від 7 березня 2006 р. N 257
Київ
|
Прем'єр-міністр України
|
Ю.ЄХАНУРОВ
|
Інд. 21
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 7 березня 2006 р. N 257
Додаток
до Державної програми
(млн. грн.)
Найменування заходу | Відповідальні за виконання | Строк вико- нан- ня, роки | Орієнтов- ний обсяг фінансу- вання (у тому числі з держав- ного | У тому числі за роками виконання | ||||
2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | ||||
місцевого бюджетів) | ||||||||
Комунальне підприємство "Київський метрополітен" | ||||||||
1. Здійснення капітального будівництва: | ||||||||
Святошинсько-броварська лінія | ||||||||
другого виходу на станції "Дарниця" | Київська міськдерж- адміністрація разом з КП "Київський метрополітен" (далі - Київський метрополітен) | 2006- 2007 | 49,6 (24,8 ----- 24,8) | 20 (10 --- 10) | 29,6 (14,8 ----- 14,8) | |||
другого виходу на станції "Вокзальна" | -"- | -"- | 130,05 (65 ------ 65,05) | 15 (7,5 ---- 7,5) | 115,05 (57,5 ------ 57,55) | |||
Куренівсько-червоноармійська лінія | ||||||||
дільниці від станції "Либідська" до станції "Виставковий центр" (протяжність 5 кілометрів, чотири станції) | -"- | 2006- 2008 | 576,1 (288,05 ------- 288,05) | 303,1 (151,55 ------- 151,55) | 136,5 (68,25 ------ 68,25) | 136,5 (68,25 ------ 68,25) | ||
майстерень з ремонту ескалаторів | Київська міськдерж- адміністрація разом з Київським метропо- літеном | 2006- 2007 (бу- дів- ниц- тво роз- поча- то у 1995 році) | 289,5 (144,75 ------- 144,75) | 150 (75 --- 75) | 139,5 (69,75 ------ 69,75) | |||
дільниці від станції "Виставковий центр" до станції "Теремки" (протяжність 2,6 кілометра, дві станції) | -"- | 2010- 2020 | 30 (15 --- 15) | 30 (15 --- 15) | ||||
Сирецько-печерська лінія | ||||||||
дільниці від станції "Харківська" до станції "Червоний хутір" з електродепо "Харківське" (протяжність 3,5 кілометра, три станції) | -"- | 2006 (бу- дів- ниц- тво роз- поча- то у 2003 році) | 674,7 (337,35 ------- 337,35) | 674,7 (337,35 ------- 337,35) | ||||
виходу на станції "Львівська брама" | -"- | 2006- 2008 (бу- дів- ниц- тво роз- поча- то у 1997 році) | 160,2 (79,5 ----- 80,7) | 1,1 (0 ---- 1,1) | 59 (29,5 ----- 29,5) | 100,1 (50 ----- 50,1) | ||
дільниці від станції "Червоний хутір" до станції "Дарницький вокзал" (протяжність 6,2 кілометра, три станції) | -"- | 2007- 2010 | 415 (207,5 ------ 207,5) | 74 (37 --- 37) | 250 (125 ---- 125) | 51 (25,5 ----- 25,5) | 40 (20 --- 20) | |
Подільсько-вигурівська лінія | ||||||||
дільниці від станції "Вокзальна" до станції "Братиславська" з електродепо "Воскресенське" та відгалуженням на станцію "Проспект Ватутіна" (протяжність 15 кілометрів, одинадцять станцій) | Київська міськдерж адміністрація разом з Київським метропо- літеном | 2006- 2015 | 3708,65 (1854,3 -------- 1854,35) | 800 (400 ---- 400) | 900 (450 ---- 450) | 900 (450 ---- 450) | 608,65 (304,3 ------- 304,35) | 500 (250 ---- 250) |
дільниці від станції "Вокзальна" до станції "Солом'янська" (протяжність 2,3 кілометра, дві станції) | -"- | 2010- 2020 | 15 (7,5 ---- 7,5) | 15 (7,5 ---- 7,5) | ||||
Лівобережна лінія | ||||||||
дільниці від станції "Вулиця Милославська" до станції "Дніпровська" з електродепо "Троєщина" та відгалуженням на станцію "Лівобережна" Святошинсько- броварської лінії (протяжність 9,2 кілометра, вісім станцій) | -"- | 2006- 2015 | 587,2 (293,6 ------ 293,6) | 30 (15 --- 15) | 95 (47,5 ----- 47,5) | 181,8 (90,9 ----- 90,9) | 163,4 (81,7 ----- 81,7) | 117 (58,5 ----- 58,5) |
Разом | 2006- 2020 | 6636 (3317,35 -------- 3318,65) | 1993,9 (996,4 ------ 997,5) | 1548,65 (774,3 ------- 774,35) | 1568,4 (784,15 ------- 784,25) | 823,05 (411,5 ------- 411,55) | 702 (351 ---- 351) | |
2. Оновлення рухомого складу: | ||||||||
розроблення конструкції, виготовлення та випробування вітчизняних вагонів метрополітену (виготовлення дослідного п'ятивагонного поїзда) | Київська міськдерж- адміністрація разом з Київським метропо- літеном і АТ "Крюківський вагонобудів- ний завод" (далі - Крюківський завод) | 2006 | 10,5 (0 ----- 10,5) | 10,5 (0 ----- 10,5) | ||||
освоєння серійного виробництва вагонів з імпульсним тяговим приводом | Мінтранс- зв'язку, Мінпромполі- тики, Київська міська, обласні держадмініс- трації разом з метропо- літенами та Крюківським заводом | 2006- 2007 | 25,4 (12 ----- 13,4) | 12,6 (6 ---- 6,6) | 12,8 (6 ---- 6,8) | |||
освоєння серійного виробництва вагонів з асинхронним тяговим приводом | -"- | 2006- 2008 | 30 (14,3 ----- 15,7) | 0,6 (0 ---- 0,6) | 14,6 (7,15 ----- 7,45) | 14,8 (7,15 ----- 7,65) | ||
