ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення обласної ради
від 01 березня 2012 року № 356-VI
(ХІ сесія VІ скликання)
ОБЛАСНА ПРОГРАМА
ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЖИТЛОВОГО БУДІВНИЦТВА НА СЕЛІ «ВЛАСНИЙ ДІМ» НА 2012–2015 РОКИ
м. Харків
2012 рік
ПАСПОРТ
ОБЛАСНОЇ ПРОГРАМИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЖИТЛОВОГО БУДІВНИЦТВА НА СЕЛІ «ВЛАСНИЙ ДІМ» НА 2012 – 2015 РОКИ
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
Харківська обласна державна адміністрація, Харківська обласна рада
|
2. |
Розробник Програми |
Головне управління агропромислового розвитку Харківської обласної державної адміністрації
|
3. |
Співрозробники Програми |
КП «Харківський обласний фонд підтримки індивідуального житлового будівництва на селі» |
4. |
Виконавці Програми |
Головне управління агропромислового розвитку Харківської обласної державної адміністрації, Головне фінансове управління Харківської обласної державної адміністрації, районні державні адміністрації, КП «Харківський обласний фонд підтримки індивідуального житлового будівництва на селі» |
5. |
Учасники Програми |
Головне управління економіки Харківської обласної державної адміністрації, Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації, Головне фінансове управління Харківської обласної державної адміністрації, районні державні адміністрації, районні та міські ради, індивідуальні сільські забудовники |
6. |
Термін реалізації Програми |
2012 – 2015 роки |
7. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації заходів Програми: всього (тис. гривень), у тому числі за рахунок коштів: |
33200,0 |
|
державного бюджету |
20365,0 |
|
місцевих бюджетів, у тому числі: |
12835,0 |
|
коштів обласного бюджету |
7000,0 |
|
коштів інших джерел фінансування |
4355,0 |
1. Загальні положення
Обласна програма
індивідуального житлового будівництва на селі «Власний дім» на 2012 – 2015
роки (далі – Програма) розроблена на виконання Указу
Президента України від 27 березня 1998 року № 222/98 «Про заходи щодо
підтримки індивідуального житлового будівництва на селі», відповідно до
Державної цільової програми розвитку українського села на період до 2015 року,
затвердженої постановою Кабінету Міністрів України
від 19 вересня 2007 року № 1158, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 03 серпня 1998 року №
1211 «Про затвердження Положення
про порядок формування і використання коштів фондів підтримки індивідуальних
сільських забудовників» (зі змінами) та іншими нормативно-правовими актами.
2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
Житлова проблема – одна із основних соціально-економічних проблем. Її розв’язання є найважливішою складовою проведення соціально-економічних реформ на селі та фактором поліпшення рівня життя сільського населення.
Житловий фонд на селі здебільшого застарілий, перебуває у незадовільному технічному стані та має низький рівень інженерного оснащення.
На сьогоднішній день стабільним джерелом введення житла залишається індивідуальне будівництво.
На початок 2011 року на квартирному обліку в області перебувало 54392 сім’ї та одинаків. За 2010 рік одержали житло лише 532 сім’ї або 1 % від загальної кількості. Тобто, обсяги забезпечення житлом громадян, які належать до соціально незахищених категорій населення, недостатні.
Середня забезпеченість населення області житлом на 01.01.2011 становила 22,9 м. кв. загальної житлової площі на одну особу.
Низький рівень доходів значної частини сільського населення, неадекватний вартості спорудження житла, не дає підстав для надії на розв’язання житлових проблем сільським населенням самотужки.
Проблеми будівництва житла на селі обумовлені потребою значних інвестицій в організацію індивідуального будівництва, нестачею обігових коштів, недостатньо високим рівнем купівельної спроможності сільського населення, частими змінами податкового законодавства та інших нормативно-правових актів, що регулюють галузь будівництва.
