КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ П О С Т А Н О В А від 3 серпня 2000 р. N 1205 Київ Про затвердження Порядку розгляду і затвердження інвестиційних проектів, що реалізуються у пріоритетних видах економічної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Житомирській області ( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 896 ( 896-2001-п ) від 26.07.2001 N 9 ( 9-2002-п ) від 10.01.2002 N 1368 ( 1368-2003-п ) від 27.08.2003 N 1168 ( 1168-2004-п ) від 08.09.2004 ) Відповідно до Закону України "Про спеціальний режим інвестиційної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Житомирській області" ( 1276-14 ) Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є: Затвердити Порядок розгляду і затвердження інвестиційних проектів, що реалізуються у пріоритетних видах економічної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Житомирській області (додається). Прем'єр-міністр України В.ЮЩЕНКО Інд. 27 ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 3 серпня 2000 р. N 1205 ПОРЯДОК розгляду і затвердження інвестиційних проектів, що реалізуються у пріоритетних видах економічної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Житомирській області 1. Цей Порядок встановлює процедуру розгляду і затвердження Радою з питань територій пріоритетного розвитку (далі - Рада) інвестиційних проектів, що реалізуються суб'єктами підприємницької діяльності у пріоритетних видах економічної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Житомирській області (далі - інвестиційний проект). 2. Суб'єкт підприємницької діяльності, який має намір реалізувати інвестиційний проект, або уповноважена ним в установленому порядку особа (далі - заявник) подає до Ради такі документи: заяву про розгляд інвестиційного проекту за формою згідно з додатком; інвестиційний проект, виконаний відповідно до затверджених Радою вимог, підписаний заявником, прошитий і пронумерований (у трьох примірниках); нотаріально засвідчені копії свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності та засновницьких документів юридичної особи; у разі коли заявником є іноземна юридична особа, - документи, що свідчать про реєстрацію іноземної юридичної особи у країні її місцезнаходження (витяг з торговельного, банківського або судового реєстру тощо). Ці документи повинні бути засвідчені відповідно до законодавства країни, що їх видала, перекладені на українську мову та легалізовані у консульській установі України, якщо міжнародними договорами України не передбачено інше. Зазначені документи можуть бути засвідчені також у посольстві відповідної держави в Україні та легалізовані в МЗС; проект договору щодо умов реалізації інвестиційного проекту, складений відповідно до Типового договору (контракту) на реалізацію інвестиційного проекту на території пріоритетного розвитку, в спеціальній (вільній) економічній зоні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 липня 1999 р. N 1199 ( 1199-99-п ); висновки щодо інвестиційного проекту органу місцевого самоврядування, органів, що здійснюють контроль за додержанням безпеки виробництва та праці, протипожежної і екологічної безпеки, інших органів та організацій відповідно до їх компетенції за переліком, установленим Радою; довідку органу державної податкової служби за місцезнаходженням заявника про стан розрахунків із сплати податків, зборів (обов'язкових платежів) - для юридичних осіб, зареєстрованих в Україні. У разі потреби Рада може вимагати від заявника подання інших документів, що підтверджують його спроможність реалізувати інвестиційний проект. Заявник несе відповідальність за достовірність інформації, що міститься у підготовлених ним документах. 3. Якщо інвестиційний проект передбачає ввезення на митну територію України сировини, матеріалів, устаткування, обладнання та комплектуючих виробів до них, разом з документами, визначеними у пункті 2 цього Порядку, заявник подає до Ради: переліки та обсяги сировини, матеріалів, устаткування, обладнання та комплектуючих до них із зазначенням коду товару згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД), що ввозитимуться в Україну виключно для реалізації інвестиційного проекту, які є його невід'ємною частиною; обгрунтування обсягів ввезення сировини, матеріалів, устаткування, обладнання та комплектуючих виробів до них. ( Пункт 3 в редакції Постанови КМ N 896 ( 896-2001-п ) від 26.07.2001 ) 4. Після перевірки комплектності пакета документів, зазначених у пунктах 2 і 3 цього Порядку, Рада реєструє їх надходження у спеціальному журналі, присвоює реєстраційний номер і видає заявникові письмове підтвердження їх одержання. Форма ведення спеціального журналу встановлюється Радою. 