УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
                   ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ

                            Н А К А З

 N 33 від 23.10.97                    Зареєстровано в Міністерстві
     м.Київ                           юстиції України
                                      14 листопада 1997 р.
 vd971023 vn33                        за N 545/2349

      ( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного
                                         комітету статистики
        N 308 ( z0707-02 ) від 14.08.2002 )

                 Про затвердження  форм державної
                 статистичної  звітності  з праці
                 та інструкцій щодо їх заповнення

    ( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Держкомстатистики
     N 407 ( z0803-98 ) від 02.12.98 )


   ( Наказ втратив чинність в частині затвердження форми N 1-ПВ
   (заборгованість) на підставі Наказу Держкомстатистики
    N 407 ( z0803-98 ) від 02.12.98 )


     1. Затвердити  форми державної статистичної звітності з праці
та інструкції щодо їх заповнення,  що додаються, і ввести їх в дію
зі звіту за 1997 рік:
     - N 1-ПВ (умови праці)  річна  "Звіт  про  стан  умов  праці,
пільги  та  компенсації  за роботу в несприятливих умовах" (зразок
додається);
     - N  6-ПВ  (річна) "Чисельність окремих категорій працівників
та підготовка кадрів" (зразок додається) ( z0546-97 );
     (  Абзац  пункту  1  втратив  чинність в частині затвердження
форми N 1-ПВ (заборгованість) на підставі Наказу Держкомстатистики
N  407  (  z0803-98  )  від  02.12.98 ) -  N 1-ПВ (заборгованість)
термінова-місячна  "Звіт  про  стан  заборгованості  із заробітної
плати" (зразок додається) (z0547-97).

     2. Затвердити  форму  N  6-ПВ  (зведена)  річна  ( z0546-97 )
"Чисельність окремих категорій працівників та  підготовка  кадрів"
(зразок додається) і ввести її в дію зі звіту за 1997 рік.
     3. Поширити дію форм  державної  статистичної  звітності,  що
наведені  в  пункті  1  цього  наказу,  на  підприємства установи,
організації,  що розташовані на території України,  незалежно  від
форм власності та господарювання.
     4. Управлінню статистики праці (Григорович Н.В.)  підготувати
інструментарій до друку.
     5. Економічному  управлінню   (Шевченко   Т.М.)   забезпечити
фінансування  статистичних  робіт  та  виготовлення тиражу бланків
форм та інструкцій щодо їх заповнення.
     6. ГОЦ   Держкомстату  України  (Крамарєв  В.Г.)  забезпечити
замовлення  необхідної  кількості  бланків  річної   та   поточної
звітності  з  праці,  контроль  за  своєчасним  їх тиражуванням та
розсилкою  Держкомстату  Автономної  Республіки  Крим,   обласним,
Київському та Севастопольському міським управлінням статистики.
     7.  Скасувати  наказ  Мінстату  України  від  26.09.96  N 283
( v0283207-96 ) в частині затвердження форм державної статистичної
звітності:  N  1-ПВ  (умови  праці)  річна, N 6-ПВ (річна), N 6-ПВ
(зведена) річна.
     Визнати таким,   що  втратив  чинність,  наказ  Мінстату  від
26.11.96  N 348, зареєстрований в  Міністерстві юстиції 9.12.96 за
N 702/1727  (  z0702-96  ),  в  частині  затвердження форми N 1-ПВ
(заборгованість) та інструкції по її заповненню,  зареєстрованої в
Міністерстві юстиції 9.12.96 за N 703/1728 ( z0703-96 ).
     8. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 Голова комітету                                    О.Г.Осауленко

                                       Затверджено
                                       Наказ Держкомстату
                                       України
                                       23.10.97 N 33

                            Інструкція
           щодо заповнення форми державної статистичної
           звітності  про  стан  умов  праці, пільги та
           компенсації за роботу в несприятливих умовах
                   (N 1-ПВ (умови праці) річна)

     Оцінка стану   умов  праці  здійснюється  на  підставі  даних
атестації  робочих  місць,  спеціальних  вимірів  рівней  факторів
виробничого середовища,  які відображаються у картці умов праці на
робочих  місцях  або  в  санітарному   паспорті   цеху   (участку,
виробництва).
     Дані в звіті наводяться  по  всьому  персоналу  підприємства,
включаючи робітників, керівників, спеціалістів, інших службовців.
     Чисельність жінок,  які знаходяться у відпустці з  вагітності
та   пологів   і  догляду  за  дитиною  до  досягнення  нею  віку,
передбаченого  чинним  законодавством  або  колективним  договором
підприємства, в рядки (01 - 39) не включається.