придбання вагонів, з них 125 - для нових дільниць метрополітену, 116 - для заміни фізично зношеного рухомого складу | Київська міськдерж- адміністрація разом з Київським метропо- літеном | 2006- 2010 | 873,2 (436,6 ------ 436,6) (241 вагон) | 210 (105 ---- 105) (60 вагонів) | 180 (90 --- 90) (50 вагонів) | 54 (27 --- 27) (15 вагонів) | 162,8 (81,4 ----- 81,4) (44 вагони) | 266,4 (133,2 ------ 133,2) (72 вагони) |
заміна рам візків вагонів метрополітену | -"- | 2006- 2007 | 35 (17,48 ------ 17,52) (700 рам) | 18,75 (9,38 ----- 9,37) (375 рам) | 16,25 (8,1 ----- 8,15) (325 рам) | |||
придбання автодрезин для ремонтно- регламентних робіт з утримання устатковання та споруд у тунелях метрополітену | -"- | 2006- 2010 | 4 (2 -- 2) (8 одиниць) | 0,5 (0,25 ----- 0,25) (1 одиниця) | 1 (0,5 ---- 0,5) (2 одиниці) | 1 (0,5 ---- 0,5) (2 одиниці) | 0,5 (0,25 ----- 0,25) (1 одиниця) | 1 (0,5 ---- 0,5) (2 одиниці) |
Разом | 978,1 (482,38 ------- 495,72) | 252,95 (120,63 ------- 132,32) | 224,65 (111,75 ------- 112,9) | 69,8 (34,65 ------ 35,15) | 163,3 (81,65 ------ 81,65) | 267,4 (133,7 ------ 133,7) | ||
3. Впровадження автоматизованої системи обліку та контролю за перевезенням пасажирів | Київська міськдерж- адміністрація разом з Київським метропо- літеном | 2006- 2007 | 28 (0 --- 28) | 18 (0 --- 18) | 10 (0 --- 10) | |||
Усього | 7642,1 (3799,73 -------- 3842,37) | 2264,85 (1117,03 | 1783,3 (886,05 ------- 897,25) | 1638,2 (818,8 ------ 819,4) | 986,35 (493,15 ------- 493,2) | 969,4 (484,7 ------ 484,7) | ||
1147,82) | ||||||||
Державне підприємство Харківський метрополітен" | ||||||||
4. Здійснення капітального будівництва: | ||||||||
дільниці між станціями "23 Серпня" і "Олексіївська" (протяжність 2,5 кілометра) | Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та ДП "Харківський метрополітен" (далі - Харківський метрополітен) | 2006- 2007 | 141 (73,75 ------ 67,25) | 70 (35 --- 35) | 71 (38,75 ------ 32,25) | |||
дільниці між станціями "Олексіївська" і "Проспект Перемоги" (протяжність 0,61 кілометра) | -"- | 2006- 2009 | 127,5 (69,92 ------ 57,58) | 17,02 (2,27 ------ 14,75) | 18,8 (7,65 ------ 11,15) | 60 (40 --- 20) | 31,68 (20 ------ 11,68) | |
дільниці між станціями "Метробудів- ників імені Г.І. Ващенка" і "Державінська" (протяжність 1,2 кілометра) | -"- | 2008- 2010 | 82 (21 --- 61) | 13,588 (0 ------- 13,588) | 25 (12,5 ----- 12,5) | 43,412 (8,5 ------- 34,912) | ||
дільниці між станціями "Державінська" і "Одеська" (протяжність 2,4 кілометра) | Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та Харківським метропо- літеном | 2008- 2010 | 146,745 (63,4 ------- 83,345) | 13,587 (0 ------- 13,587) | 45,32 (15,4 ------ 29,92) | 87,838 (48 ------- 39,838) | ||
дільниці між станціями "Історичний музей" і "Площа Урицького" (протяжність 1,8 кілометра) | -"- | 2010 | 25 (6,05 ------ 18,95) | 25 (6,05 ------ 18,95) | ||||
розроблення техніко- економічного обґрунтування та виконання проектних робіт з продовження будівництва дільниць Салтівської лінії до станцій "Площа Урицького" і "Дружби народів" | -"- | 2006- 2010 | 5,5 (0 ---- 5,5) | 1 (0 -- 1) | 0,5 (0 ---- 0,5) | 1,5 (0 ---- 1,5) | 1 (0 -- 1) | 1,5 (0 ---- 1,5) |
проектування та будівництво електродепо Олексіївської лінії на 100 вагонів | -"- | 2006- 2009 | 69,5 (31,125 ------- 38,375) | 2,5 (0 --- 2,5) | 7,4 (0 ---- 7,4) | 31,5 (16,925 ------- 14,575) | 28,1 (14,2 ----- 13,9) | |
Разом | 597,245 (265,245 -------- 332) | 90,52 (37,27 ------ 53,25) | 97,7 (46,4 ----- 51,3) | 120,175 (56,925 ------- 63,25) | 131,1 (62,1 ----- 69) | 157,75 (62,55 --- 95,2) | ||
5. Оновлення рухомого складу: | ||||||||
придбання 50 вагонів для забезпечення пасажирських перевезень на пускових та діючих дільницях ліній метрополітену | Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та Харківським метропо- літеном | 2006- 2010 | 158 (107 ---- 51) (50 вагонів) | 89 (72,5 ----- 16,5) (30 вагонів) | 16,5 (8,25 ----- 8,25) (5 вагонів) | 16,5 (8,25 ----- 8,25) (5 вагонів) | 18 (9 -- 9) (5 вагонів) | 18 (9 -- 9) (5 вагонів) |
проведення капітального ремонту вагонів типу Єж-3, Єм-508Т, 81-717, 81-714 | -"- | -"- | 31,5 (15,435 ------- 16,06) (90 одиниць) | 6,3 (2,835 ------ 3,465) (18 одиниць) | 6,3 (3,15 ----- 3,1) (18 одиниць) | 6,3 (3,15 ----- 3,1) (18 одиниць) | 6,3 (3,15 ----- 3,1) (18 одиниць) | 6,3 (3,15 ----- 3,1) (18 одиниць) |
заміна фізично зношених колісних пар, рам візків, резервуарів, акумуляторних батарей і вимикачів | -"- | -"- | 25,3 (12,535 ------- 12,76) (110 одиниць) | 2,3 (1,035 ------ 1,26) (10 одиниць) | 9,2 (4,6 ---- 4,6) (40 одиниць) | 6,9 (3,45 ----- 3,45) (30 одиниць) | 6,9 (3,45 ----- 3,45) (30 одиниць) | |
