УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
                 ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
        МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

                            Н А К А З

 N 418/425 від 16.10.2001             Зареєстровано в Міністерстві
                                      юстиції України
                                      29 жовтня 2001 р.
                                      за N 911/6102

      ( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного
                                         комітету статистики
        N 432/444 ( z0025-06 ) від 30.12.2005 )

     Про затвердження форми державної статистичної звітності
             N 1-ДСД та Інструкції щодо її заповнення



     На виконання  пункту  1  Постанови Кабінету Міністрів України
від 07.02.2001 р.  N 110 ( 110-2001-п ) "Деякі питання  реалізації
Закону  України  "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим
сім'ям"  Н А К А З У Є М О:

     1. Затвердити форму державної статистичної звітності N  1-ДСД
"Звіт  про  надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим
сім'ям" та Інструкцію щодо її заповнення, що додаються.

     2. Зазначену  форму та Інструкцію увести в дію,  починаючи зі
звіту за 2001 рік.

     3. Установити,  що  забезпечення бланками зазначеної форми та
Інструкцією щодо її  заповнення,  збір,  обробку  та  контроль  за
достовірністю інформації здійснює Міністерство праці та соціальної
політики України.

     4. Міністерству  праці   та   соціальної   політики   України
забезпечити  подання  Державному  комітетові  статистики  зведеної
інформації  в  цілому  по  Україні,  Автономній  Республіці  Крим,
областях, містах   Києву   та   Севастополю  за  формою  N  1-ДСД,
затвердженою цим наказом, у встановлені терміни.

     5. Визнати таким,  що втратив  чинність,  наказ  Держкомстату
України від  17.05.99  N  163 ( z0341-99 ) "Про затвердження форми
державної статистичної звітності N  1-АД  та  Інструкції  щодо  її
заповнення", зареєстрований   в   Міністерстві   юстиції   України
01.06.99 за N 341/3634.

     6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Голови Держкомстату України Власенко Н.С.  і заступника Державного
секретаря Міністерства праці та соціальної політики України Вегеру
С.А.

 Голова Державного комітету
 статистики України                                  О.Г.Осауленко

 Державний секретар Міністерства
 праці та соціальної політики України                П.П.Овчаренко


                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
                                      Наказ Державного комітету
                                      статистики і Міністерства
                                      праці та соціальної
                                      політики України
                                      16.10.2001 N 418/425

                                      Зареєстровано в Міністерстві
                                      юстиції України
                                      29 жовтня 2001 р.
                                      за N 911/6102

                            ІНСТРУКЦІЯ
      щодо заповнення форми державної статистичної звітності
     N 1-ДСД "Звіт про надання державної соціальної допомоги
                     малозабезпеченим сім'ям"

