МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ Н А К А З N 17/5 від 10.04.98 Зареєстровано в Міністерстві м.Київ юстиції України 28 квітня 1998 р. vd980410 vn17/5 за N 272/2712 Про затвердження Положення про Центральний відділ реєстрації шлюбів м.Києва з Державним центром розвитку сім'ї та Положення про надання Центральним відділом реєстрації шлюбів м.Києва з Державним центром розвитку сім'ї додаткових платних послуг правового та технічного характеру громадянам і організаціям та порядок використання отриманих коштів ( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Мін'юсту N 44/5 ( z0491-99 ) від 21.07.99 ) Згідно з Положенням про Міністерство юстиції України, затвердженим Указом Президента України 30 грудня 1997 року N 1396/97, Н А К А З У Ю: 1. ( Пункт 1 втратив чинність на підставі Наказу Мін'юсту N 44/5 ( z0491-99 ) від 21.07.99 ) Затвердити Положення про Центральний відділ реєстрації шлюбів м.Києва з Державним центром розвитку сім'ї (додається). ( Пункт 2 втратив чинність на підставі Наказу Мін'юсту N 44/5 ( z0491-99 ) від 21.07.99 ) 2. Затвердити Положення про надання Центральним відділом реєстрації шлюбів м.Києва з Державним центром розвитку сім'ї додаткових платних послуг правового та технічного характеру громадянам і організаціям та порядок використання отриманих коштів ( z0273-98 ) (додається). 3. Тимчасове положення про Центральний відділ реєстрації шлюбів м.Києва з Державним центром розвитку сім'ї, затверджене наказом Міністра юстиції України 24 липня 1995 року N 20/5, вважати таким, що втратило чинність. 4. Положення про діяльність Центрального відділу реєстрації шлюбів м.Києва з Державним центром розвитку сім'ї в умовах роботи при змішаному фінансуванні, затверджене наказом Міністра юстиції України 1 серпня 1995 року N 21/5, вважати таким, що втратило чинність. 5. Наказ Міністра юстиції України про доповнення Тимчасового положення про діяльність Центрального відділу реєстрації шлюбів м.Києва з Державним центром розвитку сім'ї, Положення про діяльність в умовах роботи при змішаному фінансуванні та затвердження тарифів від 26.06.1996 р. N 19/5 ( z0401-96 ) вважати таким, що втратив чинність. 6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Хандуріна М.І. Міністр юстиції України С.Р.Станік Затверджено Наказ Міністра юстиції України 10.04.98 N 17/5 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 квітня 1998 р. за N 272/2712 ( Положення втратило чинність на підставі Наказу Мін'юсту N 44/5 ( z0491-99 ) від 21.07.99 ) Положення про Центральний відділ реєстрації шлюбів м.Києва з Державним центром розвитку сім'ї 1. Центральний відділ реєстрації шлюбів м.Києва з Державним центром розвитку сім'ї (надалі - Відділ) є органом Міністерства юстиції України, ним створюється і йому підпорядковується. 2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України ( 254к/96-ВР ), законами України і в межах повноважень, визначених цим Положенням, забезпечує виконання законів України, указів і розпоряджень Президента України, декретів, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства юстиції та інших центральних органів виконавчої влади, прийнятих у межах їх повноважень. 3. Основними завданнями відділу є: - реєстрація актів про укладення шлюбу відповідно до чинного законодавства; - забезпечення у межах визначеної компетенції захисту особистих і майнових прав громадян; - реалізація державної політики щодо розвитку та зміцнення сім'ї; - пропаганда здорового способу життя; - культурно-освітня робота серед молоді та молодого подружжя; - встановлення міжнародних контактів та співробітництво з аналогічними службами за кордоном. 4. Відділ відповідно до покладених на нього завдань виконує такі функції: 4.1. Проводить реєстрацію шлюбів громадян України, іноземців та громадян України з іноземцями. 4.2. Забезпечує урочистість реєстрації шлюбу за згодою на це осіб, які одружуються. 