01.04.2011 N 27
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 червня 2011 р.
за N 729/19467
Віце-прем'єр-міністр України -
Міністр інфраструктури України
ПОГОДЖЕНО:
Перший заступник Голови -
Голова ліквідаційної комісії
Державного комітету України
з питань регуляторної
політики та підприємництва
Голова Державної служби
гірничого нагляду
та промислової безпеки України
Голова Федерації профспілок
транспортників України,
Голова профспілки залізничників
і транспортних будівельників України
|
Б.Колесніков
Г.М.Яцишина
О.І.Хохотва
В.М.Ткачов
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
01.04.2011 N 27
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 червня 2011 р.
за N 729/19467
Директор Департаменту
залізничного транспорту
|
М.П.Снітко
|
Додаток 1
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
Додаток 2
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
Форма РБУ-1
ЗАТВЕРДЖУЮ
Начальник __________________
____________________________
"__" ____________ 20___ року
Складений _______________________________________________________
(число, місяць, рік)
начальником __________________ дирекції залізничних перевезень та
Головним ревізором із безпеки руху поїздів і автотранспорту _____
____________________ ревізорської дільниці за участю представника
правоохоронних органів _________________________________________,
(адреса та номер телефону)
які прибули на місце події о __________________ і за результатами
(год., хв.)
службового розслідування причин катастрофи, аварії, серйозного
інциденту* установили:
1. Обставини катастрофи, аварії, серйозного інциденту *
1.1. Дата й час _________________________________________________
1.2. Місце ______________________________________________________
1.3. Обставини події ____________________________________________
_________________________________________________________________
2. Контрольні відомості про поїзди, з якими трапилася
катастрофа, аварія, серйозний інцидент*
----------------------------------------------------------------------------------------
| N | Вид | Локомотив | СКЛАД ПОЇЗДА |
|поїзда|поїзда|-----------+------------------------------------------------------------|
| | |серія|номер|кільк.|вага| кількість вагонів |
| | | | | осей | |------------------------------------------------|
| | | | | | | 4- | 6- | 8- |інших|рефриж.,|заванта-|порож-|
| | | | | | |вісн.|вісн.|вісн.| |пасажир.| жених | ніх |
|------+------+-----+-----+------+----+-----+-----+-----+-----+--------+--------+------|
| | | | | | | | | | | | | |
|------+------+-----+-----+------+----+-----+-----+-----+-----+--------+--------+------|
| | | | | | | | | | | | | |
|------+------+-----+-----+------+----+-----+-----+-----+-----+--------+--------+------|
| | | | | | | | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------------------
3. Наслідки катастрофи, аварії, серйозного інциденту*
-------------------------------------------------------------------------------------------------
| Людські | Рухомий склад |Зійшло| Розбито | Пошкоджено в обсязі |Пошкоджено: |
| жертви | | з | до | ремонту |колії _________ м; |
| | |рейок | ступеня |------------------------|стрілок _____ шт.; |
| | | |вилучення|капіта-|деповсь-|поточ.,|контактної мережі |
| | | | з |льного | кого | ТО з |__________________ м; |
| | | |інвентарю| | |відчеп-|опор ________ шт. |
| | | | | | |ленням |Розмір збитків від |
|-----------+------------------+------+---------+-------+--------+-------|пошкодження: |
| Загинуло | Локомотивів | | | | | |рух. складу та ін. |
|______ осіб| | | | | | |основних засобів |
|-----------+------------------+------+---------+-------+--------+-------|_______ тис.грн.; |
|Травмовано |Вагонів вантажних | | | | | |вантажу |
|______ осіб|(усього): | | | | | |____________ тис.грн.;|
|-----------+------------------+------+---------+-------+--------+-------|вартість ліквідації |
| |4-вісних | | | | | |наслідків події |
|-----------+------------------+------+---------+-------+--------+-------|_____________ тис.грн.|
| |6-вісних | | | | | |Усього: |
|-----------+------------------+------+---------+-------+--------+-------|_____________ тис.грн.|
| |8-вісних | | | | | |Перерва руху: |
|-----------+------------------+------+---------+-------+--------+-------|повна |
| |Інших | | | | | |___ год. ___ хв.; |
|-----------+------------------+------+---------+-------+--------+-------|за однією колією |
| |Рефрижераторних | | | | | |___ год. ___ хв. |
|-----------+------------------+------+---------+-------+--------+-------| |
| |Вагонів пасажир- | | | | | | |
| |ського парку | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------------
3.1. Характеристика місця події (заповнити, зайве закреслити):
кількість головних колій ________; підйом, спуск _______ проміле;
горизонтальна ділянка довжиною _____ м; крива радіусом ______ м;
пряма довжиною __________ м; виїмка глибиною ___________ м; насип
висотою ________ м; засоби сигналізації та зв'язку ______________
_________________________________________________________________
(ЕЦ, АБ, НАБ, ДЦ)
3.2. Погодні умови (необхідне підкреслити): світло, темно, ясно,
туман, снігопад, хуртовина, дощ, ожеледь, видимість __________ м,
вітер ______ м/хв., температура повітря _____ град.С.
3.3. Розташування рухомого складу на місці події (докладна схема,
затверджена головним ревізором з безпеки руху ревізорської
дільниці, та фотографії додаються).
3.4. Конструкція верхньої будови колії: рейки типу ____________;
скріплення ___________; число шпал на кілометр ______________;
баласт _______________; тип шпал: дерев'яні, залізобетонні ______
_________________________________________________________________
3.5. Результат огляду колії (указати технічний стан колії та
виявлені відхилення від норм): __________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.5.1. Результати натурного обміру технічного стану колії за
500 м до місця сходження рухомого складу з рейок ________________
_________________________________________________________________
3.5.2. Виписки з книг ПУ-28 і ПУ-29 _____________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.5.3. Оригінал (ксерокопія) стрічки колієвимірювального вагона
останнього проходження та довідка про її розшифрування __________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.5.4. Аналіз та виписки з технічної документації колії _________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.6. Результати огляду рухомого складу (указати стан і виявлені
відступи від нормативного утримання): ___________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.6.1. Технічний стан ходових частин (рами візків, колісних пар
та буксових вузлів, ресорного підвішування з гасниками коливань,
гальмового устаткування) ________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.6.2. Технічний стан рами та кузова вагона, опорних поверхонь
(п'ятники, підп'ятники, ковзуни) ________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.7. Результат огляду зчіпних та ударних приладів (указати стан і
виявлені відхилення віднормативних розмірів та допусків) ________
_________________________________________________________________
3.8. Положення, видимість і стан колійних та поїзних сигналів
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.9. Чи потрібно було видавати попередження машиністу поїзда, яке
саме і чи було воно видане ______________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.10. Установлена та фактична швидкість руху поїзда (указати,
яким чином визначено фактичну швидкість) ________________________
_________________________________________________________________
3.11. Чи правильно сформовано склад поїзда (зазначити, які
допущено порушення, якщо такі є) ________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.12. Схема розташування діючих гальмових осей у складі або
окремо у кожній складовій частині, якщо вони розчепилися: _______
_________________________________________________________________
3.12.1. Забезпеченість автоматичними гальмами (в осях і тоннах):
3.12.1.1. Розрахункове натискання _______________________________
3.12.1.2. Фактичне натискання ___________________________________
3.12.2. Забезпеченість ручними гальмами (в осях і башмаках):
3.12.2.1. Розрахункова __________________________________________
3.12.2.2. Фактична ______________________________________________
3.13. Тиск повітря в гальмовій магістралі ______________ кг/кв.см
3.14. Чи проводилося випробування гальм, яке, коли, де і ким ____
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.15. Які виявлено несправності гальм ___________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.15.1. Стан колодок локомотива і гальмових вагонів, матеріал
колодок _________________________________________________________
_________________________________________________________________
(тип гальмових колодок (чавунні, композиційні))
3.15.2. Розташування та стан стоп-кранів у складі поїзда, задіяні
крани, якщо такі є ______________________________________________
_________________________________________________________________
3.15.3. Стан рукавів автогальм і кінцевих кранів, чи немає
перекриття кінцевих кранів ______________________________________
_________________________________________________________________
3.15.4. Інші несправності _______________________________________
3.16. Положення на локомотиві регулятора (контролера), реверса,
крана машиніста та крана допоміжного гальма локомотива __________
_________________________________________________________________
3.17. Чи вживалися машиністом заходи до зупинки поїзда, яким
чином (послідовність дій). На якій відстані від місця події
розпочато гальмування ___________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.18. Несправності локомотива, що могли мати значення при події
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.19. Ким і які подавалися сигнали ______________________________
_________________________________________________________________
3.20. Показання засобів автоматичного контролю технічного стану
рухомого складу під час руху поїзда _____________________________
_________________________________________________________________
3.21. Додаткові дані огляду місця події, що мають значення для
з'ясовування її причин __________________________________________
_________________________________________________________________
3.22. Дії працівників, що брали участь в усуненні пошкоджень і
несправностей під час ліквідації наслідків події до прибуття
начальника залізниці, головного ревізора з безпеки руху поїздів і
автотранспорту залізниці, працівників правоохоронних органів ____
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.23. Яких заходів ужито для відновлення руху до прибуття
відбудовного поїзда _____________________________________________
_________________________________________________________________
3.24. Відомості про постраждалих, ким, коли і яку надано допомогу
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
4. Відбудовні засоби
-----------------------------------------------------------------------------------------
| Час видачі | Вид** | Звідки | Час | Час |Відстань| Час | Час |
| наказу |допомоги,|викликано |готовності|відправлення| |прибуття| закінчення|
|відбудовним | що |відбудовні| поїздів | поїздів | |на місце| роботи |
| поїздам |виклика- | засоби | | | | робіт |відбудовних|
| | лась | | | | | | поїздів |
|------------| | |----------+------------+--------+--------+-----------|
| год. | хв. | | |год. |хв. | год. | хв. | км |год.|хв.| год. |хв. |
|------+-----+---------+----------+-----+----+------+-----+--------+----+---+------+----|
| | | | | | | | | | | | | |
|------+-----+---------+----------+-----+----+------+-----+--------+----+---+------+----|
| | | | | | | | | | | | | |
|------+-----+---------+----------+-----+----+------+-----+--------+----+---+------+----|
| | | | | | | | | | | | | |
|------+-----+---------+----------+-----+----+------+-----+--------+----+---+------+----|
| | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------
4.1. Використано робочої сили: основного штату поїзда _____ осіб,
додатково залучалося _________________________ осіб, у тому числі
спецформувань ________________ осіб.
