МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
18 листопада 2011 р.
за № 1320/20058
Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Міністерстві соціальної політики України
Відповідно до статті 22 Закону України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
, статті 1 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 (
109/2008)
"Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та з метою вдосконалення організації особистого прийому громадян керівництвом Міністерства, керівниками структурних підрозділів НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Міністерстві соціальної політики України (далі - Порядок), що додається.
2. Департаменту звернень громадян та контролю виконання (Шелест Т.І.) забезпечити:
2.1. Організацію прийому громадян відповідно до цього Порядку;
2.2. Подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набуває чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - керівника апарату В.Коломійця.
Віце-прем'єр-міністр України -
Міністр
|
С. Тігіпко
|
ПОГОДЖЕНО:
Директор Державного центру зайнятості
|
В. Галицький
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства соціальної
політики України
07.11.2011 № 426
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
18 листопада 2011 р.
за № 1320/20058
ПОРЯДОК
організації та проведення особистого прийому громадян у Міністерстві соціальної політики України
1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Міністерстві соціальної політики України (далі - Міністерство).
2. Особистий прийом громадян Міністром соціальної політики (далі - Міністр) проводиться лише за попереднім записом у дні та години, визначені графіком особистого прийому громадян керівниками Міністерства (далі - графік).
Особистий прийом громадян першим заступником Міністра, заступниками Міністра, заступником Міністра з питань європейської інтеграції та державним секретарем проводиться відповідно до розподілу обов'язків лише за попереднім записом у дні та години, визначені графіком.
Затвердження графіка та в разі потреби внесення до нього змін проводиться державним секретарем за погодженням із Міністром.
Інформація про порядок особистого прийому громадян Міністром, першим заступником Міністра, заступниками Міністра, заступником Міністра з питань європейської інтеграції та державним секретарем і графік розміщуються на офіційному веб-сайті та у громадській приймальні Міністерства.
У разі відсутності Міністра, першого заступника Міністра, заступників Міністра, заступника Міністра з питань європейської інтеграції та державного секретаря особистий прийом громадян проводить уповноважена ними посадова особа.
Запис громадян на особистий прийом до Міністра проводиться у разі, якщо питання, порушене громадянином, не вирішено після особистого прийому першим заступником Міністра, заступниками Міністра, заступником Міністра з питань європейської інтеграції та державним секретарем відповідно до компетенції.
Запис громадян на особистий прийом до першого заступника Міністра, заступників Міністра, заступника Міністра з питань європейської інтеграції та державного секретаря проводиться у разі, якщо порушене громадянином питання залишилося невирішеним по суті після особистого прийому керівниками і спеціалістами самостійного структурного підрозділу апарату Міністерства відповідно до компетенції.
3. Попередній запис на особистий прийом до Міністра, першого заступника Міністра, заступників Міністра, заступника Міністра з питань європейської інтеграції та державного секретаря проводиться структурним підрозділом Міністерства, відповідальним за організацію та проведення особистого прийому (далі - Структурний підрозділ), не пізніше ніж за п'ять робочих днів до дати прийому:
з понеділка по четвер - з 10.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00;
у п'ятницю - з 10.00 до 13.00 та з 14.00 до 15.30.
Запис проводиться за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10, перший поверх, громадська приймальня, або за телефоном: (044) 289-54-48.
Напередодні святкових і неробочих днів проведення попереднього запису громадян на особистий прийом скорочується на одну годину.
Під час попереднього запису на особистий прийом до Міністра, першого заступника Міністра, заступників Міністра, заступника Міністра з питань європейської інтеграції та державного секретаря з'ясовуються прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи державних органів він звертався і яке було прийнято рішення, визначається посадова особа, до компетенції якої належить розв'язання питання, порушеного заявником, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином для обгрунтування своєї заяви (клопотання), скарги або пропозиції (зауваження).
Структурний підрозділ складає списки громадян, які були на прийомі у керівників і спеціалістів самостійного структурного підрозділу апарату Міністерства та виявили бажання бути прийнятими на особистому прийомі Міністром, першим заступником Міністра, заступниками Міністра, заступником Міністра з питань європейської інтеграції та державним секретарем і подають зазначені списки заступникам Міністра та керівникам самостійних структурних підрозділів апарата Мінсоцполітики відповідно до їхньої компетенції не пізніше ніж за чотири робочі дні до прийому.
Керівники і спеціалісти самостійних структурних підрозділів апарату Мінсоцполітики з питань, що належать до їхньої компетенції, готують відповідні матеріали за зверненнями громадян, які записані на особистий прийом до Міністра, першого заступника Міністра, заступників Міністра, заступника Міністра з питань європейської інтеграції та державного секретаря Мінсоцполітики.
За два робочі дні до проведення особистого прийому громадян самостійні структурні підрозділи Мінсоцполітики подають підготовлені матеріали першому заступнику Міністра, заступникам Міністра, заступнику Міністра з питань європейської інтеграції та державному секретарю відповідно до розподілу обов'язків та до громадської приймальні Мінсоцполітики.