придбання автодрезин для забезпечення ремонтно- регламентних робіт з утримання устатковання та споруд у тунелях | -"- | -"- | 6,2 (3,1 ---- 3,1) (10 одиниць) | 1,2 (0,6 ---- 0,6) (2 одиниці) | 2,5 (1,25 ----- 1,25) (4 одиниці) | 2,5 (1,25 ----- 1,25) (4 одиниці) | ||
заміна фізично зношених автозчепів, редукторів, колісних пар автодрезин | -"- | -"- | 0,8 (0,395 ------ 0,405) (6 одиниць) | 0,1 (0,045 ------ 0,055) (1 одиниця) | 0,1 (0,05 ----- 0,05) (1 одиниця) | 0,3 (0,15 ----- 0,15) (2 одиниці) | 0,3 (0,15 ----- 0,15) (2 одиниці) | |
забезпечення впровадження пристроїв для механізації виробничих процесів | Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та Харківським метропо- літеном | 2006- 2010 | 1,32 (0,654 ------ 0,666) | 0,12 (0,054 ------ 0,066) | 0,5 (0,25 ----- 0,25) | 0,4 (0,2 ---- 0,2) | 0,3 (0,15 ----- 0,15) | |
заміна автотранс- портних засобів із використаним ресурсом роботоздатності | -"- | -"- | 3,817 (1,877 ------ 1,94) (38 одиниць) | 0,563 (0,25 ------ 0,313) (7 одиниць) | 0,662 (0,331 ------ 0,331) (8 одиниць) | 0,128 (0,064 ------ 0,064) (2 одиниці) | 1,253 (0,6265 ------- 0,6265) (11 одиниць) | 1,211 (0,6055 ------- 0,6055) (10 одиниць) |
Разом | 227,237 (141,196 -------- 86,141) | 98,383 (76,719 ------- 21,664) | 34,362 (17,181 ------- 17,181) | 23,028 (11,514 ------- 11,514) | 35,853 (17,9265 -------- 17,9265) | 35,711 (17,8555 | ||
17,8555) | ||||||||
6. Оновлення ескалаторного, енергетичного та іншого устатковання: | ||||||||
ремонт ескалаторів із заміною балюстрад та панелей управління | -"- | -"- | 24,05 (12,05 ------ 12) (44 одиниці) | 5 (2,525 ------ 2,475) (7 одиниць) | 5,25 (2,625 ------ 2,625) (13 одиниць) | 5,3 (2,65 ----- 2,65) (12 одиниць) | 4 (2 -- 2) (5 одиниць) | 4,5 (2,25 ----- 2,25) (7 одиниць) |
заміна кабелів живлення ескалаторних станцій та мереж електропоста- чання | -"- | -"- | 1,125 (0,806 ------ 0,319) (17 кіломет- рів) | 0,625 (0,556 ------ 0,069) (5 кіломет- рів) | 0,125 (0,0625 ------- 0,0625) (3 кіломе- три) | 0,125 (0,0625 ------- 0,0625) (3 кіломе- три) | 0,125 (0,0625 ------- 0,0625) (3 кіломе- три) | 0,125 (0,0625 ------- 0,0625) (3 кіломе- три) |
заміна акумуляторних батарей на підстанціях | Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та Харківським метропо- літеном | 2006- 2010 | 1,937 (0,952 ------ 0,985) (10 одиниць) | 0,337 (0,152 ------ 0,185) (2 одиниці) | 0,4 (0,2 ---- 0,2) (2 одиниці) | 0,4 (0,2 ---- 0,2) (2 одиниці) | 0,4 (0,2 ---- 0,2) (2 одиниці) | 0,4 (0,2 ---- 0,2) (2 одиниці) |
заміна електродвигунів головного приводу ескалаторів станцій | -"- | -"- | 0,45 (0,22 ----- 0,23) (5 одиниць) | 0,09 (0,04 ----- 0,05) (1 одиниця) | 0,09 (0,045 ------ 0,045) (1 одиниця) | 0,09 (0,045 ------ 0,045) (1 одиниця) | 0,09 (0,045 ------ 0,045) (1 одиниця) | 0,09 (0,045 ------ 0,045) (1 одиниця) |
заміна фізично зношеного насосного, вентиляційного, калориферного та іншого устатковання | -"- | -"- | 3,8 (2,1 ---- 1,7) (170 одиниць) | 1,4 (0,9 ---- 0,5) (50 одиниць) | 0,6 (0,3 ---- 0,3) (30 одиниць) | 0,6 (0,3 ---- 0,3) (30 одиниць) | 0,6 (0,3 ---- 0,3) (30 одиниць) | 0,6 (0,3 ---- 0,3) (30 одиниць) |
виконання робіт із заміни високовольтних вимикачів ВЕМ-10, модернізації вимикачів постійного струму ВАБ-42, схем управління, автоматики захисту та сигналізації на підстанціях | -"- | -"- | 2,677 (1,5715 ------- 1,1055) (65 одиниць) | 0,84 (0,653 ------ 0,187) (16 одиниць) | 0,34 (0,17 ----- 0,17) (10 одиниць) | 0,47 (0,235 ------ 0,235) (12 одиниць) | 0,536 (0,268 ------ 0,268) (14 одиниць) | 0,491 (0,2455 ------- 0,2455) (13 одиниць) |
встановлення люмінесцентних світильників та оновлення електричних роз'єднувачів у тунелях | -"- | -"- | 0,932 (0,4565 ------- 0,4755) | 0,175 (0,078 ------ 0,097) | 0,206 0,103 ------ 0,103) | 0,201 (0,1005 ------- 0,1005) | 0,2 (0,1 ---- 0,1) | 0,15 (0,075 ------ 0,075) |
Разом | 34,971 (18,156 ------- 16,815) | 8,467 (4,904 ------ 3,563) | 7,011 (3,5055 ------- 3,5055) | 7,186 (3,593 ------ 3,593) | 5,951 (2,9755 ------- 2,9755) | 6,356 (3,178 ------ 3,178) | ||
7. Реконструкція систем автоматики керування, зв'язку та сигналізації: | ||||||||
реконструкція системи поїзного радіозв'язку дільниці між станціями "Маршала Жукова" і "Пролетарська" з використанням випромінюваль- ного кабелю | Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та Харківським метропо- літеном | 2006 | 0,225 (0,1 ------ 0,125) | 0,225 (0,1 ------ 0,125) | ||||
оснащення головних вагонів радіостанціями УК-діапазону, заміна пристроїв зв'язку "пасажир- машиніст", станційних радіостанцій | -"- | 2006- 2010 | 0,345 (0,165 ------ 0,18) (48 одиниць) | 0,075 (0,0375 ------- 0,0375) (10 одиниць) | 0,075 (0,0375 ------- 0,0375) (10 одиниць) | 0,06 (0,03 ----- 0,03) (9 одиниць) | 0,075 (0,03 ------ 0,045) (10 одиниць) | 0,06 (0,03 ----- 0,03) (9 одиниць) |
