УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
                      ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

                               ЛИСТ

 N 11/3-1538 від 11.02.99
     м.Київ

 vd990211 vn11/3-1538

                                          Начальникам регіональних
                                          митниць
                                          Начальникам митниць

       ( Лист втратив чинність на підставі Листа Державної
                                             митної служби
         N 25/2-14-36/1603-ЕП ( v1603342-04 ) від 12.02.2004 )

          Щодо визначення митної вартості нафтопродуктів


     Питання визначення митної  вартості  врегульоване статтею  16
Закону     України (  2097-12  )   "Про    Єдиний митний тариф" та
постановою   Кабінету   Міністрів   України  від  5 жовтня 1998 р.
N 1598  (  1598-98-п ) "Про затвердження Порядку визначення митної
вартості товарів та інших предметів у разі  переміщення  їх  через
митний кордон України".
     Відповідно до зазаначених  актів  законодавства, основою  для
визначення митної вартості товарів,  що переміщуються через митний
кордон України, є ціна, зазначена в рахунку-фактурі, з урахуванням
витрат на     транспортування,     навантаження,    розвантаження,
перевантаження та страхування до пункту перетину  митного  кордону
України; комісійних та брокерських; плати за використання об'єктів
інтелектуальної власності,  що належить до даних товарів та  інших
предметів і  яка  повинна  бути  оплачена імпортером (єкспортером)
прямо чи побічно як умова їх ввезення (вивезення).
     І тільки  у  разі  неможливості  визначення  митної  вартості
товарів на основі поданих документів митна  вартість  визначається
послідовно, на підставі ціни на ідентичні  товари  та  на  подібні
товари.
     Заявлена декларантом митна вартість і дані,  що стосуються її
визачення, повинні грунтуватися  на  достовірній  і  документально
підтвердженій інформації.   У   разі   потреби  для  підтвердження
достовірності заявленої митної вартості  можуть  бути  використані
рахунки-фактури (інвойси)   або   рахунки-проформи;  специфікації,
коносаменти, товарно-транспортні  накладні;  банківські  документи
щодо розрахунків за контрактом;  копія експортної вантажної митної
декларації країни відправлення; прайс-листи вирорбника та продавця
товару та  інші  документи,  перелік  яких  наведено  у  постанові
Кабінету Міністрів України від 5.10.98 N 1598.
     При відсутності  достовірної  інформації органи митної служби
вправі використовувати цінову інформацію,  що міститься в їх  базі
даних, в  каталогах торгівельних фірм та іших довідниках,  а також
інформацію організацій, які проводили відповідну  експертизу.
     Ці дані      використовуються     лише     як     орієнтовна,
довідкова інформація для попереднього порівняння із  заявленою  до
митного оформлення ціною товару.
     У кожному конкретному випадку здійснюється коригування митної
вартості з   урахуванням   технічних,  функціональних  та  якісних
характеристик товару,  сортності,  умов угоди,  сезонних  коливань
цін, витрат на транспортування та страхування тощо.
     Висновки   організацій,  які   проводять   експертизу    щодо
визначення вартості товарів, використовуються тільки як допоміжний
матеріал. Відповідальність  за   прийняття   рішень    щодо митної
вартості товарів несе посадова особа органу митної     служби,  до
компетенції якої належить вирішення цього питання.
     Наказом Державної митної служби України від 10.08.98 р. N 485
( v0485342-98 ) затверджено "Порядок роботи відділу    тарифів  та
митної вартості регіональної митниці  (митниці)   при    вирішенні
питань визначення  митної вартості  товарів".     Згідно    з  цим
Порядком   посадовими особами, що  приймають  остаточне рішення зі
спірних  питань     при   визначенні митної вартості, є працівники
відділу тарифів та митної вартості регіональної митниці.

 Заступник Голови Служби                                   О.Шейко