Прийняття Програми спрямоване на розв’язання як житлових проблем жителів сільської місцевості, які потребують поліпшення житлових умов, так і підтримки будівельної галузі та житлового будівництва шляхом формування платоспроможного покупця на ринку житла.
3. Мета Програми та основні напрями її реалізації
Метою Програми є поліпшення стану забезпечення жителів сільської місцевості області житлом, створення умов для будівництва чи придбання доступного житла громадянами, які потребують покращення житлових умов.
Основні напрями реалізації Програми:
спорудження інженерних мереж, підвищення рівня інженерного облаштування сіл та селищ регіону;
підтримка та подальший розвиток індивідуального житлового будівництва на селі;
забезпечення кредитною підтримкою об’єктів житла, що знаходяться в стадії незавершеного будівництва;
реконструкція існуючого житлового фонду та його інженерне облаштування;
сприяння розвитку особистих селянських господарств та збільшенню на цій основі обсягів виробництва власної сільськогосподарської продукції, підвищення рівня самозайнятості населення;
поліпшення інфраструктури села, соціально-демографічної ситуації, створення умов для заохочення працездатного населення (молоді) залишатися на селі, зменшення міграції сільського населення в міста та за межі області;
сприяння посиленню виробничої діяльності спеціалізованих будівельних організацій;
залучення підприємств до виконання будівельно-монтажних робіт;
залучення фінансових ресурсів із нетрадиційних джерел, власних коштів населення до спорудження комунальних мереж та систем інженерного забезпечення.
4. Шляхи і способи розв’язання проблеми
Оптимальним шляхом розв’язання проблеми є розширення на відповідних територіях інвестування в будівництво житла на селі, здешевлення його вартості, створення забудовникам сприятливих умов для спорудження житлових будинків із надвірними підсобними приміщеннями та добудови незавершених житлових будинків.
Способи розв’язання проблеми:
удосконалення механізму державної підтримки індивідуального житлового будівництва на селі;
надання фінансової підтримки індивідуальним забудовникам, а саме: довгострокових (до 20 років, а молодим та неповним сім'ям – до 30 років) кредитів у розмірах, що визначаються із розрахунку кошторисної вартості будинку, для спорудження індивідуальних житлових будинків з надвірними підсобними приміщеннями та добудови незавершених житлових будинків;
надання КП «Харківський обласний фонд підтримки індивідуального житлового будівництва на селі» разом із місцевими державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування практичної допомоги індивідуальним забудовникам у вирішенні таких питань: вибір та оформлення земельних ділянок, проектів будівель, забезпечення будівельними матеріалами та супутніми товарами, укладення договорів з підрядними організаціями та здійснення контролю за виконанням ними встановлених термінів завершення робіт згідно з етапами будівництва та умовами інженерного забезпечення.
5. Надання земельних ділянок
під індивідуальне житлове будівництво на селі
1. Громадяни, які бажають одержати присадибну земельну ділянку для будівництва та обслуговування житлового будинку і господарських будівель, за одержанням інформації (консультації) про наявність земельних ділянок, порядок їх оформлення звертаються у відповідну сільську, селищну, міську раду і подають клопотання щодо виділення земельної ділянки згідно з чинним законодавством.
У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки (ст. 121 Земельного кодексу України).
2. Сільські, селищні ради разом із відповідними районними державними адміністраціями і виконавчими комітетами розглядають клопотання у місячний строк і дають дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
3. Земельні ділянки мають бути забудовані згідно з розробленими проектами.
4. Розроблення проектів забудови, індивідуальних будинків та господарських будівель виконують проектні організації, що мають відповідну ліцензію, за заявками замовників.
5. Дозвіл на початок будівництва об'єкта надається інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю після перевірки та прийняття рішення про затвердження проектної документації.
6. Будівництво вважається закінченим лише тоді, коли житловий будинок за актом, затвердженим виконавчим комітетом відповідної сільської, селищної ради, буде зданий в експлуатацію відповідній комісії сільської, селищної ради.
