УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 31 грудня 2004 р. N 1784
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 214 ( 214-2006-п ) від 01.03.2006 )
Про затвердження Типового положення про
управління (головне управління) промисловості,
енергетики, транспорту та зв'язку обласної
державної адміністрації
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Затвердити Типове положення про управління (головне
управління) промисловості, енергетики, транспорту та зв'язку
обласної державної адміністрації, що додається.
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 21
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 31 грудня 2004 р. N 1784
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про управління (головне управління)
промисловості, енергетики, транспорту та
зв'язку обласної державної адміністрації
1. Управління (головне управління) промисловості, енергетики,
транспорту та зв'язку облдержадміністрації (далі - управління) є
структурним підрозділом облдержадміністрації, що утворюється
головою облдержадміністрації, підзвітне і підконтрольне голові
облдержадміністрації, Мінпромполітики, Мінпаливенерго і
Мінтрансзв'язку.
2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією
( 254к/96-ВР ) і законами України, актами Президента України та
Кабінету Міністрів України, наказами Мінпромполітики,
Мінпаливенерго і Мінтрансзв'язку, розпорядженнями голови
облдержадміністрації, рішеннями відповідних органів місцевого
самоврядування, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями управління є:
забезпечення реалізації державної політики у промисловості та
електроенергетичному, ядерно-промисловому, вугільно-промисловому
і нафтогазовому комплексах (далі - паливно-енергетичний комплекс),
галузях транспорту та зв'язку, здійснення організаційних заходів
щодо стабілізації роботи і нарощування обсягів виробництва
підприємствами промисловості, паливно-енергетичного комплексу,
галузей транспорту та зв'язку, формування і виконання регіональних
замовлень на території області;
участь у визначенні поточної та перспективної потреби у
продукції, що виробляється, і послугах, що надаються
підприємствами промисловості, паливно-енергетичного комплексу,
галузей транспорту та зв'язку, на внутрішньому і зовнішньому
ринку, розробленні програм, спрямованих на освоєння та випуск
імпортозамінної продукції, раціонального використання
паливно-енергетичних та інших матеріальних ресурсів;
участь у розробленні та здійсненні заходів щодо поліпшення
інвестиційного клімату в області для залучення коштів на розвиток
промисловості, паливно-енергетичного комплексу, галузей транспорту
та зв'язку;
участь у розробленні та виконанні державних і регіональних
програм розвитку промисловості, паливно-енергетичного комплексу,
галузей транспорту та зв'язку;
подання пропозицій щодо розвитку промисловості,
паливно-енергетичного комплексу, галузей транспорту та зв'язку до
проекту програми економічного і соціального розвитку області.
4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) аналізує стан і тенденції розвитку промисловості,
паливно-енергетичного комплексу, галузей транспорту та зв'язку
області, бере участь у визначенні його пріоритетів, а також
формуванні напрямів інвестиційної політики та готує голові
облдержадміністрації, Мінпромполітики, Мінпаливенерго і
Мінтрансзв'язку пропозиції, спрямовані на забезпечення сталого
розвитку області та організацію виробництва продукції і надання
послуг, підвищення їх якості та конкурентоспроможності;
2) готує пропозиції до проектів державного і місцевих
бюджетів, програми соціально-економічного розвитку області та
Державної програми економічного і соціального розвитку України на
короткостроковий період;
3) розробляє у межах своєї компетенції пропозиції до проекту
Програми діяльності Кабінету Міністрів України, заходи щодо її
виконання та здійснює контроль за їх проведенням;
4) готує спрямовані на виконання законів, актів Президента
України та Кабінету Міністрів України пропозиції щодо реформування
і розвитку промисловості, паливно-енергетичного комплексу, галузей
транспорту та зв'язку і вживає заходів для їх реалізації;
5) здійснює підготовку відповідних інформаційних матеріалів з
питань, що належать до його компетенції;
6) бере участь у роботі щодо залучення інвестицій та
кредитних ресурсів для підвищення промислового,
паливно-енергетичного, транспортного потенціалу та розвитку
телекомунікаційної мережі області;
7) бере участь у підготовці пропозицій голові
облдержадміністрації щодо розміщення на території області нових, а
також реконструкції і ліквідації діючих підприємств, установ і
організацій, що належать до сфери управління облдержадміністрації;
8) готує пропозиції щодо укладення (розірвання) контрактів з
керівниками підприємств, установ і організацій, що належать до
сфери управління Мінпромполітики, Мінпаливенерго, Мінтрансзв'язку
і облдержадміністрації;
9) подає пропозиції щодо вдосконалення маршрутної мережі
перевезення пасажирів та вантажів у межах області;
10) організовує відповідно до законодавства проведення
конкурсів на визначення перевізників пасажирів на приміських та
внутрішньообласних автобусних маршрутах;
11) аналізує потреби області в електроенергії, перевезенні
залізничним, автомобільним, повітряним та водним транспортом, у
послугах поштового зв'язку, телекомунікаціях та визначає
відповідність їх нормативним показникам;
12) бере участь у:
розробленні та здійсненні заходів щодо створення сприятливих
умов для надання послуг поштового зв'язку;
