УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
                        КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

                        П О С Т А Н О В А
                    від 18 січня 1999 р. N 64
                               Київ
                               
  ( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
        N 1860 ( 1860-99-п ) від 07.10.99 )
        
          Про заходи у зв'язку із створенням спеціальної
                   економічної зони "Славутич"


     Відповідно до Указу Президента України від 18 червня 1998  р.
N  657  (  657/98  )  "Про  спеціальну  економічну зону "Славутич"
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:

     1. Погодитись  з  пропозицією   Міністерства   економіки   та
Міністерства  енергетики  про  створення  державного  підприємства
"Адміністрація спеціальної економічної зони "Славутич".

     2. Затвердити Статут державного  підприємства  "Адміністрація
спеціальної економічної зони "Славутич" (додається).

     3. Міністерству  енергетики  здійснити  заходи,  пов'язані із
створенням  державного  підприємства  "Адміністрація   спеціальної
економічної зони "Славутич" та забезпечити виконання покладених на
це підприємство функцій.

     4. Затвердити  Положення  про  порядок  реєстрації  суб'єктів
спеціальної економічної зони "Славутич", Положення про спостережну
раду спеціальної економічної зони "Славутич" та  склад  цієї  ради
(додаються).


     Прем'єр-міністр України                    В.ПУСТОВОЙТЕНКО

     Інд.52


                                          ЗАТВЕРДЖЕНО
                             постановою Кабінету Міністрів України
                                   від 18 січня 1999 р. N 64

                              СТАТУТ
        державного підприємства "Адміністрація спеціальної
                   економічної зони "Славутич"


                      I. Загальні положення

     1. Державне    підприємство    "Адміністрація     спеціальної
економічної  зони  "Славутич"  (далі  -  Адміністрація)  є органом
управління спеціальною економічною зоною "Славутич" і належить  до
сфери управління Міненерго.

     2. Повна назва Адміністрації:

     українською   мовою:   державне  підприємство  "Адміністрація
спеціальної економічної зони "Славутич";

     російською  мовою: государственное предприятие "Администрация
специальной экономической зоны "Славутич";

     англійською  мовою:  State  enterprise "The Administration of
The Special Economic zone "Slavutych".

     Скорочена назва Адміністрації:

     українською мовою: Адміністрація зони "Славутич";

     російською мовою: Администрация зоны "Славутич";

     англійською  мовою: The Administration of  zone "Slavutych".

     Місцезнаходження Адміністрації: Україна, Київська область, м.
Славутич, Ленінградський квартал, б.3-А.

           II. Мета діяльності та функції Адміністрації

     3. Адміністрація    створена   для   управління   спеціальною
економічною зоною "Славутич" (далі - зона "Славутич") з метою:

     розв'язання  проблеми  зайнятості  працівників Чорнобильської
АЕС, вивільнюваних у зв'язку з достроковим виведенням її блоків із
експлуатації;

     створення    і    розвитку    виробничої    та   невиробничої
інфраструктури;

     розвитку  підприємництва  і  створення  умов  для  реалізації
інвестиційних проектів;

     відпрацювання  моделі  розвитку  моноіндустріального  міста в
умовах   ринкової  економіки  та  практичної  реалізації  сучасних
економічних механізмів і методів господарювання;

     забезпечення практичного використання передових вітчизняних і
зарубіжних науково-технологічних розробок та винаходів;

     створення   і   розвитку   високотехнологічних   компенсуючих
виробництв.

     4. Основними функціями Адміністрації є:

     розроблення  і  забезпечення реалізації стратегії та поточних
програм розвитку зони "Славутич";

     розгляд  і  затвердження  в  порядку, встановленому Кабінетом
Міністрів  України,  інвестиційних  проектів,  що  реалізуються на
території зони "Славутич";

     укладення договорів (контрактів) з суб'єктами підприємницької
діяльності    щодо   умов   реалізації   інвестиційних   проектів,
затверджених  у  порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України;