реконструкція систем адміністра- тивно- господарчого та диспетчерського зв'язку на основі цифрових технологій, заміна зношених ліній зв'язку | -"- | -"- | 2,75 (1,345 ------ 1,405) | 0,6 (0,27 ----- 0,33) | 0,5 (0,25 ----- 0,25) | 0,55 (0,275 ------ 0,275) | 0,55 (0,275 ------ 0,275) | 0,55 (0,275 ------ 0,275) |
реконструкція системи годинникового устатковання | -"- | -"- | 2 (0,975 ------ 1,025) | 0,5 (0,225 ------ 0,275) | 0,5 (0,25 ----- 0,25) | 0,5 (0,25 ----- 0,25) | 0,5 (0,25 ----- 0,25) | |
встановлення автоматизованих систем керування об'єктами метрополітену | -"- | -"- | 4,768 (2,584 ------ 2,184) | 1,4 (0,9 ---- 0,5) | 0,808 (0,404 ------ 0,404) | 0,88 (0,44 ----- 0,44) | 0,8 (0,4 ---- 0,4) | 0,88 (0,44 ----- 0,44) |
придбання засобів електронно- обчислювальної техніки для автоматизації робочих місць на виробничих дільницях підрозділів | -"- | -"- | 2,428 (1,314 ------ 1,114) | 0,75 (0,475 ------ 0,275) | 0,4 (0,2 ---- 0,2) | 0,4 (0,2 ---- 0,2) | 0,478 (0,239 ------ 0,239) | 0,4 (0,2 ---- 0,2) |
реконструкція систем автоматичного керування установками основної вентиляції, у тому числі заміна шаф керування | Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та Харківським метропо- літеном | 2006- 2010 | 4,45 (2,308 ------ 2,142) (35 одиниць) | 1,09 (0,628 ------ 0,462) (7 одиниць) | 0,84 (0,42 ----- 0,42) (7 одиниць) | 0,84 (0,42 ----- 0,42) (7 одиниць) | 0,84 (0,42 ----- 0,42) (7 одиниць) | 0,84 (0,42 ----- 0,42) (7 одиниць) |
Разом | 16,966 (8,791 ------ 8,175) | 4,64 (2,628 ------ 2,012) | 2,623 (1,3115 ------- 1,3115) | 3,23 (1,615 ------ 1,615) | 3,243 (1,6215 ------- 1,6215) | 3,23 (1,615 ------ 1,615) | ||
8. Оновлення верхньої будови колії та тунельних споруд: | ||||||||
заміна зношених елементів верхньої будови колії та елементів з використаним ресурсом роботоздатності (рейки, хрестовини, стрілкові переводи, вістряки тощо) | -"- | -"- | 6,283 (3,58 ------ 2,703) (18 кіломет- рів) | 2,161 (1,52 ------ 0,641) (6 кіломет- рів) | 0,961 (0,48 ------ 0,481) (3 кіломет- ри) | 1,054 (0,527 ------ 0,527) (3 кіломе- три) | 1,054 (0,527 ------ 0,527) (3 кіломе- три) | 1,053 (0,526 ------ 0,527) (3 кіломе- три) |
заміна брусів перевідних, шпал дерев'яних | -"- | -"- | 0,566 (0,275 ------ 0,291) (5000 одиниць) | 0,113 (0,05 ------ 0,063) (1000 одиниць) | 0,113 (0,056 ------ 0,057) (1000 одиниць) | 0,113 (0,056 ------ 0,057) (1000 одиниць) | 0,113 (0,056 ------ 0,057) (1000 одиниць) | 0,114 (0,057 ------ 0,057) (1000 одиниць) |
впровадження прогресивних технологій закріплення ґрунтів і підсилення будівельних конструкцій споруд, на основі застосування хімічних сполук, полімерних та композиційних матеріалів | -"- | -"- | 3 (1,47 ----- 1,53) | 0,6 (0,27 ----- 0,33) | 0,6 (0,3 ---- 0,3) | 0,6 (0,3 ---- 0,3) | 0,6 (0,3 ---- 0,3) | 0,6 (0,3 ---- 0,3) |
Разом | 9,849 (5,325 ------ 4,524) | 2,874 (1,84 ------ 1,034) | 1,674 (0,836 ------ 0,838) | 1,767 (0,883 ------ 0,884) | 1,767 (0,883 ------ 0,884) | 1,767 (0,883 ------ 0,884) | ||
9. Забезпечення протипожежного захисту об'єктів: | ||||||||
оснащення об'єктів первинними засобами пожежогасіння згідно з нормами | Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та Харківським метропо- літеном | 2006- 2010 | 0,976 (0,7345 ------- 0,2415) (610 одиниць) | 0,607 (0,55 ------ 0,057) (150 одиниць) | 0,075 (0,0375 ------- 0,0375) (100 одиниць) | 0,098 (0,049 ------ 0,049) (120 одиниць) | 0,098 (0,049 ------ 0,049) (120 одиниць) | 0,098 (0,049 ------ 0,049) (120 одиниць) |
обладнання об'єктів метрополітену системами автоматичної пожежної і охоронної сигналізації та проведення капітального ремонту систем сигналізації | -"- | -"- | 2,09 (1,405 ------ 0,685) (22 одиниці) | 1,05 (0,885 ------ 0,165) (6 одиниць) | 0,26 (0,13 ----- 0,13) (4 одиниці) | 0,26 (0,13 ----- 0,13) (4 одиниці) | 0,26 (0,13 ----- 0,13) (4 одиниці) | 0,26 (0,13 ----- 0,13) (4 одиниці) |
проведення ремонту дільниць тунельного водопроводу з використанням вузлів і труб із поліхлорвінілу та ізоляція їх сучасними матеріалами | -"- | -"- | 2,98 (1,84 ----- 1,14) (32 кіломет- ри) | 1,2 (0,95 ----- 0,25) (8 кіломет- рів) | 0,43 (0,215 ------ 0,215) (6 кіломет- рів) | 0,45 (0,225 ------ 0,225) (6 кіломет- рів) | 0,45 (0,225 ------ 0,225) (6 кіломет- рів) | 0,45 (0,225 ------ 0,225) (6 кіломет- рів) |
Разом | 6,046 (3,9795 ------- 2,0665) | 2,857 (2,385 ------ 0,472) | 0,765 (0,3825 ------- 0,3825) | 0,808 (0,404 ------ 0,404) | 0,808 (0,404 ------ 0,404) | 0,808 (0,404 ------ 0,404) | ||
10. Забезпе- чення безпеки пасажирських перевезень: | ||||||||
