Двосторонній робочий план на 2006 - 2007 роки Дата підписання: 20.11.2006 Дата набуття чинності: 20.11.2006 Державна податкова адміністрація України, в особі Голови Державної податкової адміністрації України пана Брезвіна Анатолія Івановича та Податкова та митна адміністрація Нідерландів, в особі заступника Генерального директора Податкової та митної адміністрації Нідерландів пана Ханса ван дер Вліста (далі - Сторони), ВРАХОВУЮЧИ "Меморандум про взаєморозуміння щодо технічного співробітництва у 2006 - 2009 між Державною податковою адміністрацією України та Міністерством фінансів - Податковою та митною адміністрацією Нідерландів" ( 528_026 ), підписаний 7 червня 2006 року (далі - Меморандум), ПОГОДЖУЮТЬ ВИКЛАДЕНИЙ НИЖЧЕ РОБОЧИЙ ПЛАН, ЯКИЙ ВОНИ ДОМОВИЛИСЬ РЕАЛІЗУВАТИ СПІЛЬНО; СТАТТЯ 1. ОСНОВНА ІНФОРМАЦІЯ Вступ Широкомасштабний державний проект "Програма модернізації державної податкової служби України" (далі - Проект модернізації) розпочато з метою створення стабільної податкової системи, яка б забезпечувала ефективне функціонування економіки держави, справедливий підхід до оподаткування всіх категорій платників податків, а також створення умов для подальшої інтеграції у світове співтовариство. Іншими словами, розбудова прозорої, зрозумілої та справедливої податкової служби має стати рушійною силою у посиленні економічного динамізму підприємництва та добровільності у сплаті податків. Для цього у Проекті модернізації стратегічними цілями передбачено формування компетентного, чесного та неупередженого адміністрування податків, максимального зменшення впливу людського фактора на прийняття рішення, мінімальне втручання органів ДПС у підприємницьку діяльність суб'єктів підприємницької діяльності, створення та впровадження сучасної інформаційної системи, навчання платників податків. 1.1. Політична ситуація в Україні в цьому секторі З часу набуття незалежності Україна почала здійснювати широкий спектр економічних перетворень, включаючи здійснення реформи у фіскальному секторі та секторі державного управління. Однією з найважливіших складових такого процесу є реформа податкової системи, яка, зокрема, включає Проект модернізації. Державна податкова адміністрація України (далі - ДПА України) прагне побудувати таку податкову службу, яка буде підтримуватися громадянським суспільством та спиратися на визначені у податковому законодавстві правові норми відносин між платниками податків та податковою службою. Модернізація ДПС України - один з основних та найбільш складних проектів в Україні, фінансування якого частково відбуватиметься за рахунок позики Світового банку. Всебічна реформа державної податкової служби України направлена на: - добровільність у дотриманні податкового законодавства; - посилення економічного динамізму підприємства; - здобуття довіри суспільства України. Досягнення цих цілей буде забезпечуватися шляхом: - визначення сучасних та ефективних робочих процесів; - створення та впровадження сучасної інформаційної системи для підтримки процесів та персоналу; - максимальне зменшення впливу людського фактора на прийняття рішення; - мінімальне втручання органів ДПС у підприємницьку діяльність СПД; - високоякісне обслуговування платників податків; - компетентне, чесне та неупереджене адміністрування податків. З метою виконання Проекту модернізації призначена перша з двох позик Світового банку, отримана ДПА України згідно з Угодою про позику (проект "Модернізація державної податкової служби України - 1") між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку від 4 вересня 2003 року N 4698-UA ( 996_042 ), що була ратифікована Верховною Радою України 20 листопада 2003 року (Закон України "Про ратифікацію Угоди про позику (проект "Модернізація державної податкової служби України - 1") між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку" від 20 листопада 2003 року N 1317-IV ( 1317-15 ). 