     розроблення    комплексу    організаційних    заходів    щодо
забезпечення  фінансування інвестиційних проектів, у тому числі за
рахунок  власних  коштів  підприємств  та  організацій,  бюджетних
коштів,   позабюджетних   фондів,   а  також  благодійних  фондів,
громадських організацій та фізичних осіб;

     сприяння   отриманню  суб'єктами  зони  "Славутич"  державних
інвестицій та кредитів, іноземних інвестицій і кредитів, залучених
на  двосторонній  та  багатосторонній  основі,  а  також технічної
допомоги з наданням у разі потреби відповідних гарантій;

     державна  реєстрація  суб'єктів підприємницької діяльності, а
також  суб'єктів  зони "Славутич", що реалізують на території зони
"Славутич"    інвестиційні   проекти,   затверджені   у   порядку,
визначеному Кабінетом Міністрів України;

     видача   ліцензій   на   право   провадження   окремих  видів
підприємницької  діяльності  за  переліком,  визначеним  Кабінетом
Міністрів  України,  та  здійснення  контролю  за провадженням цих
видів діяльності;

     регулювання   ставок  орендної  плати,  плати  за  комунальні
послуги, тарифів, а також запровадження на території зони місцевих
податків   і  зборів  відповідно  до  закону  та  у  разі  надання
Адміністрації таких повноважень міською радою;

     провадження   господарської,   в   тому  числі  інвестиційної
діяльності,  пов'язаної  з  виконанням покладених на Адміністрацію
завдань;

     укладення   із  суб'єктами  підприємницької  діяльності,  які
провадять  діяльність  у  зоні  "Славутич",  договорів оренди щодо
земельних  ділянок  і  використання природних ресурсів та об'єктів
інфраструктури  (у  межах  повноважень,  наданих  міською  радою);

     здійснення   разом   з  відповідними  органами  заходів  щодо
забезпечення    законності   та   правопорядку,   економічної   та
екологічної безпеки на території зони "Славутич";

     регулювання  процесу  залучення  до  роботи у зоні "Славутич"
іноземного виробничого персоналу;

     складання  та  подання  статистичної звітності про діяльність
зони  "Славутич" відповідно до законодавства, встановлення в межах
своєї   компетенції  правил  і  форм  статистичної  звітності  для
суб'єктів цієї зони;

     проведення   міжнародних   торгів   (тендерів)   для  відбору
інвестиційних проектів та їх учасників;

     проведення зовнішньоекономічної діяльності;

     надання  консультаційних  послуг  з питань, що належать до її
компетенції;

     організація підготовки (перекваліфікації) кадрів;

     прийняття  в  межах  своєї  компетенції  нормативних та інших
актів.

     Адміністрація  здійснює  також  інші функції та реалізує інші
повноваження, передбачені актами законодавства.

               III. Юридичний статус Адміністрації

     5. Адміністрація  є  юридичною  особою.  Права  і   обов'язки
юридичної   особи   Адміністрація   набуває  з  дня  її  державної
реєстрації.

     6. Адміністрація  провадить  свою  діяльність  відповідно  до
законодавства та цього Статуту.

     7. Адміністрація   має  самостійний  баланс,  діє  на  основі
повного  господарського  розрахунку,  має  відповідні  рахунки   в
установах   банків,   печатку   з  емблемою  Адміністрації,  своїм
найменуванням, а також фірмовий знак та інші реквізити.

     8. Адміністрація може набувати майнові та особисті  немайнові
права,  укладати  в установленому порядку договори,  інші юридичні
акти з  підприємствами,  установами,  організаціями  та  фізичними
особами  як  на території України,  так і за її межами,  від свого
імені виступати в суді, арбітражному і третейському судах.

     Адміністрація  несе відповідальність за своїми зобов'язаннями
в порядку та межах, визначених законодавством.

     Адміністрація  не  несе  відповідальності  за  зобов'язаннями
держави та Міненерго, якщо інше не передбачено законом.

     9. Адміністрація  самостійно  планує  свою  діяльність,  несе
відповідальність  за  її  наслідки  і  виконання зобов'язань перед
бюджетом і партнерами.

     10. Адміністрація  має  право  створювати   в   установленому
порядку філіали і представництва як на території України, так і за
її межами.  Філіали і представництва діють на  підставі  положень,
які затверджуються головою Адміністрації.