                     Розділ I. Стан умов праці
     1. В рядках 01 - 08 дані наводяться за станом на кінець року.
     2. У  рядку  02  наводяться  дані по працівниках,  зайнятих у
шкідливих умовах праці,  на робочих місцях,  на яких хоча  б  один
шкідливий  виробничий  фактор  перевищує  ГДК  (гранично допустиму
концентрацію хімічної речовини  або  промислового  пилу)  або  ГДР
(гранично      допустимий     рівень     елементу)     установлені
санітарно-гігієнічними нормами.
     У рядку  02  кожен  працівник  враховується  тільки один раз,
незалежно  від  кількості  небезпечних  та  шкідливих   виробничих
факторів, що на нього діють.
     3. В рядках  03  -  08  працівники  враховуються  по  кожному
фактору окремо.
     4. В рядку 11 показник "Чисельність працівників  на  роботах,
що  заборонені  чинними  нормативними  актами  про  охорону праці"
відображається у відповідності з Переліком важких робіт  та  робіт
із шкідливими і небезпечними умовами праці,  на яких забороняється
застосування  праці  жінок,  затвердженого  наказом   Міністерства
охорони  здоров'я  України  від  29.12.93 N 256 та зареєстрованого
Мінюстом України 30.03.94 р.  N  51/260  (  z0051-94  ),  а  також
Переліком важких робіт і робіт з шкідливими і небезпечними умовами
праці,  на яких забороняється  застосування  праці  неповнолітніх,
затвердженого  наказом  Міністерства  охорони здоров'я України від
31.03.94 N 46 та  зареєстрованого  Мінюстом  України  28.07.94  р.
N 176/385 ( z0176-94 ).
     5. Визначення   чисельності   працівників,   які  працюють  з
перевищенням  встановлених  нормативів  важкості  та  напруженості
праці  (рядок  07-08),  здійснюється  відповідно  до  "Гігієнічної
класифікації праці",  затвердженої  наказом  Міністерства  охорони
здоров'я СРСР від 12.08.1986 року N 4137-86.
     6. Рядки 02 - 08 заповнюються незалежно від  того,  одержують
працівники пільги за несприятливі умови праці чи ні.
     7. В рядку 12  враховуються  працівники,  яких  вивільнено  з
робіт, що заборонені чинними нормативними актами про охорону праці
за звітний рік.
            Розділ II. Пільги та компенсації за роботу
                   в несприятливих умовах праці
     В розділі  наводяться  дані по працівниках,  яким встановлені
пільги та компенсації за роботу в несприятливих умовах праці.
     Працівники, яким  встановлені пільги,  пов'язані з аварією на
Чорнобильській АЕС,  при заповнені розділу II не включаються.
     8. В рядках 13  -  14  для  визначення  витрат  на  додаткові
відпустки (графа 3) необхідно:  чисельність працівників по графі 1
помножити на середньоденний заробіток (одного  працівника)  та  на
середню  тривалість  додаткової  відпустки за роботу із шкідливими
умовами праці.
     9. Для визначення витрат на забезпечення  відповідного  рівня
заробітної  плати  працівників,  які працюють в режимі скороченого
робочого дня (рядок 15 графа 3) необхідно: чисельність працівників
(графа   1)  помножити  на  середньорічну  тарифну  ставку  та  на
кількість  годин,  які  відхиляються  від  нормальної   тривалості
робочого тижня (40 годин).
     10. В  рядку  16  враховуються  працівники,   які   одержують
безкоштовне  лікувально-профілактичне  харчування,  відповідно  до
Переліку виробництв, професій та посад, робота в яких дає право на
безкоштовне   одержання  лікувально-профілактичного  харчування  у
зв'язку  з  особливо  шкідливими  умовами   праці,   затвердженого
постановою Держкомітету РМ СРСР по праці та соціальним питанням та
президіумом ВЦРПС від 7.01.77 року N 4/П-1,
     11. В  рядку  17  враховуються  працівники,  які  безкоштовно
одержують молоко або інші рівноцінні продукти харчування у зв'язку
з шкідливими умовами праці на основі переліків робіт та професій.
     12. Фактичні  витрати  за  рік  на   лікувально-профілактичне
харчування,  молоко  та інші продукти харчування підраховуються на
підставі даних обліку по накладних витратах.
     13. В  рядку  19  графа 3 відображається загальна сума доплат
працівникам за рік.  Суму доплат можна обчислити розрахунково. Для
цього  середньогодинну тарифну ставку,  встановлену для нормальних
умов праці,  необхідно помножити на чисельність  працівників,  які
одержують доплати 4%, 8%, 12%, 16%, 24%, відповідно на 0,04, 0,08,
0,12, 0,16, 0,24, а також помножити на середню фактичну тривалість
робочого дня та на кількість робочих днів у звітному році.
     14. В рядку 20 "По списку N 1" та рядку 21 "По  списку  N  2"
враховуються  працівники,  професія  (посада)  яких  дає  право на
пенсію за віком на пільгових умовах у відповідності до  статті  13
Закону України  "Про  пенсійне  забезпечення"  (  1788-12   )   та
постанови Кабінету   Міністрів  України  від  11.03.94  р.  N  162
( 162-94-п  )  "Про  затвердження   списків   виробництв,   робіт,
професій,  посад  і  показників,  зайнятість  в  яких дає право на
пенсію за віком на пільгових умовах".
     15. Кожен  працівник незалежно від того,  чи користується він
одним або  кількома  видами  пільг  та  компенсацій,  в  рядку  28
враховується тільки один раз.
     16. В   Довідці   1   відображається    загальна    кількість
пенсіонерів,  які  оформили  та  отримують  дострокові  пенсії  за
рахунок коштів підприємств та організацій,  що перераховуються  до
Пенсійного фонду України на виплату пенсій.
     Рядок 40  більше  рядка  35  за  рахунок   пенсіонерів,   які
одержують  дострокову  пенсію,  але  на  дату  складання  звіту не
працюють і не значаться в обліковому складі даного підприємства.