4.2. Дата повного прибирання рухомого складу ____________________
4.3. Дата повного прибирання вантажу ____________________________
ПРИМІТКА. Надати до ЦРБ повідомлення згідно з пунктами 4.2 і 4.3
цього акта після фактичного прибирання рухомого складу і вантажу.
4.4. Дата і час відновлення руху по одній колії: дата ___________
год. ______ хв. _____
Повне відновлення руху: дата ____________ год. _______ хв. ______
4.5. Зауваження до організації ліквідації наслідків події _______
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
4.6. Відомості про повторюваність подій на території даної
дирекції залізничних перевезень, станції, перегону, дистанції,
депо ____________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
5. Технічний висновок про причини катастрофи, аварії,
серйозного інциденту* і допущені порушення Правил технічної
експлуатації та службових інструкцій ____________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Головний ревізор
з безпеки руху поїздів
і автотранспорту залізниці ______________________________________
Начальник служби залізниці ______________________________________
5.1. Відомості про причетних працівників залізниці, що виконували
службові обов'язки в момент події
-------------------------------------------------------------------------------
| N |Прізвище,|Посада| Рік | Стаж | Стаж |Тривалість|Кількість|Відпочинок|
|з/п|ім'я, по | |наро- |роботи |роботи на| робочого |годин на | перед |
| |батькові | |дження|на зал.|займаній | дня | роботі | роботою |
| | | | |трансп.| посаді | (годин) | | (годин) |
|---+---------+------+------+-------+---------+----------+---------+----------|
| | | | | | | | | |
|---+---------+------+------+-------+---------+----------+---------+----------|
| | | | | | | | | |
|---+---------+------+------+-------+---------+----------+---------+----------|
| | | | | | | | | |
|---+---------+------+------+-------+---------+----------+---------+----------|
| | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------
ПРИМІТКА. Відомості про робітників транспорту, які допустили
порушення ПТЕ, подають додатком до акта. Зазначити прізвище, ім'я
та по батькові, посаду і з якого часу на даній посаді, стаж
роботи на транспорті, чи склав іспити на знання Правил технічної
експлуатації (коли), дисциплінарні стягнення і заохочення по
службі.
5.1.1. Відомості про проходження медичного огляду та особа, що
його проводила (її кваліфікаційне посвідчення та термін дії) ____
_________________________________________________________________
5.2. Перелік вилучених предметів і документів, що є речовими
доказами ________________________________________________________
_________________________________________________________________
5.3. Список матеріалів розслідування і додатків до акта _________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Начальник дирекції
залізничних перевезень __________________________________________
Головний ревізор
з безпеки руху поїздів
і автотранспорту залізниці ______________________________________
Головний ревізор з безпеки
руху поїздів і автотранспорту
ревізорської дільниці ___________________________________________
Додаток 3
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
Форма РБУ-6
Додаток 4
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
Залізниця ______________ Форма РБУ-3
Дирекція залізничних
перевезень _____________
Служба _________________
Складений _______________________________________________________
(число, місяць, рік)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
________________________________________________________________,
(посади та прізвища осіб, що провели службове розслідування)
які за результатами службового розслідування причин інциденту
установили:
1. Обставини інциденту
1.1. Дата і час _________________________________________________
1.2. Місце ______________________________________________________
(станція, перегін, кілометр, пікет, під'їзна колія)
1.3. Вид інциденту згідно з чинною класифікацією
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
1.4. Виклад обставин
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
2. Контрольні відомості про поїзди,
маневровий склад, з якими трапився інцидент
------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Вид |Маневр.| Локомотив | СКЛАД ПОЇЗДА (МАНЕВРОВИЙ СКЛАД) |
|поїзда|поїзда| склад |-----------+------------------------------------------------------------|
| | | |серія|номер|кільк.|вага| кількість вагонів |
| | | | | | осей | |------------------------------------------------|
| | | | | | | | 4- | 6- | 8- |інших|рефриж.,|заванта-|порож-|
| | | | | | | |вісн.|вісн.|вісн.| | пасаж. | жених | ніх |
|------+------+-------+-----+-----+------+----+-----+-----+-----+-----+--------+--------+------|
| | | | | | | | | | | | | | |
|------+------+-------+-----+-----+------+----+-----+-----+-----+-----+--------+--------+------|
| | | | | | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------------
3. Наслідки інциденту
--------------------------------------------------------------------------
| Рухомий склад |Зійшло | Пошкоджено в обсязі |Пошкоджено: |
| |з рейок| ремонту |колії ____________ м; |
| | |------------------------|стрілок ________ шт.; |
| | |деповського| поточного, |контактної мережі |
| | | | ТО з |__________________ м; |
| | | |відчепленням|опор ___________ шт., |
|---------------+-------+-----------+------------|Розмір збитків від |
|Локомотивів | | | |пошкодження: |
|---------------+-------+-----------+------------|рух. складу та інших |
|Вагонів | | | |основних засобів |
|вантажних | | | |_____________ тис.грн.;|
|(усього): | | | |вантажу |
|---------------+-------+-----------+------------|_____________ тис.грн.;|
|4-вісних | | | |вартість ліквідації |
|---------------+-------+-----------+------------|наслідків інциденту, |
|6-вісних | | | |порушення* |
|---------------+-------+-----------+------------|___________ тис.грн. |
|8-вісних | | | |Усього: |
|---------------+-------+-----------+------------|___________ тис.грн. |
|Інших | | | |Перерва руху: |
|---------------+-------+-----------+------------|повна ___ год. ___ хв.;|
|Рефрижераторних| | | |за однією колією |
|---------------+-------+-----------+------------|___ год. ___ хв. |
|Вагонів пасажи-| | | | |
|рського парку | | | | |
--------------------------------------------------------------------------
3.1. Характеристика місця інциденту (заповнити, зайве
закреслити): кількість головних колій __________________; підйом,
спуск ______ проміле; горизонтальна ділянка довжиною _______ м;
крива радіусом _______ м; пряма довжиною _______ м; виїмка
глибиною ____ м; насип висотою _________ м; засоби сигналізації
та зв'язку ______________________________________________________
(ЕЦ, АБ, НАБ, ДЦ)
3.2. Погодні умови (необхідне підкреслити): світло, темно, ясно,
туман, снігопад, хуртовина, дощ, ожеледь, видимість _____ м,
вітер _____ м/хв., температура повітря ____ град.С.