7. Функції замовника та фінансування проектування і будівництва об'єктів загального користування на території забудови (об'єктів соціально-культурного побуту, шляхів, інженерних мереж та споруд, благоустрою) можуть здійснювати місцеві органи влади, організації, установи тощо.
6. Фінансове забезпечення Програми
Фінансування Програми
здійснюється на підставі постанов Кабінету Міністрів України від 03 серпня 1998
року № 1211 «Про затвердження Положення про порядок формування і використання
коштів фондів підтримки індивідуального житлового будівництва на селі» (зі
змінами), від 05 жовтня
1998 року № 1597 «Про затвердження Правил надання довгострокових кредитів
індивідуальним забудовникам на селі» (зі змінами), від 19 вересня 2007 року № 1158
«Про затвердження Державної цільової програми розвитку українського села на
період до 2015 року».
Реалізація Програми «Власний дім» передбачає залучення коштів із різних джерел фінансування індивідуального житлового будівництва на селі, а саме: коштів державного бюджету; коштів обласного бюджету; коштів районних бюджетів; коштів, які надійдуть від повернення кредитів, наданих за рахунок коштів обласного бюджету; власних коштів індивідуальних забудовників та інших джерел фінансування, не заборонених чинним законодавством України.
Для виконання Програми на період до 2015 року необхідно забезпечити фінансування в обсязі 33200,0 тис. грн.
Обсяги фінансування Програми з обласного та місцевих бюджетів затверджуються щороку при формуванні й затвердженні відповідних річних бюджетів.
Доцільно передбачити щорічне збільшення обсягів фінансування з обласного та районних бюджетів, оскільки кошти з державного бюджету виділяються прямо пропорційно коштам, виділеним із місцевих бюджетів.
7. Прогнозовані показники та обсяги фінансування Програми
Прогнозні показники щодо фінансування Програми та обсяги коштів, необхідних для кредитування будівництва та купівлі житла, газифікації та водопостачання садиб, наведені в таблицях 1, 2.
Таблиця 1. |
||||||
Прогнозні показники щодо фінансування обласної програми індивідуального житлового будівництва на селі «Власний дім», введення в експлуатацію і купівлі житла, газифікації та водопостачання садиб на 2012–2015 роки |
||||||
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Показники |
од. вим. |
Всього за 2012–2015 роки |
у тому числі по роках: |
|||
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
|||
Обсяг кредитних коштів, всього, у тому числі за рахунок: |
тис. грн. |
33200 |
6330 |
7500 |
9000 |
10370 |
державного бюджету |
тис. грн. |
20365 |
4055 |
4610 |
5470 |
6230 |
місцевих бюджетів, у тому числі: |
тис. грн. |
12835 |
2275 |
2890 |
3530 |
4140 |
обласний
|
тис. грн. |
7000 |
1000 |
1500 |
2000 |
2500 |
очікуваних надходжень від повернення кредитів обласного бюджету
|
тис. грн. |
1280 |
320 |
320 |
320 |
320 |
районний
|
тис. грн. |
4355 |
905 |
1020 |
1160 |
1270 |
очікуваних надходжень від повернення кредитів районного бюджету
|
тис. грн. |
200 |
50 |
50 |
50 |
50 |
Введення житла
|
тис. кв.м. |
12,9 |
2,1 |
2,8 |
3,6 |
4,4 |
Купівля житла
|
кільк. |
179 |
39 |
43 |
47 |
50 |
Газифікація садиб
|
кільк. |
480 |
96 |
112 |
127 |
145 |
Водопостачання садиб
|
кільк. |
200 |
36 |
46 |
51 |
67 |
Таблиця 2. |
||||||
Обсяги кредитування будівництва та купівлі житла, газифікації та водопостачання садиб, необхідні для реалізації обласної програми індивідуального житлового будівництва на селі «Власний дім» у 2012 - 2015 роках, тис. грн. |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
