14.06.2004 N 386
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
2 липня 2004 р.
за N 820/9419
Перший віце-прем'єр-міністр України,
Міністр фінансів України
|
М.Я.Азаров
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
14.06.2004 N 386
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
2 липня 2004 р.
за N 820/9419
Управління організації
бюджетного процесу
|
В.П.Лозицький
|
Додаток 1
до Інструкції про складання
і виконання розпису
Державного бюджету України
( z0086-02 )
(у редакції наказу
Міністерства фінансів
України
від 14.06.2004 N 386)
ЗАТВЕРДЖУЮ
______________________________
(посада)
______________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
М.П.
Номер ______________________
Дата ______________________
Вид бюджету _____________________________________________________
код та назва бюджетної установи __________________________________
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування ______
__________________________________________________________________
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету _______________________________________________
(код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів _______________________________________________)
Відділ-виконавець ________________________________________________
Підстава _________________________________________________________
(тис. грн., грн.)
-----------------------------------------------------------------
| Код |Найменування показників| Сума змін (+, -) |
| | |---------------------------|
| | |загальний|спеціальний|разом|
| | | фонд | фонд | |
|-----------+-----------------------+---------+-----------+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|-----------+-----------------------+---------+-----------+-----|
| |НАДХОДЖЕННЯ - усього | | | |
|-----------+-----------------------+---------+-----------+-----|
| |у тому числі: | | | |
|-----------+-----------------------+---------+-----------+-----|
| |доходи (розписати за | | | |
| |кодами класифікації | | | |
| |доходів) | | | |
|-----------+-----------------------+---------+-----------+-----|
| |фінансування (розписати| | | |
| |за кодами класифікації | | | |
| |фінансування за типом | | | |
| |боргового зобов'язання)| | | |
|-----------+-----------------------+---------+-----------+-----|
| |повернення кредитів до | | | |
| |бюджету (розписати за | | | |
| |кодами програмної | | | |
|-----------|класифікації видатків |---------+-----------+-----|
| |та кредитування, | | | |
| |класифікації | | | |
| |кредитування) | | | |
|-----------+-----------------------+---------+-----------+-----|
| | | | | |
|-----------+-----------------------+---------+-----------+-----|
| |ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ | | | |
| |КРЕДИТІВ - усього | | | |
|-----------+-----------------------+---------+-----------+-----|
| |у тому числі: | | | |
|-----------+-----------------------+---------+-----------+-----|
| |видатки (розписати за | | | |
| |кодами економічної | | | |
| |класифікації видатків) | | | |
|-----------+-----------------------+---------+-----------+-----|
| |надання кредитів | | | |
| |з бюджету (розписати | | | |
| |за кодами класифікації | | | |
| |кредитування) | | | |
|-----------+-----------------------+---------+-----------+-----|
| | | | | |
-----------------------------------------------------------------
Начальник Управління Начальник відповідного
організації бюджетного процесу управління
(Керівник) (Головний бухгалтер/
начальник планово-фінансового
відділу)
________ _____________________ ________ _____________________
(підпис) (ініціали і прізвище) (підпис) (ініціали і прізвище)
Додаток 2
до Інструкції про складання
і виконання розпису
Державного бюджету України
( z0086-02 )
(у редакції наказу
Міністерства фінансів
України
14.06.2004 N 386)
ЗАТВЕРДЖУЮ
______________________________
(посада)
______________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
М.П.
Номер ______________________
Дата ______________________
Вид бюджету _____________________________________________________
код та назва бюджетної установи __________________________________
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування ______
__________________________________________________________________
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету _______________________________________________
(код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів _______________________________________________)
Відділ-виконавець ________________________________________________
Підстава _________________________________________________________
(тис. грн, грн)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|КЕКВ | Найменування видатків | Сума змін |
| | |-----------------------------------------------------------------------------------------------------|
| | | у тому числі за місяцями: |разом |
| | |----------------------------------------------------------------------------------------------|на рік|
| | |січень|лютий|березень|квітень|травень|червень|липень|серпень|вересень|жовтень|листопад|грудень| |
|-----+-------------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|1110 |Оплата праці працівників | | | | | | | | | | | | | |
| |бюджетних установ | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-------------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|1120 |Нарахування на заробітну | | | | | | | | | | | | | |
| |плату | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-------------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|1132 |Медикаменти та | | | | | | | | | | | | | |
| |перев'язувальні матеріали| | | | | | | | | | | | | |
|-----+-------------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|1133 |Продукти харчування | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-------------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|1160 |Оплата комунальних послуг| | | | | | | | | | | | | |
| |та енергоносіїв | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-------------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|1340 |Поточні трансферти | | | | | | | | | | | | | |
| |населенню | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-------------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|5000*|Інші видатки | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-------------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
| |УСЬОГО | | | | | | | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Начальник Управління Начальник відповідного
організації бюджетного процесу управління
(Керівник) (Головний бухгалтер/начальник
планово-фінансового відділу)
________ _____________________ ________ _____________________
(підпис) (ініціали і прізвище) (підпис) (ініціали і прізвище)
Додаток 3
до Інструкції про складання
і виконання розпису
Державного бюджету України
( z0086-02 )
ЗАТВЕРДЖУЮ
______________________________
(посада)
______________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
М.П.