3.3. Результат огляду колії (указати технічний стан колії та
виявлені відхилення від норм): __________________________________
_________________________________________________________________
3.4. Оригінал (ксерокопія) стрічки колієвимірювального вагона
останнього проходження та довідка про її розшифрування __________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.5. Результати огляду рухомого складу, пристроїв
електропостачання, СЦБ (указати стан і виявлені відхилення від
нормативного утримання) _________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.6. Установлена та фактична швидкість руху поїзда (маневрового
складу) (указати, яким чином визначено фактичну швидкість) ______
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.7. Чи правильно сформовано склад поїзда (маневрового складу)
(зазначити, які допущено порушення, якщо такі є) ________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.8. Чи проводилося випробування автогальм, яке, коли, де і ким
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.9. Ким і які подавалися сигнали _______________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.10. Показання засобів автоматичного контролю технічного стану
рухомого складу під час руху поїзда _____________________________
_________________________________________________________________
4. Відбудовні засоби
-----------------------------------------------------------------------------------------
| Час видачі | Вид** | Звідки | Час | Час |Відстань| Час | Час |
| наказу |допомоги,|викликано |готовності|відправлення| |прибуття| закінчення|
|відбудовним | що |відбудовні| поїздів | поїздів | |на місце| роботи |
| поїздам |виклика- | засоби | | | | робіт |відбудовних|
| | лася | | | | | | поїздів |
|------------| | |----------+------------+--------+--------+-----------|
| год. | хв. | | |год. |хв. | год. | хв. | км |год.|хв.| год. |хв. |
|------+-----+---------+----------+-----+----+------+-----+--------+----+---+------+----|
| | | | | | | | | | | | | |
|------+-----+---------+----------+-----+----+------+-----+--------+----+---+------+----|
| | | | | | | | | | | | | |
|------+-----+---------+----------+-----+----+------+-----+--------+----+---+------+----|
| | | | | | | | | | | | | |
|------+-----+---------+----------+-----+----+------+-----+--------+----+---+------+----|
| | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------
5. Технічний висновок про причини інциденту
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Підписи посадових осіб, що проводили службове розслідування:
_________________ ___________ _______________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
_________________ ___________ _______________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
_________________ ___________ _______________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
Додаток 5
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
-----------------------------------------------------------------------------------
| N | Дата і час | Вид та |Обставини| Заходи | Втрачено |Матеріальний|
|з/п|-------------------|наслідки| та |оперативного|небезпечного| збиток |
| |настання|отримання | події | причини | реагування | вантажу | (тис.грн.) |
| | події, |інформації| | події |та відмітка | (тонн) | |
| | місце |про подію | | | про їх | | |
| | | | | | виконання | | |
|---+--------+----------+--------+---------+------------+------------+------------|
| | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------
Додаток 6
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
Форма оперативної
інформації БЗТ-2
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |\ Показники | За відповідний період | За відповідний період |% до показників минулого року| Питомі показники безпеки руху |
|з/п| \ | поточного року | минулого року | | за звітний період |
| | \ |-----------------------------+-----------------------------+-----------------------------+-------------------------------|
| |Класи-\ |кількість|загинуло|травмовано|кількість|загинуло|травмовано|кількість|загинуло|травмовано|кількість|кількість| кількість |
| |фікація \ | подій | (осіб) | (осіб) | подій | (осіб) | (осіб) | подій | (осіб) | (осіб) | подій на|загиблих |травмованих|
| |транс- \ | (шт.) | | | (шт.) | | | (шт.) | | | 1 млн. | на | на |
| |портних \ | | | | | | | | | | привед. |100 подій| 100 подій |
| |подій \| | | | | | | | | | ткм | | |
|---+---------------+---------+--------+----------+---------+--------+----------+---------+--------+----------+---------+---------+-----------|
| 1 |Катастрофи | | | | | | | | | | | | |
|---+---------------+---------+--------+----------+---------+--------+----------+---------+--------+----------+---------+---------+-----------|
| 2 |Аварії | | | | | | | | | | | | |
|---+---------------+---------+--------+----------+---------+--------+----------+---------+--------+----------+---------+---------+-----------|
| 3 |Серйозні | | | | | | | | | | | | |
| |інциденти | | | | | | | | | | | | |
|---+---------------+---------+--------+----------+---------+--------+----------+---------+--------+----------+---------+---------+-----------|
| 4 |Інциденти | | | | | | | | | | | | |
|---+---------------+---------+--------+----------+---------+--------+----------+---------+--------+----------+---------+---------+-----------|
| |УСЬОГО | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Додаток 7
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
Форма оперативної
інформації БЗТ-1
Додаток 8
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
Дата _____________
------------------------------------------------------------------
| N | Відомості про ДТП | Заповнюється при |
|з/п | |надходженні відомостей|
| | | щодо випадку |
|----+------------------------------------+----------------------|
| 1 |Дата та час | |
|----+------------------------------------+----------------------|
| 2 |Залізниця, дирекція залізничних | |
| |перевезень | |
|----+------------------------------------+----------------------|
| 3 |Область | |
|----+------------------------------------+----------------------|
| 4 |Перегін, станція | |
|----+------------------------------------+----------------------|
| 5 |З черговим або без чергового | |
|----+------------------------------------+----------------------|
| 6 |Обладнано сигналізацією або не | |
| |обладнано | |
|----+------------------------------------+----------------------|
| 7 |Як працювала сигналізація | |
|----+------------------------------------+----------------------|
| 8 |Номер поїзда, сполучення, локомотив,| |
| |прізвище машиніста, в якому депо | |
| |працює, транспорт збито поїздом або | |
| |він в'їхав у бік поїзда | |
|----+------------------------------------+----------------------|
| 9 |Транспорт особистий чи службовий, | |
| |якому міністерству чи іншому органу | |
| |виконавчої влади належить, тип | |
| |транспорту, державний номер | |
|----+------------------------------------+----------------------|
| 10 |Водій (П.І.Б.), рік народження, де і| |
| |ким працює, місце проживання | |
|----+------------------------------------+----------------------|
| 11 |Збиток, завданий залізниці | |
|----+------------------------------------+----------------------|
| 12 |Пошкодження автотранспорту | |
|----+------------------------------------+----------------------|
| 13 |Наслідки ДТП: загинуло (осіб), | |
| |травмовано (осіб) | |
|----+------------------------------------+----------------------|
|13.1|Відомості про постраждалих, кого і | |
| |куди направлено до лікарні | |
|----+------------------------------------+----------------------|
| 14 |П.І.Б. і посада залізничників, які | |
| |розслідували ДТП | |
|----+------------------------------------+----------------------|
| 15 |Посада, звання, прізвище, ініціали | |
| |працівників Державтоінспекції, які | |
| |розслідували ДТП | |
|----+------------------------------------+----------------------|
| 16 |Наявність вини залізниці | |
------------------------------------------------------------------
ЦРБ ____________ _________________
(підпис) (П.І.Б.)
Довідку підготував черговий ЦРБ __________ _____________________
(підпис) (П.І.Б.)