№ з/ч |
Роки |
Всього |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2012 - 2015 роки |
||||||
|
Всього місцеві бюджети |
12835 |
2275 |
2890 |
3530 |
4140 |
|
Обласний бюджет |
8280 |
1320 |
1820 |
2320 |
2820 |
|
Районний бюджет |
4555 |
955 |
1070 |
1210 |
1320 |
1 |
Балаклійський |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
Барвінківський |
200 |
50 |
50 |
50 |
50 |
3 |
Близнюківський |
98 |
22 |
22 |
22 |
32 |
4 |
Богодухівський |
61 |
14 |
19 |
14 |
14 |
5 |
Борівський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
6 |
Валківський |
1000 |
250 |
250 |
250 |
250 |
7 |
Великобурлуцький |
63 |
12 |
17 |
17 |
17 |
8 |
Вовчанський |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
9 |
Дворічанський |
380 |
90 |
90 |
100 |
100 |
10 |
Дергачівський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
11 |
Зачепилівський |
20 |
5 |
5 |
5 |
5 |
12 |
Зміївський |
1216 |
154 |
254 |
354 |
454 |
13 |
Золочівський |
23 |
2 |
7 |
7 |
7 |
14 |
Ізюмський |
204 |
51 |
51 |
51 |
51 |
15 |
Кегичівський |
112 |
28 |
28 |
28 |
28 |
16 |
Коломацький |
420 |
90 |
90 |
120 |
120 |
17 |
Красноградський |
8 |
2 |
2 |
2 |
2 |
18 |
Краснокутський |
158 |
37 |
37 |
42 |
42 |
19 |
Куп’янський |
88 |
22 |
22 |
22 |
22 |
20 |
Лозівський |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
21 |
Нововодолазький |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
22 |
Первомайський |
20 |
5 |
5 |
5 |
5 |
23 |
Печенізький |
20 |
5 |
5 |
5 |
5 |
24 |
Сахновщинський |
208 |
52 |
52 |
52 |
52 |
25 |
Харківський |
8 |
2 |
2 |
2 |
2 |
26 |
Чугуївський |
228 |
57 |
57 |
57 |
57 |
27 |
Шевченківський |
8 |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
8. Очікувані результати виконання Програми
Реалізація Програми надасть можливість поліпшити житлово-побутові умови 1014 сільських сімей, у тому числі за рахунок: будівництва та добудови 155 житлових будинків загальною площею 12,9 тис.м2; придбання 179 житлових будинків; газифікації 480 садиб та водопостачання 200 садиб.
Це сприятиме:
поліпшенню демографічної ситуації у сільській місцевості;
зменшенню плинності кадрів, зайнятих у сільському господарстві, особливо молоді;
забезпеченості сільськогосподарських підприємств висококваліфікованими кадрами працівників провідних професій, особливо механізаторами, а також фахівцями з вищою освітою різних спеціальностей;
створенню умов для стабілізації розвитку сільськогосподарських товаровиробників та села в цілому.
У таблицях 3, 4, 5, 6 наведені очікувані обсяги введення житла в експлуатацію, купівлі житла, газифікації та водопостачання садиб у розрізі районів, за умови забезпечення видатків у зазначених обсягах із бюджетів усіх рівнів.
9. Координація дій та контроль за ходом виконання Програми
Координація дій між виконавцями Програми та організаційне забезпечення її виконання покладається на Головне управління агропромислового розвитку Харківської обласної державної адміністрації.
Контроль за виконанням Програми здійснює Харківська обласна рада.
Харківська обласна державна адміністрація через Головне управління агропромислового розвитку Харківської обласної державної адміністрації інформує постійні комісії обласної ради з питань аграрної політики, земельних відносин та природокористування і з питань бюджету про хід виконання Програми щокварталу до 20 числа місяця, що настає за звітнім періодом.
