запропонувати заходи щодо удосконалення структури та форм їх роботи

НДІ Державного будівництва та місцевого самоврядування Академії правових наук України (за згодою)

Протягом 2006 – 2007   рр.

6.Здійснити аналіз, систематизацію та вдосконалення процесу розробки нормативно-правових актів обласної ради

 

Виконавчий  апарат обласної ради;

НДІ Державного будівництва та місцевого самоврядування Академії правових наук України (за згодою)

Протягом 2006 – 2007 рр.

7. Підготувати модельний проект Положення про загальні збори громадян за місцем проживання; Положення про місцеву ініціативу; Положення про громадські слухання; рекомендації щодо делегування повноважень органам самоорганізації населення

НДІ Державного будівництва та місцевого самоврядування Академії правових наук України (за згодою)

 

Протягом 2006 – 2007   рр.

8. Розробити пропозиції щодо створення Центру сприяння місцевому самоврядуванню та органам самоорганізації населення області для здійснення юридичної, науково-практичної, консультаційної допомоги органам і посадовим особам місцевого самоврядування області з проблемних питань місцевого самоврядування

Постійні комісії обласної ради; виконавчий  апарат обласної ради;

НДІ Державного будівництва та місцевого самоврядування Академії правових наук України (за згодою)

Протягом 2006 р.

 

 

 

 

Назва заходу

Виконавці

Термін виконання

9. На виконання Указу Президента України від 28.10.2002 N 952 "Про Всеукраїнський конкурс проектів та програм розвитку місцевого самоврядування" розробити, подати на затвердження Харківської обласної ради Положення про обласний конкурс проектів та програм розвитку місцевого самоврядування  

Постійні комісії обласної ради; виконавчий  апарат обласної ради;

НДІ Державного будівництва та місцевого самоврядування Академії правових наук України (за згодою)

Протягом 2006 р.

10. Розробити заходи, спрямовані  на покращання інформування територіальних громад про діяльність органів місцевого самоврядування

Постійні комісії обласної ради; виконавчий  апарат обласної ради;

НДІ Державного будівництва та місцевого самоврядування Академії правових наук України (за згодою)

Протягом 2006 – 2007   рр.

11. Розробити пропозиції щодо поліпшення умов для інвестиційної діяльності у сфері підтримки наукового, освітнього та інформаційного забезпечення розвитку місцевого самоврядування  області 

Постійні комісії обласної ради; виконавчий  апарат обласної ради;

НДІ Державного будівництва та місцевого самоврядування Академії правових наук України (за згодою)

Протягом 2006 – 2007   рр.

12. Організувати заходи з нагоди відзначення Дня місцевого самоврядування в області  

Постійні комісії обласної ради; виконавчий  апарат обласної ради

 

Щорічно

13. Створити Координаційну раду керівників органів самоорганізації населення області та організаційно забезпечувати проведення її засідань  

Виконавчий  апарат обласної ради;

 

 

Постійно

14. Підготувати пропозиції щодо створення Громадського інформаційно-консультативного ресурсного центру з питань розвитку органів самоорганізації населення області

Постійні комісії обласної ради; виконавчий  апарат обласної ради;

органи самоорганізації населення (за згодою)

Протягом 2007 р.

 

 

 

 

Назва заходу

Виконавці

Термін виконання

    15. Надавати консультативну організаційну, методичну, правову допомогу органам самоорганізації населення, органам місцевого самоврядування інших рівнів з питань організації їх роботи, діловодства, правового забезпечення, розробки документів, які регламентують їх роботу

Постійні комісії обласної ради; виконавчий  апарат обласної ради;

НДІ Державного будівництва та місцевого самоврядування Академії правових наук України (за згодою)

Постійно

16. Організовувати навчально методичні курси, семінари, "круглі столи", конференції, інформаційні сесії для аналізу та узагальнення практики роботи органів місцевого самоврядування та органів самоорганізації населення в області

Постійні комісії обласної ради; виконавчий  апарат обласної ради;

НДІ Державного будівництва та місцевого самоврядування Академії правових наук України (за згодою)

