ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

                             Л И С Т

                  19.12.2005  N 11/2-11/16257-ЕП

                                      Начальникам регіональних
                                      митниць, митниць,
                                      керівникам спеціалізованих
                                      митних установ і організацій


     З метою поліпшення  інформування  Держмитслужби  України  про
роботу  із зверненнями громадян,  виявлення причин,  що породжують
звернення  і  скарги  громадян  до  митних  органів   надсилається
"Перелік  основних  питань  та даних для висвітлення в аналітичній
щоквартальній та річній довідці про роботу зі зверненнями громадян
митного органу".


                             ПЕРЕЛІК
      основних питань та даних для висвітлення в аналітичній
            щоквартальній та річній довідці про роботу
              зі зверненнями громадян митного органу


     1. Статистичні дані за звітний квартал та рік (форма УС-4, що
затверджена наказом   Держмитслужби  України  від  17.01.05  N  21
( v0021342-05  )  -  далі  форма  УС-4)  щодо  кількості  звернень
громадян,  поданих  на  особистому  прийомі та надісланих поштою у
порівнянні з показниками за попередній квартал та  рік  за  формою
УС-4  (у  тому  числі  навести  дані  щодо кількості звернень,  що
надійшли до митного органу):
     - від Держмитслужби України;
     - від  інших  органів  державної  влади,  органів   місцевого
самоврядування, установ, організацій, підприємств;
     - безпосередньо від громадян.
     Кількість та питома вага колективних звернень.
     Кількість та питома вага повторних звернень.  Основні причини
їх надходжень.

     2. Дані щодо змісту основних питань,  що порушують громадяни.
Характерні приклади звернень.

     3. Дані щодо структури  звернень  за  їх  видами  (пропозиції
(зауваження), заяви (клопотання), скарги, інформаційні запити).

     4. Кількість і питома вага звернень героїв Радянського Союзу,
Героїв Соціалістичної Праці,  Героїв України та інвалідів  Великої
Вітчизняної  війни.  Які  основні  питання  ними  порушуються.  Як
здійснювався розгляд та вирішення порушених ними  питань.  Навести
приклади.

     5. Кількість  і  питома  вага звернень ветеранів війни праці,
інвалідів,  непрацездатних осіб,  а також осіб, що постраждали від
аварії  на  ЧАЄС,  багатодітних  сімей,  одиноких матерів та інших
громадян,  які потребують соціального захисту  та  підтримки.  Які
основні  питання  ними  порушуються.  Як  здійснювався  розгляд та
вирішення порушених ними питань. Навести приклади.

     6. Вжиті   заходи    щодо    забезпечення    кваліфікованого,
неупередженого,  об'єктивного  та  своєчасного  розгляду  звернень
громадян,  оперативного  вирішення   порушених   у   них   питань,
задоволення   законних   вимог   заявників,  реального  поновлення
порушених конституційних прав та запобігання  у  подальшому  таких
порушень. Навести приклади.

     7. Дані   щодо   особистого   прийому  громадян  керівниками,
посадовими особами митного органу (форма УС-4),  наявність графіку
прийому  громадян;  проведення  прийому  поза  робочим часом та за
місцем  проживання   громадян;   дотримання   графіку;   наявність
приміщень для прийому громадян та їх належного обладнання.

     8. Дані щодо звернень громадян, в яких йдеться про недоліки у
роботі підрозділів митних органів оскаржуються  рішення  посадових
осіб  цих  підрозділів.  Що  зроблено  митним  органом  за  такими
зверненнями,  які заходи вжито для припинення неправомірних дій та
скасування незаконних рішень. Навести приклади.

     9. Навести  виявлені факти порушень посадовими особами митних
органів положень   Закону   України   "Про   звернення   громадян"
( 393/96-ВР  ),  не  вирішення  порушених  у зверненні громадянина
обґрунтованих питань,  які належать  до  компетенції  відповідного
органу,  посадової  чи службової особи,  що призвело до повторного
звернення  чи  звернення  до  органу   вищого   рівня,   тяганини,
формалізму.  Навести  дані  і  конкретні  приклади про притягнення
відповідних  осіб  до  встановленої  законом  відповідальності   ,
заходи,   вжиті   для   посилення   персональної  відповідальності
посадових  та  службових  осіб  згідно  з  Законом  України   "Про
звернення  громадян"  за належну організацію роботи зі зверненнями
громадян  та  результати  вирішення  порушених   у   них   питань,
застосування  як  важливого  критерію  оцінки  професійного  рівня
посадових та службових  осіб,  відповідності  займаній  посаді,  а
також  можливості  просування  таких осіб по службі - рівня їхньої
роботи зі зверненнями громадян.

     10. Навести інформацію про розгляд питань про стан роботи  із
зверненнями  громадян на засіданнях,  нарадах митного органу,  хто
був запрошений,  які  рішення  ухвалено,  як  виконано,  де  і  як
висвітлено у ЗМІ.

     11. Які додаткові заходи,  спрямовані на удосконалення роботи
із зверненнями громадян,  роз'яснення конституційних прав і свобод
людини   і   громадянина,  повноважень  митного  органу  ("гарячі"
телефонні лінії,  юридичні консультації на громадських засадах для
надання  безоплатної правової допомоги громадянам,  які потребують
соціального захисту та підтримки,  громадські слухання,  семінари,
конференції,  навчання  тощо)  розроблено  та  реалізовано  митним
органом.

     12. Як аналізуються та узагальнюються звернення громадян  для
виявлення  причин,  що їх породжують.  Навести узагальнений аналіз
причин,  що  породжують  звернення  громадян  до  митного  органу,
найбільш  гострих  проблем,  вжиті,  в  межах  компетенції митного
органу,  заходи щодо їх вирішення.  Навести приклади.  Що зроблено
для  зменшення  кількості  звернень  громадян  до Державної митної
служби України. Навести приклади.

     13. Де і як оприлюднювалася  інформація  про  роботу  митного
органу із зверненнями громадян та результати вирішення порушених у
них питань.

     Примітки:
     Перелік питань   та   даних  не  є  вичерпаним  і  може  бути
доповнений з урахуванням  специфіки  роботи  митного  органу.  Усі
статистичні дані наводяться у порівнянні з даними року, що передує
звітному, аналізуються та оцінюються причини змін, що відбулися.

 Перший заступник
 Голови Служби                                         О.О.Федоров

 WEB MD Office "НПО Поверхность",
 www.master-d.com.ua