4.3. Вносить зміни, доповнення та виправлення до актових записів про укладення шлюбу, згідно з чинним законодавством. 4.4. Забезпечує зберігання книг реєстрації актів про укладення шлюбу та іншої документації, пов'язаної з його діяльністю. 4.5. Веде у встановленому порядку облік записів актів про укладення шлюбу, видає повторні свідоцтва про реєстрацію цих актів. 4.6. Подає звіти про реєстрацію шлюбів Міністерству юстиції України. 4.7. Веде облік та подає звіти у відповідності з вимогами Інструкції по обліку, зберіганню та витрачанню бланків свідоцтв про реєстрацію актів громадянського стану в Україні ( v0010323-93 ), затвердженої постановою колегії Міністерства юстиції України від 20 вересня 1993 року до Міністерства юстиції України. 4.8. У встановленому порядку подає органам статистики звіти про реєстрацію актів про укладення шлюбу. 4.9. Забезпечує підвищення рівня кваліфікації працівників відділу, вивчає і узагальнює практику застосування чинного законодавства при реєстрації шлюбу. 4.10. Веде прийом та розглядає листи громадян з питань, що належать до компетенції Відділу і вживає заходів щодо їх вирішення згідно з чинним законодавством. 4.11. Організує проведення досліджень сучасної сім'ї за науковими методиками. 4.12. Узагальнює результати досліджень і подає свої висновки й пропозиції Міністерству юстиції України, іншим організаціям та установам. 4.13. Співпрацює з різними державними і громадськими організаціями, окремими спеціалістами з метою поширення досвіду та надання методичної допомоги. 4.14. Проводить разом із зацікавленими організаціями та установами науково-практичні конференції, семінари, видає інформаційну літературу з питань сім'ї. 5. Відділ при виконанні покладених на нього функцій взаємодіє з іншими органами рєєстрації актів громадянського стану, з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та організаціями, які надають послуги, пов'язані з урочистою реєстрацією шлюбу. 5.1. Співпрацює з різними державними і громадськими організаціями з метою залучення потрібних спеціалістів, а також з метою поширення досвіду у сфері розв'язання сімейних проблем. 6. Відділ має право: - одержувати від підприємств, установ та організацій документи, потрібні для реєстрації актів про укладення шлюбу; - надавати додаткові платні послуги правового та технічного характеру; - вивчати досвід аналогічних служб в Україні та за кордоном; - розробляти актуальні комплексні програми з проблем сім'ї; - залучати до роботи кваліфікованих спеціалістів, які займаються проблемами сім'ї; - брати участь у роботі конференцій, навчальних семінарів тощо в різних організаціях, регіонах України та за кордоном. 7. Відділ очолює начальник, якого призначає Міністерство юстиції України. 8. Начальник Відділу: - керує діяльністю Відділу, забезпечує виконання покладених на Відділ обов'язків і завдань; - несе персональну відповідальність за належне зберігання, облік і ведення книг реєстрації актів укладення шлюбу, облік, зберігання і витрачання бланків свідоцтв про одруження та іншої службової документації; - у встановленому законом порядку вирішує питання про скорочення строку реєстрації шлюбу; - видає у межах компетенції накази відповідно до чинного законодавства; - організує надання громадянам і організаціям додаткових платних послуг правового і технічного характеру, не передбачених законодавством; - розпоряджається коштами в межах кошторису витрат, забезпечує дотримання фінансової та штатної дисципліни, збереження коштів і матеріальних цінностей, затверджує додатковий штатний розпис; - має заступників, яких призначає на посаду за погодженням з Міністерством юстиції України, один із них є керівником Державного центру розвитку сім'ї. 9. Штатний розпис затверджується Міністерством юстиції України. 10. Відділ утримується за рахунок Державного бюджету України, є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установі банку, печатку із зображенням Державного Герба України і своєю назвою.