Телефон ___________
Додаток 9
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
Форма ЦРБ N 10
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Причини | ЦД | ЦТ | ЦП | ЦВ | ЦШ | ЦЕ | ЦЛ | ЦМ | ЦРП | Інші | Разом |
|з/п| транспортних |---------+---------+---------+---------+---------+---------+---------+---------+---------+---------+---------|
| | подій, види |пот.|мин.|пот.|мин.|пот.|мин.|пот.|мин.|пот.|мин.|пот.|мин.|пот.|мин.|пот.|мин.|пот.|мин.|пот.|мин.|пот.|мин.|
| |відповідальності | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----|
| 1 |Усього | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |транспортних | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |подій, у тому | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |числі, що сталися| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |через: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----|
|1.1|організаційні | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----|
|1.2|технічні | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----|
|1.3|психофізіологічні| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----|
|1.4|комплексні | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----|
|1.5|інші | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----|
| 2 |Притягнуто до | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |різних видів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |відповідальності,| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |у т.ч.: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----|
|2.1|звільнено із | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |залізн. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |транспорту | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----|
|2.2|звільнено із | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |займаної посади | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----|
|2.3|оголошено догану | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----+----|
| |Усього | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |притягнених до | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |дисциплінарної | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |відповідальності | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Додаток 10
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
Форма ЦРБ N 15
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Залізниці|Звітні|Кількість| ЗБИТКИ |
| | роки | трансп. |---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| | |подій, | ЗАВДАНО | ВІДШКОДОВАНО |
| | | на які |----------------------------------------------------------+----------------------------------------------------------------------|
| | |нарахо- |працівниками| іншими |підприє- |заліз-| через |РАЗОМ|працівниками| іншими |підприєм- |залізницями| через |РАЗОМ| % |
| | |вано | залізниць |залізницями| мствами, |ницями|незаконні| | залізниць |залізницями|ствами, не| країн СНД |незаконні| |відшк.|
| | |збитки | (згідно зі | та підпр. | не під- | країн|втручання| | (згідно зі | та підпр. | під- | |втручання| | |
| | | | ст. | УЗ |порядкова-| СНД | | | ст. 132 | УЗ |порядкова-| | | | |
| | | | 132 КЗпП) | | ними УЗ | | | | КЗпП) | | ними УЗ | | | | |
|---------+------+---------+------------+-----------+----------+------+---------+-----+------------+-----------+----------+-----------+---------+-----+------|
| Дон. | пот. | | | | | | | | | | | | | | |
| |------+---------+------------+-----------+----------+------+---------+-----+------------+-----------+----------+-----------+---------+-----+------|
| | мин. | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------+---------+------------+-----------+----------+------+---------+-----+------------+-----------+----------+-----------+---------+-----+------|
| Львів. | пот. | | | | | | | | | | | | | | |
| |------+---------+------------+-----------+----------+------+---------+-----+------------+-----------+----------+-----------+---------+-----+------|
| | мин. | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------+---------+------------+-----------+----------+------+---------+-----+------------+-----------+----------+-----------+---------+-----+------|
| Одеська | пот. | | | | | | | | | | | | | | |
| |------+---------+------------+-----------+----------+------+---------+-----+------------+-----------+----------+-----------+---------+-----+------|
| | мин. | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------+---------+------------+-----------+----------+------+---------+-----+------------+-----------+----------+-----------+---------+-----+------|
| Півд. | пот. | | | | | | | | | | | | | | |
| |------+---------+------------+-----------+----------+------+---------+-----+------------+-----------+----------+-----------+---------+-----+------|
| | мин. | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------+---------+------------+-----------+----------+------+---------+-----+------------+-----------+----------+-----------+---------+-----+------|
|Півд-Зах.| пот. | | | | | | | | | | | | | | |
| |------+---------+------------+-----------+----------+------+---------+-----+------------+-----------+----------+-----------+---------+-----+------|
| | мин. | | | | | | | | | | | | | | \ |
|---------+------+---------+------------+-----------+----------+------+---------+-----+------------+-----------+----------+-----------+---------+-----+------|
| Придн. | пот. | | | | | | | | | | | | | | |
| |------+---------+------------+-----------+----------+------+---------+-----+------------+-----------+----------+-----------+---------+-----+------|
| | мин. | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------+---------+------------+-----------+----------+------+---------+-----+------------+-----------+----------+-----------+---------+-----+------|
|Підпр. УЗ| пот. | | | | | | | | | | | | | | |
| |------+---------+------------+-----------+----------+------+---------+-----+------------+-----------+----------+-----------+---------+-----+------|
| | мин. | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------+---------+------------+-----------+----------+------+---------+-----+------------+-----------+----------+-----------+---------+-----+------|
| Підпр., | пот. | | | | | | | | | | | | | | |
| не |------+---------+------------+-----------+----------+------+---------+-----+------------+-----------+----------+-----------+---------+-----+------|
|підпоряд.| мин. | | | | | | | | | | | | | | |
|УЗ | | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------+---------+------------+-----------+----------+------+---------+-----+------------+-----------+----------+-----------+---------+-----+------|
| Усього | пот. | | | | | | | | | | | | | | |
| |------+---------+------------+-----------+----------+------+---------+-----+------------+-----------+----------+-----------+---------+-----+------|
| | мин. | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------+---------+------------+-----------+----------+------+---------+-----+------------+-----------+----------+-----------+---------+-----+------|
| % | пот. | | | | | | | | | | | | | | |
| відшк. |------+---------+------------+-----------+----------+------+---------+-----+------------+-----------+----------+-----------+---------+-----+------|
| | мин. | | | | | | | | | | | | | | |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Додаток 11
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
Форма ЦРБ N 3-А
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Господарства | ЗАЛІЗНИЦІ ТА ПІДПРИЄМСТВА, ПІДПОРЯДКОВАНІ УКРЗАЛІЗНИЦІ |Укрзалізниця|Транспортні|
| залізниць |---------------------------------------------------------------------------| | події на |
| |Донецька|Львівська|Одеська|Південна|Південно-|Придніпровська|підприємства, | | 1 млн. |
| | | | | | Західна | |підпорядковані| |приведених |
| | | | | | | | УЗ | | ткм |
|--------------+--------+---------+-------+--------+---------+--------------+--------------+------------+-----------|
| Катастрофа | | | | | | | | | |
|--------------+--------+---------+-------+--------+---------+--------------+--------------+------------+-----------|
| Аварія | | | | | | | | | |
|--------------+--------+---------+-------+--------+---------+--------------+--------------+------------+-----------|
| "Д" | | | | | | | | | |
|--------------+--------+---------+-------+--------+---------+--------------+--------------+------------+-----------|
| "Т" | | | | | | | | | |
|--------------+--------+---------+-------+--------+---------+--------------+--------------+------------+-----------|
| "П" | | | | | | | | | |
|--------------+--------+---------+-------+--------+---------+--------------+--------------+------------+-----------|
| "В" | | | | | | | | | |
|--------------+--------+---------+-------+--------+---------+--------------+--------------+------------+-----------|
| "Ш" | | | | | | | | | |
|--------------+--------+---------+-------+--------+---------+--------------+--------------+------------+-----------|
| "Е" | | | | | | | | | |
|--------------+--------+---------+-------+--------+---------+--------------+--------------+------------+-----------|
| "Л" | | | | | | | | | |
|--------------+--------+---------+-------+--------+---------+--------------+--------------+------------+-----------|
| "М" | | | | | | | | | |
|--------------+--------+---------+-------+--------+---------+--------------+--------------+------------+-----------|
| "НРП" | | | | | | | | | |
|--------------+--------+---------+-------+--------+---------+--------------+--------------+------------+-----------|
| З вини інших | | | | | | | | | |
| організацій | | | | | | | | | |
| (з інших | | | | | | | | | |
| причин) | | | | | | | | | |
|--------------+--------+---------+-------+--------+---------+--------------+--------------+------------+-----------|
| РАЗОМ | | | | | | | | |Виконавець |
|--------------+--------+---------+-------+--------+---------+--------------+--------------+------------| |
|Співвідношення| | | | | | | | | |
| (+/- / %) | | | | | | | | | |
|--------------+--------+---------+-------+--------+---------+--------------+--------------+------------| |
| Транспортні | | | | | | | | | |
| події на | | | | | | | | | |
| 1 млн. | | | | | | | | | |
|приведених ткм| | | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Додаток 12
