КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 15 лютого 2012 р. № 91
Київ

Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження

( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 42 від 30.01.2013 (42-2013-п) № 906 від 11.12.2013 (906-2013-п) № 284 від 29.04.2015 (284-2015-п) № 925 від 11.11.2015 (925-2015-п) № 412 від 06.07.2016 (412-2016-п) № 260 від 12.04.2017 (260-2017-п) № 288 від 03.04.2019 (288-2019-п) № 173 від 03.03.2020 (173-2020-п) )
Відповідно до частини другої статті 97 Бюджетного кодексу України (2456-17) Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, що додаються.
Прем'єр-міністр України
М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 15 лютого 2012 р. № 91

ПОРЯДОК ТА УМОВИ

надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження

1. Ці Порядок та умови визначають механізм надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження (далі - субвенція).
2. У цих Порядку та умовах терміни вживаються у значенні, наведеному в Бюджетному кодексі України (2456-17) і Законі України "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку" (39/95-ВР) .
3. Субвенція спрямовується бюджетам адміністративно-територіальних одиниць, на територію яких поширюється зона спостереження атомних електростанцій державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" (далі - Компанія), насамперед на:
реалізацію проектів нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, в тому числі виготовлення проектної документації, захисних споруд цивільного захисту, технічну інвентаризацію, яких проведено відповідно до законодавства;
( Абзац другий пункту 3 в редакції Постанови КМ № 288 від 03.04.2019 (288-2019-п) )
закупівлю засобів індивідуального захисту органів дихання та препаратів стабільного йоду;
навчання населення користуванню об’єктами спеціальної соціальної інфраструктури та засобами індивідуального захисту органів дихання;
фінансування у разі потреби об’єктів спеціальної соціальної інфраструктури, у тому числі реалізація проектів будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту таких об’єктів, зокрема навчальних закладів, закладів охорони здоров’я, культури, фізичної культури і спорту, об’єктів житлово-комунального господарства, автомобільних доріг, систем зв’язку;
погашення кредиторської заборгованості, що утворилася за субвенцією у попередніх роках і зареєстрована органами Казначейства.
Переліки відповідних об’єктів, засобів та препаратів формуються і затверджуються головним розпорядником субвенції, визначеним законом про Державний бюджет України на відповідний рік, за пропозиціями місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а переліки засобів індивідуального захисту органів дихання і захисних споруд цивільного захисту - також за погодженням з ДСНС. При цьому переліки засобів індивідуального захисту органів дихання формуються з урахуванням вимог Порядку забезпечення населення і працівників формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного і хімічного контролю (1200-2002-п) , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2002 р. № 1200 (Офіційний вісник України, 2002 р., № 34, ст. 1597; 2013 р., № 29, ст. 989).
Проекти, реалізація яких розпочалась за рахунок субвенції у попередніх роках та строк реалізації яких не перевищує три роки, включаються до плану фінансування для завершення їх реалізації.
( Пункт 3 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 288 від 03.04.2019 (288-2019-п) )
Проекти будівництва подаються з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення, а також розробляються відповідно до державних будівельних норм та стандартів і повинні забезпечити комплексний підхід та максимальну енергоефективність від їх реалізації.
( Пункт 3 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 288 від 03.04.2019 (288-2019-п) ) ( Пункт 3 в редакції Постанови КМ № 284 від 29.04.2015 (284-2015-п) )
4. Розподіл субвенції між місцевими бюджетами здійснюється в обсязі, що визначається за формулою:
S = S0 x H x K x N,
де S0 - загальний обсяг субвенції, передбачений законом про Державний бюджет України на відповідний рік;
H - питома вага реалізованої (відпущеної) електричної енергії атомної електростанції в загальному обсязі реалізованої (відпущеної) електричної енергії Компанії, що визначається як відношення планованого показника річного обсягу реалізованої (відпущеної) електричної енергії атомної електростанції до відповідного показника Компанії;
K - коефіцієнт співвідношення розподілу субвенції між місцевими бюджетами, визначеного частиною першою статті 12-2 Закону України "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку" (39/95-ВР) , який дорівнює для обласних бюджетів - 0,3, для бюджетів районів та міст обласного підпорядкування - 0,55, для бюджетів монофункціональних міст - супутників ядерних установок - 0,15;
N - питома вага чисельності населення, яке проживає на території зони спостереження, що визначається за формулою:
N = Nіk/ СумаNk,
де Nik - чисельність населення, яке постійно проживає на території зони спостереження в і-й адміністративно-територіальній одиниці k-го типу (області, району чи міста обласного підпорядкування, монофункціонального міста - супутника ядерної установки);
СумаNk - загальна чисельність населення, яке постійно проживає в межах усіх адміністративно-територіальних одиниць k-го типу (областей, районів чи міст обласного підпорядкування, монофункціональних міст - супутників ядерних установок), на територію яких поширюється зона спостереження.
Розподіл субвенції між місцевими бюджетами здійснюється у 2020 році згідно з додатком.
( Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 42 від 30.01.2013 (42-2013-п) , № 284 від 29.04.2015 (284-2015-п) , № 412 від 06.07.2016 (412-2016-п) , № 260 від 12.04.2017 (260-2017-п) , № 288 від 03.04.2019 (288-2019-п) , № 173 від 03.03.2020 (173-2020-п) )
5. Видатки, пов’язані з фінансуванням будівництва та реконструкції об’єктів за рахунок субвенції, здійснюються згідно з Порядком державного фінансування капітального будівництва (1764-2001-п) , затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 52, ст. 2374), за наявності затвердженої відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (560-2011-п) , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 41, ст. 1674), проектної документації.
6. Відкриття рахунків, реєстрація, ведення обліку бюджетних зобов’язань в органах Казначейства та операції, пов’язані з використанням субвенції, здійснюються в установленому законодавством порядку.
7. Казначейство:
перераховує субвенцію відповідно до Порядку перерахування міжбюджетних трансфертів (1132-2010-п) , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2010 р. № 1132 (Офіційний вісник України, 2010 p., № 96, ст. 3399; 2015 р., № 7, ст. 161), і Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами (z0130-13) , затвердженого Мінфіном;
( Абзац другий пункту 7 в редакції Постанови КМ № 284 від 29.04.2015 (284-2015-п) )
інформує щомісяця до 15 числа головного розпорядника субвенції і Мінфін про обсяги перерахування субвенції та касові видатки в розрізі місцевих бюджетів, а також об’єктів та заходів, що фінансуються за її рахунок.
8. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок субвенції здійснюється в установленому законом порядку.
9. Місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування подають щомісяця до 15 числа головному розпоряднику субвенції інформацію про використання субвенції в розрізі об’єктів та заходів, що фінансуються за її рахунок.
10. Складення і подання фінансової та бюджетної звітності про використання субвенції, а також контроль за її цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.
Додаток
до Порядку та умов
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 3 березня 2020 р. № 173 (173-2020-п)
        
