УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
30.01.2009 N 61
( z0211-09 )
( Інструкція втратила чинність на підставі Наказу Міністерства економіки N 922 (z0624-10) від 26.07.2010 )

ПРОТОКОЛ

про розкриття тендерних (цінових) пропозицій

     1. Замовник:
     1.1. Повне найменування _____________________________________
__________________________________________________________________
     1.2. Місцезнаходження _______________________________________
     1.3. Відповідальний за проведення торгів ____________________
                                     (прізвище, ім'я, по батькові)
 телефон _________________________________
 телефакс ________________________________
     2. Інформація про предмет закупівлі _________________________
     3. Розкриття тендерних (цінових) пропозицій відбулося
__________ ___________.
 (дата)       (час)
 Місце розкриття _________________________________________________
     4. Перелік тендерних (цінових) пропозицій, запропонованих 
учасниками процедури закупівлі:
------------------------------------------------------------------
| Номер і   |     Повне       |  Інформація |    Ціна   |Примітки|
|   дата    | найменування,   |про наявність| пропозиції|        |
|реєстрації |ідентифікаційний |  необхідних |  або ціни |        |
|замовником | код за ЄДРПОУ   | документів, |  окремих  |        |
|тендерної  | (для юридичної  | передбачених|   частин  |        |
|(цінової)  |   особи) та     |  тендерною  |  предмета |        |
|пропозиції |   прізвище,     |документацією| закупівлі |        |
|           | ініціали (для   |(запитом щодо|   (якщо   |        |
|           |фізичної особи)  |   цінових   |   окремі  |        |
|           |    учасника     | пропозицій) |  частини  |        |
|           |   процедури     |             |  предмета |        |
|           |   закупівлі,    |             | закупівлі |        |
|           |місцезнаходження,|             | визначені |        |
|           |телефон/телефакс |             | замовником|        |
|           |                 |             |для надання|        |
|           |                 |             | учасниками|        |
|           |                 |             | пропозицій|        |
|           |                 |             | щодо них) |        |
------------------------------------------------------------------
     5. Присутні:
     5.1. Від учасників процедури закупівлі:
 ____________________________               ____________
 (посада, прізвище, ініціали)                 (підпис)
     Зауваження учасників процедури закупівлі (у разі наявності)
 _________________________________________________________________
     5.2. Від замовника (члени тендерного комітету):
 _________________________________________________________________
     (посада, прізвище, ініціали)                  (підпис)
 Підпис голови тендерного комітету
 ________________________________
Директор департаменту
державних закупівель
В.А.Новик

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
30.01.2009  N 61
( z0211-09 )

ПРОТОКОЛ

оцінки тендерних (цінових) пропозицій

     1. Замовник:
     1.1. Повне найменування _____________________________________
__________________________________________________________________
     1.2. Місцезнаходження _______________________________________
__________________________________________________________________
     1.3. Відповідальний за проведення торгів ____________________
                                     (прізвище, ім'я, по батькові)
     телефон _________________________________
     телефакс _________________________________
     2. Інформація про предмет закупівлі _________________________
__________________________________________________________________
     3. Проведення оцінки тендерних (цінових) пропозицій відбулося
 ________ _______.
 (дата)    (час)
     4. Перелік тендерних (цінових) пропозицій, допущених до 
процедури оцінки.
     5. Методика оцінки тендерних (цінових) пропозицій.
     6. Оцінка пропозицій учасників:
------------------------------------------------------------------
|     Повне      |Критерії оцінки|   Значення    |Кількість балів|
| найменування,  |   тендерних   |  показників   |   або інших   |
|ідентифікаційний|   (цінових)   |   згідно з    |   оціночних   |
| код за ЄДРПОУ  |   пропозицій  |  тендерними   |  одиниць  за  |
| (для юридичної |               |  (ціновими)   |   критеріями  |
|   особи) та    |               | пропозиціями  | відповідно до |
|   прізвище,    |               |за критеріями  |методики оцінки|
| ініціали (для  |               |    оцінки     |      (не      |
|фізичної особи) |               |               |  заповнюється |
|    учасника    |               |               | для процедури |
|   процедури    |               |               | запиту цінових|
|   закупівлі    |               |               |   пропозицій  |
|                |               |               | (котирувань)) |
------------------------------------------------------------------
     7. Результати    проведення    оцінки   тендерних   (цінових)
пропозицій (рішення про визнання  пропозиції  найбільш  економічно
вигідною) ________________________________________________________
__________________________________________________________________
     8. Члени тендерного комітету
 ______________________________                 __________
 (посада, прізвище, ініціали)                    (підпис)
 Підпис голови тендерного комітету
 _________________________________
Директор департаменту
державних закупівель
В.А.Новик