розроблення і впровадження систем для відеозапису екстремальних подій та надзвичайних ситуацій, запису та передачі відеозображення із станцій на єдиний диспетчерський центр та заміна системи теленагляду за пасажирами на кольорову | Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та Харківським метропо- літеном | 2006- 2010 | 3,3 (2,025 ------ 1,275) | 1,3 (1,025 ------ 0,275) | 0,5 (0,25 ----- 0,25) | 0,5 (0,25 ----- 0,25) | 0,5 (0,25 ----- 0,25) | 0,5 (0,25 ----- 0,25) |
оснащення рухомого складу мікропро- цесорною системою безпеки руху поїздів, системою радіо- сповіщення, у тому числі сертифікація апаратури та стендового обладнання | -"- | -"- | 5,9 (3,55 ----- 2,35) (135 одиниць) | 2,3 (0,45 ----- 0,55) (35 одиниць) | 0,9 (1,75 ----- 0,45) (25 одиниць) | 1,0 (0,5 ---- 0,5) (25 одиниць) | 0,8 (0,4 ---- 0,4) (25 одиниць) | 0,9 (0,45 ----- 0,45) (25 одиниць) |
реконструкція мереж гучномовного сповіщення на 13 станціях Холодногірсько- заводської лінії | -"- | -"- | 1,6 (0,935 ------ 0,665) | 0,6 (0,435 ------ 0,165) | 0,2 (0,1 ---- 0,1) | 0,3 (0,15 ----- 0,15) | 0,2 (0,1 ---- 0,1) | 0,3 (0,15 ----- 0,15) |
реконструкція систем сигналізації, централізації, блокування та автоматичного регулювання лінії швидкості на Холодно- гірськозавод- ській лінії | -"- | -"- | 5,068 (3,034 ------ 2,034) | 1 (1 -- 0) | 1,13 (0,565 ------ 0,565) | 1,115 (0,5575 ------- 0,5575) | 0,94 (0,47 ----- 0,47) | 0,883 (0,4415 ------- 0,4415) |
розроблення за участю фахівців наукових закладів та прийняття нормативних документів з експлуатації основних виробничих фондів та організації безпечних перевезень пасажирів | -"- | -"- | 0,85 (0,56 ----- 0,29) | 0,45 (0,36 ----- 0,09) | 0,1 (0,05 ----- 0,05) | 0,1 (0,05 ----- 0,05) | 0,1 (0,05 ----- 0,05) | 0,1 (0,05 ----- 0,05) |
заміна фізично зношеного верстатного і технологічного устатковання на підприємствах метрополітенів | Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та Харківським метропо- літеном | 2006- 2010 | 2,816 (1,53 ------ 1,286) (40 одиниць) | 0,816 (0,53 ------ 0,286) (8 одиниць) | 0,5 (0,25 ----- 0,25) (8 одиниць) | 0,5 (0,25 ----- 0,25) (8 одиниць) | 0,5 (0,25 ----- 0,25) (8 одиниць) | 0,5 (0,25 ----- 0,25) (8 одиниць) |
Разом | 19,534 (11,634 ------- 7,9) | 6,466 (5,1 ------ 1,366) | 3,33 (1,665 ------ 1,665) | 3,515 (1,7575 ------- 1,7575) | 3,04 (1,52 ----- 1,52) | 3,183 (1,5915 ------- 1,5915) | ||
11. Розроблення і впровадження автоматизованих систем управління технологічними процесами, зокрема систем: | ||||||||
локального пожежогасіння у вагонах | -"- | -"- | 2,0 (0,98 ----- 1,02) | 0,4 (0,18 ----- 0,22) | 0,4 (0,2 ---- 0,2) | 0,4 (0,2 ---- 0,2) | 0,4 (0,2 ---- 0,2) | 0,4 (0,2 ---- 0,2) |
фінансово- економічної діяльності | -"- | 2006- 2008 | 3,5 (2,2 ---- 1,3) | 1,9 (1,4 ---- 0,5) | 0,8 (0,4 ---- 0,4) | 0,8 (0,4 ---- 0,4) | ||
автоматизо- ваного руху поїздів на базі мікропроцесор- ної техніки | -"- | 2008- 2010 | 2,927 (1,463 ------ 1,464) | 0,8 (0,4 ---- 0,4) | 0,8 (0,4 ---- 0,4) | 1,327 (0,663 ------ 0,664) | ||
обліку спожитої теплової енергії | -"- | 2006- 2010 | 3 (1,725 ------ 1,275) | 1 (0,725 ------ 0,275) | 0,5 (0,25 ----- 0,25) | 0,5 (0,25 ----- 0,25) | 0,5 (0,25 ----- 0,25) | 0,5 (0,25 ----- 0,25) |
підвищення ресурсу роботоздатності рухомого складу та енерго- збереження | -"- | -"- | 3,6 (2,835 ------ 0,765) | 2,4 (2,235 ------ 0,165) | 0,3 (0,15 ----- 0,15) | 0,3 (0,15 ----- 0,15) | 0,3 (0,15 ----- 0,15) | 0,3 (0,15 ----- 0,15) |
дослідження закономірностей формування пасажиропотоків | Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та Харківським метропо- літеном | 2007- 2009 | 0,1 (0,05 ----- 0,05) | 0,05 (0,025 ------ 0,025) | 0,05 (0,025 ------ 0,025) | |||
Разом | 15,127 (9,253 ------ 5,874) | 5,7 (4,54 ----- 1,16) | 2,05 (1,025 ------ 1,025) | 2,8 (1,4 ---- 1,4) | 2,05 (1,025 ------ 1,025) | 2,527 (1,263 ------ 1,264) | ||
12. Підготовка і підвищення кваліфікації кадрів: | ||||||||
обладнання необхідним устаткованням технічних класів для підготовки і підвищення кваліфікації кадрів, у тому числі тренажерним комплексом "тунель" для машиністів у електродепо | -"- | 2006- 2010 | 1,459 (0,7815 ------- 0,6775) | 0,334 (0,219 ------ 0,115) | 0,27 (0,135 ------ 0,135) | 0,285 (0,1425 ------- 0,1425) | 0,285 (0,1425 ------- 0,1425) | 0,285 (0,1425 ------- 0,1425) |
підготовка фахівців для організації пасажирських перевезень на пускових дільницях Олексіївської лінії | -"- | -"- | 0,485 (0,2875 ------- 0,1975) | 0,2 (0,145 ------ 0,055) | 0,285 (0,1425 ------- 0,1425) | |||