                                    Державна статистична звітність
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
|                              К           О           Д           И                                  |                 |
|-----------------------------------------------------------------------------------------------------|
|форми доку-|організації |теріто-|галузі| виду   | форми  |організа-  |міністерст-|вищестоя- |   |    |
| мента  за |складача -  |рії за |  за  |економі-|власнос-|ційно-пра- |ва,відомст-|щої орга  |   |    |
|   ДКУД    |індентифіка-|СПАТО  |ЗКГНГ |чної ді-|ті  за  |вової форми|ва,МДО,кон-|нізації-  |   | КС |
|           |ційний код  |       |      |яльності|  КФВ   |господарю- |церну, асо-|ідентифіка|   |    |
|           |  ЄДРПОУ    |       |      |   за   |        |вання за   |ціації за  |ційний код|   |    |
|           |            |       |      |  КВЕД  |        |  КОПФГ    |   СПОДУ   | ЄДРПОУ   |   |    |
|-----------+------------+-------+------+--------+--------+-----------+-----------+----------+---+----|
|     1     |      2     |   3   |   4  |    5   |    6   |    7      |     8     |     9    |10 | 11 |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Кому подається:______________________________________               Форма N 1-ПВ (умови праці)
                        (назва та адреса
_____________________________________________________         Затверджена наказом Держкомстату України
                           одержувача)                                 від 23.10.97  N 33
Міністерство(відомство),комітет:_____________________                    Поштова - річна
_____________________________________________________       Подається не пізніше 31  січня 199_ року про-
МДО,концерн,асоціація:_______________________________       мисловими підприємствами, будівельними органі-
_____________________________________________________       заціями, підприємствами і організаціями транс-
Підприємство,установа,організація:___________________       порту та зв'язку, радгоспами та колективними
_____________________________________________________       сільськогосподарськими підприємствами неза-
Адреса:______________________________________________       лежно від форми власності:
_____________________________________________________       1) Держкомстату Автономної Республики Крим,
Форма власності:_____________________________________       обласному(районному,міському)органу держав-
Організаційно-правова форма господарювання___________       ної статистики - за його вказівкою;
_____________________________________________________       2) своїй вищестоящій організації -
Вид діяльності:______________________________________       за вказівкою.