Таблиця 3. |
||||||||||||||||
Очікувані обсяги введення житла в експлуатацію відповідно до обласної програми індивідуального житлового будівництва на селі «Власний дім» на 2012 – 2015 роки |
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
№ з/ч |
Райони |
Всього |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
||||||||||
2012-2015 роки |
||||||||||||||||
буд. |
кв. м |
буд. |
кв. м |
буд. |
кв. м |
буд. |
кв. м |
буд. |
кв. м |
|||||||
1 |
Балаклійський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||
2 |
Барвінківський |
8 |
560 |
2 |
140 |
2 |
140 |
2 |
140 |
2 |
140 |
|||||
3 |
Близнюківський |
5 |
400 |
1 |
80 |
1 |
80 |
1 |
80 |
2 |
160 |
|||||
4 |
Богодухівський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||
5 |
Борівський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||
6 |
Валківський |
16 |
1120 |
4 |
280 |
4 |
280 |
4 |
280 |
4 |
280 |
|||||
7 |
Великобурлуцький |
2 |
190 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
100 |
1 |
90 |
|||||
8 |
Вовчанський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||
9 |
Дворічанський |
14 |
1260 |
3 |
270 |
3 |
270 |
4 |
360 |
4 |
360 |
|||||
10 |
Дергачівський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||
11 |
Зачепилівський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||
12 |
Зміївський |
65 |
5525 |
6 |
510 |
13 |
1105 |
19 |
1615 |
27 |
2295 |
|||||
13 |
Золочівський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||
14 |
Ізюмський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||
15 |
Кегичівський |
4 |
360 |
1 |
90 |
1 |
90 |
1 |
90 |
1 |
90 |
|||||
16 |
Коломацький |
14 |
1400 |
3 |
300 |
3 |
300 |
4 |
400 |
4 |
400 |
|||||
17 |
Красноградський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||
18 |
Краснокутський |
7 |
570 |
1 |
90 |
2 |
160 |
2 |
160 |
2 |
160 |
|||||
19 |
Куп’янський |
4 |
360 |
1 |
90 |
1 |
90 |
1 |
90 |
1 |
90 |
|||||
20 |
Лозівський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||
21 |
Нововодолазь кий |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||
22 |
Первомайський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||
23 |
Печенізький |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||
24 |
Сахновщинський |
8 |
400 |
2 |
100 |
2 |
100 |
2 |
100 |
2 |
100 |
|||||
25 |
Харківський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||
26 |
Чугуївський |
8 |
720 |
2 |
180 |
2 |
180 |
2 |
180 |
2 |
180 |
|||||
27 |
Шевченківський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||
|
Разом: |
155 |
12865 |
26 |
2130 |
34 |
2795 |
43 |
3595 |
52 |
4345 |
|||||
Таблиця 4. |
||||||
Очікувані обсяги купівлі житла відповідно до обласної програми індивідуального житлового будівництва на селі «Власний дім» на 2012 – 2015 роки, кількість садиб |
||||||
|
||||||
№ з/ч |
Райони |
Всього |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2012–2015 роки |
||||||
1 |
Балаклійський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
Барвінківський |
2 |
0 |
1 |
0 |
1 |
3 |
Близнюківський |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
Богодухівський |
8 |
2 |
2 |
2 |
2 |
5 |
Борівський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
6 |
Валківський |
70 |
16 |
17 |
18 |
19 |
7 |
Великобурлуцький |
5 |
1 |
2 |
1 |
1 |
8 |
Вовчанський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
9 |
Дворічанський |
19 |
4 |
5 |
5 |
5 |
10 |
Дергачівський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
11 |
Зачепилівський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
12 |
Зміївський |
12 |
2 |
2 |
4 |
4 |
13 |
Золочівський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
14 |
Ізюмський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
15 |
Кегичівський |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
16 |
Коломацький |
15 |
3 |
3 |
4 |
5 |
17 |
Красноградський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
18 |
Краснокутський |
7 |
2 |
1 |
2 |
2 |
19 |
Куп’янський |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
20 |
Лозівський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
21 |
Нововодолазький |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
22 |
Первомайський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
23 |