У записі на особистий прийом до Міністра, першого заступника Міністра, заступників Міністра, заступника Міністра з питань європейської інтеграції та державного секретаря може бути відмовлено з таких підстав:
якщо порушене питання вже розглядалося Міністерством соціальної політики України та було вирішено по суті;
якщо звернення стосується оскарження рішення, що було подане з порушенням строків, визначених статтею 17 Закону України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
.
Забороняється відмова громадянинові в записі на особистий прийом через його політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність, незнання державної мови тощо.
4. Першочергово проводиться прийом осіб з інвалідністю внаслідок війни, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня".
5. Організацію особистого прийому громадян керівниками і спеціалістами самостійних структурних підрозділів Міністерства здійснюють працівники Структурного підрозділу.
Особистий прийом громадян керівниками і спеціалістами самостійних структурних підрозділів Міністерства відповідно до компетенції проводиться щодня, крім вихідних і святкових днів:
з понеділка по четвер - з 10.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00;
у п'ятницю - з 10.00 до 13.00 та з 14.00 до 15.30.
Напередодні святкових і неробочих днів проведення особистого прийому громадян скорочується на одну годину.
У разі звернення громадян, поведінка яких створює небезпеку для оточуючих, особистий прийом громадян може бути припинений з одночасним зверненням до уповноважених органів відповідно до компетенції.
Особистий прийом громадян керівниками і спеціалістами самостійних структурних підрозділів Міністерства проводиться виключно в громадській приймальні Міністерства згідно з графіками на спеціально відведених для цього робочих місцях і передбачає безпосереднє спілкування працівника та громадянина (заявника).
Керівники і спеціалісти самостійних структурних підрозділів Міністерства для надання консультацій громадянам, які звернулися до громадської приймальні Міністерства, після відповідного повідомлення працівниками Структурного підрозділу зобов’язані прибути до громадської приймальні.
Графіки особистого прийому громадян, затверджені керівниками самостійних структурних підрозділів Міністерства і погоджені з керівником самостійного структурного підрозділу, відповідального за організацію та проведення особистого прийому Міністерства, передаються до Структурного підрозділу.
6. Вхід громадян до громадської приймальні Міністерства не потребує оформлення перепустки та пред'явлення документів, що посвідчують особу.
З метою запобігання корупційним і пов’язаним із корупцією правопорушенням у громадській приймальні Міністерства проводиться відео- та аудіозапис (за згодою). Відео- та аудіоматеріали зберігаються у структурному підрозділі Мінсоцполітики з питань інформаційних технологій протягом тридцяти календарних днів із дати проведення таких записів.
7. Для запису на особистий прийом громадянин повинен пред'явити документ, що посвідчує його особу. У разі відсутності такого документа або відмови його пред'явити громадянину відмовляється у записі на особистий прийом.
Під час попереднього запису на особистий прийом з’ясовуються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, чи звертався громадянин до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення місцевої державної адміністрації, органу місцевого самоврядування, а також центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується через Міністра соціальної політики України (далі - органи влади), до повноважень яких належить вирішення порушеного питання; вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином для обґрунтування своєї заяви (клопотання), скарги або пропозиції (зауваження), з’ясовується, яка відповідь була надана або яке рішення з порушеного питання було прийнято відповідним органом влади, визначається структурний підрозділ апарату Міністерства, що проводитиме особистий прийом, або орган влади для вирішення порушеного питання по суті (у разі відсутності позиції цього органу). При цьому обов’язково заповнюється реєстраційно-контрольна картка згідно з додатком 1 до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві соціальної політики України, затвердженої наказом Міністерства соціальної політики України від 15 березня 2012 року № 139 (z0438-12)
, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23 березня 2012 року за № 438/20751.
Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.
8. Повторний прийом громадянина з питання, яке вже розглядалося керівниками Міністерства, проводиться у разі, якщо питання, порушене у першому зверненні, не було вирішено по суті.
9. У разі повторного звернення громадянина вивчаються матеріали з порушеного питання, з'ясовуються причини повторного звернення, надаються необхідні роз'яснення та можлива допомога.
10. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та/або особи, які перебувають у родинних відносинах з такими громадянами і мають документи, що посвідчують їхні особи та підтверджують повноваження.
Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.
11. Письмове звернення, яке подається громадянином на особистому прийомі, оформлюється відповідно до вимог статті 5 Закону України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
.
Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).
12. З урахуванням рішення, прийнятого під час особистого прийому посадовою особою, яка його проводила, працівники Структурного підрозділу, відповідних служб та структурних підрозділів Міністерства опрацьовують проекти резолюцій до звернень громадян і подають їх на розгляд відповідному керівнику Міністерства.
13. Звернення громадян на особистому прийомі обліковується відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві соціальної політики України (z0438-12)
, затвердженої наказом Міністерства соціальної політики України від 15 березня 2012 року № 139, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23 березня 2012 року за № 438/20751.
Директор Департаменту
звернень громадян
та контролю виконання
|
Т. Шелест
|