МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
П О В І Д О М Л Е Н Н Я
Про порушення та проведення антидемпінгового розслідування щодо імпорту в Україну шин пневматичних гумових нових для легкових автомобілів походженням із Республіки Білорусь
Відповідно до Закону України "Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" (
330-14)
(далі - Закон) Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі (далі - Комісія) розглянула скаргу ЗАТ "РОСАВА" (далі - Заявник) "Про порушення та проведення антидемпінгового розслідування щодо імпорту в Україну шин пневматичних гумових нових для легкових автомобілів походженням з Республіки Білорусь" (далі - Скарга).
За результатами розгляду Скарги та відповідно до статті 12 Закону (
330-14)
, Комісія прийняла рішення N АД-229/2010/4402-41 "Про порушення та проведення антидемпінгового розслідування щодо імпорту в Україну шин пневматичних гумових нових для легкових автомобілів походженням із Республіки Білорусь" (далі - Рішення Комісії).
Об'єктом розслідування є товар, що має такий опис: шини пневматичні гумові нові для легкових автомобілів походженням із Республіки Білорусь, які класифікуються згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД) за кодом 4011 10 00 00 (
2371б-14)
(далі - Товар).
Рішення Комісії було прийнято на підставі наступної інформації:
1. Щодо відомостей про національного товаровиробника у Скарзі зазначено, що частка Заявника в загальному виробництві Товару в Україні за період 01.01.2007 - 30.09.2009 становила понад 90%. Таким чином, у розумінні частини шостої статті 12 Закону (
330-14)
Скарга містить інформацію, на підставі якої можна вважати, що її подано національним товаровиробником.
2. Щодо наявності факту демпінгу у Скарзі надано відомості, що ціни, за якими Товар продавався на внутрішньому ринку Республіки Білорусь, за 9 місяців 2009 року, склали 25 дол. США/шт. Експортні ціни в Україну Товару походженням із Республіки Білорусь за цей же період склали 18,2 дол. США/шт. Таким чином, експортна ціна в Україну Товару походженням із Республіки Білорусь, за 9 місяців 2009 року, була нижчою, ніж ціна продажу Товару на внутрішньому ринку Республіки Білорусь на 6,8 дол. США. Демпінгова маржа становить 40,66%, що відповідно до частини дев'ятої статті 12 Закону (
330-14)
не дає підстави вважати її мінімальною.
3. Щодо обсягів та динаміки імпорту в Україні Товару походженням із Республіки Білорусь у Скарзі зазначено, що обсяги імпорту в Україну Товару з Республіки Білорусь за 9 місяців 2009 року зросли на 16,05 % порівняно з аналогічним періодом 2007 року і скоротилися на 32,74% порівняно з обсягами за 9 місяців 2008 року. Відносно споживання Товару в Україні, обсяги імпорту Товару в Україну з Республіки Білорусь за 9 місяців 2009 року зросли на 5,7% порівняно з аналогічним періодом 2007 року і на 18,52% порівняно з показниками за 9 місяців 2008 року; відносно виробництва Заявника, обсяги імпорту Товару в Україну з Республіки Білорусь за 9 місяців 2009 року зросли на 75,22% порівняно з аналогічним періодом 2007 року і на 10,43% порівняно з аналогічним періодом 2008 року.
4. Щодо заподіяння шкоди національному товаровиробникові у Скарзі зазначено, що за період 01.01.2007 - 30.09.2009 погіршилися фінансово-господарські показники Заявника: обсяги виробництва, обсяги продажу Товару на внутрішньому ринку України, використання виробничих потужностей, прибутки від реалізації Товару на внутрішньому ринку України, середня кількість працівників на підприємстві, інвестиції в модернізацію.
5. Щодо впливу імпорту Товару походженням із Республіки Білорусь на ціни Товару на внутрішньому ринку України у Скарзі надано інформацію, що ціни Товару походженням із Республіки Білорусь за 9 місяців 2009 року порівняно з аналогічним періодом 2007 року скоротилися на 16,13% і на 25,1% порівняно з показниками за 9 місяців 2008 року. Разом із цим, ціни Товару Заявника за 9 місяців 2009 року порівняно з аналогічним періодом 2007 року скоротилися на 19,64% і на 30,37% порівняно з показниками за 9 місяців 2008 року. Собівартість Товару Заявника за 9 місяців 2009 року порівняно з аналогічним періодом 2007 року скоротилися на 13,56% і на 30,36% порівняно з показниками за 9 місяців 2008 року. Рентабельність продукції за 9 місяців 2009 року порівняно з аналогічним періодом 2007 року скоротилися на 60,75% і на 0,18% порівняно з показниками за 9 місяців 2008 року. Таким чином, ціни імпорту Товару з Республіки Білорусь були в середньому нижче, як за ціни продажу Товару виробництва Заявника так і за його собівартість.
Проведення антидемпінгового розслідування доручено Міністерству економіки України.
У випадку, якщо розслідування певним чином стосується інтересів фізичних або юридичних осіб, такі особи мають право надсилати до Мінекономіки інформацію, що може бути корисною для цілей проведення розслідування.
Інформація, яка подасться Мінекономіки, повинна базуватися на фактах, а не на голослівних твердженнях чи припущеннях. Разом із цим інформація враховується Мінекономіки, в разі подання її державною мовою України та в строки, встановлені Законом або Комісією чи Мінекономіки.
Адреса Мінекономіки:
01008, м. Київ-8, вул. М. Грушевського, буд. 12/2
Контактні телефони: 272-54-55; т./ф.: 272-55-57
E-mail: a-dump@me.gov.ua
Протягом 30 днів з дати опублікування цього повідомлення Мінекономіки здійснює реєстрацію заінтересованих сторін розслідування та розглядає вимоги щодо проведення слухань.
Протягом 60 днів з дати опублікування цього повідомлення Мінекономіки розглядає письмово викладені коментарі та інформацію стосовно порушення зазначеного розслідування.
Рішення Комісії набирає чинності з дня опублікування цього повідомлення.