     Ця Інструкція  визначає  порядок  заповнення  форми державної
статистичної  звітності  N  1-ДСД  "Звіт  про  надання   державної
соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям".
     Державну статистичну звітність за формою N 1-ДСД один раз  на
рік,   за  станом  на  1  січня,  складають  управління  праці  та
соціального захисту населення районних, районних у містах Києві та
Севастополі  державних адміністрацій та виконавчих органів міських
і районних у містах (у разі їх створення) рад і до 20  січня,  або
центри  з  нарахування  і  виплати  допомоги  та пенсій (у разі їх
створення) до 1 лютого подають Міністерству праці  та  соціального
захисту Автономної Республіки Крим,  головним управлінням праці та
соціального  захисту  населення  обласних,  головному   управлінню
соціального  захисту  населення  Київської  та управлінню праці та
соціального захисту населення Севастопольської  міських  державних
адміністрацій.
     Міністерство праці   та   соціального   захисту    Автономної
Республіки  Крим,  головні управління праці та соціального захисту
населення  обласних,  головне   управління   соціального   захисту
населення  Київської  та  управління  праці та соціального захисту
населення Севастопольської міських державних адміністрацій  до  25
лютого  подають  звіт  Міністерству  праці  та соціальної політики
України,  а також Головному  управлінню  статистики  в  Автономній
Республіці Крим, обласним, Київському та Севастопольському міським
управлінням статистики.
     Міністерство праці  та  соціальної  політики  України  до  20
березня подає Держкомстату України зведену інформацію  по  Україні
та регіонах.
     Облік чисельності малозабезпечених сімей,  яким протягом року
нараховувалась  соціальна  допомога,  та облік сум (розміру) такої
допомоги  здійснюється  органами  праці  та  соціального   захисту
населення   на   підставі  особових  справ  з  питань  призначення
допомоги,  у яких  зберігаються  відповідні  матеріали,  або  бази
нарахування і відомостей щодо виплат.
     По рядку 01 у графах 1-3  показується  кількість  сімей,  які
звернулися із заявою про надання допомоги протягом звітного року.
     По рядку 02 у графах 1-3 показується  кількість  сімей,  яким
призначено допомогу протягом звітного року.
     По рядку 03 у графах 1-3  показується  кількість  (кратність)
нарахувань допомоги,  здійснених протягом звітного року сім'ям,  у
графах 4-6 слід показувати суми нарахованої протягом року допомоги
відповідно до бази нарахування.
     По рядку 04 у графах 1-3 показується  кількість  сімей,  яким
протягом року здійснено перерахунок раніше призначеної допомоги.
     По рядку 05 у графах 1-3 показується  кількість  сімей,  яким
нарахована протягом року допомога незалежно від кількості звернень
за її призначенням (при цьому кожна сім'я враховується  лише  один
раз),   у   графах   7-9   зазначається   середньомісячний  розмір
нарахованої протягом року допомоги  (визначається  шляхом  ділення
суми   нарахованої   допомоги  на  кількість  нарахувань  протягом
звітного року відповідно до бази нарахувань)  (графа  7  ряд.05  =
графа 4 ряд.  03 / графу 1 ряд. 03, графа 8 ряд. 05 = графа 5 ряд.
03 / графу 2 ряд.  03, графа 9 ряд. 05 = графа 6 ряд. 03 / графу 3
ряд. 03).
     Із рядка 03:
     у рядку  06  у  графах 1 - 3 показується кількість нарахувань
допомоги у розмірі,  зменшеному на 10 відсотків; у графах 4-6 слід
показувати  суми  нарахованої  протягом  року  допомоги у розмірі,
зменшеному на 10 відсотків, відповідно до бази нарахування; графах
7-9   вказується   середньомісячний  розмір  допомоги,  який  було
зменшено на 10 відсотків (графа 7 = графа 4 / графу 1,  графа 8  =
графа 5 / графу 2, графа 9 = графа 6 / графу 3);
     у рядку 07 по графах 1 - 3 показується  кількість  нарахувань
допомоги у розмірі,  зменшеному на 20 відсотків, у графах 4-6 слід
показувати суми нарахованої  протягом  року  допомоги  у  розмірі,
зменшеному  на  20  відсотків,  відповідно до бази нарахування,  у
графах 7-9 вказується середньомісячний розмір допомоги,  який було
зменшено на 20 відсотків (розраховується аналогічно рядку 06);
     у рядку 08 по графах  1-3  показується  кількість  нарахувань
допомоги  у розмірі,  зменшеному на 30 відсотків,  графах 4-6 слід
показувати суми нарахованої  протягом  року  допомоги  у  розмірі,
зменшеному на 30 відсотків, відповідно до бази нарахування, графах
7-9  вказується  середньомісячний  розмір  допомоги,   який   було
зменшено на 30 відсотків (розраховується аналогічно рядку 06);
     у рядку 09 по графах  1-3  показується  кількість  нарахувань
допомоги  у розмірі,  зменшеному на 40 відсотків,  графах 4-6 слід
показувати суми нарахованої  протягом  року  допомоги  у  розмірі,
зменшеному на 40 відсотків, відповідно до бази нарахування, графах
7-9  вказується  середньомісячний  розмір  допомоги,   який   було
зменшено на 40 відсотків (розраховується аналогічно рядку 06);
     у рядку 10 по графах  1-3  показується  кількість  нарахувань
допомоги  у  розмірі  зменшеному на 50 відсотків,  графах 4-6 слід
показувати суми нарахованої  протягом  року  допомоги  у  розмірі,
зменшеному на 50 відсотків, відповідно до бази нарахування, графах
7-9  вказується  середньомісячний  розмір  допомоги,   який   було
зменшено на 50 відсотків (розраховується аналогічно рядку 06).
     У рядках 11-15 кількість (кратність) нарахувань  допомоги  та
її сума з рядка 03 розподіляється за кількістю членів сім'ї,  яким
вона  була  нарахована.  У  графах   1-3   показується   кількість
(кратність) нарахувань допомоги здійснених протягом звітного року,
у графах  4-6  слід  показувати  суми  нарахованої  протягом  року
допомоги    відповідно   до   бази   нарахування   (рядок   03   =
11+12+13+14+15),  графах 7-9  вказується  середньомісячний  розмір
допомоги (розраховується аналогічно рядку 06).
     У рядку 16 у графах 4 - 6 показується загальна  сума  коштів,
яка  перерахована  державним  підприємствам  зв'язку чи на особові
рахунки  уповноважених  представників сімей в банківській установі
для  виплати  допомоги  протягом  року  згідно  із відомостями про
виплати.
     У рядку 17 у графах 4-6 показується заборгованість з  виплати
допомоги  на  кінець  звітного року з урахуванням боргу на початок
цього року (рядок 17 = рядок  03  граф  4-6  +  заборгованість  на
початок звітного року мінус рядок 16 граф 4-6).
     При заповненні звіту використовуються ті одиниці виміру,  які
вказані у формах.
     Керівник, який  підписує  звіт,  несе   відповідальність   за
достовірність  наведеної  в ньому інформації відповідно до чинного
законодавства.