Номер ______________________
Дата ______________________
Вид бюджету _____________________________________________________
код та назва бюджетної установи __________________________________
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування ______
__________________________________________________________________
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету _______________________________________________
(код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів _______________________________________________)
Відділ-виконавець ________________________________________________
Підстава _________________________________________________________
(тис. грн, грн.)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|ККК|Найменування| Сума змін |
| | |----------------------------------------------------------------------------------------------------|
| | | у тому числі за місяцями: |разом|
| | |----------------------------------------------------------------------------------------------| на |
| | |січень|лютий|березень|квітень|травень|червень|липень|серпень|вересень|жовтень|листопад|грудень| рік |
|---+------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+-----|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|---+------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+-----|
| |УСЬОГО | | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Начальник Управління Начальник відповідного
організації бюджетного процесу управління
(Керівник) (Головний бухгалтер/начальник
планово-фінансового відділу)
________ _____________________ ________ _____________________
(підпис) (ініціали і прізвище) (підпис) (ініціали і прізвище)
Додаток 4
до Інструкції про складання
і виконання розпису
Державного бюджету України
( z0086-02 )
(у редакції наказу
Міністерства фінансів
України
14.06.2004 N 386)
ЗАТВЕРДЖУЮ
______________________________
(посада)
______________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
М.П.
Номер ______________________
Дата ______________________
Відділ-виконавець ________________________________________________
Підстава _________________________________________________________
(тис. грн.)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|ККД|Найменування| Сума змін |
| | доходів |----------------------------------------------------------------------------------------------------|
| | | у тому числі за місяцями: |разом|
| | |----------------------------------------------------------------------------------------------| на |
| | |січень|лютий|березень|квітень|травень|червень|липень|серпень|вересень|жовтень|листопад|грудень| рік |
|---+------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+-----|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|---+------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+-----|
| |УСЬОГО | | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Начальник Управління Начальник відповідного
організації бюджетного процесу управління
________ _____________________ ________ _____________________
(підпис) (ініціали і прізвище) (підпис) (ініціали і прізвище)
Додаток 5
до Інструкції про складання
і виконання розпису
Державного бюджету України
( z0086-02 )
(у редакції наказу
Міністерства фінансів
України
14.06.2004 N 386)
ЗАТВЕРДЖУЮ
______________________________
(посада)
______________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
М.П.
Номер ______________________
Дата ______________________
Відділ-виконавець ________________________________________________
Підстава _________________________________________________________
(тис. грн.)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|ККФ|Найменування| Сума змін |
| |фінансування|----------------------------------------------------------------------------------------------------|
| | за типом | у тому числі за місяцями: |разом|
| | боргового |----------------------------------------------------------------------------------------------| на |
| |зобов'язання|січень|лютий|березень|квітень|травень|червень|липень|серпень|вересень|жовтень|листопад|грудень| рік |
|---+------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+-----|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|---+------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+-----|
| |УСЬОГО | | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Начальник Управління Начальник відповідного
організації бюджетного процесу управління
________ _____________________ ________ _____________________
(підпис) (ініціали і прізвище) (підпис) (ініціали і прізвище)
Додаток 6
до Інструкції про складання
і виконання розпису
Державного бюджету України
( z0086-02 )
ЗАТВЕРДЖУЮ
______________________________
(посада)
______________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
М.П.
Номер ______________________
Дата ______________________
Вид бюджету _____________________________________________________
код та назва бюджетної установи __________________________________
_
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування ______
__________________________________________________________________
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету _______________________________________________
(код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів _______________________________________________)
Відділ-виконавець ________________________________________________
Підстава _________________________________________________________
(тис. грн., (грн.)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Код| Найменування показників | Сума змін |
| | |----------------------------------------------------------------------------------------------------|
| | | у тому числі за місяцями: |разом|
| | |----------------------------------------------------------------------------------------------| на |
| | |січень|лютий|березень|квітень|травень|червень|липень|серпень|вересень|жовтень|листопад|грудень| рік |
|---+-------------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+-----|
| |ІНШІ НАДХОДЖЕННЯ - усього| | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+-----|
| |у тому числі: | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+-----|
| |доходи (розписати | | | | | | | | | | | | | |
| |за кодами класифікації | | | | | | | | | | | | | |
| |доходів) | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+-----|
| |фінансування (розписати | | | | | | | | | | | | | |
| |за кодами класифікації | | | | | | | | | | | | | |
| |фінансування за типом | | | | | | | | | | | | | |
| |боргового зобов'язання) | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+-----|
| |повернення кредитів | | | | | | | | | | | | | |
| |до бюджету (розписати | | | | | | | | | | | | | |
|---|за кодами програмної |------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+-----|
| |класифікації видатків | | | | | | | | | | | | | |
| |та кредитування) | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+-----|
| |ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ | | | | | | | | | | | | | |
| |КРЕДИТІВ - усього | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+-----|
| |у тому числі: | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+-----|
| |видатки (розписати | | | | | | | | | | | | | |
| |за кодами економічної | | | | | | | | | | | | | |
| |класифікації видатків) | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+-----|
| |надання кредитів | | | | | | | | | | | | | |
| |з бюджету (розписати | | | | | | | | | | | | | |
| |за кодами класифікації | | | | | | | | | | | | | |
| |кредитування) | | | | | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Начальник Управління Начальник відповідного
організації бюджетного процесу управління
(Керівник) (Головний бухгалтер/начальник
планово-фінансового відділу)
________ _____________________ ________ _____________________
(підпис) (ініціали і прізвище) (підпис) (ініціали і прізвище)
Додаток 7
до Інструкції про складання
і виконання розпису
Державного бюджету України
( z0086-02 )
(у редакції наказу
Міністерства фінансів
України
14.06.2004 N 386)
КВК ______________________________________________________________
(код відомчої класифікації)
КПКВ _____________________________________________________________
(код програмної класифікації видатків та кредитування)
(грн.)
----------------------------------------------------------------
| Код | Найменування |Сума|
| класифікації| | |
| доходів, | | |
|фінансування,| | |
| повернення | | |
| кредитів | | |
|-------------+-------------------------------------------+----|
| |Залишки коштів, що склалися на початок року| |
| |(01.01.200____) | |
|-------------+-------------------------------------------+----|
| | | |
|-------------+-------------------------------------------+----|
| | | |
|-------------+-------------------------------------------+----|
| | | |
|-------------+-------------------------------------------+----|
| | | |
|-------------+-------------------------------------------+----|
| | | |
|-------------+-------------------------------------------+----|
| |Усього | |
----------------------------------------------------------------
Начальник Управління
консолідованої звітності
з виконання бюджетів
Державного казначейства
України __________ _____________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
____________________
(число, місяць, рік) М.П.