Постійно

       17. Підготувати та видати збірник нормативних актів «Правові основи місцевого самоврядування в Україні», довідник органів самоорганізації населення, створити спеціалізовані теле- та радіопрограми, окремі рубрики у засобах масової інформації, присвячені аналізу діяльності органів та посадових осіб місцевого самоврядування, для висвітлення проблемних питань розвитку місцевого самоврядування області

Постійні комісії обласної ради; виконавчий  апарат обласної ради;

НДІ Державного будівництва та місцевого самоврядування Академії правових наук України (за згодою)

Протягом 2006-2008 рр.

       18. Сприяти співробітництву органів місцевого самоврядування, органів самоорганізації населення з відповідними міжнародними організаціями та фондами з питань розвитку місцевого самоврядування  

Постійні комісії обласної ради; виконавчий  апарат обласної ради

 

 

Постійно

 

 

 

 

 

 

Назва заходу

Виконавці

Термін виконання

      19. Надати пропозиції щодо вдосконалення системи підготовки кадрів для роботи в органах місцевого самоврядування, їх перепідготовки та підвищення кваліфікації  

Виконавчий  апарат обласної ради;

Інститут підвищення кваліфікації Національної юридичної академії України імені Ярослава Мудрого           (за згодою);

НДІ Державного будівництва та місцевого самоврядування Академії правових наук України (за згодою)

Протягом 2006 – 2007 рр.

       20. Забезпечити підвищення професійного рівня посадових осіб органів місцевого самоврядування шляхом проведення комплексу лекцій та семінарів

 

Національна юридична академія України імені Ярослава Мудрого (за згодою);

НДІ Державного будівництва та місцевого самоврядування Академії правових наук України (за згодою)

Постійно

21. Продовжити проведення обласного конкурсу "Краща сільська, селищна, міська (міст районного значення) рада"

Постійні комісії обласної ради; виконавчий  апарат обласної ради

 

Постійно

22.Проводити систематичний та цілеспрямований добір молоді для навчання в Національній юридичній академії України імені Ярослава Мудрого інших  вищих   навчальних закладах, що  здійснюють  підготовку за спеціальностями освітньої    галузі "Правознавство", з    подальшим працевлаштуванням 

в органах місцевого самоврядування

Постійні комісії  обласної ради; виконавчий  апарат обласної ради;

Національна юридична академія України імені Ярослава Мудрого (за згодою)

 

Постійно

23. Проводити регіональні конкурси  серед молоді з повною вищою освітою чи такої, що закінчує вищі навчальні заклади, для виявлення осіб, які мають здібності для роботи в органах місцевого самоврядування

Постійні комісії обласної ради; виконавчий  апарат обласної ради

 

Щороку

24. Розробити заходи щодо удосконалення системи інформаційного забезпечення  діяльності органів місцевого самоврядування

Постійні комісії обласної ради; виконавчий  апарат обласної ради

 

Протягом 2006 - 2007 рр.

Назва заходу

Виконавці

Термін виконання

25. Здійснювати роботу щодо аналізу актів законодавства, наукову експертизу проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів, інформувати про результати органи та посадових осіб місцевого самоврядування

НДІ Державного будівництва та місцевого самоврядування Академії правових наук України (за згодою)

Протягом 2006 - 2007 рр.

 

 

Прогнозні розрахунки

фінансування заходів Програми розвитку місцевого самоврядування в Харківській області на 2006-2010 роки

тис. грн.

п/п

Назва заходу

2006 р.

2007 р.

2008 р.

2009 р.

2010 р.

1.     

Аналіз стану розвитку місцевого самоврядування і розробка рекомендацій органам місцевого самоврядування районного, міського, селищного та сільського рівня, спрямованих на подальший розвиток місцевого самоврядування, зміцнення його організаційно-правових та фінансово-економічних основ, розробка методичних рекомендацій з питань комплексного соціально-економічного розвитку населених пунктів, ефективного управління бюджетними процесами, комунальною власністю, місцевим господарством

10

10

10

 

 

2.     

