УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 12 листопада 1998 р. N 1773
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 417 ( 417-2004-п ) від 31.03.2004 )
Про затвердження Положення про Міжвідомчу
координаційну раду з адаптації законодавства України
до законодавства Європейського Союзу
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 716 ( 716-2003-п ) від 15.05.2003 )
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Затвердити Положення про Міжвідомчу координаційну раду з
адаптації законодавства України до законодавства Європейського
Союзу (додається).
Прем'єр-міністр України В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд. 52
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 12 листопада 1998 р. N 1773
ПОЛОЖЕННЯ
Про Міжвідомчу координаційну раду з адаптації
законодавства України до законодавства
Європейського Союзу
1. Міжвідомча координаційна рада з адаптації законодавства
України до законодавства Європейського Союзу (далі - Міжвідомча
рада) є координаційним органом забезпечення адаптації
законодавства України до законодавства Європейського Союзу.
2. Міжвідомча рада у своїй діяльності керується Конституцією
України ( 254к/96-ВР ), законами України, актами Президента
України та Кабінету Міністрів України, Угодою про партнерство та
співробітництво між Європейськими Співтовариствами та Україною
( 998_012 ), рекомендаціями Ради з питань співробітництва між
Україною та Європейським Союзом, рішеннями Комітету з питань
співробітництва між Україною та Європейським Союзом, а також цим
Положенням.
3. Основними завданнями Міжвідомчої ради є:
координація діяльності міністерств, інших центральних та
місцевих органів виконавчої влади щодо забезпечення адаптації
законодавства України до законодавства Європейського Союзу;
вироблення пропозицій щодо стратегії адаптації законодавства
України до норм і стандартів Європейського Союзу;
розроблення рекомендацій до проектів законів, інших
нормативно-правових актів щодо реалізації положень Угоди про
партнерство та співробітництво між Європейськими Співтовариствами
та Україною, забезпечення реалізації основних документів Ради з
питань співробітництва між Україною та Європейським Союзом (далі -
Рада);
підготовка рекомендацій із забезпечення виконання Україною
міжнародних програм та проектів з реформування українського
законодавства;
підготовка пропозицій щодо директив делегаціям України з
питань адаптації законодавства України до законодавства
Європейського Союзу на засідання Комітету з питань співробітництва
між Україною та Європейським Союзом (далі - Комітет) і Ради.
4. Міжвідомча рада відповідно до покладених на неї завдань:
в межах її компетенції виробляє єдині підходи до провадження
діяльності з адаптації законодавства України до законодавства
Європейського Союзу;
бере участь у розробленні програм і заходів щодо адаптації
окремих галузей права;
здійснює контроль за виконанням своїх рішень;
бере участь у розробленні концепцій основних напрямів роботи
з адаптації законодавства України до законодавства Європейського
Союзу;
вивчає та узагальнює пропозиції центральних органів
виконавчої влади щодо реформування національного законодавства з
метою його адаптації до законодавства Європейського Союзу;
готує на основі вивчення світового досвіду узагальнені
пропозиції щодо концептуального розвитку законодавства України;
аналізує ефективність механізму адаптації законодавства
України до законодавства Європейського Союзу.
5. Міжвідомча рада має право:
подавати Кабінетові Міністрів України пропозиції з питань
адаптації законодавства України до законодавства Європейського
Союзу;
залучати в установленому порядку до розроблення та реалізації
механізму адаптації законодавства працівників міністерств, інших
центральних органів виконавчої влади, установ і організацій, в
тому числі громадських;
заслуховувати звіти центральних органів виконавчої влади про
виконання рішень Міжвідомчої ради;
отримувати в установленому законодавством порядку від
міністерств, інших центральних органів виконавчої влади інформацію
та документи, необхідні для виконання покладених на неї завдань;
утворювати консультативні та експертні комісії, робочі групи
і залучати до роботи в них провідних фахівців і вчених (у тому
числі на договірних засадах);
координувати роботу відповідних робочих груп з питань, що
належать до компетенції Міжвідомчої ради;
вносити пропозиції щодо порядку денного засідань Української
частини Комітету та Української частини Ради.
6. Міжвідомчу раду очолює голова, який має заступників.
Головою Міжвідомчої ради за посадою є Міністр юстиції
України.
До складу Міжвідомчої ради входять, як правило, заступники
керівників центральних органів виконавчої влади та державних
органів.
7. Персональний склад Міжвідомчої ради затверджує Кабінет
Міністрів України.
Голова Міжвідомчої ради у разі потреби вносить зміни до її
складу.
8. Міжвідомча рада проводить засідання відповідно до
регламенту та плану роботи (не менше ніж один раз на півроку),
затверджених її головою.
Засідання Міжвідомчої ради є правомочним, якщо на ньому
присутні не менш як половина її членів.
Міжвідомча рада на своїх засіданнях приймає рішення з питань,
що належать до її компетенції.
Рішення приймаються простою більшістю голосів членів
Міжвідомчої ради, присутніх на засіданні, оформлюються протоколом,
який підписується головою та секретарем Міжвідомчої ради.
9. Протоколи розсилаються всім членам Міжвідомчої ради, а
також Кабінетові Міністрів України у п'ятиденний термін з дня
проведення засідання.
10. Рішення Міжвідомчої ради з питань, що належать до її
компетенції, є обов'язковими для виконання міністерствами, іншими
центральними органами виконавчої влади, органами місцевого
самоврядування.
11. Функції секретаріату Міжвідомчої ради з організаційного
забезпечення її діяльності здійснює Центр європейського та
порівняльного права. ( Пункт 11 із змінами, внесеними згідно з
Постановою КМ N 716 ( 716-2003-п ) від 15.05.2003 )