УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 червня 2006 р.
за N 756/12630
Про громадську приймальню Міністерства вугільної промисловості України
Відповідно до Закону України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
та Указу Президента України від 14.04.2004 N 434 (
434/2004)
"Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів", з метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян та проведення заходів щодо забезпечення конституційних прав громадян на їх звернення до Міністерства вугільної промисловості України НАКАЗУЮ:
1. Створити громадську приймальню Міністерства вугільної промисловості України.
2. Затвердити Порядок прийому громадян у громадській приймальні Міністерства вугільної промисловості України.
3. Організацію роботи громадської приймальні Міністерства вугільної промисловості України покласти на відділ з питань звернень громадян та контролю Департаменту соціальних та адміністративних питань.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра вугільної промисловості України Новікова В.І.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства вугільної
промисловості України
07.06.2006 N 318
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 червня 2006 р.
за N 756/12630
ПОРЯДОК
прийому громадян у громадській приймальні Міністерства вугільної промисловості України
1. Прийом громадян у громадській приймальні проводиться кожного робочого дня по вулиці Б.Хмельницького, 4 адміністративного будинку Мінвуглепрому спеціалістом відділу з питань звернень громадян та контролю із залученням чергового працівника апарату Мінвуглепрому (за необхідності) згідно із затвердженим графіком.
2. Звернення може подаватись як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).
3. Під час прийому громадян присутність сторонніх осіб забороняється, окрім їх законних представників.
4. Громадянин під час прийому має повідомити:
своє прізвище, ім'я та по батькові;
місце проживання;
стисло викласти зміст питання, з приводу якого він звертається;
пред'явити документ, що посвідчує особу або надає повноваження на представництво інтересів іншої особи.
5. Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, вони розглядаються в тому ж самому порядку, що й письмові звернення.
Письмове звернення має бути надруковане або написане від руки чітко й розбірливо та підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати звернення. Документ, отриманий на прийомі у громадській приймальні Мінвуглепрому, підлягає обов'язковій реєстрації у комп'ютерній інформаційній базі у відділі з питань звернень громадян та контролю (з присвоєнням вхідного номера) і передається для подальшого опрацювання у відповідні структурні підрозділи згідно з їх компетенцією та резолюцією керівництва Міністерства.
6. Звернення громадян, які мають установлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
7. Звернення розглядаються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, невідкладно або не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушене у зверненні питання неможливо, керівництвом Мінвуглепрому України додатково встановлюється необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому, загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції Мінвуглепрому України, посадова особа, яка веде прийом, пояснює громадянину, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи слід звернутися для вирішення питання, і по змозі надає допомогу (номер телефону, адресу тощо).
Громадяни, визнані судом недієздатними, на прийом без участі їхніх законних представників не допускаються.
8. Забороняється розголошення одержаних зі звернень відомостей про особисте життя громадян без їх згоди чи відомостей, що становлять державну або іншу таємницю, яка охороняється законом, та іншої інформації, якщо це зачіпає права і законні інтереси громадян. Не допускається з'ясування даних про особу громадянина, які не стосуються звернення. На прохання громадянина (висловлене в усній формі або зазначене в тексті звернення) не підлягають розголошенню його прізвище, відомості про місце проживання та роботи.
Ця заборона не поширюється на випадки повідомлення інформації, що міститься у зверненні, особам, яких стосується вирішення справи.
9. Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно, за його бажанням.
10. У громадській приймальні Мінвуглепрому ведеться журнал обліку звернень громадян відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року N 348 (
348-97-п)
"Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації".
Директор Департаменту соціальних
та адміністративних питань
|
Г.Дорошенко
|