 Державний комітет статистики
 Начальник управління статистики
 послуг та соціальних програм                        Калачова І.В.

 Міністерство праці та
 соціальної політики
 Начальник управління
 політики адресної допомоги                           Міщенко Т.А.

                  Державна статистична звітність

--------------------------------------------------------------------------------
|                                     Коди                                     |
|------------------------------------------------------------------------------|
|-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-------+---+---|
|форми|організа-|терито-|галузі|виду  |форми|органі- |міністер-|вище-  |   |КС |
|доку-|ції-скла-|рії за |за    |еконо-|влас-|заційно-|ства, ін-|стоящої|   |   |
|мента|дача іде-|КОАТУУ |ЗКГНГ |мічної|ності|правової|шого цен-|органі-|   |   |
|  за |нтифіка- |       |      |діяль-|  за |форми   |трального|зації- |   |   |
| ДКУД|ційний   |       |      |ності | КФВ |господа-|органу   |іденти-|   |   |
|     |код за   |       |      | за   |     |рювання |виконав- |фікаці-|   |   |
|     |ЄДРПОУ   |       |      |КВЕД  |     |за КОПФГ|чої влади|йний   |   |   |
|     |         |       |      |      |     |        |за СПОДУ |код за |   |   |
|     |         |       |      |      |     |        |         |ЄДРПОУ |   |   |
|-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-------+---+---|
|  1  |      2  |   3   |   4  |   5  |  6  |    7   |     8   |    9  |10 |11 |
--------------------------------------------------------------------------------

Кому подається                    форма N 1-ДСД
_____________________________
(назва і адреса одержувача)       ЗАТВЕРДЖЕНО
_____________________________     Наказ Державного комітету
Ким подається                     статистики і Міністерства
_____________________________     праці та соціальної
(назва і адреса організації)      політики України
_____________________________     16.10.2001 N 418/425
_____________________________
                                  поштова-річна

                   Складають управління   праці   та   соціального
              захисту населення районних,  районних у містах Києві
              та Севастополі державних адміністрацій та виконавчих
              органів  міських  і  районних  у  містах  (у разі їх
              створення)  рад  і  до  20  січня,  або   центри   з
              нарахування  і виплати допомоги та пенсій (у разі їх
              створення) до 1 лютого подають Міністерству праці та
              соціального  захисту  Автономної   Республіки  Крим,
              головним  управлінням праці  та  соціального захисту
              населення обласних, головному управлінню соціального
              захисту  населення Київської та управлінню праці  та
              соціального   захисту   населення   Севастопольської
              міських    державних адміністрацій.
                   Міністерство   праці   та  соціального  захисту
              Автономної Республіки Крим, головні управління праці
              та соціального захисту населення  обласних,  головне
              управління соціального захисту населення   Київської
              та управління праці та соціального захисту населення
              Севастопольської  міських державних адміністрацій до
              25  лютого  подають  звіт   Міністерству  праці   та
              соціальної  політики   України,  а  також  Головному
              управлінню статистики в Автономній Республіці  Крим,
              обласним,  Київському  та Севастопольському  міським
              управлінням статистики.
                   Міністерство праці   та   соціальної   політики
              України  до  20  березня  подає Держкомстату України
              зведену інформацію по Україні та регіонах