                               Звіт про стан умов праці, пільги та компенсації
                                       за роботу в несприятливих умовах
                                                 за 199_ рік
                                              1. Стан умов праці
--------------------------------------------------------------------------------------------------
                                     | N рядка| Весь   |із загальної чисельності:|Контрольна сума|
                                     |        |персонал|-------------------------|  гр.Б, 1-3    |
                                     |        |        |  робітники  | жінки     |               |
-------------------------------------+--------+--------+-------------+-----------+---------------|
               А                     |   Б    |   1    |    2        |    3      |     4         |
-------------------------------------+--------+--------+-------------+-----------+---------------|
Чисельність штатних працівників      |        |        |             |           |               |
облікового складу на 31 грудня по-   |        |        |             |           |               |
точного року,всього (осіб)...........|___01___|________|_____________|___________|_______________|
     в тому числі:                   |        |        |             |           |               |
 зайняті в умовах, які не відпові-   |        |        |             |           |               |
 дають санітарно-гігієнічним нормам..|___02___|________|_____________|___________|_______________|
 Із рядка 02, працюють під впливом:  |        |        |             |           |               |
  підвищеного рівня шуму, інфразву-  |        |        |             |           |               |
  ку, ультразвуку....................|___03___|________|_____________|___________|_______________|
  підвищеного рівня вібрації.........|___04___|________|_____________|___________|_______________|
  запиленості повітря робочої зони,  |        |        |             |           |               |
  що перевищує гранично допустимі    |        |        |             |           |               |
  концентрації.......................|___05___|________|_____________|___________|_______________|
  загазованості повітря робочої зони,|        |        |             |           |               |
  що перевищує гранично допустимі    |        |        |             |           |               |
  концентрації.....................  |___06___|________|_____________|___________|_______________|
  перевищення встановлених нормативів|        |        |             |           |               |
    важкості праці...................|___07___|________|_____________|___________|_______________|
    напруженості праці...............|___08___|________|_____________|___________|_______________|
 Із рядка 02:                        |        |        |             |           |               |
 працівники молодше 18 років.........|___09___|________|_____________|___________|_______________|
 Із рядка 01:                        |        |        |             |           |               |
 чисельність працівників, які пос-   |        |        |             |           |               |
 тійно працюють у трьох-чотирьох     |        |        |             |           |               |
 змінному режимі роботи..............|___10___|________|_____________|___________|_______________|
 чисельність працівників на роботах, |        |        |             |           |               |
 що заборонені діючими нормативними  |        |        |             |           |               |
 актами про охорону праці............|___11___|________|_____________|___________|_______________|
 Чисельність вивільнених працівників |        |        |             |           |               |
 з робіт,що заборонені діючими норма-|        |        |             |           |               |
 тивними актами про охорону праці    |        |        |             |           |               |
 у звітному році, всього.............|___12___|________|_____________|___________|_______________|
_____________________________________|________|________|_____________|___________|_______________|
_____________________________________|________|________|_____________|___________|_______________|
 Контрольна сума  (з р.01 по 12).....|___12а__|________|_____________|___________|_______________|


