ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ Л И С Т 04.07.2006 N 07-35-1439 Про комісію (уповноваженого) із соціального страхування На Ваш лист щодо надання роз'яснення про комісію (уповноваженого) із соціального страхування Виконавча дирекція Фонду повідомляє. Питання створення та роботи комісій (уповноваженого) із соціального страхування регулюється Положенням про комісію (уповноваженого) підприємства, установи, організації із загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням, затвердженим постановою правління Фонду від 09.07.01 р. N 21 ( v0021503-01 ) (далі - Положення). Пунктом 1.4 Положення ( v0021503-01 ), визначено, що комісія із соціального страхування створюється на підприємстві, в установі, організації при чисельності застрахованих осіб 15 працюючих за наймом. При чисельності на підприємстві застрахованих осіб 15 і менше на загальних зборах працівників обирається уповноважений із соціального страхування підприємства. Обраний уповноважений разом із призначеним роботодавцем його представником забезпечують здійснення своїх повноважень відповідно до цього Положення. З числа уповноважених із соціального страхування та представників роботодавців підприємств з чисельністю застрахованих осіб 15 і менше за їх ініціативою для здійснення координаційних та консультативних функцій, підготовки пропозицій щодо забезпечення соціальним страхуванням працюючих і членів їх сімей в межах певної території або групи підприємств можуть утворюватися комісії із соціального страхування. Враховуючи викладене, приватний підприємець за наявності у нього до 15 найманих працівників повинен забезпечити обрання на загальних зборах працівників уповноваженого із соціального страхування, а за наявності більше 15 найманих працівників зобов'язаний створити комісію із соціального страхування. Перший заступник директора М.В.Субота