)

РОЗПОДІЛ

субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, на 2020 рік

Код бюджету
Назва місцевого бюджету адміністративно-територіальної одиниці
Обсяг субвенції, тис. гривень
Зона спостереження Запорізької АЕС
04100000000
Обласний бюджет Дніпропетровської області
10166,821
04207100000
Бюджет м. Нікополя
12890,401
04309200000
Районний бюджет Нікопольського району
2759,734
04319200000
Районний бюджет Томаківського району
1024,711
04561000000
Бюджет Марганецької міської об’єднаної територіальної громади
5764,001
08100000000
Обласний бюджет Запорізької області
6483,235
08203100000
Бюджет м. Енергодара
8344,971
08302200000
Районний бюджет Василівського району
2691,847
08307200000
Районний бюджет Запорізького району
7,685
08308200000
Районний бюджет Кам’янсько- Дніпровського району
4537,025
08519000000
Бюджет Великобілозерської сільської об’єднаної територіальної громади
834,79
21100000000
Обласний бюджет Херсонської області
39,886
21305200000
Районний бюджет Верхньорогачицького району
88,032
Зона спостереження Рівненської АЕС
03100000000
Обласний бюджет Волинської області
2521,405
03311200000
Районний бюджет Маневицького району
6585,36
17100000000
Обласний бюджет Рівненської області
6410,63
17302200000
Районний бюджет Володимирецького району
8994,738
17310200000
Районний бюджет Костопільського району
144,809
17316200000
Районний бюджет Сарненського району
650,491
17532000000
Бюджет Вараської міської об’єднаної територіальної громади
4466,018
Зона спостереження Хмельницької АЕС
17100000000
Обласний бюджет Рівненської області
1860,13
17303200000
Районний бюджет Гощанського району
646,558
17308200000
Районний бюджет Здолбунівського району
378,367
17312200000
Районний бюджет Острозького району
2066,702
17534000000
Бюджет Острозької міської об’єднаної територіальної громади
1140,767
22100000000
Обласний бюджет Хмельницької області
4289,616
22301200000
Районний бюджет Білогірського району
249,938
22307200000
Районний бюджет Ізяславського району
2641,796
22313200000
Районний бюджет Славутського району
1403,07
22319200000
Районний бюджет Шепетівського району
78,014
22545000000
Бюджет Славутської міської об’єднаної територіальної громади
2669,322
22546000000
Бюджет Нетішинської міської об’єднаної територіальної громади
3074,873
Зона спостереження Южно-Української АЕС
14100000000
Обласний бюджет Миколаївської області
9478,127
14205100000
Бюджет м. Южноукраїнська
4739,063
14301200000
Районний бюджет Арбузинського району
3288,525
14305200000
Районний бюджет Братського району
1664,244
14307200000
Районний бюджет Вознесенського району
2564,827
14309200000
Районний бюджет Доманівського району
3182,185
14318200000
Районний бюджет Первомайського району
690,163
14529000000
Бюджет Вознесенської міської об’єднаної територіальної громади
5986,623
_______
Усього
137499,5
( Додаток в редакції Постанови КМ № 42 від 30.01.2013 (42-2013-п) ; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 906 від 11.12.2013 (906-2013-п) ; в редакції Постанов КМ № 284 від 29.04.2015 (284-2015-п) , № 925 від 11.11.2015 (925-2015-п) , № 412 від 06.07.2016 (412-2016-п) , № 260 від 12.04.2017 (260-2017-п) , № 288 від 03.04.2019 (288-2019-п) , № 173 від 03.03.2020 (173-2020-п) )