5. Копії зареєстрованих документів надсилаються Радою Житомирській облдержадміністрації для підготовки висновків про доцільність реалізації інвестиційного проекту, виходячи з програм соціально-економічного розвитку міст та районів області, а також щодо обгрунтування переліків та обсягів ввезення сировини, матеріалів, устаткування, обладнання та комплектуючих виробів до них. ( Абзац перший пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 896 ( 896-2001-п ) від 26.07.2001 ) Копію заяви про розгляд інвестиційного проекту та копію інвестиційного проекту Рада надсилає у триденний термін Мінекономіки для проведення за участю Мінфіну, Мінпромполітики, Мінагрополітики, Державної податкової адміністрації у Житомирській області експертизи інвестиційного проекту з метою запобігання негативним наслідкам його реалізації, зокрема щодо виконання державних програм економічного, науково-технічного та соціального розвитку, обсягів надходжень до бюджетів, а також з метою визначення джерел покриття можливих втрат. ( Абзац другий пункту 5 в редакції Постанови КМ N 9 ( 9-2002-п ) від 10.01.2002 ) Відповідні висновки мають бути надіслані Раді у місячний термін. 6. Рада розглядає зареєстровані документи разом з експертними висновками стосовно визначення доцільності реалізації інвестиційного проекту і приймає рішення про затвердження або відмову у затвердженні інвестиційного проекту в термін, який не може перевищувати 60 днів з дня подання заявником документів. 6-1. Рішення про затвердження інвестиційного проекту приймається Радою лише за наявності позитивних висновків усіх центральних органів виконавчої влади, залучених до проведення експертизи щодо доцільності реалізації проекту. ( Порядок доповнено пунктом 6-1 згідно з Постановою КМ N 1368 ( 1368-2003-п ) від 27.08.2003 ) 7. У разі затвердження Радою інвестиційного проекту, заявникові видається рішення Ради разом з одним примірником інвестиційного проекту, на титульному листі якого повинні бути дата і номер рішення Ради про затвердження інвестиційного проекту, підпис голови Ради та печатка. Один примірник інвестиційного проекту зберігається у Раді. Якщо інвестиційний проект передбачає ввезення на митну територію України сировини і матеріалів, устаткування, обладнання та комплектуючих виробів до них, один його примірник, оформлений згідно із зазначеними в абзаці першому цього пункту нормами, надсилається відповідному митному органу. ( Абзац другий пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 896 ( 896-2001-п ) від 26.07.2001 ) 8. Рада відмовляє заявникові у затвердженні інвестиційного проекту, якщо: інвестиційний проект не відповідає пріоритетним видам економічної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Житомирській області, затвердженим Кабінетом Міністрів України; одержано негативні висновки експертизи стосовно інвестиційного проекту; у поданих заявником документах виявлено недостовірні відомості; суб'єкт підприємницької діяльності має заборгованість із сплати податків, зборів (обов'язкових платежів). Рішення про відмову у затвердженні інвестиційного проекту з обгрунтуванням причин відмови надсилається заявникові протягом двох днів після його прийняття. 9. Заявник, якому відмовлено у затвердженні інвестиційного проекту, має право після усунення причин і недоліків, що спричинили відмову, доопрацювати інвестиційний проект і повторно подати його на розгляд Ради. 10. Заявник може ініціювати внесення змін до затвердженого інвестиційного проекту (крім змін, пов'язаних з імпортом товарів 1-24 груп УКТЗЕД ( 2371а-14, 2371б-14, 2371в-14, 2371г-14 ), та змін, що можуть призвести до зменшення кошторисної вартості інвестиційного проекту порівняно з установленим законодавством мінімальним рівнем). Зміни до інвестиційного проекту розглядаються і затверджуються Радою у разі: зміни коду згідно з УКТЗЕД товару, що ввозиться на митну територію України виключно для реалізації інвестиційного проекту, за винятком зміни коду товару на рівні товарної позиції (перші чотири знаки); зміни вартості товару у зв'язку з коливанням валютного курсу. Рада надсилає по одному примірнику затверджених змін Мінекономіки, відповідному органу державної податкової служби і митному органу. Зміни, не передбачені цим пунктом, розглядаються згідно з пунктами 1-9 цього Порядку. ( Пункт 10 в редакції Постанов КМ N 1368 ( 1368-2003-п ) від 27.08.2003, N 