ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Л И С Т
Начальнику Харківської
митниці
Вечеру В.Г.
В Департаменті митно-тарифного регулювання розглянуто лист <...> стосовно вирішення складного питання класифікації товарів, задекларованих як: "Платформенний причіп для перевезення важковісних вантажів, шестивісний SCHEUERLE тип Inter Combi S0PE6M, VIN W09949XX99PS17431...."; "Платформенний причіп двовісний SCHEUERLE тип Inter Combi S0PE2M, VIN W09943XX79PS17831...."; "Частина причіпа, зчіпний пристрій в розібраному стані SCHEUERLE, типу Гусак Inter Combi S0HUE 1350 2750, VIN W09943XX38PS17811...".
Згідно наданої документації (Технічна специфікація до індивідуального допуску причепу платформенного типу), зазначені транспортні засоби являють собою платформи з двома та шістьма вісями, які розташовані симетрично до центру ваги причепа, призначені для перевезення багатотоннажних вантажів та відносяться до категорії "О4", маса транспортних засобів як в укомплектованому, не укомплектованому та завантаженому стані рівномірно розподіляється на вісі, статичне вертикальне навантаження на точку зчеплення не передається.
Україна є договірною стороною Женевської угоди (
995_343)
1958 року, (Закон України від 10.02.2000 N 1448-III (
1448-14)
) , якою встановлена європейська технічна класифікація транспортних засобів (ТЗ).
Згідно із додатком до цієї Угоди (Сводная резолюция о конструкции транспортых средств) до категорії "О4" відносяться причепи та напівпричепи з повною масою більше 10 тонн, та наведено такі визначення:
- напівпричіп - транспортний засіб що буксирується, вісь (вісі) якого розташовані позаду центру ваги транспортного засобу (при рівномірному навантаженні), і який обладнаний з'єднувальним пристроєм, що дозволяє передавати горизонтальне та вертикальне навантаження на тягач.
- причіп - транспортний засіб що буксирується, має не менше двох вісей та обладнаний буксировочним пристроєм, який може переміщуватись вертикально (по відношенню до причепа) та слугує для повороту передньої вісі (вісей), але не передає значного статичного навантаження на тягач.
У відповідності з вимогами УКТЗЕД (2371а-14, 2371б-14, 2371в-14,
2371г-14)
, що є товарної номенклатурою Митного тарифу України з урахуванням Пояснень до товарної позиції 8716 УКТЗЕД, причепи та напівпричепи характеризуються:
- у причепів є одна пара коліс або більше і тягово-зчіпний пристрій, установлений на поворотних передніх колесах, які забезпечують керування цими транспортними засобами;
- напівпричепи мають лише задні колеса, а їх передній кінець спирається на платформу транспортного засобу, що буксирує, з яким вони з'єднані за допомогою спеціального тягово-зчіпного пристрою.
<...>
Класифікація зазначених товарів, з урахуванням вищенаведеного, проводиться за кодом 8716 39 59 30 (
2371г-14)
.
Також повідомляємо, що зчіпний пристрій SCHEUERLE, типу Гусак Inter Combi S0HUE 1350 2750, який призначений для зчеплення модульних причепів з тягачем, є окремим пристроєм, який призначений для модуль-причіпів, в яких кількість вісей перевищує 10, тому повинен класифікуватися як окрема частина.
Директор Департаменту
митно-тарифного регулювання
|
В.І.Демченко
|
WEB MD Office "НПО Поверхность",
www.master-d.com.ua