                               ЗВІТ
            про надання державної соціальної допомоги
     малозабезпеченим сім'ям по району (місту)_______________
                 області (республіці)____________
                    за _____________ 200__ р.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|         Найменування       |  N  |       Одиниць              |Сума  допомоги, тис.грн.*   |  Середній розмір допомоги, |
|                            |рядка|                            |                            |          грн. **           |
|                            |     |----------------------------+----------------------------+----------------------------|
|                            |     |усього|   у тому числі      |усього|   у тому числі      |усього|   у тому числі      |
|                            |     |      |---------------------|      |---------------------|      |---------------------|
|                            |     |      |міська    |сільська  |      |міська    |сільська  |      |міська    |сільська  |
|                            |     |      |місцевість|місцевість|      |місцевість|місцевість|      |місцевість|місцевість|
|----------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|             А              |  Б  |   1  |    2     |   3      |   4  |     5    |   6      |   7  |    8     |     9    |
|----------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|Кількість сімей, які        |     |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|звернулись за допомогою     | 01  |      |          |          | Х    |     Х    |   Х      |   Х  |    Х     |     Х    |
|----------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|Кількість сімей, яким       |     |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|призначено допомогу         | 02  |      |          |          | Х    |     Х    |   Х      |   Х  |    Х     |     Х    |
|----------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|Кількість (кратність)       |     |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|нарахувань допомоги та її   |     |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|сума                        | 03  |      |          |          |      |          |          |   Х  |    Х     |     Х    |
|----------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|Кількість сімей, яким       |     |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|здійснено перерахунок       |     |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|розміру раніше призначеної  |     |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|допомоги                    | 04  |      |          |          | Х    |     Х    |   Х      |   Х  |    Х     |     Х    |
|----------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|Кількість сімей, яким       |     |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|нарахована допомога, та     |     |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|її розмір                   | 05  |      |          |          | Х    |     Х    |   Х      |      |          |          |
|----------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|З рядка 03:                 |     |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|у розмірі, зменшеному на    |     |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|10 відсотків                | 06  |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|----------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|у розмірі, зменшеному на    |     |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|20 відсотків                | 07  |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|----------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|у розмірі, зменшеному на    |     |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|30 відсотків                | 08  |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|----------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|у розмірі, зменшеному на    |     |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|40 відсотків                | 09  |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|----------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|у розмірі, зменшеному на    |     |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|50 відсотків                | 10  |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|----------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|Склад сімей, яким           |     |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|нарахована допомога, за     |     |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|кількістю членів сім'ї      |     |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|(із рядка 03):              |     |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|з 1 особи                   | 11  |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|----------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|з 2 осіб                    | 12  |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|----------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|з 3 осіб                    | 13  |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|----------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|з 4 особами                 | 14  |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|----------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|з 5 та більше осіб          | 15  |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|----------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|Перераховано коштів для     |     |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|виплати допомоги            | 16  |  Х   |   Х      |  Х       |      |          |          |   Х  |       Х  |     Х    |
|----------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|Заборгованість з виплати    |     |      |          |          |      |          |          |      |          |          |
|допомоги                    | 17  |  Х   |   Х      |  Х       |      |          |          |   Х  |       Х  |     Х    |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
___________________
 * У тис. грн. з одним десятковим знаком.
** У грн. з двома десятковими знаками.

 "___"_________________     р.

 _____________________________________     ______________ Керівник
 прізвище і номер телефону виконавця)

 Державний комітет статистики
 Начальник управління статистики
 послуг та соціальних програм                        Калачова І.В.

 Міністерство праці та
 соціальної політики
 Начальник управління
 політики адресної допомоги                           Міщенко Т.А.