Додаток 8
до Інструкції про складання
і виконання розпису
Державного бюджету України
( z0086-02 )
(у редакції наказу
Міністерства фінансів
України
від 14.06.2004 N 386)
----------------------------------------------------------
| N з/п | Номер довідки | Дата |
|--------------------------------------------------------|
|довідки про внесення змін до річного розпису бюджету |
|--------------------------------------------------------|
| | | |
|--------------+-------------------------+---------------|
| | | |
|--------------------------------------------------------|
|довідки про внесення змін до помісячного розпису бюджету|
|--------------------------------------------------------|
| | | |
|--------------+-------------------------+---------------|
| | | |
|--------------+-------------------------+---------------|
| | | |
----------------------------------------------------------
Передав ________ _____________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Отримав ________ _____________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
28.01.2002 N 57
( z0086-02 )
(у редакції наказу
Міністерства фінансів
України
від 14.06.2004 N 386)
Видана ______________________________________________________
(назва установи, яка видала лімітну довідку)
__________________________________________________________________
(назва установи, якій видається лімітна довідка)
Підстава: ___________________________________________________
1) З ________________________________________________ бюджету
за _______________________________________________________________
(код та назва програмної класифікації видатків
__________________________________________________________________
та кредитування державного бюджету/тимчасової класифікації
__________________________________________________________________
видатків та кредитування місцевих бюджетів)
виділено _______________________________________, у тому числі на:
------------------------------------------------------------
| Назва видатків за | Разом | Загальний |Спеціальний|
|економічною класифікацією | | фонд | фонд |
| та класифікацією | | | |
| кредитування | | | |
|--------------------------+-------+-----------+-----------|
|поточні видатки - разом, | | | |
|з них: | | | |
|--------------------------+-------+-----------+-----------|
|оплата праці працівників | | | |
|бюджетних установ | | | |
|--------------------------+-------+-----------+-----------|
|оплата комунальних послуг | | | |
|та енергоносіїв | | | |
|--------------------------+-------+-----------+-----------|
|капітальні видатки | | | |
|--------------------------+-------+-----------+-----------|
|повернення кредитів | | | |
|до бюджету | | | |
|--------------------------+-------+-----------+-----------|
|надання кредитів | | | |
|із бюджету | | | |
|--------------------------+-------+-----------+-----------|
|усього | | | |
------------------------------------------------------------
2) У сумі асигнувань загального фонду бюджету враховано
витрати на утримання: ____________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
3) Помісячні обсяги* асигнувань та надання кредитів
загального фонду бюджету встановлено такі:
--------------------------------------------------------------
| січень | лютий | березень | квітень | травень | червень |
|--------+---------+----------+---------+----------+---------|
| | | | | | |
|--------+---------+----------+---------+----------+---------|
| липень | серпень | вересень | жовтень | листопад | грудень |
|--------+---------+----------+---------+----------+---------|
| | | | | | |
--------------------------------------------------------------
4) Проекти кошторису, плану асигнувань загального фонду,
плану надання кредитів загального фонду бюджету, помісячного
розпису спеціального фонду державного бюджету (за винятком власних
надходжень бюджетних установ та відповідних видатків), штатного
розпису установи на ______ рік із зведеними даними та розрахунками
повинні бути подані на затвердження до __________________________.
(число, місяць, рік)
Керівник ______________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
М.П. ____________________
(число, місяць, рік)
Управління організації
бюджетного процесу
|
В.П.Лозицький
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
28.01.2002 N 57
( z0086-02 )
(у редакції наказу
Міністерства фінансів
України
від 14.06.2004 N 386)
Затверджений у сумі __________
_________________________ грн.
(сума літерами і цифрами)
______________________________
(посада)
______________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
____________________
(число, місяць, рік) М.П.
__________________________________________________________________
(код та назва бюджетної установи)
__________________________________________________________________
(найменування міста, району, області)
Вид бюджету _____________________________________________________
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування ______
__________________________________________________________________
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету _______________________________________________
(код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів _______________________________________________)
(грн.)
