від 16 листопада 2005 р. N 456-р
Київ
|
Прем'єр-міністр України
|
Ю.ЄХАНУРОВ
|
Інд. 34
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 16 листопада 2005 р. N 456-р
Найменування заходу | Відповідальні за виконання | Строк виконання, роки | Очікувані результати |
I етап | |||
Нормативно | правове та методологічне забезпечення | ||
1. Розроблення проектів Законів України "Про фінансовий контроль" та "Про державний внутрішній фінансовий контроль" | Мінфін 2006 ГоловКРУ Мінекономіки Державне казначейство Держмитслужба Державна податкова адміністрація Мін'юст інші центральні органи виконавчої влади разом з Рахунковою палатою та європейськими експертами | визначення єдиних понять у законодавстві з питань фінансового контролю; чіткий розподіл завдань, функцій та повноважень між органами, що здійснюють державний фінансовий контроль; визначення процедури взаємодії цих органів; визначення форм та методів фінансового контролю; визначення нових концептуальних засад організації системи державного внутрішнього фінансового контролю, складовими якого є внутрішній контроль і внутрішній аудит | |
2. Підготовка нормативно- правових актів про внесення змін до законодавства у сфері державного фінансового контролю та сприяння прийняттю відповідних законів згідно з планом заходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 6 травня 2005 р.N 324 (324-2005-п) | Мінфін 2006-2007 ГоловКРУ Мінекономіки Мін'юст інші центральні органи виконавчої влади разом з Рахунковою палатою та європейськими експертами | визначення єдиних правових засад здійснення фінансового контролю | |
3. Розроблення стандартів внутрішнього контролю і внутрішнього аудиту, положень етики внутрішнього аудитора та подання їх на розгляд Кабінету Міністрів України | ГоловКРУ 2006-2007 Мінфін Мін'юст разом з Рахунковою палатою та європейськими експертами | запровадження єдиних підходів та процедури здійснення внутрішнього контролю і внутрішнього аудиту; визначення системних і регламентних підходів до проведення оцінки процесів управління та підвищення їх ефективності | |
4. Визначення критеріїв розрахунку оптимальної чисельності працівників служб внутрішнього аудиту | ГоловКРУ 2006-2007 Мінфін | визначення оптимальної чисельності працівників служб внутрішнього аудиту для забезпечення його ефективності | |
5. Розроблення методології управління ризиками у сфері внутрішнього контролю і внутрішнього аудиту | ГоловКРУ 2006-2007 Мінфін | зниження ризиків у сфері державного управління | |
6. Розроблення проекту постанови Кабінету Міністрів України про утворення в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади служб внутрішнього аудиту | ГоловКРУ 2006 Мінфін | створення умов для здійснення внутрішнього аудиту в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади | |
Організаційно-структурні зміни | |||
1. Утворення у Мінфіні підрозділу з питань реформування системи державного внутрішнього фінансового контролю та оцінки ефективності функціонування систем внутрішнього контролю і внутрішнього аудиту, спрямування та координації централізованого внутрішнього аудиту | Мінфін 2005 | реформування системи державного внутрішнього фінансового контролю; визначення ефективності функціонування систем внутрішнього контролю і внутрішнього аудиту; координація централізованого внутрішнього аудиту | |
2. Утворення у ГоловКРУ підрозділу з питань гармонізації та аналізу ефективності функціонування систем внутрішнього контролю і внутрішнього аудиту | ГоловКРУ 2005 Мінфін | забезпечення ефективного функціонування систем внутрішнього контролю і внутрішнього аудиту | |
Підготовка кадрів та інформаційне забезпечення | |||
1. Розроблення навчальних програм з внутрішнього аудиту та програми сертифікації аудиторів з урахуванням міжнародних зразків | ГоловКРУ 2006-2007 Мінфін | визначення стратегічних напрямів навчання та підвищення кваліфікації працівників служб внутрішнього аудиту, єдиних умов та порядку сертифікації | |
2. Проведення засідань за "круглим столом", брифінгів, конференцій, консультацій та інших заходів за участю представників Кабінету Міністрів України, інших органів державної влади та громадськості | -"- -"- | забезпечення належного сприйняття, розуміння та відповідального ставлення до подальшого розвитку системи державного внутрішнього фінансового контролю органами державної влади та громадськістю | |
II етап | |||
Організаційно-структурні зміни | |||
1. Утворення служб внутрішнього аудиту: в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади | Мінфін 2007 ГоловКРУ інші центральні органи виконавчої влади | функціонування служб внутрішнього аудиту | |
в інших розпорядниках бюджетних коштів (за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів) | головні 2008 розпорядники бюджетних коштів Мінфін ГоловКРУ | функціонування служб внутрішнього аудиту | |
в місцевих органах виконавчої влади | місцеві органи після виконавчої прийняття влади Закону Мінфін України ГоловКРУ "Про державний внутрішній фінансовий контроль" | -"- | |
в державних цільових фондах | державні -"- цільові фонди Мінфін ГоловКРУ | -"- | |
на державних підприємствах | міністерства, -"- інші центральні органи виконавчої влади разом з державними підприємствами Мінфін ГоловКРУ | -"- | |
на комунальних підприємствах | місцеві органи -"- виконавчої влади разом з органами місцевого самоврядування та комунальними підприємствами Мінфін ГоловКРУ | -"- | |
в акціонерних і холдингових компаніях, інших суб'єктах господарювання, у статутному фонді яких більш 50 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі та суб'єктам комунальної власності | органи після управління прийняття акціонерних і Закону холдингових України компаній, інших "Про суб'єктів державний господарювання, внутрішній у статутному фінансовий фонді яких контроль" більш як 50 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі та суб'єктам комунальної власності Мінфін ГоловКРУ | функціонування служб внутрішнього аудиту | |
2. Підготовка пропозицій щодо відокремлення від структури ГоловКРУ підрозділу, який здійснює інспектування за зверненнями правоохоронних органів і судів, та утворення самостійного державного органу з наданням йому повноважень взаємодіяти з Комісією ЄС з питань боротьби з шахрайством | Мінфін 2008 ГоловКРУ | посилення боротьби з шахрайством у фінансово- бюджетній сфері | |
Кадрове та інформаційно-технічне забезпечення | |||
1. Організація та проведення навчання працівників служб внутрішнього аудиту з питань здійснення внутрішнього контролю і внутрішнього аудиту | Мінфін 2008 ГоловКРУ | підвищення рівня фахової підготовки працівників служб внутрішнього аудиту в органах державного сектору | |
2. Запровадження сертифікації працівників служб внутрішнього аудиту за міжнародними стандартами | -"- -"- | -"- | |
3. Створення єдиної бази даних з питань здійснення внутрішнього аудиту | -"- -"- | інформаційне забезпечення прийняття управлінських рішень | |
III етап | |||
1. Підбиття підсумків реформування системи державного внутрішнього фінансового контролю, визначення пріоритетів її подальшого розвитку на загальнодержав- ному та регіональному рівнях відповідно до тенденцій соціально- економічного розвитку країни та стратегічних пріоритетів Кабінету Міністрів України | -"- 2009 | удосконалення системи державного внутрішнього фінансового контролю |