                     IV. Майно Адміністрації

     11. Майно Адміністрації є державною власністю,  складається з
основних фондів та  обігових  коштів,  а  також  інших  цінностей,
вартість яких відображається в її самостійному балансі.

     Майно  Адміністрації  закріплюється  за  нею на праві повного
господарського відання.

     Здійснюючи     право    повного    господарського    відання,
Адміністрація  володіє, користується і розпоряджається закріпленим
майном,  вчиняючи  щодо  нього  будь-які  дії,  які  не суперечать
законодавству та цьому Статуту.

     12. Джерелами формування майна Адміністрації є:

     майно та кошти, передані Міненерго;

     кошти,  отримані  за  реєстрацію  суб'єктів  зони "Славутич";

     кошти, отримані за видачу ліцензій;

     прибуток, отриманий від провадження господарської діяльності,
кредитів банків та інших залучених коштів;

     безоплатні  або благодійні внески підприємств, організацій та
фізичних осіб;

     інше   майно,   придбане   на   підставах,   не   заборонених
законодавством.

     13. Адміністрація здійснює володіння,  користування землею та
іншими природними ресурсами відповідно до мети своєї діяльності та
законодавства.

              V. Використання прибутку Адміністрації

     14. Прибуток  Адміністрації  утворюється  з  надходжень   від
господарської діяльності після покриття витрат,  що відносяться на
собівартість продукції (робіт,  послуг).  Із балансового  прибутку
Адміністрації  в бюджет перераховуються передбачені законодавством
податки та інші обов'язкові платежі.

     15. Чистий прибуток,  що залишається після  сплати  податків,
зборів та інших обов'язкових платежів до бюджету, використовується
в порядку,  визначеному головою Адміністрації з  урахуванням  норм
законодавства.

     16. За   рахунок   відрахувань   від   чистого  прибутку  для
фінансування  заходів  щодо  розвитку  матеріально-технічної  бази
Адміністрації,   покриття   і  компенсації  можливих  збитків  від
господарської діяльності, пов'язаної із соціальним забезпеченням і
матеріальним   заохоченням   працюючих,   в  Адміністрації  можуть
створюватися резервний та інші фонди.

     Порядок  створення  і  використання  цих  фондів визначається
головою Адміністрації.

                  VI. Управління Адміністрацією

     17. Управління   Адміністрацією   здійснює  її  голова,  який
призначається Міненерго шляхом укладення з ним  контракту.  Голова
Адміністрації має заступників, які призначаються ним.

     18. Голова Адміністрації:

     затверджує  основні напрями та плани діяльності Адміністрації
відповідно до мети і покладених на неї завдань;

     видає  накази  Адміністрації  з  питань,  що  належать  до її
компетенції;

     діє  без  доручення від імені Адміністрації, представляє її в
усіх установах, підприємствах та організаціях;

     розпоряджається    коштами    та    майном    відповідно   до
законодавства;

     укладає  договори,  видає  доручення,  відкриває  в установах
банків розрахунковий та інші рахунки;

     затверджує рішення про створення, реорганізацію та ліквідацію
філіалів і представництв Адміністрації;

     затверджує Положення про структурні підрозділи Адміністрації,
її філіали та представництва;

     приймає   на   посади   та   звільняє   з  посад  працівників
Адміністрації,  затверджує  штатний  розпис,  умови  оплати праці,
розміри  ставок  заробітної  плати і посадових окладів працівників
Адміністрації,  застосовує  заходи  заохочення  та дисциплінарного
впливу   відповідно   до   законодавства,  організовує  підвищення
кваліфікації працівників Адміністрації;

     несе  персональну відповідальність за виконання покладених на
Адміністрацію завдань;

     здійснює  інші  функції  відповідно  до законодавства і цього
Статуту.

     19. Для    забезпечення   виконання   статутних   цілей   при
Адміністрації можуть  створюватися  експертні,  консультативні  та
інші    органи,   положення   про   які   затверджуються   головою
Адміністрації.

