УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
15.11.2004 N 709
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 грудня 2004 р.
за N 1600/10199
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
фінансів
N 1163 ( z1340-06 ) від 06.12.2006 )
Про затвердження Порядку здійснення закупівель товарів
і послуг, складу Тендерного комітету та Положення про
Тендерний комітет з питань закупівлі товарів і послуг,
пов'язаних з підготовкою проекту "Розширення доступу до
ринків фінансових послуг"
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом
Міністерства фінансів
N 362 ( z0605-05 ) від 10.05.2005 )
( У назві і тексті Наказу слова "Фінансування розвитку села"
замінено словами "Розширення доступу до ринків фінансових
послуг" згідно з Наказом Міністерства фінансів N 362
( z0605-05 ) від 10.05.2005 )
На виконання пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України
від 28 липня 2004 року N 958 ( 958-2004-п ) "Про закупівлю товарів
та послуг в рамках позики-авансу за проектом "Розширення доступу
до ринків фінансових послуг", з метою підготовки та реалізації
проекту "Розширення доступу до ринків фінансових послуг", що
підтримується Міжнародним банком реконструкції і розвитку, і
забезпечення реалізації заходів, передбачених цим Проектом,
Н А К А З У Ю:
1. Затвердити документи, що додаються:
1.1.Порядок здійснення закупівель товарів і послуг у рамках
позики-авансу за проектом "Розширення доступу до ринків фінансових
послуг" (далі - Проект).
1.2. Положення про Тендерний комітет з питань закупівлі
товарів і послуг, пов'язаних з підготовкою та реалізацією проекту
"Розширення доступу до ринків фінансових послуг" (далі - Тендерний
комітет).
1.3. Склад постійних членів Тендерного комітету з питань
закупівлі товарів і послуг, пов'язаних з підготовкою
та реалізацією проекту "Розширення доступу до ринків фінансових
послуг".
2. Визначити головою Тендерного комітету заступника Міністра
фінансів, що призначений Координатором Проекту.
3. Голові Тендерного комітету:
3.1. Забезпечити функціонування Тендерного комітету згідно
з Порядком здійснення закупівель товарів і послуг у межах
підготовки та подальшої реалізації Проекту;
3.2. Забезпечити виконання Плану закупівель за авансовою
позикою на підготовку Проекту, затвердженого рішенням Міжвідомчої
робочої групи з координації та здійснення контролю за підготовкою
і реалізацією проекту "Розширення доступу до ринків фінансових
послуг" від 30 березня 2004 року N 1/2004.
3.3. Інформувати керівника Міжвідомчої робочої групи
з координації та здійснення контролю за підготовкою та реалізацією
Проекту про стан виконання Плану закупівель щоквартально
до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом.
( Пункт 4 виключено на підставі Наказу Міністерства фінансів
N 362 ( z0605-05 ) від 10.05.2005 )
Перший віце-прем'єр-міністр України,
Міністр фінансів України М.Я.Азаров
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
15.11.2004 N 709
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 грудня 2004 р.
за N 1600/10199
ПОРЯДОК
здійснення закупівель товарів і послуг у рамках
позики-авансу за проектом "Розширення доступу
до ринків фінансових послуг"
( У назві і тексті Порядку слова "Фінансування розвитку села"
замінено словами "Розширення доступу до ринків фінансових
послуг" згідно з Наказом Міністерства фінансів N 362
( z0605-05 ) від 10.05.2005 )
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок застосовується при закупівлі специфічних
товарів та послуг, визначених постановою Кабінету Міністрів
України від 28 липня 2004 року N 958 ( 958-2004-п ) "Про закупівлю
товарів та послуг в рамках позики-авансу за проектом "Розширення
доступу до ринків фінансових послуг".
1.2. Для цілей застосування цього Порядку нижченаведені
терміни вживаються у такому значенні:
Банк - Міжнародний банк реконструкції та розвитку;
Лист-угода - Лист-угода стосовно позики-авансу на підготовку
проекту "Розширення доступу до ринків фінансових послуг" від 15
липня 2003 року N P4020-UA між Україною та Міжнародним банком
реконструкції та розвитку;
Проект - програма заходів, передбачених Листом-угодою,
спрямованих на забезпечення підготовки та реалізації проекту
"Розширення доступу до ринків фінансових послуг";
Координатор Проекту - посадова особа Міністерства фінансів
України вищого рівня, яка є спеціально уповноваженою на виконання
функцій Координатора роботи з підготовки та реалізації Проекту;
план закупівель - основний документ, яким визначаються
завдання та заходи, кошторис їх здійснення, види та способи
закупівель, порядок фінансування, строки здійснення процедур
закупівель, на підставі якого здійснюються закупівлі за Проектом,
який приймається на виконання Листа-угоди та погоджується
у двосторонньому порядку між Міністерством фінансів України
та Банком.
