УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
               ПРЕЗИДІЯ ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ

                          Р І Ш Е Н Н Я

 N 54(3) від 27.01.2000               Зареєстровано в Міністерстві
     м.Київ                           юстиції України
                                      27 квітня 2000 р.
 vd20000127 vn54(3)                   за N 251/4472


         ( Рішення втратило чинність на підставі Рішення
                              Торгово-промислової палати
           N 45 ( z0256-04 ) від 05.02.2004 )


     ( Рішення  визнано  таким, що втратило чинність із моменту
        введення нових нормативних положень на підстіві Рішення
                           Президії Торгово-промислової палати
        N 41(9) ( v0041571-03 ) від 24.10.2003 )


          Про затвердження тарифу на видачу сертифіката
             походження українських товарів (FORM A)


     Відповідно до розпорядження Кабінету  Міністрів  України  від
14.02.94 N 79-р ( 79-94-р ) Президією ТПП України було затверджено
граничний рівень тарифу на оплату  замовниками  послуг  за  видачу
сертифіката    походження    українських    товарів    (FORM    A)
Торгово-промисловою    палатою     України     і     регіональними
Торгово-промисловими палатами в розмірі 62.00 грн. (без урахування
ПДВ).  Тариф було погоджено з Міністерством  економіки  України  і
зареєстровано в   Міністерстві  юстиції  28.07.98  за  N  483/2923
( z0483-98 ).
     У зв'язку з інфляційними процесами і змінами у  витратах  ТПП
України і регіональних  Торгово-промислових  палат  на  послуги  з
оформлення сертифіката (FORM A) Президія ТПП В И Р І Ш И Л А:

     1. Затвердити граничний рівень тарифу на  оплату  замовниками
послуг   за   видачу   сертифіката  походження  товарів  (FORM  A)
Торгово-промисловою    палатою     України     і     регіональними
Торгово-промисловими палатами в розмірі 80.75 грн. (без урахування
ПДВ).
     2. Економічному  управлінню  (Абрамова  О.І.)  направити  для
узгодження в Мінекономіки  України  розрахунки  тарифу  за  видачу
сертифіката (FORM A). Строк 3 лютого 2000 року.
     3. Договірно-правовому     управлінню     (Пащенко      Є.Г.)
зареєструвати  це  рішення  в Міністерстві юстиції України.  Строк
подачі документів - тиждень з дати погодження Мінекономіки.
     4. Визнати  таким,  що  втратило  чинність,  рішення Президії
Торгово-промислової палати  України  від  10.04.98,  протокол N 33
( z0483-98 ).

 Президент ТПП України                            О.П.Михайліченко

 Генеральний секретар                                В.П.Яновський

                           Додаток до рішення Президії ТПП України
                           від 27.01.2000, протокол N 54(3)

             Калькуляція тарифу на видачу сертифіката
           походження товарів українського виробництва
                             (FORM A)

     Технологія надання  послуги  з  видачі  сертифіката  FORM A і
витрати часу,  затверджені Президією ТПП України  05.09.1996  року
(протокол N 15(4).
     Витрати часу з оформлення сертифіката FORM A - 4 години.

              Складові тарифу з видачі сертифіката.
     Витрати, які здійснюються в кожній регіональній палаті:

     1. Заробітна платня - 14.62 грн.
         403 грн. * 1.5 : 165.4 год. * 4 год. = 14.62 грн.

     2. Нарахування на заробітну платню - 5.48 грн.
         14.62 грн. * 0.375 = 5.48 грн.

     3. Амортизаційні відрахування за комп'ютер - 5.62 грн.
         11152 грн. * 0.25 = 2788 грн.
         2788 грн. : 1985 год. * 4 год. = 5.62 грн.

     4. Ремонт комп'ютера - 1.12 грн.
         11152 грн. * 0.05 : 1985 год. * 4 год. = 1.12 грн.

     5. Витратні матеріали - 12.09 грн.
         заміна картриджа 1 раз на місяць
         500 грн. : 165.4 год. * 4 год. = 12.09 грн.

     6. Витрати зв'язку - 3.3 грн.
         а) абонентна плата:
         18.26 грн. : 165.4 год. * 4 год. = 0.44 грн.
         б) консультації по тел. З ТПП:
         0.22 грн. * 3 хвл. = 0.66 грн.
         в) при перевірці документів телефонні розмови по Україні:
         0.22 грн. * 5 хвл. * 2 дзв. = 2.2 грн.

     7. Вартість комплекту бланків і поштові витрати з відправки -
0.13 грн.
         вартість комплекту бланків - 0.50 грн.
         витрати з відправки комплекту бланків сертифіката
         0.015 кг/серт. * 8.8 грн./кг = 0.13 грн.

     8. Витрати з амортизації приміщення - 0.79 грн.
         амортизаційні витрати  одного   робочого   місця   площею
         4.5 кв.м
         478.5 т.грн. : 5489.5 кв.м = 87.17 грн./кв.м на рік
         87.17 грн./кв.м на рік * 4.5 кв.м :  1985 год. * 4 год. =
         = 0.79 грн.

     9. Операції банку - 0.5 грн.

     10. Комунальні витрати - 0.23 грн.
         опалення, освітлення - 61.9 т.грн за 1999 рік,
         охорона              - 12.7 т.грн.,
         вода, каналізація    - 5.2 т.грн.,
         госпвитрати          - 59.8 т.грн.
         РАЗОМ:               - 139.6 т.грн.

