КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 21 жовтня 2009 р. N 1244
Київ
|
Про спрямування у 2009 році коштів Стабілізаційного фонду на придбання літаків Ан-140
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Виділити Міністерству транспорту та зв'язку на безповоротній основі 20 млн. гривень за рахунок нерозподілених коштів Стабілізаційного фонду, що надійшли від цільового розміщення державних цінних паперів, приватизації державного майна та з інших джерел, передбачених Законом України "Про Державний бюджет України на 2009 рік" (
835-17)
, із спрямуванням їх на придбання літаків Ан-140.
2. Затвердити Порядок використання у 2009 році коштів Стабілізаційного фонду для придбання літаків Ан-140 через державне лізингове підприємство, що додається.
3. Міністерству фінансів:
забезпечити внесення відповідних змін до розпису державного бюджету без попереднього погодження з комітетами Верховної Ради України з питань фінансів і банківської діяльності та з питань бюджету;
передбачити під час доопрацювання проекту Державного бюджету України на 2010 рік асигнування для остаточних розрахунків за поставлені літаки Ан-140.
4. Забезпечити:
Міністерству транспорту та зв'язку погодження розподілу нерозподілених коштів Стабілізаційного фонду (
835-17)
, зазначених у пункті 1 цієї постанови, з комітетами Верховної Ради України з питань фінансів і банківської діяльності та з питань бюджету;
Державному казначейству перерахування коштів, виділених згідно з пунктом 1 цієї постанови.
Прем'єр-міністр України
|
Ю.ТИМОШЕНКО
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 21 жовтня 2009 р. N 1244
ПОРЯДОК
використання у 2009 році коштів Стабілізаційного фонду ( 835-17 ) для придбання літаків Ан-140 через державне лізингове підприємство
1. Цей Порядок визначає механізм використання у 2009 році коштів Стабілізаційного фонду (
835-17)
для придбання літаків Ан-140 через державне лізингове підприємство (далі - бюджетні кошти).
2. Головним розпорядником бюджетних коштів є Мінтрансзв'язку.
3. Використання бюджетних коштів здійснюється відповідно до договорів поставки літаків Ан-140 (заводські номери 36525307041, 36525307045 і 36525307049), укладених між державним лізинговим підприємством (далі - лізингове підприємство) та вітчизняним підприємством - виробником літаків на замовлення лізингоодержувача згідно з установленими ним специфікаціями та умовами.
Обов'язковою умовою при цьому є використання лізинговим підприємством власних та/або залучених коштів для придбання літаків. Частка таких коштів не може бути меншою ніж 5 відсотків вартості літака, зазначеної в договорі поставки, про що лізингове підприємство інформує орган Державного казначейства шляхом подання копій документів, які підтверджують зобов'язання лізингового підприємства.
Проекти договорів поставки, що укладаються протягом бюджетного року, погоджуються лізинговим підприємством з Мінфіном. Забороняється укладення договорів, що не забезпечені бюджетними призначеннями 2009 року.
4. Мінфін визначає за Мінтрансзв'язку бюджетну програму, закріплює за нею код програмної та функціональної класифікації видатків і кредитування бюджету та вносить зміни до розпису бюджету.
5. Операції, пов'язані з використанням бюджетних коштів, проводяться відповідно до Порядку обслуговування державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету (
z0716-04)
, затвердженого Державним казначейством.
Головний розпорядник бюджетних коштів бере зобов'язання за коштами Стабілізаційного фонду виключно в межах відповідних фактичних надходжень на зазначені цілі.
6. Оплата рахунків проводиться з реєстраційного рахунка лізингового підприємства, відкритого в органах Державного казначейства, на підставі платіжних доручень та підтвердних документів у рамках зареєстрованих в органах Державного казначейства зобов'язань лізингового підприємства, передбачених у пункті 3 цього Порядку.
7. Літаки, придбані через лізингове підприємство з використанням бюджетних коштів за договором фінансового лізингу, передаються лізингоодержувачу за тристороннім актом приймання-передачі, що укладається між лізинговим підприємством, лізингоодержувачем та вітчизняним підприємством - виробником літаків.
Літаки, що є предметом лізингу, переходять у власність лізингоодержувача на підставі договору купівлі-продажу, невід'ємною частиною якого є акт приймання-передачі із зазначенням результатів виконання договору фінансового лізингу.
8. Літаки, придбані через лізингове підприємство з використанням бюджетних коштів згідно з цим Порядком та надані у фінансовий лізинг, не можуть бути заставлені лізингоодержувачем, відчужені, передані в суборенду/сублізинг, що зазначається у договорі фінансового лізингу, до якого включаються також вимоги до лізингоодержувача щодо виведення літаків із складу його майна в тижневий строк з моменту виникнення обставин, пов'язаних з порушенням справ про банкрутство, ліквідацією, арештом чи конфіскацією майна лізингоодержувача, та повернення їх підприємству. Про виникнення таких умов лізингоодержувач письмово повідомляє лізинговому підприємству не пізніше ніж протягом трьох робочих днів з моменту їх виникнення.
У договорі фінансового лізингу, предметом якого є літаки, придбані з використанням бюджетних коштів, передбачається відповідальність за невиконання або несвоєчасне виконання зобов'язань щодо сплати лізингових платежів - неустойка (штраф, пеня).
9. Кошти, що надходять лізинговому підприємству від лізингоодержувача як складова лізингових платежів у частині відшкодування вартості літаків, та суми неустойки (штрафу, пені) за невиконання договору фінансового лізингу лізингове підприємство спрямовує на замовлення будівництва літаків вітчизняного виробництва відповідно до фінансового плану.
10. Придбання літаків Ан-140 через лізингове підприємство за рахунок бюджетних коштів здійснюється в установленому законодавством порядку.
Бюджетні кошти не виділяються лізинговому підприємству, щодо якого застосовуються судові процедури банкрутства, яке реорганізується або ліквідується.
11. Складення та подання фінансової звітності про використання бюджетних коштів здійснюється в установленому законодавством порядку.