2. Основні засади здійснення закупівель товарів
і послуг в межах підготовки та реалізації Проекту
Основними засадами здійснення закупівель товарів і послуг
у межах підготовки та реалізації Проекту є:
- економічність та ефективність реалізації заходів
з підготовки Проекту;
- забезпечення недискримінаційного доступу до процедури
закупівель та справедливих умов конкуренції між учасниками
процедури закупівель;
- забезпечення прозорості процедури закупівель;
- належне та добросовісне виконання зобов'язань України
за Листом-угодою.
3. Обмеження участі в процедурах закупівель
3.1. Учасником процедури закупівель товарів і послуг у межах
реалізації заходів, визначених у Листі-угоді, не може бути фізична
або юридична особа, яка є резидентом держави, що не є членом
Банку. Предметом закупівель не можуть бути товари і послуги, які
виробляються або поставляються державою, яка не є членом Банку.
3.2. При здійсненні процедури закупівель забороняється
встановлення до учасників таких вимог, що не стосуються їх
професійних якостей, досвіду та активів, необхідних для належного
виконання договору про закупівлю.
3.3. Учасником процедури закупівель товарів і послуг не
можуть бути резиденти держав, щодо яких:
- законодавством України встановлена заборона (ембарго)
на торгівлю;
- законодавством України, прийнятим на виконання резолюції
Ради Безпеки ООН, схваленої на підставі Глави VII Статуту ООН,
заборонено імпорт товарів та послуг, а також здійснення
розрахунків з особами, які є резидентами такої держави.
3.4. Якщо з юридичною особою був укладений договір
про закупівлю консультаційних послуг для цілей Проекту, така особа
та афілійовані з нею особи не можуть брати участь у постачанні
інших товарів чи послуг для цього Проекту. Це положення не
застосовується до субпідрядників такої особи.
3.5. Державні підприємства, установи та організації України
та інших держав можуть брати участь у процедурі закупівель, якщо
вони нададуть достатню інформацію про те, що вони є:
- самостійними суб'єктами господарювання;
- юридичними особами приватного права.
3.6. Протягом періоду, визначеного Банком, особи, які були
визначені Банком як такі, що позбавлені права на укладення
договорів про закупівлі за кошти Банку, не можуть брати участі
в процедурах закупівель у рамках Проекту.
4. Тендерний комітет
4.1. Закупівля специфічних товарів і послуг здійснюється
Міністерством фінансів України і проводиться за рішенням
Тендерного комітету з питань закупівлі товарів і послуг,
пов'язаних з підготовкою та реалізацією проекту "Розширення
доступу до ринків фінансових послуг" (далі - Тендерний комітет).
4.2. Діяльність Тендерного комітету визначається положенням
про нього.
5. Закупівля товарів та пов'язаних з ними послуг
Закупівля товарів і пов'язаних з ними послуг у межах
реалізації заходів, передбачених у Листі-угоді, здійснюється
відповідно до положень Додатка III до Листа-угоди та з урахуванням
норм цього Порядку.
6. Міжнародні конкурсні торги
Закупівля товарів та пов'язаних з ними послуг, що не
підпадають під дію інших процедур закупівель, здійснюється
за договорами про закупівлі, укладеними відповідно до процедур,
визначених у Частині В Розділу I Додатка III до Листа-угоди.
При цьому вказані процедури застосовуються з урахуванням таких
особливостей:
- договори на закупівлю товарів і пов'язаних з ними послуг
групуються, за доцільністю, у тендерні пакети, орієнтовна вартість
кожного з яких становить еквівалент 50 000 доларів США чи більше;
- при оцінці тендерної документації до тендерних пропозицій
щодо закупівлі товарів національного виробництва таким пропозиціям
може надаватися перевага в порівнянні з пропозиціями
щодо закупівлі товарів іноземного походження відповідно до умов
та процедур, указаних в абзаці (b) пункту 2 Частини В Розділу I
Додатка III до Листа-угоди.
7. Інші процедури закупівель
Товари та пов'язані з ними послуги, орієнтовна вартість яких
становить менше еквівалента 50 000 доларів США на один договір
закупівлі, а в сукупності не перевищує суми, еквівалентної
70 000 доларів США, можуть закуповуватись за договорами,
присудженими на основі процедур простих закупівель відповідно до
положень пункту 1 Частини С Розділу I Додатка III до Листа-угоди.
