ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ Л И С Т 23.02.2006 N 3405/7/16-1517 ДПА у м. Києві Про визначення об'єкта оподаткування ПДВ при наданні рекламних послуг нерезиденту Державна податкова адміністрація України розглянула лист щодо роз'яснення визначення об'єкта оподаткування податком на додану вартість при наданні нерезиденту рекламних та інших послуг з просування товарів на ринку України, і у доповнення до раніше наданого роз'яснення, повідомляє. Відповідно до підпункту 3.1.1 пункту 3.1 статті 3 Закону України "Про податок на додану вартість" ( 168/97-ВР ) (в редакції Закону України від 25.03.2005 N 2505 ( 2505-15 ) "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2005 рік" та деяких інших законодавчих актів України") операції з поставки послуг, місце надання яких знаходиться на митній території України, є об'єктом оподаткування податком на додану вартість незалежно від того, ким (резидентом чи нерезидентом) такі послуги поставляються. Відповідно до підпункту "д" пункту 6.5 статті 6 даного Закону ( 168/97-ВР ) при наданні рекламних послуг та інших послуг з просування товарів (послуг) на ринку (промовтерства) місцем поставки послуг є місце реєстрації покупця або його постійного представництва, а при відсутності такого місця реєстрації - місце постійної адреси або постійного проживання, у випадку якщо покупці, яким надаються такі послуги, проживають за межами митної території України. Враховуючи зазначене, а також те, що рекламні та інші послуги з просування товарів на ринку України, надаються нерезиденту на митній території України, (а не покупцям, які проживають за межами митної території України), то зазначені операції є об'єктом оподаткування податком на додану вартість. Директор Департаменту податку на додану вартість ДПА України Ю.Лапшин