                      VII. Облік і звітність

     20. Адміністрація веде  оперативний  і  бухгалтерський  облік
результатів  своєї  роботи,  статистичну  звітність  відповідно до
законодавства.

     21. Фінансові     результати     діяльності     Адміністрації
визначаються на підставі річного бухгалтерського балансу.

     Річний  бухгалтерський  баланс  і  фінансовий звіт підлягають
затвердженню головою Адміністрації.

     22. Перший фінансовий рік Адміністрації починається з дати її
реєстрації  та  закінчується  31  грудня поточного року.  Наступні
фінансові роки збігаються з календарними.

     23. Перевірка фінансової діяльності Адміністрації проводиться
органами державної податкової служби, іншими державними органами в
межах їх компетенції, а також аудиторськими службами.

            VIII. Припинення діяльності Адміністрації

     24. Діяльність Адміністрації припиняється у  разі  ліквідації
спеціальної  економічної  зони  "Славутич"  та  в  інших випадках,
передбачених законодавством.

     25. Ліквідація   Адміністрації   провадиться    в    порядку,
встановленому законодавством.


                                           ЗАТВЕРДЖЕНО
                             постановою Кабінету Міністрів України
                                    від 18 січня 1999 р. N 64

                            ПОЛОЖЕННЯ
           про порядок реєстрації суб'єктів спеціальної
                   економічної зони "Славутич"

     1. Реєстрація   суб'єктів   спеціальної   економічної    зони
"Славутич"  (далі  -  зона  "Славутич") провадиться Адміністрацією
цієї зони.

     2. Статус суб'єкта зони "Славутич" надається тільки юридичним
особам - суб'єктам підприємницької діяльності.

     3. Реєстрація суб'єкта підприємницької діяльності як суб'єкта
зони "Славутич" проводиться за умови затвердження в  установленому
порядку  інвестиційного проекту,  який він реалізує,  та укладення
суб'єктом підприємницької діяльності угоди з  Адміністрацією  зони
"Славутич" про реалізацію цього проекту на території зони.

     4. Для  реєстрації  суб'єкта  підприємницької  діяльності  як
суб'єкта зони "Славутич" до Адміністрації цієї зони подаються такі
документи:

     заява про реєстрацію;

     копія  документа,  який засвідчує затвердження інвестиційного
проекту, що реалізується на території зони "Славутич";

     копії   установчих   документів,   вірність  яких  засвідчено
нотаріально;

     копія    свідоцтва    про    державну   реєстрацію   суб'єкта
підприємницької  діяльності, вірність якої засвідчена нотаріально;

     документ,   що   засвідчує   внесення  плати  за  реєстрацію.

     5. За наявності всіх документів,  зазначених у пункті 4 цього
Положення,  Адміністрація  зони "Славутич" фіксує їх надходження у
спеціальному журналі  та  протягом  двох  робочих  днів  проводить
реєстрацію  суб'єкта  зони "Славутич" або дає мотивовану відмову у
такій реєстрації.

     6. Реєстрація  суб'єкта   зони   "Славутич"   підтверджується
свідоцтвом   про   реєстрацію   суб'єкта   зони   "Славутич",  яке
підписується головою Адміністрації або уповноваженою ним особою  і
засвідчується печаткою Адміністрації зони "Славутич".

     Видане  суб'єкту  зони  "Славутич"  свідоцтво  реєструється в
журналі  реєстрації  суб'єктів  зони  "Славутич",  який ведеться в
установленому Адміністрацією порядку.

     7. Форма  заяви  про реєстрацію,  свідоцтва про реєстрацію та
журналу  реєстрації  суб'єктів  зони  "Славутич"  визначається  та
затверджується Адміністрацією зони "Славутич".

     8. Суб'єкти зони "Славутич" зобов'язані в десятиденний термін
повідомляти  Адміністрацію цієї зони про зміни, що вносяться до їх
установчих документів.

     9. Перереєстрація  суб'єкта  зони  "Славутич"  проводиться  в
порядку,  встановленому цим Положенням  для  реєстрації  суб'єктів
зони   "Славутич",   у   разі   перереєстрації  його  як  суб'єкта
підприємницької діяльності.

