ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.01.2007 N 63

Про затвердження Примірного положення про Службу координації та контролю діяльності підпорядкованих митниць регіональної митниці

( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної митної служби N 766 (v0766342-07) від 18.09.2007 )
Відповідно до статей 13, 14 Митного кодексу України (92-15) та з метою забезпечення в повному обсязі функціонування створених регіональних митниць НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Примірне положення про Службу координації та контролю діяльності підпорядкованих митниць регіональної митниці (далі - Примірне положення), що додається.
2. Начальникам Центральної, Західної, Східної, Південної, Кримської регіональних митниць:
2.1. На підставі Примірного положення затвердити та подати до Держмитслужби України на погодження положення про служби координації та контролю діяльності підпорядкованих митниць.
2.2. Відповідно до визначених у Примірному положенні завдань і функцій забезпечити потребу служб у матеріально-технічному забезпеченні, каналах і засобах зв'язку, комп'ютерній та оргтехніці.
Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Голова Служби
О.Б.Єгоров

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної митної
служби України
29.01.2007  N 63

ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ

про Службу координації та контролю діяльності підпорядкованих митниць регіональної митниці

1. Загальні положення

1.1. Це Примірне положення про Службу координації та контролю діяльності підпорядкованих митниць регіональної митниці (далі - Служба) визначає її правовий статус, а саме її компетенцію (завдання, функції, права), організаційну структуру та відповідальність.
1.2. У своїй діяльності Служба взаємодіє з підрозділами регіональної митниці, підпорядкованими митницями - в порядку, установленому регіональною митницею; зі структурними підрозділами Держмитслужби України, спеціалізованими митними установами, громадськими радами при регіональній митниці та митницях регіону - в порядку, установленому Держмитслужбою України.
1.3. Положення про Службу, зміни до нього затверджуються наказом регіональної митниці після погодження Головою Державної митної служби України.
( Пункт 1.3 в редакції Наказу Державної митної служби N 766 (v0766342-07) від 18.09.2007 )
1.4. У своїй діяльності Служба керується Конституцією (254к/96-ВР) та законами України, актами Президента України й Кабінету Міністрів України, Положенням про Державну митну службу України (1022/2000) , наказами Державної митної служби України, розпорядженнями та дорученнями Голови Державної митної служби України та начальника регіональної митниці, Положенням про регіональну митницю та цим Примірним положенням, наказами регіональної митниці.

2. Завдання Служби

Основними завданнями Служби є:
2.1. Узгодження (координація) дій митниць регіону між собою та з учасниками зовнішньоекономічних операцій для забезпечення безперебійного застосування належних процедур митного контролю та митного оформлення.
2.2. Вироблення та запровадження, в межах визначеного регіону, єдиних підходів до застосування діючих правових норм, до застосування технічних засобів митного контролю (далі - ТЗМК), до використання інформаційних ресурсів, які є в розпорядженні Держмитслужби України та учасників зовнішньоекономічних операцій, у межах процедур митного контролю та митного оформлення.
2.3. Визначення варіантів найбільш ефективної розстановки посадових осіб у підрозділах регіональної митниці та митницях регіону, виходячи із потреб технологічних процесів здійснення митного контролю й митного оформлення та надання відповідних пропозицій Держмитслужбі України.
2.4. Розроблення та запровадження в практичну діяльність засобів (у тому числі методик, інструкцій) реалізації завдань, визначених пунктами 2.1-2.3 цього Положення

3. Функції Служби

У межах виконання основних завдань Служба:
3.1. Визначає, за погодженням з Держмитслужбою України, критерії одноманітності застосування в межах регіону процедур митного контролю та митного оформлення відповідно до напрямів переміщення транспортних засобів і предметів, видів митних режимів, особливостей пропуску через митний кордон України, а також за видами засобів і способів переміщення та іншими ознаками.
3.2. Збирає, систематизує та аналізує інформацію про практичне застосування структурними підрозділами регіональної митниці та митницями регіону правових норм, що містяться в діючих законодавчих та інших нормативно-правових актах.
3.3. Збирає, систематизує та аналізує інформацію про практичне використання структурними підрозділами митниці та митницями регіону:
- ТЗМК;
- інформаційних ресурсів, що містяться в програмно-інформаційних комплексах регіональної митниці, митниць регіону та Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби України.
3.4. Збирає, систематизує та аналізує інформацію про практичне дотримання учасниками зовнішньоекономічних операцій регіону правових норм, що містяться в діючих законодавчих та інших нормативно-правових актах.
3.5. Вивчає та узагальнює досвід митних органів зарубіжних країн у частині застосування правових норм, ТЗМК та інформаційних ресурсів у технологічних процесах митного контролю та митного оформлення.
3.6. Розробляє рекомендації із забезпечення одноманітності застосування структурними підрозділами регіональної митниці та митницями регіону правових норм, ТЗМК, наявних інформаційних ресурсів.
3.7. Розробляє та впроваджує форми та методи контролю за дотриманням одноманітності застосування структурними підрозділами регіональної митниці та митницями регіону правових норм, ТЗМК, наявних інформаційних ресурсів.
3.8. Подає методичну допомогу структурним підрозділам регіональної митниці та митницям регіону з упровадження рекомендацій, розроблених згідно із пунктом 3.7 цього Примірного положення.
3.9. Готує пропозиції до Держмитслужби України щодо:
- необхідності розроблення нових та/або перегляду, скасування діючих правових норм;
- вдосконалення функціональних можливостей, парку та порядку застосування ТЗМК;
- вдосконалення форм, порядку застосування та змісту інформаційних ресурсів;
- перегляду зони діяльності регіональної митниці та митниць регіону, створення, реорганізації та ліквідації їх структурних підрозділів, перерозподілу штатної чисельності регіональної митниці та митниць регіону.
3.10. Розробляє плани роботи Служби, які доводить до відома підрозділів регіональної митниці, митниць регіону.
3.11. Забезпечує ведення діловодства в Службі та її структурних підрозділах.