-----------------------------------------------------------------
| Показники | Код | Усього на рік |РАЗОМ|
| | |---------------------| |
| | |Загальний|Спеціальний| |
| | | фонд | фонд | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
| НАДХОДЖЕННЯ - усього | х | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Надходження коштів | х | | х | |
|із загального | | | | |
|фонду бюджету | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Надходження коштів | х | | | |
|із спеціального фонду | | | | |
|бюджету, у т.ч. | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|- плата за послуги, |250100| х | | |
|що надаються бюджетними | | | | |
|установами | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|(розписати за підгрупами) | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|- інші джерела власних |250200| х | | |
|надходжень бюджетних | | | | |
|установ | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|(розписати за підгрупами) | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|- інші надходження, у т.ч. | | х | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|- інші доходи (розписати | | х | | |
|за кодами класифікації | | | | |
|доходів) | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|- фінансування (розписати | | х | | |
|за кодами класифікації | | | | |
|фінансування за типом | | | | |
|боргового зобов'язання) | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|- повернення кредитів | | х | | |
|до бюджету (розписати | | | | |
|за кодами програмної | | | | |
|класифікації видатків | | | | |
|та кредитування, | | | | |
|класифікації | | | | |
|кредитування) | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
| | | х | * | * |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
| ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ | х | | | |
| КРЕДИТІВ - усього | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
| Поточні видатки | 1000 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Оплата праці працівників | 1110 | | | |
|бюджетних установ | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Заробітна плата | 1111 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Грошове утримання | 1112 | | | |
|військовослужбовців | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Нарахування | 1120 | | | |
|на заробітну плату | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Придбання предметів | 1130 | | | |
|постачання і матеріалів, | | | | |
|оплата послуг та інші | | | | |
|видатки | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Предмети, матеріали, | 1131 | | | |
|обладнання та інвентар | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Медикаменти | 1132 | | | |
|та перев'язувальні | | | | |
|матеріали | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Продукти харчування | 1133 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|М'який інвентар | 1134 | | | |
|та обмундирування | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Оплата транспортних | 1135 | | | |
|послуг та утримання | | | | |
|транспортних засобів | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Оренда та експлуатаційні | 1136 | | | |
|послуги | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Поточний ремонт | 1137 | | | |
|обладнання, інвентарю | | | | |
|та будівель; технічне | | | | |
|обслуговування | | | | |
|обладнання | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Послуги зв'язку | 1138 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Оплата інших послуг | 1139 | | | |
|та інші видатки | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Видатки на відрядження | 1140 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Матеріали, інвентар, | 1150 | | | |
|будівництво, капітальний | | | | |
|ремонт та заходи | | | | |
|спеціального призначення, | | | | |
|що мають загальнодержавне | | | | |
|значення | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Оплата комунальних послуг | 1160 | | | |
|та енергоносіїв | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Оплата теплопостачання | 1161 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Оплата водопостачання | 1162 | | | |
|і водовідведення | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Оплата електроенергії | 1163 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Оплата природного газу | 1164 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Оплата інших комунальних | 1165 | | | |
|послуг | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Оплата інших енергоносіїв | 1166 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Дослідження і розробки, | 1170 | | | |
|державні програми | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Виплата процентів (доходу) | 1200 | | | |
|за зобов'язаннями | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Субсидії і поточні | 1300 | | | |
|трансферти | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Субсидії та поточні | 1310 | | | |
|трансферти підприємствам | | | | |
|(установам, організаціям) | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Поточні трансферти | 1320 | | | |
|органам державного | | | | |
|управління інших рівнів | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Поточні трансферти | 1340 | | | |
|населенню | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Виплата пенсій і допомоги | 1341 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Стипендії | 1342 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Інші поточні трансферти | 1343 | | | |
|населенню | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Поточні трансферти | 1350 | | | |
|за кордон | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
| Капітальні видатки | 2000 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Придбання основного | 2100 | | | |
|капіталу | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Придбання обладнання | 2110 | | | |
|і предметів | | | | |
|довгострокового | | | | |
|користування | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Капітальне будівництво | 2120 | | | |
|(придбання) | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Будівництво (придбання) | 2121 | | | |
|житла | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Будівництво (придбання) | 2122 | | | |
|адміністративних об'єктів | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Інше будівництво | 2123 | | | |
|(придбання) | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Капітальний ремонт, | 2130 | | | |
|реконструкція | | | | |
|та реставрація | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Капітальний ремонт | 2131 | | | |
|та реконструкція | | | | |
|житлового фонду | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Капітальний ремонт | 2132 | | | |
|та реконструкція | | | | |
|адміністративних | | | | |
|об'єктів | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Капітальний ремонт | 2133 | | | |
|та реконструкція | | | | |
|інших об'єктів | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Реставрація пам'яток | 2134 | | | |
|культури, історії | | | | |
|та архітектури | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Створення державних | 2200 | | | |
|запасів і резервів | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Придбання землі | 2300 | | | |
|і нематеріальних активів | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти | 2400 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти | 2410 | | | |
|підприємствам (установам, | | | | |
|організаціям) | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти | 2420 | | | |
|органам державного | | | | |
|управління інших рівнів | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти | 2430 | | | |
|населенню | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти | 2440 | | | |
|за кордон | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
| Нерозподілені видатки | 3000 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
| Надання внутрішніх кредитів| 4110 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Надання кредитів органам | 4111 | | | |
|державного управління | | | | |
|інших рівнів | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Надання кредитів | 4112 | | | |
|підприємствам, установам, | | | | |
|організаціям | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Надання інших внутрішніх | 4113 | | | |
|кредитів | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
| Надання зовнішніх кредитів | 4210 | | | |
-----------------------------------------------------------------
Керівник __________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер
(начальник
планово-фінансового
відділу) __________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
____________________
(число, місяць, рік)
М.П.
Управління організації
бюджетного процесу
|
В.П.Лозицький
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
28.01.2002 N 57
( z0086-02 )
(у редакції наказу
Міністерства фінансів
України
від 14.06.2004 N 386)
Затверджений у сумі __________
_________________________ грн.
(сума літерами і цифрами)
______________________________
(посада)
______________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
____________________
(число, місяць, рік) М.П.
__________________________________________________________________
(код за ЄДРПОУ та найменування бюджетної установи)
__________________________________________________________________
(найменування міста, району, області)
Вид бюджету _____________________________________________________
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування ______
__________________________________________________________________
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету _______________________________________________
(код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів _______________________________________________)
(грн.)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Показники |КЕКВ |січень|лютий|березень|квітень|травень|червень|липень|серпень|вересень|жовтень|листопад|грудень|разом |
| | | | | | | | | | | | | | |на рік|
|------------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
|------------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Оплата праці працівників|1110 | | | | | | | | | | | | | |
|бюджетних установ | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Нарахування |1120 | | | | | | | | | | | | | |
|на заробітну плату | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Медикаменти |1132 | | | | | | | | | | | | | |
|та перев'язувальні | | | | | | | | | | | | | | |
|матеріали | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Продукти харчування |1133 | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Оплата комунальних |1160 | | | | | | | | | | | | | |
|послуг та енергоносіїв | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Поточні трансферти |1340 | | | | | | | | | | | | | |
|населенню | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Інші видатки |5000*| | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|УСЬОГО | | | | | | | | | | | | | | |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник __________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер
(начальник
планово-фінансового
відділу) __________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
____________________
(число, місяць, рік)
М.П.