Разом | 1,944 (1,069 ------ 0,875) | 0,534 (0,364 ------ 0,17) | 0,27 (0,135 ------ 0,135) | 0,285 (0,1425 ------- 0,1425) | 0,285 (0,1425 ------- 0,1425) | 0,57 (0,285 ------ 0,285) | ||
13. Розроблення і впровадження автоматизованої системи пропуску пасажирів пільгових категорій | Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та Харківським метропо- літеном | 2006- 2010 | 19,55 (14,7 ----- 4,85) | 14,65 (12,25 ------ 2,4) | 4,3 (2,15 ----- 2,15) | 0,2 (0,1 ---- 0,1) | 0,2 (0,1 ---- 0,1) | 0,2 (0,1 ---- 0,1) |
Усього | 948,529 (479,3485 | 235,091 (148 ------- 87,091) | 154,085 (74,5915 | 162,994 (78,334 ------- 84,66) | 184,297 (88,698 ------- 95,599) | 212,102 (89,725 | ||
469,1805) | 79,4935) | 122,377) | ||||||
Державне підприємство "Дніпропетротський метрополітен" | ||||||||
14. Здійснення капітального будівництва: | ||||||||
продовження будівництва першої черги метрополітену у м. Дніпропет- ровську. Введення у грудні 2010 р. в дію дільниці від станції "Вокзальна" до станції "Центральна" (протяжність 2,4 кілометра, дві станції) | Дніпропет- ровська облдерж- адміністрація | 2006- 2012 | 837,335 (462,0335 | 125 (105,866 | 168,854 (84,427 ------- 84,427) | 270 (135 ---- 135) | 273,481 (136,7405 | 118 (59 --- 59) |
375,3015) | 19,134) | 136,7405) | ||||||
завершення робіт з будівництва першої пускової дільниці від станції "Комунарівська" до станції "Вокзальна" з електродепо | -"- | 2006- 2007 | 21,146 (15,573 ------- 5,573) | 10 (10 --- 0) | 11,145 (5,573 ------ 5,573) | |||
проектування другої черги Дніпропетров- ського метрополітену | Дніпропет- ровська облдерж- адміністрація | 2006- 2012 | 1,58 (0,79 ----- 0,79) | 0,14 (0,07 ----- 0,07) | 0,26 (0,13 ----- 0,13) | 0,39 (0,195 ------ 0,195) | 0,39 (0,195 ------ 0,195) | 0,4 (0,2 ---- 0,2) |
зміцнення будівельної бази генерального підрядника (придбання гірничо- прохідницького устатковання) | -"- | 2006 | 32,127 (16,064 ------- 16,064) | 32,127 (16,064 ------- 16,064) | ||||
Разом | 1010,189 (553,461 -------- 456,728) | 167,267 (132 ------- 35,267) | 180,26 (90,13 ------ 90,13) | 270,39 (135,195 | 273,872 (136,936 -------- 136,936) | 118,4 (59,2 ----- 59,2) | ||
135,195) | ||||||||
15. Оновлення рухомого складу: | ||||||||
придбання п'яти вагонів метрополітену | -"- | 2008 | 13,5 (6,75 ----- 6,75) | 13,5 (6,75 ----- 6,75) | ||||
придбання автодрезин для ведення ремонтно- регламентних робіт з утримання устатковання та споруд у тунелях | -"- | 2007- 2008 | 2 (1 -- 1) | 1 (0,5 ---- 0,5) | 1 (0,5 ---- 0,5) | |||
заміна автомобілів з використаним ресурсом роботоздатності | -"- | 2006 | 0,07 (0,035 ------ 0,035) | 0,07 (0,035 ------ 0,035) | ||||
Разом | 15,57 (7,785 ------ 7,785) | 0,07 (0,035 ------ 0,035) | 1 (0,5 ---- 0,5) | 14,5 (7,25 ----- 7,25) | ||||
16. Оновлення ескалаторного та іншого устатковання: | ||||||||
проведення капітального ремонту ескалаторного устаткування із заміною гумових поручнів | Дніпропет- ровська облдерж- адміністрація | 2006- 2010 | 8,15 (4,075 ------ 4,075) | 1,63 (0,815 ------ 0,815) | 1,63 (0,815 ------ 0,815) | 1,63 (0,815 ------ 0,815) | 1,63 (0,815 ------ 0,815) | 1,63 (0,815 ------ 0,815) |
модернізація акумуляторних батарей | -"- | 2009- 2010 | 0,3 (0,15 ----- 0,15) | 0,15 (0,075 ------ 0,075) | 0,15 (0,075 ------ 0,075) | |||
заміна силових трансформаторів | -"- | 2006 | 0,1 (0,05 ----- 0,05) | 0,1 (0,05 ----- 0,05) | ||||
заміна тунельного протипожежного водопроводу з використанням труб із сучасним покриттям (протяжність 19 кілометрів) | -"- | 2006- 2010 | 3 (1,5 ---- 1,5) | 0,6 (0,3 ---- 0,3) | 0,6 (0,3 ---- 0,3) | 0,6 (0,3 ---- 0,3) | 0,6 (0,3 ---- 0,3) | 0,6 (0,3 ---- 0,3) |
проектування та спорудження двох трансфор- маторних підстанцій та мережі електроживлення бази матеріально- технічного постачання | -"- | 2006- 2007 | 0,7 (0,35 ----- 0,35) | 0,1 (0,05 ----- 0,05) | 0,6 (0,3 ---- 0,3) | |||
Разом | 12,25 (6,125 ------ 6,125) | 2,43 (1,215 ------ 1,215) | 2,83 (1,415 ------ 1,415) | 2,23 (1,115 ------ 1,115) | 2,38 (1,19 ----- 1,19) | 2,38 (1,19 ----- 1,19) | ||
17. Впровадження енергозберігаючих технологій: | ||||||||
запровадження автоматизо- ваного обліку електроенергії з можливістю виміру параметрів електричного струму | Дніпропет- ровська облдерж- адміністрація | 2006- 2007 | 0,5 (0,25 ----- 0,25) | 0,25 (0,125 ------ 0,125) | 0,25 (0,125 ------ 0,125) | |||
встановлення енергозбері- гаючих ламп для освітлення тунелів та приміщень станцій | -"- | 2006- 2010 | 0,71 (0,355 ------ 0,355) | 0,12 (0,06 ----- 0,06) | 0,12 (0,06 ----- 0,06) | 0,12 (0,06 ----- 0,06) | 0,12 (0,06 ----- 0,06) | 0,23 (0,115 ------ 0,115) |
