Додаток 2
до рішення Харківської обласної ради
від 03 червня 2006 року №15-V
(ІІ сесія V скликання) (15-5-рр)
про президію Харківської обласної ради
Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1.1.
1. Президія обласної ради (далі - президія) утворюється за рішенням ради та діє у межах строку її повноважень відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".
2. Президія є дорадчим органом Харківської обласної ради (далі – рада), що попередньо готує узгоджені пропозиції і рекомендації з питань, які передбачається винести на розгляд ради, а також, за пропозицією голови ради і членів президії, може розглядати інші питання, що відносяться до повноважень обласної ради.
3. До складу президії входять голова ради, його заступники, голови постійних комісій ради, уповноважені представники депутатських фракцій і груп ради. Голова обласної ради очолює президію обласної ради.
Стаття 1.2.
1. Засідання президії проводяться
гласно і відкрито та скликаються за необхідності, але не рідше одного разу на
квартал. Гласність і відкритість роботи президії забезпечується шляхом
запрошення на засідання президії представників засобів масової інформації та
розміщення інформації про її роботу на офіційному сайті
ради в мережі Інтернет.
2. За необхідності президія може прийняти рішення про проведення закритого засідання. На закритому засіданні мають право бути присутніми депутати ради, які не входять до складу президії, представники прокуратури, а також особи, присутність яких визнана президією як необхідна.
Розділ ІІ. ПОРЯДОК РОБОТИ ПРЕЗИДІЇ
Стаття 2.1.
1. Президія здійснює свою роботу в формі засідань. Засідання президії є правомочним за умови присутності на ньому не менше як половини її складу. Засідання президії обласної ради скликає і веде голова обласної ради, а за його відсутності – один із заступників голови ради.
2. Висновки, рекомендації президії приймаються на засіданнях більшістю голосів від присутніх на засіданні. У разі відсутності на засіданні президії голови постійної комісії ради або керівника депутатської фракції чи групи право голосу з питань, що розглядаються (за винятком питань щодо організації роботи самої президії), має заступник голови або секретар постійної комісії та заступник керівника депутатської фракції чи групи.
3. Депутати обласної ради, які не є членами президії, можуть брати участь у засіданнях президії з правом дорадчого голосу.
За запрошенням президії або голови ради у її засіданнях можуть брати участь інші особи, присутність яких визнана як необхідна.
4. Членам президії та іншим особам, запрошеним на її засідання, як правило, не пізніше як за 3 дні повідомляється порядок денний засідання президії та надаються необхідні матеріали.
5. На засіданні президії під час обговорення питань порядку денного члени президії та особи, визначені у п. 2 цієї статті, можуть ставити запитання доповідачам, співдоповідачам, головуючому на засіданні у письмовій або усній формі, брати участь у дебатах, звертатися із запитами. Запрошеним слово для виступів надається за їх усним або письмовим зверненням до головуючого на засіданні.
6. Висновки, рекомендації президії підписує голова ради або головуючий на засіданні заступник голови ради та, за необхідності, не пізніше як через 3 дні після проведення засідання президії, вони направляються виконавцям.
Члени президії, а також депутати на їх письмову вимогу можуть отримати копії зазначених документів.
В окремих випадках рішення президії може направлятися до виконавців терміново.
Стаття 2.2.
1. Засідання президії протоколюються виконавчим апаратом ради.
У протоколі засідання президії обов’язково зазначається:
1) № протоколу, дата, час і місце проведення засідання;
2) прізвище головуючого на засіданні;
3) дані про присутніх на засіданні членів президії та відсутніх (із зазначенням причин відсутності);
4) список запрошених осіб на засідання президії;
5) порядок денний засідання;
6) розглянуті питання порядку денного;
7) результати голосування по кожному питанню порядку денного;
8) прийняті рішення, висновки, ухвалені рекомендації.
До протоколу засідання президії додаються:
1) письмово викладені окремі думки членів президії та інших осіб, які мають право ухвального голосу, що голосували "проти" або утрималися від голосування;
2) матеріали, проекти рішень, що розглядалися на засіданні президії;
3) інші матеріали, які надійшли під час роботи президії.
2. Протоколи засідань президії можуть надаватися для ознайомлення членам президії, а також іншим депутатам ради, за їх письмовим зверненням.
Розділ ІІІ. Повноваження президії
Стаття 3.1.
Президія:
1) розглядає проекти рішень обласної ради, включені до проекту порядку денного пленарних засідань обласної ради;
2) вносить пропозиції голові ради щодо осіб, які можуть бути запрошені на пленарне засідання обласної ради;
3) сприяє у здійсненні взаємодії з обласною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування всіх рівнів, політичними та громадськими організаціями, виборцями тощо;
4) вносить пропозиції голові ради щодо включення до порядку денного пленарного засідання обласної ради звітів чи інформацій стосовно діяльності будь-якого органу або посадової особи з питань, віднесених до повноважень обласної ради;
5) сприяє у створенні, формуванні та поповненні бібліотеки ради літературою, історичними інформаційними матеріалами та довідками національних та зарубіжних видань;
6) сприяє голові обласної ради у вирішенні інших питань, віднесених до повноважень обласної ради, відповідно до Регламенту обласної ради та цього Положення.
Стаття 3.2.
З метою допомоги голові обласної ради у координації та організації діяльності постійних і тимчасових контрольних комісій ради президія має право:
1) вносити пропозиції голові ради щодо плану роботи обласної ради;
2) розглядати та узгоджувати висновки і рекомендації постійних комісій з питань порядку денного сесії обласної ради;
3) вносити пропозиції голові ради щодо організації роботи та графіків засідань постійних комісій, поліпшення умов їх роботи;
4) сприяти голові ради та виконавчому апарату ради у наданні інформаційної, наукової, правової, технічної допомоги в роботі постійним комісіям ради;
5) за необхідності пропонувати голові ради направити проекти рішень та інші документи ради на наукову, юридичну чи іншу експертизу для проведення інформаційного пошуку чи наукового дослідження;
6) вносити пропозиції голові ради щодо визначення профільної та суміжних постійних комісій при розробці чи доопрацюванні проектів рішень обласної ради;
7) вносити пропозиції голові ради щодо повернення обласній державній адміністрації проектів рішень ради, що не відповідають чинному законодавству та підготовлені з порушенням вимог Регламенту обласної ради;
8) вносити пропозиції голові ради щодо проведення виїзних засідань постійних комісій, а також семінарів, навчання депутатів обласної ради, у тому числі з виїздом до інших обласних рад України для обміну досвідом роботи;
9) сприяти у вирішенні інших питань, пов'язаних з організацією роботи ради, депутатів ради та постійних комісій.
Розділ ІV. Прикінцеві положення
Стаття 4.1.
Організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності президії здійснює виконавчий апарат обласної ради.
Стаття 4.2.
У випадку прийняття законодавчих актів, внаслідок чого може виникнути неузгодженість окремих статей цього Положення з діючим законодавством, на сесії повинні бути внесені відповідні зміни та доповнення до цього Положення.
Заступник голови
обласної ради С. Чернов