КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я від 22 вересня 2004 р. N 667-р Київ Про затвердження Програми скорочення податкового боргу на 2005 рік 1. Відповідно до пункту 5 додатка 2 до постанови Верховної Ради України від 24 червня 2004 р. N 1854-IV ( 1854-15 ) "Про Основні напрями бюджетної політики на 2005 рік" затвердити Програму скорочення податкового боргу на 2005 рік (далі - Програма), що додається. 2. Міністерствам, іншим центральним і місцевим органам виконавчої влади забезпечити надходження у повному обсязі податків і зборів (обов'язкових платежів) до державного бюджету від підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, а також скорочення податкового боргу відповідно до нормативу, передбаченого Програмою. 3. Державній податковій адміністрації довести до 20 січня 2005 р. виходячи з обсягів податкового боргу, що склався станом на 1 січня 2005 р., до міністерств, інших органів виконавчої влади за переліком згідно з розділом I Програми щоквартальне завдання із скорочення податкового боргу. 4. Державній податковій адміністрації інформувати щомісяця Кабінет Міністрів України про виконання завдань із скорочення податкового боргу, встановлених у розділі I Програми. Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ Інд. 34 ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2004 р. N 667-р ПРОГРАМА скорочення податкового боргу на 2005 рік I. Завдання міністерств, інших органів виконавчої влади щодо скорочення підприємствами, установами, організаціями податкового боргу перед державним бюджетом у 2005 році ------------------------------------------------------------------ |Обсяг (норматив) скорочення податкового |боргу у 2005 році, відсотків станом на |1 січня 2005 р. |--------------------------------------- | усього | у тому числі за кварталами | |------------------------------ | | I | II | III | IV ------------------------------------------------------------------ Мінпаливенерго 10 2,5 2,5 2,5 2,5 у тому числі: НАЕК "Енергоатом" 10 2,5 2,5 2,5 2,5 НАК "Нафтогаз України" 10 3,5 1,5 1,5 3,5 Мінпромполітики 10 2,5 2,5 2,5 2,5 Мінтрансзв'язку 10 2,5 2,5 2,5 2,5 Мінагрополітики 10 2,5 2,5 2,5 2,5 Держжитлокомунгосп 10 2,5 2,5 2,5 2,5 (облдержадміністрації) Рада міністрів Автономної 10 2,5 2,5 2,5 2,5 Республіки Крим, обласні, Київська і Севастопольська міські держадміністрації (оптова, роздрібна торгівля) II. Організаційні заходи щодо забезпечення скорочення податкового боргу в 2005 році ------------------------------------------------------------------ Зміст заходу | Відповідальні за | Строк | виконання | виконання ------------------------------------------------------------------ 1. Забезпечити координацію Державна податкова протягом роботи міністерств, адміністрація, інші року інших органів виконавчої центральні та місцеві влади, пов'язаної з органи виконавчої влади безумовним виконанням завдань щодо скорочення податкового боргу підприємствами, установами та організа- ціями, що належать до сфери їх управління 2. Активізувати участь Рада міністрів -"- робочих груп з питань Автономної Республіки координації дій терито- Крим, обласні, Київська ріальних підрозділів і Севастопольська центральних органів міські держадміністрації виконавчої влади щодо забезпечення податкових та інших надходжень у роботі, пов'язаній із здійсненням контролю за станом виконання Програми 3. Активізувати претен- Мінпаливенерго, -"- зійно-позовну роботу, НАК "Нафтогаз України", пов'язану із стягненням НАЕК "Енергоатом", Рада дебіторської заборгова- міністрів Автономної ності за відпущену Республіки Крим, електричну та теплову обласні, Київська і енергію, природний газ, Севастопольська міські вугілля, інші паливно- держадміністрації енергетичні ресурси, надані послуги з їх постачання, а також послуги з водопостачання та водовідведення, і забезпечити спрямування частини отриманих коштів на скорочення податко- вого боргу 4. Провести аналіз звітів Мінпаливенерго, щокварталу керівників державних НАК "Нафтогаз України", підприємств та акціонер- Мінпромполітики, них товариств, контроль- Мінагрополітики, ний пакет акцій яких Мінтрансзв'язку, належить державі, про Держжитлокомунгосп, виконання фінансових Фонд державного