КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 21 березня 2007 р. N 537
Київ
|
Про затвердження Порядку використання у 2007 році коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки розвитку туризму
Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок використання у 2007 році коштів, передбачених у державному бюджеті (
489-16)
для фінансової підтримки розвитку туризму, що додається.
Прем'єр-міністр України
|
В.ЯНУКОВИЧ
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 21 березня 2007 р. N 537
ПОРЯДОК
використання у 2007 році коштів, передбачених у державному бюджеті ( 489-16 ) для фінансової підтримки розвитку туризму
Загальні питання
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті (
489-16)
МКТ за програмою "Фінансова підтримка розвитку туризму" (далі - бюджетні кошти).
2. Головним розпорядником бюджетних коштів є МКТ, розпорядником нижчого рівня - Держтуризмкурортів.
Напрями використання бюджетних коштів
3. Бюджетні кошти спрямовуються на:
1) забезпечення підвищення якості та рівня безпеки національного туристичного продукту шляхом розроблення і впровадження стандартів у галузі туризму та вимог до об'єктів туристичної інфраструктури, гармонізованих з міжнародними стандартами;
2) проведення орієнтованої на зовнішній ринок рекламно-інформаційної кампанії "Україна запрошує":
створення і розповсюдження інформаційних матеріалів (друкованої, фото- та відеопродукції, дисків для лазерних систем зчитування різними мовами), що характеризують Україну як туристично привабливу державу на зовнішньому ринку, а також розміщення таких матеріалів у зарубіжних засобах масової інформації;
організація в Україні і за кордоном презентацій, які розкривають туристичний потенціал України;
розміщення інформаційних матеріалів, що характеризують Україну як туристично привабливу державу, з використанням засобів зовнішньої реклами за кордоном;
участь у міжнародних туристичних виставках і ярмарках, що проводяться за кордоном;
3) проведення туристичних виставок і ярмарків в Україні та участь в них;
4) інформаційну підтримку та оновлення офіційного сайту Держтуризмкурортів та національного туристичного веб-порталу українською та іноземними мовами;
5) проведення інформаційно-рекламних акцій з просування національного туристичного продукту на внутрішньому ринку;
6) проведення семінарів, конференцій і засідань за круглим столом за участю вітчизняних фахівців з метою вивчення питання щодо впровадження міжнародних стандартів у галузі туризму;
7) забезпечення ведення обліку та здійснення моніторингу туристичних ресурсів шляхом створення і ведення реєстрів курортних територій, об'єктів відвідувань (музеїв, пам'яток архітектури, культури, історії) та туристичної інфраструктури, турагенств і туроператорів;
8) забезпечення міжнародної діяльності у галузі туризму шляхом фінансування спільних туристичних проектів за укладеними міжнародними договорами, приведення українського законодавства про туризм у відповідність з директивами Європейського Союзу, здійснення перекладу міжнародних договорів українською мовою, участі в роботі міжурядових комісій і міжвідомчих робочих груп;
9) оплату витрат, пов'язаних з відрядженням членів офіційних делегацій, склад яких погоджено з Віце-прем'єр-міністром України (відповідно до розподілу функціональних повноважень), для участі у заходах щодо розвитку туризму, що здійснюються в Україні та за кордоном.
Вимоги щодо використання бюджетних коштів
4. Бюджетні кошти використовуються Держтуризмкурортів у межах бюджетних призначень з урахуванням плану заходів щодо розвитку туризму (далі - план заходів), затвердженого Держтуризмкурортів за погодженням з МКТ і Мінфіном, та необхідності виконання бюджетних зобов'язань минулих років, взятих на облік в органах Державного казначейства, у разі їх відповідності паспорту бюджетної програми та напрямам, визначеним планом заходів.
У разі потреби Держтуризмкурортів вносить до плану заходів зміни за погодженням з МКТ і Мінфіном.
Для здійснення передбачених у плані заходів Держтуризмкурортів видає наказ, в якому зазначається найменування заходу, відповідальний за його виконання, дата і місце здійснення, сума витрат. До наказу додається кошторис витрат, пов'язаних з підготовкою та здійсненням заходу, з відповідними розрахунками та обґрунтуваннями.
Заходи здійснюються без залучення посередників.
Не допускається спрямування бюджетних коштів на:
придбання товарів, робіт і послуг, які безпосередньо не пов'язані із здійсненням заходів та участю в них;
оплату посередницьких послуг;
фінансування заходів, на проведення яких здійснюються видатки за рахунок коштів, передбачених на виконання інших бюджетних програм.
5. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється в установленому законодавством порядку.
Виконавцем робіт відповідно до цього Порядку є переможець процедури закупівлі товарів, робіт і послуг.
6. Попередня оплата товарів, робіт і послуг, яка здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 жовтня 2006 р. N 1404 (
1404-2006-п)
"Питання попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" (Офіційний вісник України, 2006 р., N 41, ст. 2752), не може перевищувати 30 відсотків їх вартості (попередня оплата товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, зазначених у підпункті 2 пункту 3 цього Порядку, може перевищувати зазначений розмір).
Остаточні розрахунки здійснюються згідно з умовами договору про закупівлю товарів, робіт і послуг на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт та документального підтвердження вартості витрат і проведених розрахунків.
7. Операції, пов'язані з використанням бюджетних коштів, проводяться відповідно до Порядку обслуговування державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету (
z0716-04)
, затвердженого Державним казначейством.
8. З метою недопущення виникнення кредиторської заборгованості на кінець року до тендерної документації та договору про закупівлю товарів, робіт і послуг включається вимога щодо коригування визначеної в договорі суми та зобов'язань сторін договору в разі зменшення бюджетних призначень під час уточнення показників державного бюджету.
Звітність про використання бюджетних коштів та контроль за їх витрачанням
9. МКТ затверджує результативні показники щодо виконання плану заходів з його поквартальною розбивкою.
Відомості про зазначені показники надсилаються Мінфіну у двотижневий строк.
Інформацію про стан виконання показників МКТ подає Мінфіну у тижневий строк після завершення звітного періоду та одинадцяти місяців.
У разі невиконання показників МКТ утворює комісію, яка розглядає питання щодо подальшого фінансування виконання плану заходів.
Про рішення комісії МКТ письмово повідомляє Мінфін у триденний строк після його прийняття.
Якщо план заходів виконується не на належному рівні, Мінфін і МКТ проводять узгоджувальні наради, за результатами яких подають Міністрові фінансів пропозиції щодо подальшого фінансування виконання зазначеного плану.
10. За нецільове використання бюджетних коштів відповідальність несуть головний розпорядник, розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня та виконавці.
10-1. Виконавці подають щомісяця до 1 числа МКТ інформацію про використання бюджетних коштів для її узагальнення та надсилання до 5 числа Мінфіну.
12. Складення та подання фінансової звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.