4. Керівництво й організаційна структура Служби

4.1. Службу очолює перший заступник (заступник) начальника регіональної митниці начальник Служби координації та контролю діяльності підпорядкованих митниць (далі - начальник Служби), який безпосередньо підпорядковується начальнику регіональної митниці.
Начальник Служби призначається на посаду та звільняється з посади наказом Держмитслужби України за поданням начальника регіональної митниці.
4.2. Начальник Служби має заступника (заступників), який(і) призначається на посаду та звільняється з посади начальником регіональної митниці за поданням начальника Служби.
4.3. Служба безпосередньо підпорядковується першому заступнику (заступнику) начальника регіональної митниці - начальнику Служби.
4.4. Посадові обов'язки начальника Служби визначаються посадовою інструкцією відповідно до розподілу обов'язків між заступниками регіональної митниці, затвердженого Головою Держмитслужби України, і Положення про Службу, затвердженого начальником регіональної митниці.
Посадові обов'язки працівників Служби визначаються начальником Служби.
4.5. Організаційна структура Служби визначається, виходячи з необхідності якісного виконання визначених цим Примірним положенням завдань та функцій в межах визначених для Служби штатною структурою Регіональної митниці.

5. Права Служби

Служба має право:
5.1. За погодженням із начальником регіональної митниці готувати проекти документів розпорядчого та рекомендаційного характеру, спрямованих на виконання завдань, віднесених до компетенції Служби.
5.2. Запитувати й одержувати від особового складу та структурних підрозділів регіональної митниці, митниць регіону інформацію й документи, потрібні для виконання завдань, віднесених до компетенції Служби.
5.3. Запитувати й одержувати від керівників структурних підрозділів регіональної митниці, начальників митниць регіону обґрунтування причин неможливості виконання документів розпорядчого та рекомендаційного характеру, виданих з ініціативи Служби.
5.4. Залучати для виконання завдань, віднесених до компетенції Служби, фахівців структурних підрозділів регіональної митниці (за погодженням із начальником регіональної митниці) та митниць регіону (за погодженням з начальником відповідної митниці).
5.5. У межах виконання завдань, віднесених до компетенції Служби, користуватися Єдиною автоматизованою інформаційною системою Держмитслужби України й електронними базами даних регіональної митниці, створювати та використовувати власні інформаційні бази даних.
5.6. Брати участь у створенні та роботі постійних або тимчасових дорадчих органів, у тому числі із залученням представників суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності, для обговорення та вироблення організаційно-управлінських рішень.
5.7. Організовувати та проводити семінари, робочі наради із залученням посадових осіб регіональної митниці та митниць регіону з питань, віднесених до компетенції Служби.
5.8. Розглядати звернення юридичних і фізичних осіб з питань, віднесених до компетенції Служби.
5.9. Уносити на розгляд начальника регіональної митниці пропозиції щодо ротації кадрів, застосування до посадових осіб регіональної митниці та митниць регіону заохочень та дисциплінарних стягнень.
5.10. Використовувати при виконанні службових обов'язків засоби зв'язку, автомобільний транспорт, оргтехніку та інші технічні засоби регіональної митниці.

6. Відповідальність Служби

6.1. Начальник та посадові особи Служби несуть персональну відповідальність:
6.1.1. За невиконання або неналежне виконання:
- своїх посадових обов'язків;
- обов'язків, покладених відповідно до цього Положення.
6.1.2. За негативні результати впровадження регіональною митницею або митницями регіону пропозицій, рекомендацій Служби, якщо ці результати спричинені залишенням без розгляду висловлених структурними підрозділами регіональної митниці або митницями регіону обґрунтованих застережень.
6.2. Начальник Служби відповідає за:
6.2.1. Неналежну організацію діяльності Служби, дотримання підпорядкованими посадовими особами законності в їх службовій діяльності.
6.2.2. Рівень трудової та виконавської дисципліни в Службі.
6.2.3. Стан професійної підготовки та виховної роботи з посадовими особами Служби.
6.3. Посадові особи Служби, що мають допуск до роботи з документами, які мають гриф "таємно" і "цілком таємно", несуть персональну відповідальність за недотримання вимог нормативно-правових актів України з питань охорони державної таємниці.
Начальник Управління досліджень
та стратегічного розвитку
Л.Р.Баязітов
WEB MD Office "НПО Поверхность",
www.master-d.com.ua