встановлення частотних перетворювачів на електромеха- нічні пристрої та ескалатори | -"- | -"- | 1,9 (0,95 ----- 0,95) | 0,3 (0,15 ----- 0,15) | 0,32 (0,16 ----- 0,16) | 0,32 (0,16 ----- 0,16) | 0,32 (0,16 ----- 0,16) | 0,64 (0,32 ----- 0,32) |
Разом | 3,11 (1,555 ------ 1,555) | 0,67 (0,335 ------ 0,335) | 0,69 (0,345 ------ 0,345) | 0,44 (0,22 ----- 0,22) | 0,44 (0,22 ----- 0,22) | 0,87 (0,435 ------ 0,435) | ||
18. Модернізація систем автоматики керування, зв'язку та сигналізації: | ||||||||
встановлення автоматичної цифрової телефонної станції | -"- | 2006 | 0,5 (0,25 ----- 0,25) | 0,5 (0,25 ----- 0,25) | ||||
оснащення аварійно- відновлювальних бригад засобами зв'язку. Впровадження гучномовного зв'язку в тунелі | -"- | 2006- 2009 | 0,36 (0,18 ----- 0,18) | 0,08 (0,04 ----- 0,04) | 0,1 (0,05 ----- 0,05) | 0,15 (0,075 ------ 0,075) | 0,03 (0,015 ------ 0,015) | |
виготовлення та встановлення системи телемеханіки пристроїв електромеха- нічного устаткування | -"- | 2006- 2007 | 0,3 (0,15 ----- 0,15) | 0,15 (0,075 ------ 0,075) | 0,15 (0,075 ------ 0,075) | |||
виготовлення та встановлення системи телемеханіки ескалаторного устатковання | Дніпропет- ровська облдерж- адміністрація | 2006- 2008 | 0,6 (0,3 ---- 0,3) | 0,2 (0,1 ---- 0,1) | 0,2 (0,1 ---- 0,1) | 0,2 (0,1 ---- 0,1) | ||
виготовлення та встановлення системи телеметрії вологості, температури, вмісту CO та CO(2) з можливістю автоматизова- ного управління параметрами повітря в тунелі та на станціях метрополітену | -"- | 2006- 2010 | 0,6 (0,3 ---- 0,3) | 0,1 (0,05 ----- 0,05) | 0,1 (0,05 ----- 0,05) | 0,1 (0,05 ----- 0,05) | 0,1 (0,05 ----- 0,05) | 0,2 (0,1 ---- 0,1) |
модернізація системи керування електропоста- чанням метрополітену | -"- | 2006- 2007 | 0,4 (0,2 ---- 0,2) | 0,2 (0,1 ---- 0,1) | 0,2 (0,1 ---- 0,1) | |||
проектування, виготовлення та встановлення автоматизованої системи керування процесом перевезення | -"- | 2006- 2008 | 0,55 (0,275 ------ 0,275) | 0,15 (0,075 ------ 0,075) | 0,2 (0,1 ---- 0,1) | 0,2 (0,1 ---- 0,1) | ||
впровадження телеспосте- реження платформи машиністами електропоїздів | -"- | 2007- 2008 | 0,48 (0,24 ----- 0,24) | 0,24 (0,12 ----- 0,12) | 0,24 (0,12 ----- 0,12) | |||
проектування, виготовлення і встановлення системи контролю та обліку перевезень пасажирів пільгових категорій з використанням безконтактних смарт-карт | -"- | 2006- 2007 | 1 (0,5 ---- 0,5) | 0,2 (0,1 ---- 0,1) | 0,8 (0,4 ---- 0,4) | |||
обладнання тринадцяти вентиляційних шахт метрополітену охоронною сигналізацією | -"- | 2006 | 0,55 (0,275 ------ 0,275) | 0,55 (0,275 ------ 0,275) | ||||
обладнання пожежних постів станцій охоронною сигналізацією | Дніпропет- ровська облдерж- адміністрація | 2006 | 0,03 (0,015 ------ 0,015) | 0,03 (0,015 ------ 0,015) | ||||
модернізація поїзного радіозв'язку з переведенням на ультракоротко- хвильовий діапазон | -"- | 2008 | 0,12 (0,06 ----- 0,06) | 0,12 (0,06 ----- 0,06) | ||||
Разом | 5,49 (2,745 ------ 2,745) | 2,16 (1,08 ----- 1,08) | 1,99 (0,995 ------ 0,995) | 1,01 (0,505 ------ 0,505) | 0,13 (0,065 ------ 0,065) | 0,2 (0,1 ---- 0,1) | ||
19. Забезпечення протипожежного захисту об'єктів: | ||||||||
виготовлення та встановлення систем автоматичного пожежогасіння підбалюстрадних просторів ескалаторів, кабельних колекторів, підвагонного простору | -"- | 2006- 2009 | 1 (0,5 ---- 0,5) | 0,4 (0,2 ---- 0,2) | 0,2 (0,1 ---- 0,1) | 0,2 (0,1 ---- 0,1) | 0,2 (0,1 ---- 0,1) | |
модернізація вагонів електропоїздів з встановленням автоматичної системи пожежогасіння | -"- | 2006 | 0,9 (0,45 ----- 0,45) | 0,9 (0,45 ----- 0,45) | ||||
придбання для працівників метрополітену засобів індивідуального захисту | -"- | -"- | 0,08 (0,04 ----- 0,04) | 0,08 (0,04 ----- 0,04) | ||||
Разом | 1,98 (0,99 ----- 0,99) | 1,38 (0,69 ----- 0,69) | 0,2 (0,1 ---- 0,1) | 0,2 (0,1 ---- 0,1) | 0,2 (0,1 ---- 0,1) | |||
20. Забезпечення безпеки пасажирських перевезень: | ||||||||
установлення комплекту устатковання для усунення наслідків надзвичайних ситуацій | Дніпропет- ровська облдерж- адміністрація | 2006- 2007 | 0,2 (0,1 ---- 0,1) | 0,1 (0,05 ----- 0,05) | 0,1 (0,05 ----- 0,05) | |||
виготовлення і встановлення комплекту устатковання та матеріалів для забезпечення експлуатації підземних споруд, рухомого складу, колій і електрооблад- нання метрополітену | -"- | 2006- 2010 | 1,29 (0,645 ------ 0,645) | 0,216 (0,108 ------ 0,108) | 0,396 (0,198 ------ 0,198) | 0,216 (0,108 ------ 0,108) | 0,296 (0,148 ------ 0,148) | 0,166 (0,083 ------ 0,083) |
Разом | 1,49 (0,745 ------ 0,745) | 0,316 (0,158 ------ 0,158) | 0,496 (0,248 ------ 0,248) | 0,216 (0,108 ------ 0,108) | 0,296 (0,148 ------ 0,148) | 0,166 (0,083 ------ 0,083) | ||