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
Форма ЦРБ N 4
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Господарство| ЗАЛІЗНИЦІ ТА ПІДПРИЄМСТВА, ПІДПОРЯДКОВАНІ УКРЗАЛІЗНИЦІ | Разом |
| |----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| |
| | Донецька | Львівська | Одеська | Південна |Південно-Західна| Придніпровська |підприємства УЗ | |
| |----------------+----------------+----------------+----------------+----------------+----------------+----------------+----------------|
| |поточний|минулий|поточний|минулий|поточний|минулий|поточний|минулий|поточний|минулий|поточний|минулий|поточний|минулий|поточний|минулий|
|------------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------|
| КАТАСТРОФА | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------|
| АВАРІЯ | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------|
| ЦД | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------|
| ЦТ | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------|
| ЦП | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------|
| ЦВ | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------|
| ЦШ | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------|
| ЦЕ | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------|
| ЦЛ | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------|
| ЦМ | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------|
| ЦРП | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------|
| ІНШІ | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------+--------+-------|
| Усього | | | | | | | | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Додаток 13
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
Форма ЦРБ N 7
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Господарство|Звітні|Усього |Кількість | Збитки (грн.) |
| | роки |трансп.| транс. |-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| | | подій | подій, на| завдавні | відшкодовані |
| | | | які |-------------------------------------------------------------+-----------------------------------------------------------------|
| | | |нараховано|Донец.|Львівс.|Одес.|Півден.|Півд.-|Придн.|підпр.|інші|усього|Донец.|Львівс.|Одес.|Півден.|Півд.-|Придн.|підпр.|інші|усього| % |
| | | | збитки | | | | | Зах. | | УЗ | | | | | | | Зах. | | УЗ | | | |
|------------+------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| ЦД | пот. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| | мин. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| ЦТ | пот. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| | мин. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| ЦП | пот. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| | мин. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| ЦВ | пот. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| | мин. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| ЦШ | пот. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| | мин. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| ЦЕ | пот. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| | мин. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| ЦЛ | пот. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| | мин. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| ЦМ | пот. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| | мин. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| ЦРП | пот. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| | мин. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| Ін. | пот. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| | мин. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| Разом | пот. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| | мин. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------+------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| % | пот. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |------+-------+----------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+------+-------+-----+-------+------+------+------+----+------+---|
| | мин. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Додаток 14
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
--------------------------------------------------------------------
| Залізниці |Локомотиви|МВРС|Вантажні|Пасажирські|ССРС|Разом|
| | | | вагони | вагони | | |
|------------------+----------+----+--------+-----------+----+-----|
| Донецька | | | | | | |
|------------------+----------+----+--------+-----------+----+-----|
| Львівська | | | | | | |
|------------------+----------+----+--------+-----------+----+-----|
| Одеська | | | | | | |
|------------------+----------+----+--------+-----------+----+-----|
| Південна | | | | | | |
|------------------+----------+----+--------+-----------+----+-----|
| Південно-Західна | | | | | | |
|------------------+----------+----+--------+-----------+----+-----|
| Придніпровська | | | | | | |
|------------------+----------+----+--------+-----------+----+-----|
| Структурні | | | | | | |
| підрозділи УЗ | | | | | | |
|------------------+----------+----+--------+-----------+----+-----|
| ЦД | | | | | | |
|------------------+----------+----+--------+-----------+----+-----|
| ЦТ | | | | | | |
|------------------+----------+----+--------+-----------+----+-----|
| ЦП | | | | | | |
|------------------+----------+----+--------+-----------+----+-----|
| ЦВ | | | | | | |
|------------------+----------+----+--------+-----------+----+-----|
| ЦШ | | | | | | |
|------------------+----------+----+--------+-----------+----+-----|
| ЦЕ | | | | | | |
|------------------+----------+----+--------+-----------+----+-----|
| ЦЛ | | | | | | |
|------------------+----------+----+--------+-----------+----+-----|
| ЦМ | | | | | | |
|------------------+----------+----+--------+-----------+----+-----|
| ЦРП | | | | | | |
|------------------+----------+----+--------+-----------+----+-----|
| Інші | | | | | | |
|------------------+----------+----+--------+-----------+----+-----|
| Разом по | | | | | | |
| Укрзалізниці | | | | | | |
--------------------------------------------------------------------
Додаток 15
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Показники | За 20___ рік | За 20___ рік | Питома |
|з/п|-------------+-----------------------------------+-----------------------------------|кількість |
| |класифікація |кількість| втрачено |матеріальний|кількість| втрачено |матеріальний|аварій-них|
| | аварійних |аварійних|небезпечного| збиток |аварійних|небезпечного| збиток |ситуацій |
| | ситуацій |ситуацій | вантажу | (тис.грн.) |ситуацій | вантажу | (тис.грн.) |на 1 млн. |
| | | | (тонн) | | | (тонн) | |приведених|
| | | | | | | | | ткм |
|---+-------------+---------+------------+------------+---------+------------+------------+----------|
| 1 |Катастрофи | | | | | | | |
|---+-------------+---------+------------+------------+---------+------------+------------+----------|
| 2 |Аварії | | | | | | | |
|---+-------------+---------+------------+------------+---------+------------+------------+----------|
| 3 |Серйозні | | | | | | | |
| |інциденти | | | | | | | |
|---+-------------+---------+------------+------------+---------+------------+------------+----------|
| 4 |Інциденти | | | | | | | |
|---+-------------+---------+------------+------------+---------+------------+------------+----------|
| 5 |Витікання | | | | | | | |
| |вантажу | | | | | | | |
|---+-------------+---------+------------+------------+---------+------------+------------+----------|
| 6 |Випаровування| | | | | | | |
| |вантажу | | | | | | | |
|---+-------------+---------+------------+------------+---------+------------+------------+----------|
| 7 |Розсипання | | | | | | | |
| |вантажу | | | | | | | |
|---+-------------+---------+------------+------------+---------+------------+------------+----------|
| 8 |Самозагоряння| | | | | | | |
| |вантажу | | | | | | | |
|---+-------------+---------+------------+------------+---------+------------+------------+----------|
| 9 |Інші аварійні| | | | | | | |
| |ситуації | | | | | | | |
|-----------------+---------+------------+------------+---------+------------+------------+----------|
| Усього | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник ______________________________
(підпис)
Додаток 16
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
----------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Залізниця |"Д"|"Т"|"П"|"В"|"Ш"|"Е"|"Л"|"М"|"НРП"|Інші|Разом|
|з/п| | | | | | | | | | | | |
| |Види | | | | | | | | | | | |
| |незаконного | | | | | | | | | | | |
| |втручання | | | | | | | | | | | |
|---+---------------------------------------+---+---+---+---+---+---+---+---+-----+----+-----|
| 1 |Всього випадків втручання, у т.ч. | | | | | | | | | | | |
|---+---------------------------------------+---+---+---+---+---+---+---+---+-----+----+-----|
|1.1|Повідомлення про встановлення вибухових| | | | | | | | | | | |
| |пристроїв у вокзалах та на інших | | | | | | | | | | | |
| |об'єктах інфраструктури | | | | | | | | | | | |
|---+---------------------------------------+---+---+---+---+---+---+---+---+-----+----+-----|
|1.2|Повідомлення про встановлення вибухових| | | | | | | | | | | |
| |пристроїв у рухомому складі | | | | | | | | | | | |
| |залізничного транспорту | | | | | | | | | | | |
|---+---------------------------------------+---+---+---+---+---+---+---+---+-----+----+-----|
|1.3|Виявлення вибухових пристроїв у | | | | | | | | | | | |
| |рухомому складі чи на об'єктах | | | | | | | | | | | |
| |інфраструктури | | | | | | | | | | | |
|---+---------------------------------------+---+---+---+---+---+---+---+---+-----+----+-----|
|1.4|Насильство щодо персоналу залізничного | | | | | | | | | | | |
| |транспорту чи учасників залізничного | | | | | | | | | | | |
| |руху | | | | | | | | | | | |
|---+---------------------------------------+---+---+---+---+---+---+---+---+-----+----+-----|
|1.5|Кидання предметів у поїзди під час руху| | | | | | | | | | | |
| |або інший рухомий склад залізничного | | | | | | | | | | | |
| |транспорту, що призвело до: загибелі чи| | | | | | | | | | | |
| |травмування людей; відчеплення рухомого| | | | | | | | | | | |
| |складу від поїздів на шляху прямування | | | | | | | | | | | |
| |внаслідок пошкодження; перерви в русі | | | | | | | | | | | |