організації робіт з оперативної ліквідації наслідків
надзвичайної ситуації на підприємствах промисловості,
паливно-енергетичного комплексу, галузей транспорту та зв'язку;
програмному та методичному забезпеченні функціонування
інформаційно-аналітичних систем, що використовуються для
дослідження стану економічного і соціального розвитку області;
формуванні напрямів діяльності облдержадміністрації щодо
підвищення рівня безпеки експлуатації усіх видів транспорту та у
роботі комісії з питань безпеки руху;
13) сприяє розвитку науки і техніки, впровадженню нових
технологій, підвищенню технічного рівня виробництва продукції і
надання послуг, їх якості та конкурентоспроможності, створенню
технопарків та інноваційних структур інших типів;
14) узагальнює практику застосування законодавства з питань,
що, належать до його компетенції, розробляє і подає на розгляд
голові облдержадміністрації пропозиції щодо його вдосконалення;
15) вносить пропозиції до проектів програм приватизації
державного майна та бере участь у їх виконанні;
16) вирішує у межах своєї компетенції питання
енергозбереження, раціонального використання паливно-енергетичних
та інших матеріальних ресурсів, природокористування, охорони
навколишнього природного середовища, використання вторинних
ресурсів, поширення нетрадиційних і поновлюваних джерел енергії;
17) бере участь у межах своєї компетенції у розробленні
своєчасних заходів для запобігання банкрутству підприємств, що
належать до сфери управління Мінпромполітики, Мінпаливенерго і
Мінтрансзв'язку;
18) подає у межах своєї компетенції пропозиції щодо укладення
колективних угод на регіональному рівні та бере участь у примирних
процедурах при розв'язанні колективних трудових спорів
(конфліктів);
19) забезпечує у межах своєї компетенції реалізацію державної
політики стосовно державної таємниці, контроль за її збереженням в
управлінні;
20) розглядає у межах своєї компетенції звернення громадян,
підприємств, установ і організацій, здійснює прийом громадян,
вживає відповідних заходів для вирішення порушених ними питань;
21) виконує інші функції згідно з покладеними на нього
завданнями.
5. Управління має право:
залучати спеціалістів інших структурних підрозділів
облдержадміністрації, підприємств, установ, організацій та
об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до розгляду
питань, що належать до його компетенції;
одержувати в установленому порядку від інших структурних
підрозділів облдержадміністрації, органів місцевого
самоврядування, підприємств, установ і організацій інформацію,
документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на
нього завдань;
скликати наради з питань, що належать до його компетенції.
6. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань
взаємодіє з іншими структурними підрозділами облдержадміністрації,
органами місцевого самоврядування, міністерствами та іншими
центральними органами виконавчої влади, а також з підприємствами,
установами, організаціями та об'єднаннями громадян.
7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду
і звільняється з посади головою облдержадміністрації за
погодженням з Мінпромполітики, Мінпаливенерго і Мінтрансзв'язку.
Начальник управління має заступників, які призначаються на
посаду та звільняються з посади головою облдержадміністрації за
поданням начальника управління та за погодженням з відповідним
міністерством.
8. Начальник управління:
здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну
відповідальність перед головою облдержадміністрації за виконання
покладених на управління завдань;
видає в межах своєї компетенції накази, організовує і
контролює їх виконання;
затверджує структуру управління, розподіляє обов'язки між
заступниками начальника управління, керівниками структурних
підрозділів та визначає ступінь їх відповідальності;
подає на розгляд голови облдержадміністрації кошторис і
штатний розпис управління в межах граничної чисельності та фонду
оплати праці працівників;
затверджує положення про структурні підрозділи управління і
функціональні обов'язки його працівників;
призначає на посаду і звільняє з посади працівників
управління;
розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису
управління.
9. В управлінні для погодженого вирішення питань, що належать
до його компетенції, може утворюватися колегія у складі начальника
управління (голова колегії), заступників начальника управління, а
також інших працівників управління.
До складу колегії можуть входити керівники інших структурних
підрозділів облдержадміністрації.
Склад колегії затверджується головою облдержадміністрації за
поданням начальника управління.
Рішення колегії проводяться в життя наказами начальника
управління.
10. Для розгляду рекомендацій і пропозицій щодо реалізації
основних напрямів діяльності управління та вирішення інших питань
в управлінні можуть утворюватися наукові ради і комісії.
Склад наукових рад і комісій та положення про них
затверджується начальником управління.
11. Управління утримується за рахунок коштів державного
бюджету.
Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників
управління в межах виділених асигнувань визначає голова
облдержадміністрації.
Кошторис і штатний розпис управління затверджує голова
облдержадміністрації після проведення їх експертизи Головним
фінансовим управлінням облдержадміністрації.
12. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс,
рахунки в установах Державного казначейства, печатку із
зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.