8. Розгляд Банком рішень щодо закупівель
8.1. Закупівля товарів і пов'язаних з ними послуг
здійснюється згідно із погодженим з Банком планом закупівель
та відповідно до Частини D Додатка III до Листа-угоди.
8.2. Пропонований план закупівель щодо здійснення заходів,
передбачених Листом-угодою, подається Міністерством фінансів
України на розгляд і погодження до Банку до початку будь-яких
процедур закупівель.
8.3. До процедури укладання договору про закупівлю товарів та
пов'язаних з ними послуг, орієнтовна вартість яких в еквіваленті
становить 50 000 доларів США чи перевищує його, застосовуються
положення пункту 2 Частини D Додатка III до Листа-угоди.
8.4. До процедури укладання договору про закупівлю товарів та
пов'язаних з ними послуг, який укладається відповідно до
процедури, указаної в пункті 7.1, орієнтовна вартість яких
становить еквівалент 25 000 доларів США, застосовуються положення,
передбачені пунктом 2 Частини D Додатка III до Листа-угоди, з
урахуванням таких особливостей:
- до обрання будь-якого постачальника згідно з процедурами
закупівлі Міністерство фінансів України надсилає Банку звіт про
порівняльний аналіз і оцінку отриманих цінових пропозицій;
- до виконання будь-якого договору закупівель, який
укладається згідно з процедурами закупівлі в межах України,
Міністерство фінансів України надає Банку копії специфікацій та
проекту договору.
9. Закупівля послуг консультантів
Закупівля послуг консультантів у межах реалізації заходів,
передбачених у Листі-угоді, здійснюється відповідно до Розділу II
Додатка III до Листа-угоди та з урахування положень цього Порядку.
10. Відбір на основі якості та вартості
10.1. Послуги консультантів, за винятком послуг, визначених у
пунктах 11.1 та 11.2, закуповуються за договорами, укладеними
відповідно до Частини В Розділу II Додатка III до Листа-угоди.
10.2. Стислий перелік консультантів, орієнтовна вартість
послуг яких в еквіваленті становить менше 200 000 доларів США на
один договір, може складатись тільки з національних
консультантів.
11. Інші процедури відбору консультантів
11.1. Послуги з аудиту, зазначені в Листі-угоді, орієнтовна
вартість яких в еквіваленті становить менше 50 000 дол. США,
можуть закуповуватися за договорами, укладеними згідно з
положеннями Частини С Розділу II Додатка III до Листа-угоди.
11.2. Послуги індивідуальних консультантів для проведення
окремих видів тренінгу і виконання завдань, що не вимагають
створення групи консультантів, не потребують додаткового
технічного забезпечення та вимагають лише наявності відповідного
досвіду та кваліфікації, закуповуються за договорами, що
укладаються відповідно до положень пункту 2 Частини С Розділу II
Додатка III до Листа-угоди.
12. Розгляд Банком результатів відбору
консультантів
12.1. До надсилання консультантам запрошень до участі в
тендері Міністерство фінансів України подає на розгляд та
затвердження Банку план відбору консультантів для здійснення
заходів, передбачених у Листі-угоді, у якому зазначаються
орієнтовна вартість договорів, об'єднання договорів у пакети і
застосовані критерії та процедури відбору.
12.2. План відбору консультантів оновлюється кожні шість
місяців протягом здійснення заходів, передбачених у Листі-угоді.
Після кожного оновлення план відбору консультантів надсилається
Міністерством фінансів України на розгляд і затвердження до Банку.
Відбір послуг консультантів здійснюється згідно із затвердженим
Банком (і періодично оновленим) планом відбору консультантів.
12.3. До договору про надання послуг консалтингових фірм,
орієнтовна вартість якого в еквіваленті становить 25 000 доларів
США чи більше, застосовуються процедури, передбачені пунктом 2
Частини D Розділу II Додатка III до Листа-угоди.
12.4. До договору про надання послуг індивідуальних
консультантів, орієнтовна вартість якого в еквіваленті становить
15 000 доларів США чи більше, на попередній розгляд і затвердження
до Банку додається звіт про порівняльний аналіз кваліфікації і
досвіду кандидатів та технічне завдання і умови залучення
консультантів. Договір укладається виключно після одержання
вищезазначеного затвердження. До таких договорів також
застосовуються положення пункту 2 Частини D Розділу II Додатка III
до Листа-угоди.
12.5. До договорів, які не підпадають під дію пунктів 12.3 та
12.4, застосовуються процедури, установлені в пункті 3 Частини D
Розділу II Додатка III до Листа-угоди.