| |поїздів понад 30 хв. | | | | | | | | | | | |
|---+---------------------------------------+---+---+---+---+---+---+---+---+-----+----+-----|
|1.6|Крадіжки чи пошкодження елементів | | | | | | | | | | | |
| |рухомого складу та інфраструктури, що | | | | | | | | | | | |
| |призвело до перерви в русі поїздів | | | | | | | | | | | |
| |понад 30 хв. чи відчеплення рухомого | | | | | | | | | | | |
| |складу від поїздів на шляху прямування | | | | | | | | | | | |
|---+---------------------------------------+---+---+---+---+---+---+---+---+-----+----+-----|
|1.7|Накладання сторонніх предметів на | | | | | | | | | | | |
| |колію, що призвело до наїзду на них | | | | | | | | | | | |
| |рухомого складу залізничного транспорту| | | | | | | | | | | |
| |чи перерви в русі поїздів понад 30 хв. | | | | | | | | | | | |
|---+---------------------------------------+---+---+---+---+---+---+---+---+-----+----+-----|
|1.8|Перекриття руху поїздів сторонніми | | | | | | | | | | | |
| |особами | | | | | | | | | | | |
|---+---------------------------------------+---+---+---+---+---+---+---+---+-----+----+-----|
|1.9|Розкрадання вантажів із вагонів, що | | | | | | | | | | | |
| |призвело до перерви в русі поїздів | | | | | | | | | | | |
| |понад 30 хв., пошкодження рухомого | | | | | | | | | | | |
| |складу чи його відчеплення від поїздів | | | | | | | | | | | |
| |на шляху прямування | | | | | | | | | | | |
|---+---------------------------------------+---+---+---+---+---+---+---+---+-----+----+-----|
| 2 |Затримано поїздів (кількість) | | | | | | | | | | | |
|---+---------------------------------------+---+---+---+---+---+---+---+---+-----+----+-----|
|2.1|Затримка в русі поїздів (годин) | | | | | | | | | | | |
|---+---------------------------------------+---+---+---+---+---+---+---+---+-----+----+-----|
| 3 |Завдано збитків (тис.грн.) | | | | | | | | | | | |
|---+---------------------------------------+---+---+---+---+---+---+---+---+-----+----+-----|
|3.1|Відшкодовано матеріальних збитків | | | | | | | | | | | |
| |(тис.грн.) | | | | | | | | | | | |
|---+---------------------------------------+---+---+---+---+---+---+---+---+-----+----+-----|
| 4 |Надіслано матеріалів до | | | | | | | | | | | |
| |правоохоронних органів (шт.) | | | | | | | | | | | |
|---+---------------------------------------+---+---+---+---+---+---+---+---+-----+----+-----|
|4.1|Отримано відповідей від | | | | | | | | | | | |
| |правоохоронних органів (шт.) | | | | | | | | | | | |
|---+---------------------------------------+---+---+---+---+---+---+---+---+-----+----+-----|
| 5 |Кількість порушених кримінальних справ | | | | | | | | | | | |
|---+---------------------------------------+---+---+---+---+---+---+---+---+-----+----+-----|
| 6 |Засуджено | | | | | | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------------------------
Додаток 17
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
------------------------------------------------------------------------
| Період |________|З початку|
| | місяць | року |
|Акти незаконного | | |
|втручання | | |
|---------------------------------------------------+--------+---------|
|1. Повідомлення про встановлення вибухових | | |
|пристроїв у вокзалах та на інших об'єктах | | |
|інфраструктури | | |
|---------------------------------------------------+--------+---------|
|2. Повідомлення про встановлення вибухових | | |
|пристроїв у рухомому складі залізничного транспорту| | |
|---------------------------------------------------+--------+---------|
|3. Виявлення вибухових пристроїв у рухомому складі | | |
|чи на об'єктах інфраструктури | | |
|---------------------------------------------------+--------+---------|
|4. Насильство щодо персоналу залізничного | | |
|транспорту чи учасників залізничного руху | | |
|---------------------------------------------------+--------+---------|
|5. Кидання предметів у поїзди під час руху або | | |
|інший рухомий склад залізничного транспорту, що | | |
|призвело до: загибелі чи травмування людей; | | |
|відчеплення рухомого складу від поїздів на шляху | | |
|прямування внаслідок пошкодження; перерви в русі | | |
|поїздів понад 30 хв. | | |
|---------------------------------------------------+--------+---------|
|6. Крадіжки чи пошкодження елементів рухомого | | |
|складу та інфраструктури, що призвело до перерви в | | |
|русі поїздів понад 30 хв. чи відчеплення рухомого | | |
|складу від поїздів на шляху прямування | | |
|---------------------------------------------------+--------+---------|
|7. Накладення сторонніх предметів на колію, що | | |
|призвело до наїзду на них рухомого складу | | |
|залізничного транспорту чи перерви в русі поїздів | | |
|понад 30 хв. | | |
|---------------------------------------------------+--------+---------|
|8. Перекриття руху поїздів сторонніми особами | | |
|---------------------------------------------------+--------+---------|
|9. Розкрадання вантажів із вагонів, що призвело до | | |
|перерви в русі поїздів понад 30 хв., пошкодження | | |
|рухомого складу залізничного транспорту чи | | |
|відчеплення рухомого складу від поїздів на шляху | | |
|прямування | | |
|---------------------------------------------------+--------+---------|
| Усього: | | |
------------------------------------------------------------------------
Додаток 18
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
-------------------------------------------------------------------
| Вид втручання |Кількість випадків|
| |------------------|
| | за |з початку|
| |тиждень | року |
|----------------------------------------------+--------+---------|
|1. Повідомлення про встановлення вибухових | | |
|пристроїв у вокзалах та на інших об'єктах | | |
|інфраструктури | | |
|----------------------------------------------+--------+---------|
|2. Повідомлення про встановлення вибухових | | |
|пристроїв у рухомому складі залізничного | | |
|транспорту | | |
|----------------------------------------------+--------+---------|
|3. Виявлення вибухових пристроїв у рухомому | | |
|складі чи на об'єктах інфраструктури | | |
|----------------------------------------------+--------+---------|
|4. Насильство щодо персоналу залізничного | | |
|транспорту чи учасників залізничного руху | | |
|----------------------------------------------+--------+---------|
|5. Кидання предметів у поїзди під час руху або| | |
|інший рухомий склад залізничного транспорту, | | |
|що призвело до: загибелі чи травмування людей;| | |
|відчеплення рухомого складу від поїздів на | | |
|шляху прямування внаслідок пошкодження; | | |
|перерви в русі поїздів понад 30 хв. | | |
|----------------------------------------------+--------+---------|
|6. Крадіжки чи пошкодження елементів рухомого | | |
|складу та інфраструктури, що призвело до | | |
|перерви в русі поїздів понад 30 хв. чи | | |
|відчеплення рухомого складу від поїздів на | | |
|шляху прямування | | |
|----------------------------------------------+--------+---------|
|7. Накладення сторонніх предметів на колію, що| | |
|призвело до наїзду на них рухомого складу | | |
|залізничного транспорту чи перерви в русі | | |
|поїздів понад 30 хв. | | |
|----------------------------------------------+--------+---------|
|8. Перекриття руху поїздів сторонніми особами | | |
|----------------------------------------------+--------+---------|
|9. Розкрадання вантажів із вагонів, що | | |
|призвело до перерви в русі поїздів понад | | |
|30 хв., пошкодження рухомого складу | | |
|залізничного транспорту чи відчеплення | | |
|рухомого складу від поїздів на шляху | | |
|прямування | | |
|----------------------------------------------+--------+---------|
|Усього: | | |
-------------------------------------------------------------------
Додаток 19
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
------------------------------------------------------------------
| N | Найменування |
|з/п| |
|---+------------------------------------------------------------|
| 1 | 2 |
|---+------------------------------------------------------------|
| 1 |Опис матеріалів у папці справи |
|---+------------------------------------------------------------|
| 2 |Адресна телеграма про катастрофу, аварію, серйозний |
| |інцидент, що сталися |
|---+------------------------------------------------------------|
| 3 |Акт службового розслідування за формою РБУ-1 (РБУ-3) |
|---+------------------------------------------------------------|
| 4 |Технічний висновок про причини транспортної події |
|---+------------------------------------------------------------|
| 5 |Протоколи оперативних нарад під головуванням начальників |
| |причетних структурних підрозділів |
|---+------------------------------------------------------------|
| 6 |Накази начальників причетних структурних підрозділів |
|---+------------------------------------------------------------|
| 7 |Заходи причетних структурних підрозділів |
|---+------------------------------------------------------------|
| 8 |Протокол оперативної наради під головуванням начальника |
| |дирекції залізничних перевезень |
|---+------------------------------------------------------------|
| 9 |Наказ начальника дирекції залізничних перевезень |
|---+------------------------------------------------------------|
|10 |Протокол та наказ начальника причетної служби залізниці |
|---+------------------------------------------------------------|
|11 |Протокол оперативної наради під головуванням начальника |
| |залізниці |
|---+------------------------------------------------------------|
|12 |Наказ начальника залізниці |
|---+------------------------------------------------------------|
|13 |Заходи залізниці, на якій і з вини якої трапилася подія |
|---+------------------------------------------------------------|
|14 |Схема зруйнованої колії і розміщення рухомого складу, а |
| |також перелік і розміщення предметів (деталей), вилучених з |
| |місця події у зв'язку з відбудовними роботами, фотознімки |
| |загального виду місця транспортної події, пошкодженої колії |
| |і рухомого складу, окремих їх вузлів і деталей або |
| |фотознімки сторонніх предметів, неправильно завантажених |
| |(вивантажених) вагонів, ескізи зламаних деталей (якщо вони |
| |є) із зазначенням вад, дефектів, тріщин і тощо, що мають |
| |значення для розслідування події |
|---+------------------------------------------------------------|
