ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ Л И С Т 24.09.2002 N 6303/6/15-3416 ДПАУ розглянула лист про порядок обчислення і сплати податку з реклами і повідомляє. Відповідно до ст. 11 Декрету КМУ від 20.05.93 р. N 56-93 ( 56-93 ) "Про місцеві податки і збори" об'єктом податку з реклами (далі - ПЗР) є вартість послуг за встановлення та розміщення реклами. Платниками ПЗР є юридичні особи та громадяни. ПЗР сплачується з усіх видів оголошень і повідомлень, які передають інформацію з комерційною метою за допомогою засобів масової інформації, преси, телебачення, афіш, плакатів, рекламних щитів, інших технічних засобів, майна та одягу; на вулицях, магістралях, майданах, будинках, транспорті та в інших місцях. Граничний розмір ПЗР не повинен перевищувати 0,1% вартості послуг за розміщення одноразової реклами та 0,5% за розміщення реклами на тривалий час. ПЗР сплачується під час оплати послуг за встановлення та розміщення реклами. У разі, якщо рекламні агентства здійснюють рекламні операції з рекламодавцями чи з виробниками реклами або їх співвиконавцями на підставі договорів підряду на виконання рекламних робіт (послуг), то рекламні агентства нараховують та виділяють в документах рекламодавцям ПЗР з загальної вартості реклами. При цьому сплата до місцевого бюджету ПЗР рекламними агентствами за такими договорами проводиться з різниці між сумою ПЗР, нарахованою і виділеною рекламодавцю в актах (звітах) чи платіжних документах, та сумою ПЗР, фактично сплаченою підрядчикам (виробникам або їх співвиконавцям) за отриману від них рекламу. Обов'язковою умовою цього є виділення підрядчиками (виробниками реклами або їх співвиконавцями) рекламним агентствам в первинних документах суми ПЗР окремим рядком. У разі якщо в первинних документах підрядчика відсутні виділені суми ПЗР, то рекламні агентства сплачують ПЗР з усього об'єму реклами, виконаної для рекламодавця. Заступник Голови Г.Оперенко Надруковано: "Невідоме про відомі податки", 2005 р.