Заступник директора
Департаменту міжнародних
зв'язків та європейської
інтеграції І.М.Буграк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
15.11.2004 N 709
ПОЛОЖЕННЯ
про Тендерний комітет з питань закупівлі товарів
і послуг, пов'язаних з підготовкою та реалізацією
проекту "Розширення доступу до ринків фінансових
послуг"
( У назві і тексті Положення слова "Фінансування розвитку села"
замінено словами "Розширення доступу до ринків фінансових
послуг" згідно з Наказом Міністерства фінансів N 362
( z0605-05 ) від 10.05.2005 )
1. Загальні положення
1.1. Це Положення розроблено з метою проведення закупівель
специфічних товарів і послуг відповідно до постанови Кабінету
Міністрів України від 28 липня 2004 року N 958 ( 958-2004-п )
"Про закупівлю товарів та послуг в рамках позики-авансу за
проектом "Розширення доступу до ринків фінансових послуг".
1.2. Положення визначає порядок створення, загальні
організаційні та процедурні засади діяльності Тендерного комітету
з питань закупівлі товарів і послуг, пов'язаних з підготовкою та
реалізацією проекту "Розширення доступу до ринків фінансових
послуг" (далі - Тендерний комітет), а також права, обов'язки та
відповідальність його членів.
1.3. Тендерний комітет у своїй діяльності керується чинним
законодавством України, положеннями Листа-угоди, цим Положенням та
Порядком здійснення закупівель товарів і послуг у рамках
позики-авансу за проектом "Розширення доступу до ринків фінансових
послуг", тендерною документацією та рішеннями, які приймаються
самим Тендерним комітетом.
1.4. Для цілей застосування цього Положення нижченаведені
терміни вживаються у такому значенні:
Банк - Міжнародний банк реконструкції та розвитку;
Лист-угода - Лист-угода стосовно позики-авансу на підготовку
проекту "Розширення доступу до ринків фінансових послуг" від 15
липня 2003 р. N P4020-UA між Україною та Міжнародним банком
реконструкції та розвитку;
Проект - програма заходів, передбачених Листом-угодою,
спрямованих на забезпечення підготовки та реалізації проекту
"Розширення доступу до ринків фінансових послуг";
Координатор Проекту - посадова особа Міністерства фінансів
України вищого рівня, яка є спеціально уповноваженою на виконання
функцій Координатора роботи з підготовки та реалізації Проекту;
план закупівель - основний документ, яким визначаються
завдання та заходи, кошторис їх здійснення, види та способи
закупівель, порядок фінансування, строки здійснення процедур
закупівель, на підставі якого здійснюються закупівлі за Проектом,
який приймається на виконання Листа-угоди та погоджується у
двосторонньому порядку між Міністерством фінансів України та
Банком.
2. Порядок діяльності Тендерного комітету
2.1. До складу Тендерного комітету входять: голова Тендерного
комітету, заступник голови, секретар Тендерного комітету та члени
Тендерного комітету. Голова Тендерного комітету відповідає за
своєчасне подання до Банку рішень щодо закупівель та інших
документів, передбачених Листом-угодою, Порядком здійснення
закупівель товарів і послуг у межах позики-авансу за проектом
"Розширення доступу до ринків фінансових послуг" та цим
Положенням.
2.2. Директор Групи управління проектом допомагає голові
Тендерного комітету організовувати роботу Тендерного комітету та
надає організаційно-технічну підтримку роботи Тендерного комітету.
2.3. Секретарем Тендерного комітету є за посадою спеціаліст
із закупівель Групи управління Проектом, який забезпечує виконання
процедур закупівель за вимогами та правилами Банку згідно з
положеннями Листа-угоди та Порядку здійснення закупівель товарів і
послуг у межах позики-авансу за проектом "Розширення доступу до
ринків фінансових послуг".
2.4. До складу Тендерного комітету входять постійні та
тимчасові члени. Тимчасові члени призначаються рішенням голови
Тендерного комітету за пропозицією Секретаря Тендерного комітету.
Тимчасовими членами можуть бути особи, які володіють спеціальними
знаннями або є спеціалістами у сфері заходів, для реалізації яких
здійснюється закупівля.
2.5. Тендерний комітет формується у складі не менше семи
постійних членів.
2.6. Формою роботи Тендерного комітету є засідання.