|15 |Акти огляду й обміру колії та стрілочних переводів, вагонів,|
| |споруд і пристроїв, тягового рухомого складу та інших |
| |технічних засобів із зазначенням відхилень від норм їх |
| |утримання й пошкодження внаслідок транспортної події |
|---+------------------------------------------------------------|
|16 |Акт контрольної перевірки роботи автогальм вагонів, що |
| |залишилися |
|---+------------------------------------------------------------|
|17 |Акти стану і роботи технічних засобів безпеки руху (ДИСК, |
| |ПОНАБ, АЛСН, СЦБ, радіозв'язок та інші), що стосуються |
| |транспортної події |
|---+------------------------------------------------------------|
|18 |Натурний лист поїзда |
|---+------------------------------------------------------------|
|19 |Копія швидкостемірної стрічки поїзда, з яким сталася |
| |транспортна подія, і результати її розшифрування (із |
| |зазначенням місця, де зберігається оригінал стрічки) |
|---+------------------------------------------------------------|
|20 |Довідка за формою ВУ-45 про забезпечення поїзда, з яким |
| |сталася транспортна подія, автогальмами |
|---+------------------------------------------------------------|
|21 |Попередження про обмеження швидкості |
|---+------------------------------------------------------------|
|22 |Підсумки проведених експериментів, розрахунки, висновки й |
| |дослідження експертних комісій, інститутів |
| |(якщо проводилися) |
|---+------------------------------------------------------------|
|23 |Викопіювання з графіка виконаного руху ділянки, на якій |
| |сталася транспортна подія, засвідчене начальником відділу |
| |перевезень, відомості про затримки поїздів |
|---+------------------------------------------------------------|
|24 |Витяги із журналів за формами ВУ-100, ДУ-2, (ДУ-3), ДУ-46, |
| |ТУ-152, із журналів диспетчерських розпоряджень, технічно- |
| |розпорядчих актів станцій, журналів огляду колії і |
| |стрілочних переводів, інших технічних засобів та з книги |
| |ревізорських вказівок у частині, що стосується причин |
| |транспортної події, що трапилася |
|---+------------------------------------------------------------|
|25 |План і профіль колії місця транспортної події, довідки про |
| |результати останньої перевірки колії колієвимірювальними і |
| |дефектоскопними засобами з доданням стрічок з перевірки |
| |колії вагоном-колієвимірювачем, а також копії записів із |
| |журналів за формою ПУ-28 і ПУ-29 про результати натурних |
| |перевірок колії |
|---+------------------------------------------------------------|
|26 |Копії місцевих інструкцій (у разі потреби) |
|---+------------------------------------------------------------|
|27 |Копії накладних і дорожніх відомостей (для |
| |транспортних подій з вантажними поїздами) |
|---+------------------------------------------------------------|
|28 |Метеорологічна довідка |
|---+------------------------------------------------------------|
|29 |Акти про пошкодження рухомого складу |
|---+------------------------------------------------------------|
|30 |Якщо під час ліквідації наслідків транспортної події тяговий|
| |рухомий склад чи вагони отримали додаткові пошкодження, які |
| |викликали потребу їх списання, до справи про подію додаються|
| |відповідні акти й накази начальника залізниці про дозвіл на |
| |вчинення такого пошкодження для прискорення відновлення |
| |руху. Для вагонів у цьому випадку оформлюються додаток до |
| |акта за формою ВУ-25 із доданням фотознімків безпосередньо |
| |після сходження або зіткнення та окремо з фіксацією |
| |додатково пошкоджених місць і вузлів під час проведення |
| |відбудовних робіт, а для тягового рухомого складу - акт |
| |довільної форми із зазначенням додаткових пошкоджень і |
| |додатком аналогічних фотознімків. Указані акти підписуються |
| |відповідно начальником вагонного або локомотивного депо, |
| |головним ревізором з безпеки руху поїздів та автотранспорту |
| |залізниці й начальником відбудовного поїзда |
|---+------------------------------------------------------------|
|31 |Довідка про пошкодження вантажів |
|---+------------------------------------------------------------|
|32 |Довідка про збитки від втрати вантажу і пошкодження |
| |технічних засобів рухомого складу, колії, СЦБ, контактної |
| |мережі, а також про витрати на ліквідацію наслідків |
| |транспортної події |
|---+------------------------------------------------------------|
|33 |Довідка про витрати на відновлення колії, СЦБ, контактної |
| |мережі |
|---+------------------------------------------------------------|
|34 |Довідка про загальні матеріальні збитки |
|---+------------------------------------------------------------|
|35 |Список потерпілих з попереднім діагнозом і зазначенням їх |
| |домашньої адреси, місця роботи й громадянства |
|---+------------------------------------------------------------|
|36 |Документи, які характеризують осіб, причетних до |
| |транспортної події: пояснення, характеристики, відомості про|
| |режим праці та відпочинку, про результати останніх іспитів |
| |на знання ПТЕ і посадових інструкцій, а також висновки про |
| |медичний огляд безпосередніх винуватців, потреба в яких |
| |визначається в кожному конкретному випадку |
------------------------------------------------------------------
Додаток 20
до Положення про систему
управління безпекою
руху поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
Форма БНВ-1
_________________________________________________________________
(класифікація події, рухомий склад, вантаж, дата і час події)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
(дата складання акта) (місце складання акта)
Комісія, призначена наказом від __________________ N ____________
________________________________________________________________,
у складі _______________________________________- голова комісії,
членів комісії: _________________________________________________
_________________________________________________________________
провела в період з "__" _________ до "__" ____________ 20___ року
розслідування транспортної події з небезпечним вантажем, яка
сталася _________________________________________________________
(залізниця, дирекція, дільниця залізниці)
1. Обставини, за яких сталася транспортна подія
_________________________________________________________________
2. Фактична інформація
_________________________________________________________________
3. Аналіз _______________________________________________________
4. Причини події ________________________________________________
5. Заходи щодо усунення причин події
_________________________________________________________________
6. Висновки комісії щодо осіб, які допустили порушення
нормативних документів з безпеки руху
_________________________________________________________________
7. Перелік матеріалів, що додаються
_________________________________________________________________
Голова комісії __________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)
члени комісії: __________________________________________________
(прізвища, імена, по батькові)
Додаток 21
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
----------------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування| Термін | Місце | Вартість |Відповідальні|Відповідальні|
|з/п| заходів |виконання|впровадження| роботи та | виконавці | за контроль |
| | | | | джерела | | |
| | | | |фінансування| | |
|---+------------+---------+------------+------------+-------------+-------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|---+------------+---------+------------+------------+-------------+-------------|
| | | | | | | |
|---+------------+---------+------------+------------+-------------+-------------|
| | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------------
Додаток 22
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
Додаток 23
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
-----------------------------------------------------------------------------
| N | Показники |Кількість | Кількість |
|з/п | |за звітний| за |
| | | період |відповідний|
| | | | період |
| | | | минулого |
| | | | року |
|----+-----------------------------------------------+----------+-----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|----+-----------------------------------------------+----------+-----------|
| 1 |Загальна кількість транспортних подій, які | | |
| |сталися на підприємствах, що підлягають нагляду| | |
| |(у чисельнику - усього, у знаменнику - з вини | | |
| |підприємств) | | |
|----+-----------------------------------------------+----------+-----------|
| 2 |Кількість загиблих у транспортних подіях | | |
| |(у чисельнику - усього, у знаменнику - з вини | | |
| |підприємств) | | |
|----+-----------------------------------------------+----------+-----------|
| 3 |Кількість травмованих у транспортних подіях (у | | |
| |чисельнику - усього, у знаменнику - з вини | | |
| |підприємств) | | |
|----+-----------------------------------------------+----------+-----------|
| 4 |Чисельність посадових осіб, інспекторів, | | |
| |ревізорів, фахівців, які здійснюють нагляд | | |
| |(контроль) (у чисельнику - за штатом, у | | |
| |знаменнику - фактично) | | |
|----+-----------------------------------------------+----------+-----------|
| 5 |Кількість перевірок, проведених інспекціями, | | |
| |ревізорським апаратом, службами безпеки руху | | |
| |(у чисельнику), кількість виявлених порушень | | |
| |або недоліків (у знаменнику) | | |
|----+-----------------------------------------------+----------+-----------|
| 6 |Кількість проведених перевірок виконання вимог | | |
| |безпеки під час перевезення небезпечних | | |
| |вантажів (у чисельнику), кількість виявлених | | |
| |порушень або недоліків (у знаменнику) | | |
|----+-----------------------------------------------+----------+-----------|
| 7 |Кількість проведених перевірок з виконання | | |
| |керівниками всіх рівнів управління посадових | | |
| |обов'язків щодо виконання вимог та норм безпеки| | |
| |(у чисельнику), кількість виявлених під час | | |
| |таких перевірок порушень або недоліків | | |
| |(у знаменнику) | | |
|----+-----------------------------------------------+----------+-----------|
| 8 |Кількість виданих приписів (у чисельнику), | | |
| |кількість запропонованих у приписах заходів з | | |