1168 ( 1168-2004-п ) від 08.09.2004 ) 10-1. Зміни до переліку пріоритетних видів економічної діяльності на територіях пріоритетного розвитку у Житомирській області, де встановлено спеціальний режим інвестиційної діяльності, не поширюються на суб'єктів підприємницької діяльності, які уклали з відповідним органом місцевого самоврядування договір (контракт) щодо умов реалізації інвестиційного проекту до затвердження таких змін Кабінетом Міністрів України. ( Порядок доповнено пунктом 10-1 згідно з Постановою КМ N 1368 ( 1368-2003-п ) від 27.08.2003 ) 11. Після прийняття рішення про затвердження інвестиційного проекту заявник зобов'язаний у місячний термін укласти з відповідним органом місцевого самоврядування договір (контракт) щодо умов реалізації інвестиційного проекту і подати у дводенний термін до Ради його копію. Про хід реалізації інвестиційного проекту суб'єкт підприємницької діяльності звітує перед Радою за формою та у терміни, встановлені нею. 12. Рада має право скасувати рішення про затвердження інвестиційного проекту у разі: порушення суб'єктом підприємницької діяльності терміну укладення договору (контракту) з відповідним органом місцевого самоврядування щодо умов реалізації інвестиційного проекту; розірвання договору (контракту) щодо умов реалізації інвестиційного проекту. 13. Орган місцевого самоврядування протягом двох днів після укладення або розірвання з суб'єктом підприємницької діяльності договору (контракту) щодо умов реалізації інвестиційного проекту інформує про це відповідний орган державної податкової служби, митний орган, Раду та Житомирську облдержадміністрацію. 14. У разі одночасного надходження кількох аналогічних інвестиційних проектів Рада може прийняти рішення про проведення тендера (конкурсу) для відбору інвестиційного проекту і його учасників. У таких випадках Рада інформує заявників про умови і терміни проведення тендера (конкурсу). 15. Рада подає: у дводенний термін з дня прийняття рішення про затвердження інвестиційного проекту або його скасування відповідну інформацію органу місцевого самоврядування, органу державної податкової служби та митному органу; до п'ятого числа місяця, що настає за звітним кварталом, Мінекономіки та Мінфіну інформацію про стан реалізації суб'єктами підприємницької діяльності затверджених інвестиційних проектів. Додаток до Порядку ЗАЯВА про розгляд інвестиційного проекту __________________________________________________________________ (назва проекту ) Заявник __________________________________________________________________ (найменування юридичної або прізвище фізичної особи, її __________________________________________________________________ адреса, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, номери телефонів, телефаксу, __________________________________________________________________ найменування установи обслуговуючого банку, номер рахунка, номери __________________________________________________________________ телефонів установи банку, паспортні дані - для фізичних осіб) Місце впровадження _______________________________________________ (місто, район, підприємство) Вид економічної діяльності________________________________________ __________________________________________________________________ (назва та код згідно з Класифікацією видів економічної діяльності ДК 009-96) Розмір інвестицій ________________________________________________ Вид інвестицій ___________________________________________________ Створення нових робочих місць __________ Збереження робочих місць _______________ Термін реалізації проекту ________, у тому числі монтаж та наладка обладнання ____________, функціонування виробництва___________, інше _____________________ (розшифрування) Найменування продукції (робіт, послуг) ___________________________ Річний обсяг виробництва _________________________________________ Ринок збуту ______________________________________________________ Обсяг експорту ___________________________________________________ Потреба у виробничих площах ______________________________________ Потреба в енергоносіях ___________________________________________ (за видами) Виконавці будівельно-монтажних робіт _____________________________ Постачальники: устаткування, обладнання _________________________________________ сировини, матеріалів _____________________________________________ Середньомісячна заробітна плата одного працівника ________________ Заявник ____________________ _____________________ (підпис) (розшифрування) МП "___" _____________ р.