Управління організації
бюджетного процесу
|
В.П.Лозицький
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
14.06.2004 N 386
Затверджений у сумі __________
_________________________ грн.
(сума літерами і цифрами)
______________________________
(посада)
______________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
____________________
(число, місяць, рік) М.П.
__________________________________________________________________
(код за ЄДРПОУ та найменування бюджетної установи)
__________________________________________________________________
(найменування міста, району, області)
Вид бюджету ____________________________________________________,
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування ______
_________________________________________________________________,
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету ______________________________________________,
(код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів ______________________________________________).
(грн.)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Показники |ККК|січень|лютий|березень|квітень|травень|червень|липень|серпень|вересень|жовтень|листопад|грудень|разом |
| | | | | | | | | | | | | | |на рік|
|-----------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
|-----------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|УСЬОГО | | | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник __________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер
(начальник
планово-фінансового
відділу) __________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
____________________
(число, місяць, рік)
М.П.
Управління організації
бюджетного процесу
|
В.П.Лозицький
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
14.06.2004 N 386
Затверджений у сумі __________
_________________________ грн.
(сума літерами і цифрами)
______________________________
(посада)
______________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
____________________
(число, місяць, рік) М.П.
код за ЄДРПОУ та найменування бюджетної установи _________________
__________________________________________________________________
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування ______
__________________________________________________________________
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету _______________________________________________
(код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів _______________________________________________)
(грн.)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Показники |Код|січень|лютий|березень|квітень|травень|червень|липень|серпень|вересень|жовтень|листопад|грудень|разом на рік|
|-------------------------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
|-------------------------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------------|
|ІНШІ НАДХОДЖЕННЯ - усього| | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------------|
|у тому числі: | | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------------|
|доходи (розписати | | | | | | | | | | | | | | |
|за кодами класифікації | | | | | | | | | | | | | | |
|доходів) | | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------------|
|фінансування (розписати | | | | | | | | | | | | | | |
|за кодами класифікації | | | | | | | | | | | | | | |
|фінансування за типом | | | | | | | | | | | | | | |
|боргового зобов'язання) | | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------------|
|повернення кредитів | | | | | | | | | | | | | | |
|до бюджету (розписати | | | | | | | | | | | | | | |
|за кодами програмної |---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------------|
|класифікації видатків | | | | | | | | | | | | | | |
|та кредитування та кодами| | | | | | | | | | | | | | |
|класифікації | | | | | | | | | | | | | | |
|кредитування) | | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------------|
|ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ | | | | | | | | | | | | | | |
|КРЕДИТІВ - усього | | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------------|
|у тому числі: | | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------------|
|видатки (розписати | | | | | | | | | | | | | | |
|за кодами економічної | | | | | | | | | | | | | | |
|класифікації видатків) | | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------------|
|надання кредитів | | | | | | | | | | | | | | |
|з бюджету (розписати | | | | | | | | | | | | | | |
|за кодами класифікації | | | | | | | | | | | | | | |
|кредитування) | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник __________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер
(начальник
планово-фінансового
відділу) __________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
____________________
(число, місяць, рік)
М.П.
Управління організації
бюджетного процесу
|
В.П.Лозицький
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
28.01.2002 N 57
( z0086-02 )
(у редакції наказу
Міністерства фінансів
України
від 14.06.2004 N 386)
Затверджений у сумі __________
_________________________ грн.
(сума літерами і цифрами)
______________________________
(посада)
______________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
____________________
(число, місяць, рік) М.П.
ПОГОДЖЕНО
______________________________
(посада)
______________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
____________________
(число, місяць, рік) М.П.
__________________________________________________________________
(код та назва одержувача)
__________________________________________________________________
(найменування міста, району, області)
Вид бюджету _____________________________________________________
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування ______
__________________________________________________________________
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету _______________________________________________
(код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів _______________________________________________)
код економічної класифікації видатків/код класифікації
кредитування _____________________________________________________
(грн.)
---------------------------------------------------------------
|N з/п| Показники | Бюджетні кошти |
|-----+--------------------------------------+----------------|
| 1 | 2 | 3 |
|-----+--------------------------------------+----------------|
| 1 | ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ КРЕДИТІВ - усього | |
|-----+--------------------------------------+----------------|
| 1.1 | Поточні видатки | |
|-----+--------------------------------------+----------------|
| 1.2 | Капітальні видатки | |
|-----+--------------------------------------+----------------|
| 1.3 | Надання внутрішніх кредитів | |
|-----+--------------------------------------+----------------|
| 1.4 | Надання зовнішніх кредитів | |
|-----+--------------------------------------+----------------|
| * | | |
---------------------------------------------------------------
Головний бухгалтер
(начальник
планово-фінансового
відділу) __________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
____________________
(число, місяць, рік)
М.П.