1.2. Установи України та інші зацікавлені партнери, залучені до участі Відповідальна установа: - Голова Державної податкової адміністрації України пан Анатолій Брезвін; - Голова Проекту модернізації Державної податкової адміністрації України Григорій Бондаренко; - Керівник Проекту модернізації з боку Світового банку пан Крейг Ніл. 1.3. Паралельні або суміжні проекти в цій сфері Організація в межах Проекту модернізації навчальних візитів до провідних країн світу з метою вивчення досвіду модернізації податкових служб, адміністрування податків та обслуговування платників податків. Постійна взаємодія з членами та участь у роботі Внутрішньо-європейської організації податкових адміністрацій. СТАТТЯ 2. ОБОВ'ЯЗКОВІ РЕЗУЛЬТАТИ (ДОСЯГНЕННЯ) Співробітництво між ДПА України та ПМА Нідерландів у 2006 та 2007 роках зосередиться навколо наступних питань всебічного реформування державної податкової служби України: - виконання податкового законодавства (управління ризиками, обслуговування платників податків); - (визначення сучасних та ефективних робочих процесів (адміністрування ПДВ, центральне сховище даних); - управління людськими ресурсами (неупередженість, планування, оцінка роботи); - операційний менеджмент (планування бізнесу, планування, фінанси та контроль) Обов'язкові результати та заходи додаються у Додатку 1. СТАТТЯ 3. РЕСУРСИ 3.1. Людські ресурси 3.1.1. ДПА України: Керівник проекту співробітництва ДПА України з ПМА Нідерландів з боку ДПА України: - Сергій Лекарь - Заступник Голови ДПА України; Контактні особи: - Юрій Гладун - начальник управління міжнародних зв'язків ДПА України; - Андрій Чуприна - начальник відділу організації зовнішніх зв'язків Департаменту розвитку та модернізації ДПС. 3.1.2. Податкова та митна адміністрація Нідерландів: Керівник проекту співробітництва ДПА України з ПМА Нідерландів з боку Нідерландів: - старший радник з питань політики Генерального директорату Податкової та митної адміністрації Нідерландів Лео ван Він, Керівник проекту та контактна особа: - Ян Хууговег, Центр знань та комунікацій ПМА Нідерландів 3.2. Загальні ремарки 3.2.1. Ця програма співробітництва буде спільно фінансуватися Сторонами згідно з умовами, визначеними у Меморандумі. 3.2.2. ДПА України надаватиме резюме та посадову інструкцію кожного відвідувача від ДПА України до Нідерландів. 3.2.3. Країни розглядатимуть можливості подальшого співробітництва з третьою країною. СТАТТЯ 4. УПРАВЛІННЯ І МОНІТОРИНГ 4.1. Мова Офіційними мовами проекту є англійська, українська або російська. Все офіційне спілкування, що має відношення до проекту, здійснюватиметься англійською мовою. Деякі продукти Проекту можуть оформлятись голландською мовою та перекладатись на офіційну мову. 4.2. Звітні відносини Протягом періоду співробітництва Сторони спільно готують наступні звітні документи: - План виконання; - Остаточний різний звіт. Остаточний звіт надається не пізніше ніж через два місяці після завершення року. Кожен учасник готує звіт-оцінку протягом двох тижнів після кожного заходу та обмінюється звітами з іншою стороною. Звіти надаються англійською мовою. СТАТТЯ 5. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО РОБОЧОГО ПЛАНУ За взаємною згодою Сторони можуть вносити до цього робочого плану зміни та доповнення, які оформлюються відповідними протоколами та становлять невід'ємну частину робочого плану. ВИКОНАНО в Гаазі 20 листопада 2006 року у двох примірниках українською та англійською мовами, причому всі тексти є автентичними. У разі виникнення розбіжностей щодо тлумачення положень цього Робочого плану переважну силу матиме текст, викладений англійською мовою. За Державну податкову За Податкову та митну адміністрацію України адміністрацію Нідерландів (підпис) (підпис) Анатолій Брезвін Ханс ван дер Вліст Додаток 1 ОБОВ'ЯЗКОВІ РЕЗУЛЬТАТИ (ДОСЯГНЕННЯ) ------------------------------------------------------------------------ |1. Стратегічне| Зміст | Цілі, |Документ, |Ризики| | управління | | контрольні | що | | | (інновації) | | показники |підтверджує| | | | | |виконання/ | | | | | |джерело | | | | | |інформації | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Загальна мета | | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Мета проекту |1. Філософія бізнесу| | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Обов'язкові |Введення до| | | | |результати |філософії бізнесу| | | | | |ПМА Нідерландів | | | | | |Нові досягнення ПМА| | | | | |Нідерландів | | | | | |Обмін думками щодо| | | | | |політики | | | | | |Підписання робочого | | | | | |плану 2006/2007 | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Діяльність |1. 3-денний візит| | | | | |керівництва ДПА| | | | | |України до ПМА| | | | | |Нідерландів | | | | | |(листопад 2007) | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |2. Управління | | | | | |людськими | | | | | |ресурсами | | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Загальна мета | | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Мета проекту |2.1. Етичне навчання| | | | | |податкових | | | | | |службовців, побудова| | | | | |етичної | | | | | |інфраструктури ДПА| | | | | |та проведення| | | | | |періодичних | | | | | |внутрішніх опитувань| | | | | |працівників стосовно| | | | | |етичного навчання| | | | | |податкових | | | | | |службовців. | | | | | |2.2. Вдосконалення| | | | | |механізмів | | | | | |проведення щорічної| | | | | |оцінки персоналу ДПА| | | | | |2.3. Розробка| | | | | |ефективної, | | | | | |доступної масштабної| | | | | |інформаційної | | | | | |системи управління| | | | | |людськими ресурсами.| | | | | |Передумовою | | | | | |ефективного | | | | | |функціонування | | | | | |системи управління| | | | | |людськими ресурсами| | | | | |є високий рівень| | | | | |автоматизації її| | | | | |процесів. | | | | | |Організація повинна| | | | | |володіти оптимальною| | | | | |інформацією по| | | | | |кожному працівнику.| | | | | |Важливим є не лише| | | | | |володіння | | | | | |інформацією, але й| | | | | |наявність | | | | | |ефективних, зручних| | | | | |та перевірених| | | | | |засобів її обробки| | | | | |та захисту. | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Обов'язкові |2.1. Вивчення| | | | |результати |досвіду ПМА| | | | | |Нідерландів під час| | | | | |розробки критеріїв| | | | | |дотримання | | | | | |працівниками | | | | | |податкової служби| | | | | |етичних принципів| | | | | |поведінки, механізми| | | | | |їх практичного| | | | | |застосування, форми| | | | | |внутрішнього, | | | | | |зовнішнього | | | | | |(соціального) | | | | | |контролю за| | | | | |функціонуванням, | | | | | |наприклад | | | | | |уніфікована етична| | | | | |інфраструктура ДПА.| | | | | |2.2. Врахування| | | | | |досвіду ПМА| | | | | |Нідерландів з метою| | | | | |забезпечення | | | | | |об'єктивного процесу| | | | | |оцінки ДПА, контроль| | | | | |за виконанням| | | | | |професійних | | | | | |обов'язків, розвиток| | | | | |ініціативного та| | | | | |творчого підходу до| | | | | |роботи. | | | | | |2.3. Вивчення та| | | | | |адаптація досвіду| | | | | |ПМА Нідерландів щодо| | | | | |автоматизації | | | | | |рутинних процедур| | | | | |системи управління| | | | | |персоналом, що| | | | | |дозволить | | | | | |Департаменту | | | | | |персоналу | | | | | |використовувати | | | | | |більше часу для| | | | | |аналітичної роботи з| | | | | |персоналом, | | | | | |закупівля | | | | | |кореспондентської | | | | | |інформаційної | | | | | |системи (системний| | | | | |програмний продукт).| | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Діяльність |2.1. Візит| | | | | |спеціалістів ПМА до| | | | | |ДПА з метою| | | | | |проведення | | | | | |навчального семінару| | | | | |на тему організації| | | | | |внутрішнього | | | | | |моніторингу рівня| | | | | |етичної підготовки| | | | | |податкової служби| | | | | |(проблема розробки| | | | | |опитувальника, | | | | | |проведення | | | | | |опитування та| | | | | |аналізу результатів| | | | | |опитування) (1| | | | | |тиждень у грудні| | | | | |2006) | | | | | |2.2. Візит| | | | | |спеціалістів | | | | | |Департаменту | | | | | |управління людськими| | | | | |ресурсами ПМА| | | | | |Нідерландів до ДПА з| | | | | |метою проведення| | | | | |навчального семінару| | | | | |з питань оцінки| | | | | |податкових | | | | | |службовців (1| | | | | |тиждень першого| | | | | |кварталу 2007 разом| | | | | |з п. 2.3.) | | | | | |2.3. Візит| | | | | |спеціалістів | | | | | |Департаменту | | | | | |управління людськими| | | | | |ресурсами ПМА| | | | | |Нідерландів до ДПА з| | | | | |метою проведення| | | | | |навчального семінару| | | | | |з питань| | | | | |автоматизації | | | | | |процесів управління| | | | | |персоналом (1| | | | | |тиждень першого| | | | | |кварталу 2007 разом| | | | | |з п. 2.2.) | | | | |----------------------------------------------------------------------| |3. (Операційне) управління | |----------------------------------------------------------------------| |Загальна мета |Надання пояснення| | | | | |щодо співвідношення| | | | | |затрат з боку ДПА на| | | | | |противагу | | | | | |результатам | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Мета проекту |3.1. Обчислення| | | | | |оптимальної | | | | | |кількості | | | | | |працівників ДПА та| | | | | |обладнання, площі| | | | | |робочих приміщень та| | | | | |затрат на систему| | | | | |податкової | | | | | |адміністрації. | | | | | |3.2. Створення| | | | | |системи ефективного| | | | | |планування, | | | | | |прогнозування та| | | | | |підвищення | | | | | |управлінської | | | | | |спроможності | | | | | |персоналу органів| | | | | |ДПС на основі| | | | | |науково | | | | | |обґрунтованих | | | | | |нормативів | | | | | |чисельності. | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Обов'язкові |3.1. Реалістичний| | | | |результати |розрахунок | | | | | |оптимальної | | | | | |кількості персоналу| | | | | |органів державної| | | | | |податкової служби та| | | | | |обладнання, площі| | | | | |приміщень та витрат| | | | | |на функціонування| | | | | |системи з| | | | | |адміністрування | | | | | |податків, яка| | | | | |забезпечить | | | | | |виконання | | | | | |стратегічних цілей| | | | | |реорганізації ДПА| | | | | |3.2. Підвищення| | | | | |рівня управління ДПА| | | | | |за рахунок| | | | | |оптимального | | | | | |розподілу людських| | | | | |ресурсів | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Діяльність |3.1. Консультації| | | | | |постійного радника з| | | | | |питань моделювання 1| | | | | |тиждень першого| | | | | |кварталу 2007 | | | | | |3.2. Вивчення| | | | | |досвіду ПМА| | | | | |Нідерландів стосовно| | | | | |технологічних | | | | | |інструкцій до| | | | | |типових робочих| | | | | |місць та їх| | | | | |впровадження в| | | | | |роботу органів| | | | | |податкової служби| | | | | |України, а також| | | | | |стосовно розробки та| | | | | |впровадження | | | | | |стандартів кількості| | | | | |персоналу під час| | | | | |візиту спеціалістів| | | | | |Департаменту | | | | | |розвитку та| | | | | |модернізації ДПС до| | | | | |ПМА Нідерландів (1| | | | | |тиждень першого| | | | | |кварталу 2007). | | | | |----------------------------------------------------------------------| |4. Управління ризиками | |----------------------------------------------------------------------| |Загальна мета |Запровадження | | | | | |ризикоорієнтованої | | | | | |системи шляхом| | | | | |створення | | | | | |моніторингу | | | | | |податкової поведінки| | | | | |платника податків| | | | | |без втручання у його| | | | | |фінансово-господар- | | | | | |ську діяльність з| | | | | |метою викриття схем| | | | | |мінімізації | | | | | |податкових | | | | | |зобов'язань та| | | | | |уникнення