КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 27 липня 1998 р. N 1150
Київ
|
Про затвердження Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад
Відповідно до статті 19 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (
280/97-ВР)
Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад (додається).
Прем'єр-міністр України
|
В.ПУСТОВОЙТЕНКО
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 липня 1998 р. N 1150
ПОЛОЖЕННЯ
про державну реєстрацію статутів територіальних громад
Це Положення визначає умови та порядок державної реєстрації статутів територіальних громад сіл, селищ, міст, в тому числі статутів об'єднаних територіальних громад, утворених згідно із Законом України "Про добровільне об'єднання територіальних громад" (
157-19)
(далі - реєстрація статуту).
1. Реєстрація статутів територіальних громад сіл, селищ, міст (крім м. Києва), в тому числі статутів об’єднаних територіальних громад, утворених згідно із Законом України "Про добровільне об’єднання територіальних громад" (
157-19)
, здійснюється відповідними територіальними органами Мін’юсту, а статуту територіальної громади м. Києва - Мін’юстом за заявою встановленого зразка (додаток 1).
1-1. Прийняття та видача документів здійснюється через центри надання адміністративних послуг або шляхом подання їх до відповідних територіальних органів Мін’юсту.
2. Для реєстрації статуту разом із заявою подаються:
а) статут територіальної громади (далі - статут) у двох примірниках та на електронних носіях;
б) копія рішення представницького органу місцевого самоврядування про затвердження статуту, оформлена відповідно до законодавства;
в) витяг з протоколу пленарного засідання представницького органу місцевого самоврядування щодо затвердження статуту.
Документи, що подаються для реєстрації статуту, повинні бути оформлені відповідно до вимог законодавства та цього Положення.
Сторінки статуту прошиваються і пронумеровуються. Статут завіряється на звороті останньої сторінки підписом сільського, селищного, міського голови і скріплюється печаткою представницького органу місцевого самоврядування.
Орган, що здійснює реєстрацію статуту, не має права вимагати від заявника подання документів, не передбачених законодавством та цим Положенням або оформлених інакше, ніж визначено законодавством та цим Положенням.
Орган, що здійснює реєстрацію статуту, перевіряє відомості, які містяться в поданих документах.
4. Заява про реєстрацію статуту та подані з нею документи розглядаються у 30-денний термін.
5. За результатами розгляду заяви та документів здійснюється реєстрація статуту або надається обґрунтована відмова в його реєстрації.
6. У разі реєстрації статуту видається свідоцтво про державну реєстрацію статуту територіальної громади встановленого зразка (додаток 2).
Відомості про це вносяться до реєстру статутів територіальних громад (далі - реєстр), який ведеться органом, що здійснює реєстрацію статутів, за встановленою формою (додаток 3) та оприлюднюються на офіційному веб-порталі цього органу.
Відомості про реєстрацію статуту орган, що її здійснив, в десятиденний термін подає відповідному органу державної статистики.
7. Підставою для відмови в реєстрації статуту може бути невідповідність поданих документів Конституції (
254к/96-ВР)
та законам України.
Орган, що здійснює реєстрацію статуту, не пізніше наступного робочого дня після прийняття рішення про відмову в його реєстрації інформує про таке рішення заявника.
До листа органу, що здійснив реєстрацію статуту, про відмову в його реєстрації додається правове обґрунтування щодо невідповідності статуту або окремих його положень Конституції (
254к/96-ВР)
та законам України.
8. Рішення про відмову в реєстрації статуту може бути оскаржено в судовому порядку.
9. Скасування реєстрації статуту здійснюється органом, що його зареєстрував:
а) у разі подання письмової заяви про це сільського, селищного, міського голови за наявності відповідного рішення представницького органу місцевого самоврядування;
б) на підставі рішення суду.
Скасування реєстрації статуту здійснюється шляхом виключення його з реєстру, про що в десятиденний термін повідомляється представницький орган місцевого самоврядування та відповідний орган державної статистики.
10. Про внесення змін до статуту сільський, селищний, міський голова у п'ятиденний термін повідомляє орган, що здійснив реєстрацію статуту.
Реєстрація змін до статуту здійснюється в порядку, передбаченому для реєстрації статуту.
11. У разі втрати свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади для видачі дубліката свідоцтва подаються:
а) заява про видачу дубліката, підписана сільським, селищним, міським головою;
б) рішення представницького органу місцевого самоврядування про звернення до органу, що здійснив реєстрацію статуту, щодо видачі дубліката свідоцтва;
в) підтвердження опублікування в засобах масової інформації оголошення про втрату свідоцтва.
Додаток 1
до Положення про державну реєстрацію
статутів територіальних громад
Начальнику ____________________________________
(найменування органу, що
_______________________________________________
здійснює реєстрацію, прізвище та ініціали)
ЗАЯВА *
__________________________________________________________________
(найменування представницького органу місцевого самоврядування)
__________________________________________________________________
подає на державну реєстрацію статут територіальної громади _______
__________________________________________________________________
(найменування села, селища, міста, об’єднаної територіальної
громади, утвореної згідно із Законом України "Про добровільне
об’єднання територіальних громад" ( 157-19 ) (157-19)
)
Статут затверджено _______________________________________________
(число, місяць, рік, найменування
__________________________________________________________________
представницького органу місцевого самоврядування)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Голова ______________________________ ____________________
(сільський, селищний, міський) (підпис)
_____________________
* Заява оформлюється на бланку сільської, селищної, міської ради із зазначенням відповідних вихідних реквізитів
Додаток 2
до Положення про державну реєстрацію
статутів територіальних громад
____________________________________
(найменування органу, що здійснює
державну реєстрацію)
СВІДОЦТВО N _______
Видане ___________________________________________________________
(найменування представницького органу місцевого
__________________________________________________________________
самоврядування)
про державну реєстрацію статуту територіальної громади ___________
(відомості,
__________________________________________________________________
що вносяться до реєстру статутів територіальних громад)
__________________________________________________________________
_______________________________________ _______________
(посада, прізвище та ініціали посадової (підпис)
особи, що здійснює реєстрацію)
_______________________________________
МП
"___" ___________ 199_ р.
Додаток 3
до Положення про державну реєстрацію
статутів територіальних громад
РЕЄСТР
статутів територіальних громад
-------------------------------------------------------------------------
N | Дата |Найменува-| Дата |Номер |Дата |Підпис |Дата |Примітка
п/п|надхо-|ня предс- |прийня-|свідоцтва|видачі |посадо-|прийнят-|
|дження|тавницько-|ття рі-|про дер- |свідоц-|вої |тя ріше-|
|доку- |го органу |шення |жавну ре-|тва про|особи, |ння про |
|ментів|місцевого |про за-|єстрацію |реєст- |яка |скасува-|
| |самовряду-|тверд- |статуту |рацію |отрима-|ння реє-|
| |вання, |ження | |статуту|ла |страції |
| |який зат- |статуту| | |свідоц-|статуту |
| |вердив | | | |тво |і виклю-|
| |статут | | | | |чення |
| | | | | | |його з |
| | | | | | |реєстру |
___|______|__________|_______|_________|_______|_______|________|________
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9
-------------------------------------------------------------------------