| |усунення порушень або недоліків (у знаменнику) | | |
|----+-----------------------------------------------+----------+-----------|
| 9 |Кількість осіб, яких було запропоновано | | |
| |відсторонити від роботи через порушення ними | | |
| |вимог безпеки руху | | |
|----+-----------------------------------------------+----------+-----------|
| 10 |Кількість осіб, щодо яких було направлено | | |
| |подання про невідповідність займаній посаді | | |
| |через порушення ними вимог безпеки руху | | |
|----+-----------------------------------------------+----------+-----------|
| 11 |Кількість працівників, притягнутих до | | |
| |відповідальності за порушення вимог нормативних| | |
| |документів з питань безпеки руху (у | | |
| |чисельнику - усього, у знаменнику - керівників)| | |
|----+-----------------------------------------------+----------+-----------|
|11.1|Кількість працівників, яким за порушення вимог | | |
| |нормативних документів з питань безпеки руху | | |
| |оголошено догани (у чисельнику - усього, у | | |
| |знаменнику - керівників) | | |
|----+-----------------------------------------------+----------+-----------|
|11.2|Кількість працівників, звільнених з роботи за | | |
| |порушення вимог нормативних документів з питань| | |
| |безпеки руху (у чисельнику - усього, у | | |
| |знаменнику - посадових осіб) | | |
|----+-----------------------------------------------+----------+-----------|
|11.3|Кількість працівників, притягнутих до | | |
| |адміністративної відповідальності за порушення | | |
| |вимог нормативних документів з питань безпеки | | |
| |руху (у чисельнику - усього, у знаменнику - | | |
| |керівників) | | |
|----+-----------------------------------------------+----------+-----------|
|11.4|Кількість працівників, притягнутих до | | |
| |кримінальної відповідальності за порушення | | |
| |вимог нормативних документів з питань безпеки | | |
| |руху (у чисельнику - усього, у знаменнику - | | |
| |керівників) | | |
|----+-----------------------------------------------+----------+-----------|
| 12 |Кількість транспортних засобів, експлуатація | | |
| |яких була заборонена через їх невідповідність | | |
| |вимогам нормативних документів з питань безпеки| | |
| |руху | | |
|----+-----------------------------------------------+----------+-----------|
| 13 |Кількість подань про припинення дії ліцензій | | |
| |(сертифікатів експлуатанта) через порушення | | |
| |ліцензіатом (експлуатантом) вимог з питань | | |
| |безпеки | | |
-----------------------------------------------------------------------------
Додаток 24
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
Форма ЦРБ N 17
Додаток 25
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
(УКРЗАЛІЗНИЦЯ)
_________________________________________________________________
(назва апарату головного ревізора з
безпеки руху поїздів і автотранспорту)
________________________________________ _____________________
(місце складання припису) (дата)
Начальнику (директору) __________________________________________
_________________________________________________________________
(найменування підприємства, структурного підрозділу,
прізвище й ініціали його керівника)
_________________________________________________________________
Мною, __________________________________________________________,
(посада, прізвище, ініціали)
за участю ______________________________________________________,
(посада, прізвище, ініціали)
у присутності ___________________________________________________
(посади, прізвища, ініціали працівників підприємства
чи структурного підрозділу, що перевірявся)
_________________________________________________________________
з ____________ до ____________ проведено плановий (позаплановий)
захід нагляду (контролю) стану дотримання вимог нормативних
документів з питань безпеки руху поїздів ________________________
_________________________________________________________________
(найменування підприємства, структурного підрозділу,
що перевірявся)
Відповідно до Положення про систему управління безпекою руху
поїздів у Державній адміністрації залізничного транспорту
України, Статуту залізниць України, затвердженого постановою
Кабінету Міністрів України від 06.04.98 N 457, ПТЕ та Положення
про Головне управління безпеки руху та екології Укрзалізниці
(апарат головного ревізора з безпеки руху поїздів і
автотранспорту залізниць України):
1. Пропоную усунути виявлені порушення законодавчих та інших
нормативних документів із безпеки руху:
------------------------------------------------------------------
| N | Короткий зміст виявлених |Термін усунення|Відмітки про|
|з/п| порушень (недоліків), номер | порушень | виконання |
| | пункту й назва нормативного | | |
| | документа, вимоги якого | | |
| | порушено | | |
|---+-------------------------------+---------------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|---+-------------------------------+---------------+------------|
| | | | |
|---+-------------------------------+---------------+------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
2. Забороняю з ___ год. ___ хв. "____"__________" 20 ___ року
експлуатацію
_________________________________________________________________
(об'єкт, дільниця, цех, виробництво, підрозділ, рухомий склад,
споруди та пристрої залізничного транспорту)
до усунення порушень, вказаних у пунктах _______________ припису.
Відповідальність за виконання заборонених заходів несе
_________________________________ ___________________
(посада, прізвище та ініціали) (підпис)
Про виконання цього припису надати письмове повідомлення
_________________________________________________________________
(найменування наглядового органу, якому має бути надіслано
повідомлення, його адреса, посада керівника, термін)
Відновлення робіт, експлуатації рухомого складу, споруд та
пристроїв залізничного транспорту, що заборонено цим приписом,
може бути здійснене тільки за моїм допуском або за допуском _____
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
(посада, прізвище, ініціали керівника наглядового органу
або іншої уповноваженої посадової особи, його адреса)
за умови повного усунення зазначених у приписі порушень
законодавчих та інших нормативних документів із безпеки руху, а
також подання про це письмового повідомлення.
Припис видав: ________________________________ _____________
(посада, прізвище, ініціали, (підпис)
посадовий штамп)
Припис до виконання отримав "____" ________________ 20__ року
о __ год. __ хв.
___________________________________________ ______________
(посада керівника, його прізвище, ініціали) (підпис)
Примітка. Особа, що самовільно допустила відновлення експлуатації
зупиненого об'єкта, притягається до відповідальності згідно з
чинним законодавством.
Додаток 26
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України
____________________________________________
____________________________________________
(найменування органу нагляду (контролю), яким призначено здійснення заходу)
Підстава: _______________________________________________________
Посадова особа органу нагляду (контролю), яка здійснює захід, або
склад комісії:
------------------------------------------------------------------
| Посада | Прізвище, ім'я, по батькові |
|---------------------+------------------------------------------|
| | |
|---------------------+------------------------------------------|
| | |
|---------------------+------------------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Період здійснення заходу з "__" _______ до "__" _______ 20__ року
Проведено _______________________________________________________
(тип заходу: плановий або позаплановий)
_________________________________________________________________
(вид заходу: перевірка, ревізія, обстеження, огляд,
інспектування тощо)
_________________________________________________________________
(предмет здійснення заходу)
_________________________________________________________________
(найменування суб'єкта господарювання
та/або його відокремленого підрозділу)
1. Під час здійснення заходу встановлено (комісія встановила):
_________________________________________________________________
(наводиться перелік недоліків, які є порушенням чи невиконанням
вимог нормативних документів та нормативно-правових актів
(інструкцій, правил, положень, технічних вказівок, наказів,
заходів тощо);
вказуються недоліки в організації роботи з питань безпеки згідно
з переліком питань, затверджених відповідним наказом;
надається оцінка виконання рекомендацій, запропонованих посадовою
особою органу нагляду (контролю) (комісією) під час здійснення
заходу)
2. Під час роботи посадової особи органу нагляду (контролю)
(комісії) були усунені такі недоліки в роботі з питань безпеки,
виявлені під час перевірки:
_________________________________________________________________
(наводиться перелік недоліків, які були усунені
під час роботи комісії)
3. Рекомендації посадової особи органу нагляду (контролю)
(комісія рекомендує):
3.1. Розглянути з причетними особами виявлені недоліки, розробити
заходи щодо їх усунення.
3.2. ____________________________________________________________
(наводяться конкретні рекомендації щодо поліпшення стану безпеки,
строки їх виконання та пропозиції стосовно притягнення до
відповідальності посадових осіб, винних у невиконанні вимог
безпеки)
Підпис посадової особи органу нагляду (контролю), що здійснювала
захід
Голова комісії
________________________________________________________________;
(підпис) (прізвище, ініціали)
члени комісії ___________________________________________________
(підписи) (прізвища, ініціали)
_________________________________________________________________
З актом перевірки ознайомлений і один примірник отримав
_________________________________________________________________
(посада керівника суб'єкта (підпис) (прізвище, ініціали)
господарювання, що перевіряється,
або уповноваженої ним особи)
Акт складено у ____ примірниках:
1-й прим. - ____________________;
2-й прим. - ____________________;
3-й прим. - до справи.
Як правило, акт складають у трьох примірниках: перший примірник
надсилають до вищої інстанції, другий - керівникові організації,
третій - підшивають у справу.
Додаток 27
до Положення про систему
управління безпекою руху
поїздів у Державній
адміністрації залізничного
транспорту України