від| | | | | |оподаткування. | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Мета проекту | | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Обов'язкові |Отримані | | | | |результати |консультації | | | | | |дозволять впровадити| | | | | |ризикоорієнтовану | | | | | |систему, яка дасть| | | | | |можливість: | | | | | |- здійснювати| | | | | |якісний відбір| | | | | |платників податків| | | | | |для проведення| | | | | |податкового аудиту;| | | | | |- визначити вид| | | | | |податкового аудиту| | | | | |та інші методи| | | | | |роботи з платниками| | | | | |податків; | | | | | |- мінімізувати| | | | | |безрезультативні | | | | | |перевірки; | | | | | |- скоротити витрати| | | | | |робочого часу на| | | | | |проведення | | | | | |податкового аудиту;| | | | | |- аналізувати та| | | | | |систематизувати | | | | | |порушення | | | | | |податкового | | | | | |законодавства; | | | | | |- упереджувати| | | | | |виникнення | | | | | |різноманітних схем| | | | | |ухилення від| | | | | |оподаткування; | | | | | |- концентрувати| | | | | |зусилля податкової| | | | | |служби на найбільш| | | | | |пріоритетних | | | | | |питаннях та| | | | | |порушеннях | | | | | |податкового | | | | | |законодавства, які| | | | | |тягнуть за собою| | | | | |значні втрати| | | | | |бюджету. | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Діяльність |4.1. Візит (1| | | | | |тиждень) радника ПМА| | | | | |Нідерландів до ДПА| | | | | |України з метою| | | | | |ознайомлення з| | | | | |напрацюваннями | | | | | |Державної податкової| | | | | |адміністрації | | | | | |України щодо| | | | | |створення | | | | | |ризикоорієнтованої | | | | | |системи та| | | | | |визначення | | | | | |конкретних кроків у| | | | | |співпраці по цьому| | | | | |напрямку (2 квартал| | | | | |2007) | | | | | |4.2. Візит| | | | | |спеціалістів ДПА| | | | | |України, які| | | | | |займаються питаннями| | | | | |методології | | | | | |управління | | | | | |податковими ризиками| | | | | |до ПМА Нідерландів з| | | | | |метою вивчення| | | | | |роботи підрозділів| | | | | |ПМА по роботі з| | | | | |податковими ризиками| | | | | |(2 квартал 2007)| | | | | |4.3. Візит (двічі -| | | | | |у 2 кварталі 2007)| | | | | |радника, зазначеного| | | | | |у п. 4.1. на два| | | | | |тижні до ДПА з метою| | | | | |надання консультацій| | | | | |зазначених напрямах;| | | | |----------------------------------------------------------------------| |5. Вдосконалення адміністрування ПДВ | |----------------------------------------------------------------------| |Загальна мета | |Вдосконалення | | | | | |адміністрування| | | | | |ПДВ та | | | | | |розробка | | | | | |ефективних | | | | | |заходів для | | | | | |попередження | | | | | |та виявлення | | | | | |шахрайства з | | | | | |ПДВ. | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Мета проекту |5.1. Розробка| | | | | |положень для| | | | | |ефективної | | | | | |реєстрації платників| | | | | |ПДВ | | | | | |Аналіз законодавства| | | | | |з ПДВ у порівнянні з| | | | | |положеннями ЄС про| | | | | |ПДВ; розгляд пільг| | | | | |та інших видів| | | | | |звільнень від ПДВ,| | | | | |відшкодування та| | | | | |перевірки ПДВ,| | | | | |включаючи | | | | | |повноваження | | | | | |податкових органів| | | | | |щодо перевірок| | | | | |заявок на| | | | | |відшкодування ПДВ,| | | | | |специфіка | | | | | |відшкодування ПДВ| | | | | |нерезидентам, доступ| | | | | |податкових органів| | | | | |до податкових| | | | | |накладних та обігу| | | | | |ПДВ на банківських| | | | | |рахунках платників| | | | | |податків, отримання| | | | | |інформації від| | | | | |третіх осіб. | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Обов'язкові |5.1. Впровадження| | | | |результати |позитивної практики| | | | | |ПМА Нідерландів у| | | | | |сфері | | | | | |адміністрування ПДВ,| | | | | |що дозволить| | | | | |ефективно | | | | | |попереджувати | | | | | |нелегальне | | | | | |відшкодування ПДВ та| | | | | |збільшити | | | | | |надходження до| | | | | |державного бюджету. | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Діяльність |5.1. Тижневий візит| | | | | |радника ПМА| | | | | |Нідерландів до ДПА з| | | | | |метою надання| | | | | |консультацій | | | | | |стосовно зазначених| | | | | |цілей проекту (2| | | | | |квартал 2007). | | | | |----------------------------------------------------------------------| |6. Обслуговування платників податків | |----------------------------------------------------------------------| |Загальна мета |6.1 Інформаційний| | | | | |телефонно-довідковий| | | | | |центр для платників| | | | | |податків | | | | | |Створення сучасного | | | | | |багаторівневого | | | | | |Телефонного Центру| | | | | |для платників| | | | | |податків в Україні | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Мета проекту |6.1.1. Розробка| | | | | |технічної | | | | | |документації для| | | | | |функціонування | | | | | |Телефонного Центру:| | | | | |планування роботи| | | | | |ІДЦ з урахуванням| | | | | |пікових періодів;| | | | | |канали надання| | | | | |послуг; | | | | | |розподіл звернень,| | | | | |що надходять; | | | | | |використання | | | | | |інтерактивного | | | | | |голосового | | | | | |автовідповідача | | | | | |(схеми підключення);| | | | | |принцип побудови ІДЦ| | | | | |(централізований або| | | | | |розподілений). | | | | | |6.1.2. Розробка| | | | | |інтелектуальної | | | | | |підтримки для| | | | | |Телефонного центру:| | | | | |база стандартних| | | | | |відповідей | | | | | |(формування, | | | | | |наповнення тощо);| | | | | |кваліфікація | | | | | |операторів, існуючі| | | | | |рівні та їх| | | | | |функціональне | | | | | |призначення; | | | | | |навчання операторів;| | | | | |інструкції щодо| | | | | |взаємодії оператора| | | | | |з платниками| | | | | |податків | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Обов'язкові |6.1.1. Впровадження|6.1.1. | | | |результати |позитивної практики|Отримання | | | | |ПМА Нідерландів у|інформації про| | | | |сфері технічної|технічні | | | | |підтримки роботи|принципи | | | | |Телефонного центру |організації | | | | | |роботи | | | | | |Телефонного | | | | | |центру в| | | | | |Нідерландах | | | | |6.1.2. Вивчення|6.1.2. | | | | |нормативної бази,|Отримання | | | | |створеної для|інформації | | | | |інтелектуальної |стосовно змісту| | | | |підтримки |та шляхів| | | | |Телефонного центру |наповнення | | | | | |інформаційної | | | | | |бази даних для| | | | | |операторів | | | | | |Телефонного | | | | | |центру, | | | | | |положень щодо| | | | | |кваліфікаційних| | | | | |вимог до| | | | | |операторів та| | | | | |регулювання їх| | | | | |поведінки під| | | | | |час взаємодії з| | | | | |платниками | | | | | |податків | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Діяльність |6.1.2. 3-денний| |Методичні | | | |візит спеціалістів| |рекоменда- | | | |ДПА України до ПМА| |ції, звіти | | | |Нідерландів з метою| | | | | |вивчення роботи| | | | | |телефонного центру| | | | | |(2 квартал 2007| | | | | |разом з заходом| | | | | |6.2.1.) | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Загальна мета |6.2. Надання| | | | | |платникам податків| | | | | |консультацій при| | | | | |відвідуванні ними| | | | | |органів податкової| | | | | |служби | | | | | |Надання платникам| | | | | |податків | | | | | |високоякісних | | | | | |консультацій при| | | | | |відвідуванні органів| | | | | |податкової служби | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Мета проекту |Організація роботи| | | | | |органів ДПС у сфері| | | | | |надання консультацій| | | | | |платникам податків | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Обов'язкові |Вивчення служби|Отримання | | | |результати |обслуговування |інформації про| | | | |платників податків|консультативні | | | | |за відповідними|послуги, які| | | | |напрямами: |надаються | | | | |функціонування |платникам | | | | |кімнат з|податків у| | | | |обслуговування |Нідерландах на| | | | |платників податків;|центральному та| | | | |консультації, які|регіональному | | | | |надаються платникам|рівнях | | | | |податків у місцевих|податкової | | | | |органах податкової|служби | | | | |служби. | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Діяльність |6.2.1. 