2.7. Основними функціями Тендерного комітету є:
- забезпечення дотримання Плану закупівель;
- прийняття рішення про застосування процедури проведення
закупівель відповідно до вимог Листа-угоди та Порядку здійснення
закупівель товарів і послуг у рамках позики-авансу за проектом
"Розширення доступу до ринків фінансових послуг";
- повідомлення про проведення тендера;
- визначення термінів та порядку подання і розкриття
тендерних пропозицій;
- установлення вимог до учасників;
- затвердження тендерної документації;
- організація приймання, зберігання, розкриття, розгляд та
оцінка тендерних пропозицій;
- визначення попередніх результатів тендерів;
- ведення необхідних протоколів щодо здійснення процедур
закупівлі;
- здійснення інших дій та процедур відповідно до цього
Положення та Порядку здійснення закупівель товарів і послуг у
межах позики-авансу за проектом "Розширення доступу до ринків
фінансових послуг".
2.8. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях
Тендерного комітету, приймаються простою більшістю голосів у
присутності не менше двох третин членів Тендерного комітету. У
разі рівного розподілу голосів голос голови Тендерного комітету є
ухвальним.
2.9. Рішення Тендерного комітету оформлюється протоколом,
який підписується усіма його членами, що брали участь у
голосуванні. У разі якщо відповідно до цього Порядку встановлений
обов'язок подання таких рішень на затвердження або погодження
Банком, рішення набуває чинності після одержання такого
затвердження або погодження.
2.10. На підставі рішення Тендерного комітету, прийнятого
відповідно до цього Порядку, Координатор Проекту укладає договори
про закупівлю специфічних товарів і послуг.
3. Права та обов'язки Тендерного комітету
3.1. Тендерний комітет має право:
- від імені Міністерства фінансів України як головного
розпорядника позики-авансу на підготовку проекту "Розширення
доступу до ринків фінансових послуг" у межах наданих повноважень
та визначених функцій виступати організатором проведення процедури
закупівлі товарів або послуг;
- готувати та подавати на затвердження проекти наказів
Міністерства фінансів України щодо складу постійних членів
Тендерного комітету, внесення змін до цього Положення та з інших
питань проведення торгів (тендерів);
- одержувати від структурних підрозділів Міністерства
фінансів України всю необхідну для торгів (тендерів) інформацію;
- залучати в разі виникнення необхідності для роботи в
Тендерному комітеті тимчасових членів;
- використовувати необхідне для виконання своєї роботи майно
Міністерства фінансів України.
3.2. Тендерний комітет зобов'язаний:
- організовувати проведення тендера у відповідності до вимог
Листа-угоди, Порядку здійснення закупівель товарів і послуг у
межах позики-авансу за проектом "Розширення доступу до ринків
фінансових послуг", за встановленими тендерними процедурами та
термінами; забезпечувати рівні умови для всіх претендентів,
об'єктивний та чесний вибір переможця;
- зберігати конфіденційність інформації;
- своєчасно оформляти відповідну звітність та забезпечувати
її подання на затвердження голові Тендерного комітету.
Заступник директора
Департаменту міжнародних
зв'язків та європейської
інтеграції І.М.Буграк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
15.11.2004 N 709
СКЛАД
постійних членів Тендерного комітету з питань
закупівлі товарів і послуг, пов'язаних
з підготовкою та реалізацією проекту
"Розширення доступу до ринків фінансових послуг"
( У назві і тексті слова "Фінансування розвитку села"
замінено словами "Розширення доступу до ринків фінансових
послуг" згідно з Наказом Міністерства фінансів N 362
( z0605-05 ) від 10.05.2005 )
1. Костицький Василь Васильович - Голова Тендерного комітету
заступник Міністра фінансів
України, Координатор Проекту
2. Буграк Ігор Михайлович - Заступник голови
заступник директора Департаменту Тендерного комітету
міжнародних зв'язків
та європейської інтеграції
Міністерства фінансів України
3. Фоменко Катерина Олександрівна - Член Тендерного комітету
народний депутат України (за згодою)
IV скликання
4. Слюсаренко Оксана Олександрівна - Член Тендерного комітету
радник Першого (за згодою)
віце-прем'єр-міністра України,
Міністра фінансів України
5. Коноваленко Наталія Валеріївна - Член Тендерного комітету
директор Групи управління
проектом "Розширення доступу до
ринків фінансових послуг" при
Міністерстві фінансів України
6. Мельникова Юлія Володимирівна - Член Тендерного комітету
начальник Відділу з підготовки
та управління Проектом
фінансування розвитку села
Департаменту міжнародних
зв'язків та європейської
інтеграції Міністерства фінансів
України
7. Макарій Неля Зіновіївна - Секретар Тендерного
спеціаліст із закупівель Групи комітету
управління проектом "Розширення
доступу до ринків фінансових
послуг" при Міністерстві
фінансів України
Заступник директора Департаменту
міжнародних зв'язків та
європейської інтеграції І.М.Буграк