             2.Пільги та компенсації за роботу  в несприятливих умовах праці
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                   |       |  Весь   | У тому  |Витрати під- |          |
                                                   |   N   |персонал,|  числі  |приємств, ор-|Контрольна|
                                                   | рядка |  осіб   |  жінки  |ганізацій на |  сума    |
                                                   |       |         |         |пільги та ком|гр. Б, 1-3|
                                                   |       |         |         |пенсації - за|          |
                                                   |       |         |         |рік, гривень |          |
---------------------------------------------------+-------+---------+---------+-------------+----------|
                    А                              |   Б   |    1    |    2    |      3      |     4    |
---------------------------------------------------+-------+---------+---------+-------------+----------|
I.Чисельність працівників,яким за роботу у важких  |       |         |         |             |          |
та шкідливих умовах праці встановлені(на 31.12.97р)|       |         |         |             |          |
 додаткові відпустки згідно зі списком *)..........|___13__|_________|_________|_____________|__________|
 додаткові відпустки,передбачені колективним до-   |       |         |         |             |          |
 говором...........................................|___14__|_________|_________|_____________|__________|
 скорочений робочий день...........................|___15__|_________|_________|_____________|__________|
 безкоштовне  лікувально-профілактичне харчування..|___16__|_________|_________|_____________|__________|
 безкоштовне одержання молока або інших рівноцінних|       |         |         |             |          |
 продуктів харчування............................. |___17__|_________|_________|_____________|__________|
 підвищені тарифні ставки..........................|___18__|_________|_________|______х______|__________|
 доплати за умови та інтенсивність праці...........|___19__|_________|_________|_____________|__________|
II.Чисельність працівників,які мають право на дер- |       |         |         |             |          |
жавну пенсію на пільгових умовах (відповідно до    |       |         |         |             |          |
Закону України "Про пенсійне забезпечення)":       |       |         |         |             |          |
 по списку N 1.....................................|___20__|_________|_________|______х______|__________|
 по списку N 2.....................................|___21__|_________|_________|______х______|__________|
 робітниці текстильного виробництва................|___22__|_________|_________|______х______|__________|
 жінки, які працюють трактористами-машиністами.....|___23__|_________|_________|______х______|__________|
 зайняті на підземних та відкритих гірничих роботах|___24__|_________|_________|______х______|__________|
 інші працівники,які мають право на державну пенсію|       |         |         |             |          |
 на пільгових умовах...............................|___25__|_________|_________|______х______|__________|
 за вислугу років..................................|___26__|_________|_________|______х______|__________|
 призначену самим підприємством(організацією)......|___27__|_________|_________|______х______|__________|
Чисельність штатних працівників облікового складу, |       |         |         |             |          |
яким встановлено хоча б один із видів пільг та ком-|       |         |         |             |          |
пенсацій, зазначених у рядках 13-27................|___28__|_________|_________|______x______|__________|
   з них робітники.................................|___29__|_________|_________|______х______|__________|
Чисельність працівників,яким виплачена компенсація |       |         |         |             |          |
за час вимушеного простою через:                   |       |         |         |             |          |
  небезпечність виконання робіт....................|___30__|_________|_________|______х______|__________|
  припинення робіт органами державного нагляду за  |       |         |         |             |          |
  охороною праці...................................|___31__|_________|_________|______х______|__________|
___________________________________________________|___32__|_________|_________|_____________|__________|
___________________________________________________|___33__|_________|_________|_____________|__________|
Контрольна сума  (з р.13 по 33)....................|___34__|_________|_________|_____________|__________|
____________________
*) Список виробництв, цехів, професій та посад з несприятливими умовами праці,
робота в яких дає право на додаткові відпустки та скорочений робочий день.

                                                Довідка 1
---------------------------------------------------------------------------------------------------
                                            |        |         |        | Сума коштів, |Контрольна|
                                            | N рядка|  Всього,| У тому |перерахованих |  сума    |
                                            |        |   осіб  |  числі |до Пенсійного |гр. Б, 1-3|
                                            |        |         |  жінки |фонду,гривень |          |
--------------------------------------------+--------+---------+--------+--------------+----------|
                    А                       |   Б    |    1    |    2   |       3      |     4    |
--------------------------------------------+--------+---------+--------+--------------+----------|
Чисельність пенсіонерів,які одержують дост- |        |         |        |              |          |
рокові пенсії,всього(рядки 36+37+38+39 )....|___35___|_________|________|______________|__________|
   в тому числі:                            |        |         |        |              |          |
 по списку N 1............................. |___36___|_________|________|______________|__________|
 по списку N 2............................. |___37___|_________|________|______________|__________|
 ст.13 Закону України "Про пенсійне         |        |         |        |              |          |
 забезпечення" пункти "в - з".............. |___38___|_________|________|______________|__________|
 призначені самим підпрємством..............|___39___|_________|________|______________|__________|
Із рядка 35:                                |        |         |        |              |          |
Чисельність працівників облікового складу,  |        |         |        |              |          |
які отримують дострокову пенсію.............|___40___|_________|________|______________|__________|
____________________________________________|___41___|_________|________|______________|__________|
____________________________________________|___42___|_________|________|______________|__________|
Контрольна сума (з гр.35 по 42).............|___43___|_________|________|______________|__________|

"____"________________1996 р.                           Керівник
_________________________________
(прізвище та N телефону виконавця)                      Головний бухгалтер