3-денний| |Методичні | | | |візит спеціалістів| |рекоменда- | | | |ДПА України до ПМА| |ції, звіти | | | |Нідерландів (2| | | | | |квартал 2007 разом з| | | | | |заходом 6.1.2. | | | | |----------------------------------------------------------------------| |7. Центральне сховище даних | |----------------------------------------------------------------------| |Загальна мета |Побудова сучасного| | | | | |високопродуктивного | | | | | |центрального сховища| | | | | |даних | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Мета проекту |Розробка системи з| | | | | |високим рівнем| | | | | |готовності та| | | | | |мінімальним часом| | | | | |простою; | | | | | |принцип побудови| | | | | |катастрофостійкого | | | | | |сховища даних| | | | | |(географічне | | | | | |розселення елементів| | | | | |системи, відсутність| | | | | |точок відмов| | | | | |активного та| | | | | |пасивного | | | | | |обладнання); | | | | | |канали передачі| | | | | |даних; | | | | | |концепція єдиної| | | | | |точки входу;| | | | | |надходження, обробка| | | | | |та збереження| | | | | |великого обсягу| | | | | |інформації; | | | | | |забезпечення | | | | | |автоматизації | | | | | |безперервного | | | | | |надання інформації| | | | | |при виникненні| | | | | |локальних відмов| | | | | |обладнання системи;| | | | | |кваліфікація | | | | | |персоналу, існуючі| | | | | |рівні кваліфікації| | | | | |та їх функціональне| | | | | |призначення. | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Обов'язкові |Вивчення принципів| | | | |результати |роботи центрального| | | | | |сховища даних у ПМА| | | | | |Нідерландів з| | | | | |урахуванням | | | | | |технічних вимог та| | | | | |вимог безпеки,| | | | | |кваліфікації | | | | | |персоналу. | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Діяльність |7.1. 3-денний візит| |Методичні | | | |спеціалістів ДПА| |рекоменда- | | | |України до ПМА| |ції, звіти | | | |Нідерландів (3| | | | | |квартал 2007 разом з| | | | | |заходом 8.2. | | | | |----------------------------------------------------------------------| |8. Інформаційна система | |----------------------------------------------------------------------| |Загальна мета |Розробка сучасної| | | | | |інформаційної | | | | | |системи для| | | | | |підтримки основних| | | | | |функцій податкової| | | | | |служби | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Мета проекту |Ознайомлення з| | | | | |функціонуванням | | | | | |центру обробки| | | | | |документів у ПМА| | | | | |Нідерландів; | | | | | |вивчення системи| | | | | |надання електронних| | | | | |послуг платникам| | | | | |податків | | | | | |(громадянам) у| | | | | |Нідерландах; | | | | | |ознайомлення зі| | | | | |стратегією розвитку| | | | | |інформаційної | | | | | |системи податкової| | | | | |служби Нідерландів. | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Обов'язкові |Вивчення принципів| | | | |результати |роботи ЦОД ПМА| | | | | |Нідерландів, системи| | | | | |електронної | | | | | |звітності та інших| | | | | |електронних послуг| | | | | |платникам податків | | | | |--------------+--------------------+---------------+-----------+------| |Діяльність |8.1. 3-денний візит| |Методичні | | | |спеціалістів ДПА| |рекоменда- | | | |України до ПМА| |ції, звіти | | | |Нідерландів (3| | | | | |квартал 2007 разом з| | | | | |заходом 7.1. | | | | ------------------------------------------------------------------------