Вимоги до оформлення платником податків поштового відправлення
податкової звітності
Які вимоги існують до оформлення платником податків поштового
відправлення податкової звітності?
При надсиланні документів податкової звітності поштовими відправленнями платники
податків повинні додержуватися таких умов:
- оформляти поштові відправлення відповідно до Порядку № 799;
- відсилати такі листи не пізніше ніж за 10 днів до граничного терміну подання
звітності з повідомленням про вручення;
- податкова звітність приймається до відправлення листами (посилками, бандеролями)
з оголошеною цінністю з позначкою «Звіт» та з рекомендованим повідомленням
про вручення згідно з п. 2 Порядку № 799.
У разі втрати або зіпсуття поштового відправлення чи затримки його вручення
податковому органу відповідальність за неподання або несвоєчасне подання податкової
звітності несе оператор поштового зв'язку в порядку, передбаченому законодавством.
При цьому платник податків звільняється від будь-якої відповідальності за неподання
або несвоєчасне подання такої податкової декларації. Платник податків протягом
п'яти робочих днів з дня отримання повідомлення про втрату або зіпсуття поштового
відправлення зобов'язаний надіслати поштою або надати особисто (за його вибором)
податковому органу другий примірник податкової звітності, пояснення та документ
(копію документа), що підтверджує факт поштового відправлення первинного звіту.
КОНСУЛЬТУЮТЬ ФАХІВЦІ ДПА УКРАЇНИ
Відповіді підготовлено за сприяння фахівців Департаменту автоматизації процесів
оподаткування ДПА України:
Ігора ЯЛОСОВЕТСЬКОГО - заступника директора Департаменту — начальника управління
інформаційно-аналітичних систем адміністрування податків та Світлани РУДЗЕВИЧ
— заступника начальника відділу ведення податкової звітності та автоматизації
функціональних підрозділів