     10. У разі втрати (знищення тощо)  свідоцтва  про  реєстрацію
суб'єкта  зони  "Славутич"  видається  дублікат свідоцтва за умови
подання до Адміністрації зони  "Славутич"  підтвердження  стосовно
опублікування в засобах масової інформації оголошення про визнання
недійсним  втраченого  свідоцтва  про  реєстрацію  суб'єкта   зони
"Славутич"  та  документа,  що  засвідчує внесення плати за видачу
дубліката зазначеного свідоцтва.

     Адміністрація зони "Славутич" протягом двох  робочих  днів  з
моменту   звернення   суб'єкта   зони  "Славутич"  видає  дублікат
свідоцтва про його реєстрацію.

     11. За   реєстрацію   суб'єкта    зони    "Славутич",    його
перереєстрацію   та  видачу  дубліката  свідоцтва  про  реєстрацію
суб'єкта  зони  "Славутич"   справляється   плата,   розмір   якої
встановлює   Адміністрація   зони   "Славутич"  за  погодженням  з
Мінфіном.

     Зазначені   кошти   надходять   на  рахунок  Адміністрації  і
використовуються  для  здійснення  поточних  програм розвитку цієї
зони.

     12. Реєстрація   суб'єкта   підприємницької   діяльності   як
суб'єкта зони "Славутич" є підставою для надання йому передбачених
законодавством пільг.

     13. Скасування   реєстрації    суб'єкта    зони    "Славутич"
здійснюється Адміністрацією зони "Славутич":

     за  ініціативою  суб'єкта  зони "Славутич" на підставі заяви;

     у  разі  скасування  державної  реєстрації  його  як суб'єкта
підприємницької діяльності;

     у  разі невиконання або неналежного виконання суб'єктами зони
"Славутич"  в  ході реалізації інвестиційного проекту обов'язкових
умов, передбачених під час його затвердження;

     у   разі  порушення  суб'єктами  зони  "Славутич"  установчих
документів;

     у разі порушення законодавства України.

     14. Скасування  реєстрації  суб'єкта  зони  "Славутич"  не  є
підставою для скасування державної  реєстрації  його  як  суб'єкта
підприємницької діяльності.

     15. У  разі  скасування  реєстрації  суб'єкта зони "Славутич"
Адміністрація зони у п'ятиденний термін надсилає повідомлення  про
це    відповідним    органам    державної   реєстрації   суб'єктів
підприємницької діяльності, державної податкової служби, державної
статистики, митним органам і банківській установі, в якій відкрито
рахунки суб'єкта зони "Славутич".


                                         ЗАТВЕРДЖЕНО
                             постановою Кабінету Міністрів України
                                   від 18 січня 1999 р. N 64

                            ПОЛОЖЕННЯ
        про спостережну раду спеціальної економічної зони
                            "Славутич"

     1. Спостережна  рада  спеціальної економічної зони "Славутич"
(далі - спостережна  рада)  створюється  відповідно  до  постанови
Кабінету    Міністрів    України       від       27  липня 1998 р.
N 1166 ( 1166-98-п ) "Про  спеціальну  економічну  зону "Славутич"
(Офіційний вісник України, 1998 р., N 30, ст. 1134) для здійснення
контролю за діяльністю у цій зоні.

     2. Основними завданнями спостережної ради є:

     контроль   за   діяльністю   адміністрації  зони  "Славутич";

     щоквартальний   розгляд  економічної  діяльності  спеціальної
економічної  зони  "Славутич"  (далі  -  зона  "Славутич")  та  її
соціально-економічних наслідків;

     підготовка  та  подання на розгляд Кабінету Міністрів України
пропозицій щодо підвищення ефективності діяльності зони "Славутич"
і  внесення  у  разі  потреби  в  установленому  порядку  проектів
відповідних нормативно-правових актів.