Печенізький |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
24 |
Сахновщинський |
12 |
3 |
3 |
3 |
3 |
25 |
Харківський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
26 |
Чугуївський |
17 |
3 |
4 |
5 |
5 |
27 |
Шевченківський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Разом: |
179 |
39 |
43 |
47 |
50 |
Таблиця 5. |
||||||
Очікувані обсяги газифікації садиб відповідно до обласної програми індивідуального житлового будівництва на селі «Власний дім» на 2012 – 2015 роки, кількість садиб |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
№ з/ч |
Райони |
Всього |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2012–2015 роки |
||||||
1 |
Балаклійський |
2 |
0 |
1 |
0 |
1 |
2 |
Барвінківський |
30 |
10 |
8 |
12 |
0 |
3 |
Близнюківський |
7 |
1 |
1 |
2 |
3 |
4 |
Богодухівський |
2 |
0 |
2 |
0 |
0 |
5 |
Борівський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
6 |
Валківський |
90 |
21 |
22 |
23 |
24 |
7 |
Великобурлуцький |
3 |
2 |
1 |
0 |
0 |
8 |
Вовчанський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
9 |
Дворічанський |
14 |
3 |
3 |
4 |
4 |
10 |
Дергачівський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
11 |
Зачепилівський |
8 |
2 |
2 |
2 |
2 |
12 |
Зміївський |
103 |
12 |
22 |
25 |
44 |
13 |
Золочівський |
9 |
1 |
2 |
3 |
3 |
14 |
Ізюмський |
91 |
21 |
22 |
23 |
25 |
15 |
Кегичівський |
15 |
3 |
3 |
4 |
5 |
16 |
Коломацький |
49 |
7 |
10 |
16 |
16 |
17 |
Красноградський |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
18 |
Краснокутський |
9 |
2 |
2 |
2 |
3 |
19 |
Куп’янський |
5 |
0 |
1 |
1 |
3 |
20 |
Лозівський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
21 |
Нововодолазький |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
22 |
Первомайський |
8 |
2 |
2 |
2 |
2 |
23 |
Печенізький |
8 |
2 |
2 |
2 |
2 |
24 |
Сахновщинський |
11 |
1 |
2 |
3 |
5 |
25 |
Харківський |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
26 |
Чугуївський |
4 |
3 |
1 |
0 |
0 |
27 |
Шевченківський |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Разом: |
480 |
96 |
112 |
127 |
145 |
Таблиця 6. |
||||||
Очікувані обсяги водопостачання садиб відповідно до обласної програми індивідуального житлового будівництва на селі «Власний дім» на 2012 – 2015 роки, кількість садиб |
||||||
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
№ з/ч |
Райони |
Всього |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2012–2015 роки |
||||||
1 |
Балаклійський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
Барвінківський |
3 |
1 |
1 |
1 |
0 |
3 |
Близнюківський |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
Богодухівський |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
5 |
Борівський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
6 |
Валківський |
70 |
16 |
17 |
18 |
19 |
7 |
Великобурлуцький |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
8 |
Вовчанський |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
9 |
Дворічанський |
10 |
2 |
2 |
3 |
3 |
10 |
Дергачівський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
11 |
Зачепилівський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
12 |
Зміївський |
82 |
10 |
17 |
20 |
35 |
13 |
Золочівський |
3 |
0 |
1 |
1 |
1 |
14 |
Ізюмський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
15 |
Кегичівський |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
16 |
Коломацький |
6 |
1 |
1 |
2 |
2 |
17 |
Красноградський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
18 |
Краснокутський |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
19 |
Куп’янський |
3 |
1 |
0 |
1 |
1 |
20 |
Лозівський |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
21 |
Нововодолазький |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
22 |
Первомайський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
23 |
Печенізький |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
24 |
Сахновщинський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
25 |
Харківський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
26 |
Чугуївський |
3 |
0 |
2 |
0 |
1 |
27 |
Шевченківський |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Разом: |
200 |
36 |
46 |
51 |
67 |
|
|
|
|
|
|
|
Заступник голови обласної ради |
|
Л. Давидова |
||||
|
|
|
|
|
|
|