Управління організації
бюджетного процесу
|
В.П.Лозицький
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
28.01.2002 N 57
( z0086-02 )
(у редакції наказу
Міністерства фінансів
України
від 14.06.2004 N 386)
__________________________________________________________________
(код та назва бюджетної установи, організації)
__________________________________________________________________
(найменування міста, району, області)
Вид бюджету _____________________________________________________
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування ______
__________________________________________________________________
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету _______________________________________________
(код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів _______________________________________________)
(грн.)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Показники | Код| Разом, |Плата за послуги, що надаються бюджетними| Інші джерела власних |Інші надходження |
| | |спеціаль-| установами | надходжень * | |
| | |ний фонд |-----------------------------------------+-----------------------+-----------------|
| | | |разом| у т.ч. за підгрупами |разом| у т.ч. за |назва інших над- |
| | | | | | | підгрупами |ходжень за видами|
| | | | |-----------------------------------| |-----------------+-----------------|
| | | | |25010100|25010200|25010300|25010400| |25020100|25020200| | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|НАДХОДЖЕННЯ - усього | х | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Надходження коштів | х | | | | | | | | | | | |
|до спеціального фонду | | | | | | | | | | | | |
|бюджету | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ | х | | | | | | | | | | | |
|КРЕДИТІВ - усього | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
| Поточні видатки |1000| | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Оплата праці |1110| | | | | | | | | | | |
|працівників бюджетних | | | | | | | | | | | | |
|установ | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Заробітна плата |1111| | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Грошове утримання |1112| | | | | | | | | | | |
|військовослужбовців | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Нарахування |1120| | | | | | | | | | | |
|на заробітну плату | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Придбання предметів |1130| | | | | | | | | | | |
|постачання | | | | | | | | | | | | |
|і матеріалів, оплата | | | | | | | | | | | | |
|послуг та інші видатки| | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Предмети, матеріали, |1131| | | | | | | | | | | |
|обладнання та | | | | | | | | | | | | |
|інвентар | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Медикаменти |1132| | | | | | | | | | | |
|та перев'язувальні | | | | | | | | | | | | |
|матеріали | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Продукти харчування |1133| | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|М'який інвентар |1134| | | | | | | | | | | |
|та обмундирування | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Оплата транспортних |1135| | | | | | | | | | | |
|послуг та утримання | | | | | | | | | | | | |
|транспортних засобів | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Оренда |1136| | | | | | | | | | | |
|та експлуатаційні | | | | | | | | | | | | |
|послуги | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Поточний ремонт |1137| | | | | | | | | | | |
|обладнання, інвентарю | | | | | | | | | | | | |
|та будівель; технічне | | | | | | | | | | | | |
|обслуговування | | | | | | | | | | | | |
|обладнання | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Послуги зв'язку |1138| | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Оплата інших послуг |1139| | | | | | | | | | | |
|та інші видатки | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Видатки на відрядження|1140| | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Матеріали, інвентар, |1150| | | | | | | | | | | |
|будівництво, | | | | | | | | | | | | |
|капітальний ремонт | | | | | | | | | | | | |
|та заходи спеціального| | | | | | | | | | | | |
|призначення, що мають | | | | | | | | | | | | |
|загальнодержавне | | | | | | | | | | | | |
|значення | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Оплата комунальних |1160| | | | | | | | | | | |
|послуг | | | | | | | | | | | | |
|та енергоносіїв | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Оплата теплопостачання|1161| | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Оплата водопостачання |1162| | | | | | | | | | | |
|і водовідведення | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Оплата електроенергії |1163| | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Оплата природного газу|1164| | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Оплата інших |1165| | | | | | | | | | | |
|комунальних послуг | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Оплата інших |1166| | | | | | | | | | | |
|енергоносіїв | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Дослідження |1170| | | | | | | | | | | |
|і розробки, державні | | | | | | | | | | | | |
|програми | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Виплата процентів |1200| | | | | | | | | | | |
|(доходу) | | | | | | | | | | | | |
|за зобов'язаннями | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Субсидії і поточні |1300| | | | | | | | | | | |
|трансферти | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Субсидії та поточні |1310| | | | | | | | | | | |
|трансферти | | | | | | | | | | | | |
|підприємствам | | | | | | | | | | | | |
|(установам, | | | | | | | | | | | | |
|організаціям) | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Поточні трансферти |1320| | | | | | | | | | | |
|органам державного | | | | | | | | | | | | |
|управління інших | | | | | | | | | | | | |
|рівнів | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Поточні трансферти |1340| | | | | | | | | | | |
|населенню | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Виплата пенсій |1341| | | | | | | | | | | |
|і допомоги | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Стипендії |1342| | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Інші поточні |1343| | | | | | | | | | | |
|трансферти населенню | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Поточні трансферти |1350| | | | | | | | | | | |
|за кордон | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Капітальні видатки |2000| | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Придбання основного |2100| | | | | | | | | | | |
|капіталу | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Придбання обладнання |2110| | | | | | | | | | | |
|і предметів | | | | | | | | | | | | |
|довгострокового | | | | | | | | | | | | |
|користування | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Капітальне будівництво|2120| | | | | | | | | | | |
|(придбання) | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Будівництво |2121| | | | | | | | | | | |
|(придбання) житла | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Будівництво |2122| | | | | | | | | | | |
|(придбання) | | | | | | | | | | | | |
|адміністративних | | | | | | | | | | | | |
|об'єктів | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Інше будівництво |2123| | | | | | | | | | | |
|(придбання) | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Капітальний ремонт, |2130| | | | | | | | | | | |
|реконструкція | | | | | | | | | | | | |
|та реставрація | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Капітальний ремонт |2131| | | | | | | | | | | |
|та реконструкція | | | | | | | | | | | | |
|житлового фонду | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Капітальний ремонт |2132| | | | | | | | | | | |
|та реконструкція | | | | | | | | | | | | |
|адміністративних | | | | | | | | | | | | |
|об'єктів | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Капітальний ремонт |2133| | | | | | | | | | | |
|та реконструкція | | | | | | | | | | | | |
|інших об'єктів | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Реставрація пам'яток |2134| | | | | | | | | | | |
|культури, історії | | | | | | | | | | | | |
|та архітектури | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Створення державних |2200| | | | | | | | | | | |
|запасів і резервів | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Придбання землі |2300| | | | | | | | | | | |
|і нематеріальних | | | | | | | | | | | | |
|активів | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Капітальні трансферти |2400| | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Капітальні трансферти |2410| | | | | | | | | | | |
|підприємствам | | | | | | | | | | | | |
|(установам, | | | | | | | | | | | | |
|організаціям) | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Капітальні трансферти |2420| | | | | | | | | | | |
|органам державного | | | | | | | | | | | | |
|управління інших | | | | | | | | | | | | |
|рівнів | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Капітальні трансферти |2430| | | | | | | | | | | |
|населенню | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Капітальні трансферти |2440| | | | | | | | | | | |
|за кордон | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Надання внутрішніх |4110| | | | | | | | | | | |
|кредитів | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Надання кредитів |4111| | | | | | | | | | | |
|органам державного | | | | | | | | | | | | |
|управління інших | | | | | | | | | | | | |
|рівнів | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Надання кредитів |4112| | | | | | | | | | | |
|підприємствам, | | | | | | | | | | | | |
|установам, | | | | | | | | | | | | |
|організаціям | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Надання інших |4113| | | | | | | | | | | |
|внутрішніх кредитів | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---------+-----+--------+--------+--------+--------+-----+--------+--------+--------+--------|
|Надання зовнішніх |4210| | | | | | | | | | | |
|кредитів | | | | | | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник __________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер
(начальник
планово-фінансового
відділу) __________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
____________________
(число, місяць, рік)
М.П.