майна, планів та застосовувати інші центральні органи до керівників, які не виконавчої влади, Рада забезпечують скорочення міністрів Автономної податкового боргу або Республіки Крим, допускають його обласні, Київська і збільшення, заходи Севастопольська міські адміністративного впли- держадміністрації, ву, включаючи розірван- Державна податкова ня з ними трудових адміністрація контрактів 5. Посилити контроль за Мінпаливенерго, протягом цільовим використанням Мінфін, року енергогенеруючими ГоловКРУ підприємствами коштів, отриманих від цільових надбавок до тарифів на електроенергію 6. Забезпечити припинення Мінпаливенерго, Мінфін, з 1 січня безоплатного споживання НКРЕ разом з іншими електроенергії та центральними органами природного газу виконавчої влади суб'єктами господар- ської діяльності, крім підприємств, установ та організацій, яких відповідно до законо- давства заборонено відключати від системи енерго-, газо- та теплопостачання і яким надано пільги з оплати спожитих енергоносіїв 7. Обмежити розрахунки за Мінпаливенерго протягом реалізоване вугілля року шляхом безготівкових операцій, крім відпуску його для потреб електростанцій 8. Забезпечити погашення міністерства, інші -"- заборгованості платни- центральні та місцеві ків податків шляхом органи виконавчої влади, проведення розрахунків Державна податкова з відшкодування податку адміністрація, Державне на додану вартість казначейство підприємствам - експортерам продукції згідно з постановами Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2001 р. N 1270 ( 1270-2001-п ) та від 15 травня 2003 р. N 709 ( 709-2003-п ) 9. Забезпечити фінансування Мінфін, інші центральні -"- бюджетних установ і та місцеві органи організацій в обсягах, виконавчої влади необхідних для повного покриття їх витрат у межах видатків, передбачених Законом України "Про Державний бюджет України на 2005 рік" 10. Провести аналіз причин міністерства, інші постійно зростання сум центральні та місцеві дебіторської заборго- органи виконавчої влади, ваності підприємств, до сфери управління яких що мають заборгованість належать підприємства- перед державним боржники бюджетом. Подати підприємствам методичну та практичну допомогу у стягненні сум простроченої дебіторської заборго- ваності 11. Розробити порядок Мінпаливенерго, Державна I квартал проведення розрахунків податкова адміністрація, з погашення заборгова- Мінфін, НАК "Нафтогаз ності підприємств, України", установ та організацій, Мінтрансзв'язку, які фінансуються з Держжитлокомунгосп, державного бюджету, Державне казначейство за спожиті електричну та теплову енергію, природний газ, послуги водопостачання, водовідведення та зв'язку в рахунок погашення податкового боргу підприємств паливно-енергетичного комплексу 12. Посилити контроль за Мінекономіки, інші постійно виконанням заходів центральні та місцеві щодо ліквідації органи виконавчої влади збитковості підприємств. Проводити постійний моніторинг стану виконання заходів з оцінкою ефективності виконаної роботи та її впливу на фінансовий стан як окремого збиткового підприємства, так і всієї галузі 13. Забезпечити підготовку Державна податкова I квартал проекту закону щодо адміністрація, Мінфін, внесення змін до статті Фонд державного майна, 11 Закону України "Про Мінекономіки, Мін'юст порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та держав- ними цільовими фондами" в частині реалізації майна державних підприємств, яке не входить до складу цілісно- майнового комплексу, а саме - надання податковим органам права застосовувати заходи стягнення, передбачені зазначеним Законом, у разі відмови органу виконавчої влади від продажу частини акцій корпоратизованого підприємства або ненадання таким органом відповіді в установлений строк 14. Розробити і внести Держжитлокомунгосп, перше Кабінетові Міністрів Мінфін, Мінекономіки, півріччя України проект Закону Державна податкова України "Про внесення адміністрація, Мін'юст змін до Закону України "Про реструктуризацію заборгованості з квартирної плати, плати за житлово-комунальні послуги, спожиті газ та електроенергію", передбачивши механізм реструктуризації заборгованості підприємств галузі перед постачальниками енергоносіїв, інших матеріальних цінностей