Усього | 1050,079 (573,406 -------- 476,673) | 174,293 (135,513 | 187,466 (93,733 ------- 93,733) | 288,986 (144,493 | 277,318 (138, 659 | 122,016 (61,008 61,008) | ||
38,78) | 144,493) | 138,659) | ||||||
Будівництво метрополітену у м. Донецьку | ||||||||
21. Здійснення капітального будівництва першого пускового комплексу першої черги метрополітену у м. Донецьку від станції "Пролетарська" до станції "Політехнічний інститут" (протяжність 10,3 кілометра, шість станцій), усього | Донецька облдерж- адміністрація разом з Донецькою дирекцією з будівництва метрополітену | 2006- 2010 | 125 | 166 | 246,8 | 298,5 | 286 | 207,7 |
у тому числі: | державний бюджет - 846 | 128 | 172,8 | 209 | 189 | 147,2 | ||
обласний бюджет - 241 | 25 | 49 | 60 | 65 | 42 | |||
міський бюджет - 118 | 13 | 25 | 29,5 | 32 | 18,5 | |||
будівельно- монтажні роботи | -"- | 587,2 | 127,3 | 75,5 | 211,7 | 154,5 | 18,2 | |
придбання устатковання | -"- | 368 | 75 | 75 | 90 | 128 | ||
придбання 16 ескалаторів | -"- | 100 | 40 | 60 | ||||
зміцнення будівельної бази генерального підрядника | -"- | 78 | 37 | 31 | 10 | |||
проектно- вишукувальні роботи | -"- | 8,8 | 1,2 | 4,8 | 0,8 | 1 | 1 | |
наукове забезпечення будівництва, підготовка кадрів | -"- | 3 | 0,5 | 0,5 | 1 | 0,5 | 0,5 | |
придбання гірничо- прохідницьких комплексів | -"- | 60 | 60 | |||||
22. Придбання 84 одиниць рухомого складу | 2009- 2010 | 210 | 160 | 50 | ||||
Усього | 1415 | 166 | 246,8 | 298,5 | 446 | 257,7 | ||
Нормативно-правове, нормативне та наукове забезпечення розвитку метрополітенів та модернізації рухомого складу | ||||||||
23. Підготовка проекту Закону України "Про метрополітени" | Мінтранс- зв'язку, підприємства метропо- літенів | 2006 | 0,065 (0 ------ 0,065) | 0,065 (0 ------ 0,065) | ||||
24. Підготовка переліку та плану розроблення нормативних документів у сфері метрополітенів | -"- | -"- | 0,15 (0 ----- 0,15) | 0,15 (0 ----- 0,15) | ||||
25. Проведення детальних досліджень та підготовка техніко-економічних обґрунтувань будівництва: | ||||||||
Борщагівської лінії метрополітену в м. Києві (від Кільцевої дороги до станції "Палац "Україна") | Київська міськдерж- адміністрація | 2006- 2007 | 14,5 (0 ---- 14,5) | 9,5 (0 ---- 9,5) | 5 (0 -- 5) | |||
нових метрополітенів у мм. Запоріжжі, Одесі, Львові | Запорізька, Одеська, Львівська облдерж- адміністрації | 2007- 2008 | 2,1 (0 --- 2,1) | 0,7 (0 ---- 0,7) | 0,7 (0 ---- 0,7) | 0,7 (0 ---- 0,7) | ||
"легкого метро" та "міні-метро" на базі таких розробок і патентів, як "монорейкова система Попова", "Капвей" тощо | Київська міська, обласні держадмініс- трації, інші замовники | 2006- 2009 | 2 (0 -- 2) | 0,5 (0 ---- 0,5) | 0,5 (0 ---- 0,5) | 0,5 (0 ---- 0,5) | 0,5 (0 ---- 0,5) | |
26. Розроблення і здійснення заходів з підвищення рівня спостережень та контролю з метою запобігання актам незаконного втручання в роботу метрополітенів | підприємства метропо- літенів | 2006- 2010 | 3,5 (0 --- 3,5) | 0,5 (0 ---- 0,5) | 1 (0 -- 1) | 1 (0 -- 1) | 1 (0 -- 1) | |
27. Розроблення автоматизованих систем обліку і контролю за перевезенням пасажирів пільгових категорій та касових розрахунків за проїзд у Донецькому метрополітені | Донецька дирекція з будівництва метрополітену | 2009- 2010 | 6 (6 -- 0) | 3 (3 -- 0) | 3 (3 -- 0) | |||
28. Розроблення конструкцій: | ||||||||
вагонних візків шпінтонного типу | Мінтранс- зв'язку, Мінпром- політики, Київська міська, обласні держадмініс- трації разом з підприємс- твами метропо- літенів та Крюківським заводом | 2006- 2007 | 1,8 (0,6 ---- 1,2) | 1 (0,3 ---- 0,7) | 0,8 (0,3 ---- 0,5) | |||
у тому числі кошти Крюківського заводу | ||||||||
0,6 | 0,4 | 0,2 | ||||||
вагонних візків з жорсткою рамою та пневматичною підвіскою | Мінтранс- зв'язку, Мінпром- політики, Київська міська, обласні держадмініс- трації разом з підприємс- твами метропо- літенів та Крюківським заводом | 2006- 2008 | 6 (2,3 ---- 3,7) | 1,8 (0,6 ---- 1,2) | 4 (1,7 ---- 2,3) | 0,2 (0 ---- 0,2) | ||
у тому числі кошти Крюківського заводу | ||||||||
1,4 | 0,6 | 0,6 | 0,2 | |||||
вагонів метрополітену з асинхронним тяговим приводом та комп'ютеризо- ваною системою керування п'яти- та семивагонним поїздом | -"- | -"- | 15 (6 -- 9) | 5 (2 -- 3) | 5 (2 -- 3) | 5 (2 -- 3) | ||
у тому числі кошти Крюківського заводу | ||||||||
3 | 1 | 1 | 1 | |||||
ескалаторів на основі енергозбері- гаючих технологій | -"- | -"- | 9 (0 -- 9) | 3 (0 -- 3) | 3 (0 -- 3) | 3 (0 -- 3) | ||
у тому числі кошти Крюківського заводу | ||||||||
3 | 1 | 1 | 1 | |||||
Усього | 60,115 (14,9 ------- 45,215) | 22,215 (2,9 ------- 19,315) | 20 (4 --- 16) | 9,4 (2 --- 7,4) | 4,5 (3 --- 1,5) | 4 (3 -- 1) | ||
у тому числі кошти Крюківського заводу | ||||||||
8 | 3 | 2,8 | 2,2 |