Управління організації
бюджетного процесу
|
В.П.Лозицький
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
28.01.2002 N 57
( z0086-02 )
(у редакції наказу
Міністерства фінансів
України
від 14.06.2004 N 386)
Вид бюджету _____________________________________________________
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування ______
__________________________________________________________________
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету _______________________________________________
(код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів _______________________________________________)
код економічної класифікації видатків/ код класифікації
кредитування _____________________________________________________
(тис. грн.)
-----------------------------------------------------------------
| Показники | Код | Усього на рік |РАЗОМ|
| | |---------------------| |
| | |загальний|спеціальний| |
| | | фонд | фонд | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
| НАДХОДЖЕННЯ - усього | х | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Надходження коштів | х | | х | |
|із загального | | | | |
|фонду бюджету | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Надходження коштів | х | | | |
|із спеціального фонду | | | | |
|бюджету, у т.ч. | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|- плата за послуги, |250100| х | | |
|що надаються бюджетними | | | | |
|установами | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|(розписати за підгрупами) | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|- інші джерела власних |250200| х | | |
|надходжень бюджетних | | | | |
|установ | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|(розписати за підгрупами) | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|- інші надходження, у т.ч. | | х | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|- інші доходи (розписати | | х | | |
|за кодами класифікації | | | | |
|доходів) | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|- фінансування (розписати | | х | | |
|за кодами класифікації | | | | |
|фінансування за типом | | | | |
|боргового зобов'язання) | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|- повернення кредитів | | х | | |
|до бюджету (розписати | | | | |
|за кодами програмної | | | | |
|класифікації видатків | | | | |
|та кредитування, | | | | |
|класифікації |------+---------+-----------+-----|
|кредитування) | | х | * | * |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ | х | | | |
|КРЕДИТІВ - усього | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
| Поточні видатки | 1000 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Оплата праці працівників | 1110 | | | |
|бюджетних установ | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Заробітна плата | 1111 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Грошове утримання | 1112 | | | |
|військовослужбовців | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Нарахування на заробітну | 1120 | | | |
|плату | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Придбання предметів | 1130 | | | |
|постачання і матеріалів, | | | | |
|оплата послуг та інші | | | | |
|видатки | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Предмети, матеріали, | 1131 | | | |
|обладнання та інвентар | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Медикаменти | 1132 | | | |
|та перев'язувальні | | | | |
|матеріали | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Продукти харчування | 1133 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|М'який інвентар | 1134 | | | |
|та обмундирування | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Оплата транспортних | 1135 | | | |
|послуг та утримання | | | | |
|транспортних засобів | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Оренда та експлуатаційні | 1136 | | | |
|послуги | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Поточний ремонт | 1137 | | | |
|обладнання, інвентарю | | | | |
|та будівель; технічне | | | | |
|обслуговування | | | | |
|обладнання | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Послуги зв'язку | 1138 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Оплата інших послуг | 1139 | | | |
|та інші видатки | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Видатки на відрядження | 1140 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Матеріали, інвентар, | 1150 | | | |
|будівництво, капітальний | | | | |
|ремонт та заходи | | | | |
|спеціального призначення, | | | | |
|що мають загальнодержавне | | | | |
|значення | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Оплата комунальних послуг | 1160 | | | |
|та енергоносіїв | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Оплата теплопостачання | 1161 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Оплата водопостачання | 1162 | | | |
|і водовідведення | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Оплата електроенергії | 1163 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Оплата природного газу | 1164 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Оплата інших комунальних | 1165 | | | |
|послуг | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Оплата інших енергоносіїв | 1166 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Дослідження і розробки, | 1170 | | | |
|державні програми | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Виплата процентів (доходу) | 1200 | | | |
|за зобов'язаннями | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Субсидії і поточні | 1300 | | | |
|трансферти | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Субсидії та поточні | 1310 | | | |
|трансферти підприємствам | | | | |
|(установам, організаціям) | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Поточні трансферти | 1320 | | | |
|органам державного | | | | |
|управління інших рівнів | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Поточні трансферти | 1340 | | | |
|населенню | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Виплата пенсій і допомоги | 1341 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Стипендії | 1342 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Інші поточні трансферти | 1343 | | | |
|населенню | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Поточні трансферти | 1350 | | | |
|за кордон | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
| Капітальні видатки | 2000 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Придбання основного капіталу| 2100 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Придбання обладнання | 2110 | | | |
|і предметів | | | | |
|довгострокового | | | | |
|користування | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Капітальне будівництво | 2120 | | | |
|(придбання) | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Будівництво (придбання) | 2121 | | | |
|житла | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Будівництво (придбання) | 2122 | | | |
|адміністративних об'єктів | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Інше будівництво | 2123 | | | |
|(придбання) | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Капітальний ремонт, | 2130 | | | |
|реконструкція | | | | |
|та реставрація | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Капітальний ремонт | 2131 | | | |
|та реконструкція | | | | |
|житлового фонду | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Капітальний ремонт | 2132 | | | |
|та реконструкція | | | | |
|адміністративних | | | | |
|об'єктів | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Капітальний ремонт | 2133 | | | |
|та реконструкція | | | | |
|інших об'єктів | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Реставрація пам'яток | 2134 | | | |
|культури, історії | | | | |
|та архітектури | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Створення державних | 2200 | | | |
|запасів і резервів | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Придбання землі | 2300 | | | |
|і нематеріальних активів | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти | 2400 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти | 2410 | | | |
|підприємствам (установам, | | | | |
|організаціям) | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти | 2420 | | | |
|органам державного | | | | |
|управління інших рівнів | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти | 2430 | | | |
|населенню | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Капітальні трансферти | 2440 | | | |
|за кордон | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
| Нерозподілені видатки | 3000 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Надання внутрішніх кредитів | 4110 | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Надання кредитів органам | 4111 | | | |
|державного управління | | | | |
|інших рівнів | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Надання кредитів | 4112 | | | |
|підприємствам, установам, | | | | |
|організаціям | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
|Надання інших внутрішніх | 4113 | | | |
|кредитів | | | | |
|----------------------------+------+---------+-----------+-----|
| Надання зовнішніх кредитів | 4210 | | | |
-----------------------------------------------------------------
Керівник __________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер
(начальник
планово-фінансового
відділу) __________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
____________________
(число, місяць, рік)
М.П.