     3. Спостережна рада має право:

     залучати   спеціалістів   центральних   і   місцевих  органів
виконавчої   влади,   підприємств,   установ  та  організацій  (за
погодженням   з   їх   керівниками)  до  вивчення  окремих  питань
діяльності зони "Славутич";

     безплатно  одержувати  в установленому законодавством порядку
від  центральних  і  місцевих  органів  виконавчої  влади, органів
місцевого  самоврядування  Київської  та  Чернігівської  областей,
Адміністрації зони "Славутич" інформацію, документи і матеріали, а
від  Держкомстату  -  статистичні  дані,  необхідні  для виконання
покладених на неї завдань.

     4. До   складу   спостережної   ради   входять   представники
центральних  та  місцевих  органів   виконавчої   влади,   органів
місцевого  самоврядування,  підприємств,  установ  та організацій,
діяльність яких пов'язана із зоною "Славутич".

     Персональний склад спостережної ради затверджується Кабінетом
Міністрів України.

     5. Спостережну  раду  очолює  голова,  який  має заступників.
Голова спостережної ради організовує її роботу і несе  персональну
відповідальність  за  виконання  покладених  на  спостережну  раду
завдань.

     Голова  спостережної  ради  має  право  вносити  зміни  до її
складу.

     6. Формою   роботи   спостережної   ради   є  засідання,  які
проводяться не менш як один раз на квартал.

     Позачергові   засідання  скликаються  на  вимогу  голови  або
третини складу спостережної ради.

     Засідання  спостережної  ради вважається правомочним, якщо на
ньому присутні не менш як 2/3 її складу.

     7. Рішення спостережної ради  приймаються  простою  більшістю
голосів   її  членів,  присутніх  на  засіданні.  У  разі  рівного
розподілу голосів вирішальним є голос голови спостережної ради.

     8. Рішення спостережної ради  оформляється  протоколом,  який
підписує  голова,  а  у  разі  його відсутності - заступник голови
спостережної ради.

     9. Організаційне     забезпечення     проведення     засідань
спостережної ради здійснює Мінекономіки.


                                         ЗАТВЕРДЖЕНО
                             постановою Кабінету Міністрів України
                                  від 18 січня 1999 р. N 64

                              СКЛАД
          спостережної ради спеціальної економічної зони
                            "Славутич"

     ТОЛСТОУХОВ              - Міністр Кабінету Міністрів України,
Анатолій Володимирович         голова спостережної ради

     РОМАНЮК                 - заступник Міністра економіки,
Сергій Андрійович              заступник голови спостережної ради

     УДОВИЧЕНКО              - голова Славутицької міської ради,
Володимир Петрович             заступник голови спостережної ради

     БЕНДІКОВ                - заступник завідуючого відділом
Олег Володимирович             апарату Кабінету Міністрів України

     БІЛІЧЕНКО               - виконавчий директор з кадрів, праці
Олександр Миколайович          та соціальних питань Національної
                               атомної енергогенеруючої компанії
                               "Енергоатом"

     БРОДСЬКИЙ               - заступник Голови Національного
Олександр Юхимович             агентства з питань розвитку та
                               європейської інтеграції

     ВАСИЛЬЄВ                - заступник Голови Фонду державного
Вадим Валерійович              майна

     ВИСЛОУХ                 - заступник Міністра зовнішніх
Олег Валентинович              економічних зв'язків і торгівлі

     ГУБАРЕВ                 - заступник голови Київської
Володимир Сергійович           облдержадміністрації

     ЄФІМЕНКО                - заступник Міністра юстиції
Леонід Васильович

     ЛИТВИН                  - заступник Міністра фінансів
Андрій Володимирович

     РИЖЕНКО                 - заступник голови Чернігівської
Анатолій Васильович            облдержадміністрації

     СОБОЛЬ                  - заступник голови Держмитслужби
Ігор Миколайович

     ТОЛСТОНОГОВ             - генеральний директор відособленого
Віталій Костянтинович          підрозділу "Чорнобильська АЕС"
                               Національної енергогенеруючої
                               компанії "Енергоатом"

     УМАНЕЦЬ                 - перший заступник Міністра
Михайло Пантелійович           енергетики, голова Державного
                               департаменту з питань
                               ядерної енергетики

     ШИТРЯ                   - заступник Голови Державної
Олексій Іванович               податкової адміністрації.