         139.6 т.грн.  :  5489.5  кв.м  * 4.5 кв.м :  1985 год.  *
         * 4 год. = 0.23 грн.

     Витрати, які  здійснюються  в  ТПП  України  на користь всієї
системи:
     В 1999 році було видано 21616 сертифікатів FORM A.

     11. Витрати на проведення методичної роботи - 1.83 грн.
         а) заробітна платня з нарахуваннями - 29923 грн.
         403 грн. * 1.5 * 1.375 * 3 чол. * 12 міс. = 29923 грн.
         б) амортизація приміщення - 1176.8 грн.
         87.17 грн./кв.м на рік * 4.5 кв. м * 3 чол. = 1176.8 грн.
         в) амортизація комп'ютера - 2788 грн.
         11152 грн. * 0.25 = 2788 грн.
         г) ремонт комп'ютера - 557.6 грн.
         11152 грн. * 0.05 = 557.6 грн.
         д) витрати зв'язку - 1367.52 грн.
         18.26 грн. * 2 тел. * 12 міс. = 438.24 грн.
         0.22 грн.  * 8 хвл.  * 2 конс./день * 3 чол.  * 22 дн.  *
         * 12 міс. = 929.28 грн.
         е) витратні матеріали (заміна картриджа 4 рази на рік)  -
         2000 грн.
         500 грн. * 4 = 2000 грн.
         ж) поштові витрати - 237.6 грн.
         1 кг * 27 палат * 8.8 грн./кг = 237.6 грн.
         з) комунальні витрати - 434.31 грн.
         139600 грн.  :  5489.5  кв.м  *  4.5  кв.м  *  3  чол.  =
         = 343.31 грн.
         і) канцелярські витрати - 1128.6 грн.
         61700 грн. : 164 чол. * 3 чол. = 1128.6 грн.
         РАЗОМ витрат на методичну роботу: 39613.43 грн.
         39613 43 грн. : 21616 серт. = 1.83 грн.

     12. Витрати з актуалізації нормативної бази - 0.61 грн.
         Актуалізацією займається 1 чол.
         Розрахунки подібні  наведеним  в п.11 і складають 1/3 від
         1.83 грн.

     13. Витрати з атестації експертів,  підвищення кваліфікації і
методичної допомоги у регіональних палатах - 5.10 грн.
         В ТПП України 225 атестованих експертів.
         Витрати по відрядженням з розрахунку 225 чол. по 4 дні.
         а) проїзд - 20250 грн.
         45 грн. * 2 * 225 чол = 20250 грн.
         б) постільні речі - 2250 грн.
         5 грн. * 2 * 225 чол. = 2250 грн.
         в) готель - 81000 грн.
         80 грн. * 4.5 д. * 225 чол. = 81000 грн.
         г) добові - 6750 грн.
         6 грн. * 5 д. * 225 чол. = 6750 грн.
         РАЗОМ витрат по п.13 - 110250 грн.
         110250 грн. : 21616 грн. = 5.10 грн.

     14. Місцеві податки і перерахування до позабюджетних фондів -
1.55 грн.
         132000 грн.   :   5442.1   т.грн.   *   676.6   т.грн.  =
         = 16411.16 грн.
         16411.16 грн. : 10591 серт. = 1.55 грн.

     15. Витрати    на    придбання   та   оновлення   спеціальної
літератури - 3.32 грн.
         Офіційний журнал Европейської спільноти митних зборів.
         Товарна номенклатура   зовнішньоекономічної    діяльності
         країн СНД.
         Товарна номенклатура   зовнішньоекономічної    діяльності
         України.
         Енциклопедія митної справи.
         Єдиний митний тариф.
         Фармацевтичний довідник.
         2165 грн. : 652 серт. (ф.А) = 3.32 грн.

     РАЗОМ ВИТРАТ:             56,29 грн.
     Накладні витрати:         13.93 грн.
     ВСЬОГО ВИТРАТ;            70.22 грн.
     ПРИБУТОК (15%):           10.53 грн.
     ТАРИФ:                    80.75 грн. (без ПДВ)

 Начальник економічного
 управління ТПП України                             М.Д.Гавриленко

                   Розрахунок накладних витрат

     Чисельність штатних працівників - 164 од.,
         в т.ч.  апарат  управління  і  обслуговуючий  персонал  -
         51 од.

                  51 од. : 164 од. = 0.31 (31%)

     Розрахунок тарифу включає витрати:
         1)  заробітна платня               - 14.62 грн.
         2)  нарахування                    - 5.48
         3)  амортизація приміщення         - 0.79
         4)  амортизаційні відрахування
                  по комп'ютеру             - 5.62
         5)  ремонт комп'ютера              - 1.12
         6)  витратні матеріали             - 12.09
         7)  комунальні послуги             - 0.23
         8)  витрати зв'язку                - 3.3
         9)  поштові витрати                - 0.13
         10) податки і збори                - 1.55
                  РАЗОМ:                    44.93 грн.
         44.93 грн. * 0.31 = 13.93 грн.

     Накладні витрати як складова тарифу дорівнюють 13.93 грн.

 Начальник економічного управління                  М.Д.Гавриленко