Управління організації
бюджетного процесу
|
В.П.Лозицький
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
28.01.2002 N 57
( z0086-02 )
(у редакції наказу
Міністерства фінансів
України
від 14.06.2004 N 386)
Вид бюджету _____________________________________________________
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування ______
__________________________________________________________________
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету _______________________________________________
(код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів _______________________________________________)
(тис. грн.)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Показники | КЕК |січень|лютий|березень|квітень|травень|червень|липень|серпень|вересень|жовтень|листопад|грудень| разом|
| | | | | | | | | | | | | | |на рік|
|------------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
|------------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Оплата праці працівників|1110 | | | | | | | | | | | | | |
|бюджетних установ | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Нарахування |1120 | | | | | | | | | | | | | |
|на заробітну плату | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Медикаменти |1132 | | | | | | | | | | | | | |
|та перев'язувальні | | | | | | | | | | | | | | |
|матеріали | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Продукти харчування |1133 | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Оплата комунальних |1160 | | | | | | | | | | | | | |
|послуг та енергоносіїв | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Поточні трансферти |1340 | | | | | | | | | | | | | |
|населенню | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Інші видатки |5000*| | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|УСЬОГО | | | | | | | | | | | | | | |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник __________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер
(начальник
планово-фінансового
відділу) __________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
____________________
(число, місяць, рік)
М.П.
Управління організації
бюджетного процесу
|
В.П.Лозицький
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
14.06.2004 N 386
Вид бюджету ____________________________________________________,
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування ______
_________________________________________________________________,
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету ______________________________________________,
(код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів ______________________________________________).
(тис. грн.)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Показники |ККК|січень|лютий|березень|квітень|травень|червень|липень|серпень|вересень|жовтень|листопад|грудень|разом |
| | | | | | | | | | | | | | |на рік|
|-----------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
|-----------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|УСЬОГО | | | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник __________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер
(начальник
планово-фінансового
відділу) __________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
____________________
(число, місяць, рік)
М.П.
Управління організації
бюджетного процесу
|
В.П.Лозицький
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
14.06.2004 N 386
Код за ЄДРПОУ та найменування бюджетної установи ________________
_________________________________________________________________,
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування ______
_________________________________________________________________,
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету ______________________________________________,
(код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів ______________________________________________).
(тис. грн.)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Показникі |Код|січень|лютий|березень|квітень|травень|червень|липень|серпень|вересень|жовтень|листопад|грудень|разом на рік|
|-------------------------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
|-------------------------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------------|
|ІНШІ НАДХОДЖЕННЯ - усього| | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------------|
|у тому числі: | | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------------|
|доходи (розписати | | | | | | | | | | | | | | |
|за кодами класифікації | | | | | | | | | | | | | | |
|доходів) | | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------------|
|фінансування (розписати | | | | | | | | | | | | | | |
|за кодами класифікації | | | | | | | | | | | | | | |
|фінансування за типом | | | | | | | | | | | | | | |
|боргового зобов'язання) | | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------------|
|повернення кредитів | | | | | | | | | | | | | | |
|до бюджету (розписати | | | | | | | | | | | | | | |
|за кодами програмної |---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------------|
|класифікації видатків | | | | | | | | | | | | | | |
|та кредитування та кодами| | | | | | | | | | | | | | |
|класифікації | | | | | | | | | | | | | | |
|кредитування) | | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------------|
|ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ | | | | | | | | | | | | | | |
|КРЕДИТІВ - усього | | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------------|
|у тому числі: | | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------------|
|видатки (розписати | | | | | | | | | | | | | | |
|за кодами економічної | | | | | | | | | | | | | | |
|класифікації видатків) | | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------------+---+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------------|
|надання кредитів | | | | | | | | | | | | | | |
|з бюджету (розписати | | | | | | | | | | | | | | |
|за кодами класифікації | | | | | | | | | | | | | | |
|кредитування) | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник __________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер
(начальник
планово-фінансового
відділу) __________ _______________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
____________________
(число, місяць, рік)
М.П.
Управління організації
бюджетного процесу
|
В.П.Лозицький
|