Проведення аналізу законодавчих актів, наукова експертиза проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів.

Підготовка пропозицій щодо внесення змін до нормативно-правових актів, що сприяють розвитку місцевого самоврядування та органів самоорганізації населення.

Аналіз, систематизація та підготовка пропозицій щодо вдосконалення процесу розробки нормативно-правових актів обласної ради

35

40

10

10

10

 

 

 

п/п

Назва заходу

2006 р.

2007 р.

2008 р.

2009 р.

2010 р.

3.     

Підготовка модельних проектів: Положення про загальні збори громадян за місцем проживання; Положення про місцеву ініціативу; Положення про громадські слухання; рекомендації щодо делегування повноважень органам самоорганізації населення.

На виконання Указу Президента України від 28.10.2002 N 952 "Про Всеукраїнський конкурс проектів та програм розвитку місцевого самоврядування" розробка Положення про обласний конкурс проектів та програм розвитку місцевого самоврядування

15

15

 

 

 

4.     

Розробка пропозицій щодо створення Центру сприяння місцевому самоврядуванню та органам самоорганізації населення в області для здійснення юридичної, науково-практичної, консультаційної допомоги органам і посадовим особам місцевого самоврядування області з проблемних питань місцевого самоврядування

10

 

 

 

 

5.     

Розробка заходів, спрямованих              на поліпшення інформування територіальних громад про діяльність органів місцевого самоврядування та удосконалення системи інформаційного забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування

35

35

35

20

20

6.     

Розробка пропозицій щодо поліпшення умов для інвестиційної діяльності у сфері підтримки наукового, освітнього та інформаційного забезпечення розвитку місцевого самоврядування в області

10

20

 

 

 

7.     

Підготовка пропозицій щодо створення Громадського інформаційно-консультативного ресурсного центру з питань розвитку органів самоорганізації населення області

 

5

 

 

 

8.     

Консультативна, організаційна, методична, правова допомога органам самоорганізації населення, органам місцевого самоврядування інших рівнів з питань організації їх роботи, діловодства, правового забезпечення, розробки документів, які регламентують їх роботу.

Підготовка та видання збірника нормативних актів «Правові основи місцевого самоврядування в Україні»

40

20

20

20

20

п/п

Назва заходу

2006 р.

2007 р.

2008 р.

2009 р.

2010 р.

9.     

Організація навчально-методичних курсів, семінарів, "круглих столів", конференцій, інформаційних сесій для аналізу та узагальнення практики роботи органів місцевого самоврядування та органів самоорганізації населення в області.

40

40

40

40

40

10. 

Сприяння співробітництву органів місцевого самоврядування області з органами місцевого самоврядування України, відповідними міжнародними організаціями та фондами з питань розвитку місцевого самоврядування.

50

50

 

 

 

11. 

Забезпечення підвищення професійного рівня посадових осіб органів місцевого самоврядування шляхом проведення комплексу лекцій та семінарів.

Організаційне забезпечення засідань Координаційної ради керівників органів самоорганізації населення області

33

33

30

30

30

12. 

Проведення обласного конкурсу "Краща сільська, селищна, міська (міст районного значення) рада".

Організація заходів з нагоди відзначення Дня місцевого самоврядування в області

190

190

190

190

190

13. 

Проведення систематичного та цілеспрямованого добору молоді для навчання в Національній юридичній академії України імені Ярослава Мудрого, інших вищих навчальних закладах, що здійснюють підготовку за спеціальностями освітньої галузі "Правознавство", з подальшим працевлаштуванням в органах місцевого самоврядування

 

 

 

 

 

14. 

Проведення регіональних конкурсів серед молоді з повною вищою освітою чи такої, що закінчує вищі навчальні заклади, для виявлення осіб, які мають здібності для роботи на посадах в органах місцевого самоврядування

 

 

 

 

 

В  с  ь  о  г  о :

468

458

335

310

310

 

 

Керуючий справами,

керівник секретаріату

обласної ради                                                       Т. Просєкіна