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
30.01.2009  N 61
( z0211-09 )

РЕЄСТР

отриманих тендерних (цінових) пропозицій

     1. Замовник:
     1.1. Повне найменування _____________________________________
__________________________________________________________________
     1.2. Місцезнаходження _______________________________________
__________________________________________________________________
     1.3. Відповідальний за проведення торгів ____________________
                                              (прізвище, ініціали)
     телефон _________________________________
     телефакс _________________________________
     2. Процедура торгів щодо закупівлі
     (назва предмета  закупівлі  відповідно  до   пунктів   3,   4
Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008
N 921 (із змінами)) 
__________________________________________________________________
     3. Вид процедури закупівлі __________________________________
__________________________________________________________________
     4.
------------------------------------------------------------------
| N  | Дата, час і  |     Повне      |  Дотримання |Підпис особи,|
|з/п |    спосіб    | найменування,  | передбачених|      що     |
|    |  отримання   |ідентифікаційний| у тендерній |зареєструвала|
|    |(особисто або | код за ЄДРПОУ  | документації|   тендерну  |
|    | поштою тощо) | (для юридичної | (запиті щодо|   (цінову)  |
|    |              |   особи) та    |   цінових   | пропозицію, |
|    |              |   прізвище,    | пропозицій) |  та підпис  |
|    |              | ініціали (для  |  вимог щодо |  особи, що  |
|    |              |фізичної особи) |форми подання| передала її |
|    |              |    учасника    |  тендерної  |   особисто  |
|    |              |   процедури    |  (цінової)  |    (якщо    |
|    |              |закупівлі, який |  пропозиції |   передано  |
|    |              | надав тендерну |             |  особисто)  |
|    |              |    (цінову)    |             |             |
|    |              |   пропозицію   |             |             |
|    |              |                |             |             |
------------------------------------------------------------------
     5. Інша інформація __________________________________________
__________________________________________________________________
     6. Прийняття тендерних (цінових) пропозицій закінчилося
_________ _________
 (дата)    (час)
 ___________________________
(підпис секретаря)
 ___________________________
 (підпис голови тендерного
        комітету)
 М.П.
Директор департаменту
державних закупівель
В.А.Новик

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
30.01.2009  N 61
( z0211-09 )

РІЧНИЙ ПЛАН

закупівель

                 _______________________________
                     (найменування замовника)
----------------------------------------------------------------------------------------
| Предмет |Код КЕКВ |   Джерело  |Очікувана|Процедура|Орієнтовний|Підрозділ(и)|Примітки|
|закупівлі|  (для   |фінансування|вартість |закупівлі|  початок  |(особа(и)), |        |
|         |бюджетних|            |предмета |         |проведення |    яких    |        |
|         | коштів) |            |закупівлі|         | процедури | планується |        |
|         |         |            |         |         | закупівлі |залучити до |        |
|         |         |            |         |         |           | підготовки |        |
|         |         |            |         |         |           | тендерної  |        |
|         |         |            |         |         |           |документації|        |
|         |         |            |         |         |           |  (запиту   |        |
|         |         |            |         |         |           |  цінових   |        |
|         |         |            |         |         |           |котирувань) |        |
|---------+---------+------------+---------+---------+-----------+------------+--------|
|    1    |    2    |      3     |    4    |    5    |      6    |      7     |    8   |
----------------------------------------------------------------------------------------
 Голова тендерного       ________________________  ____________
 комітету                  (посада, прізвище,        (підпис)
                               ініціали)
 (за рішенням тендерного комітету від _________ N _______)
Директор департаменту
державних закупівель
В.А.Новик

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
30.01.2009  N 61
( z0211-09 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 березня 2009 р.
за N 218/16234

ІНСТРУКЦІЯ

щодо заповнення форми річного плану закупівель

1. У разі якщо очікувана вартість предмета закупівлі є нижчою від сум, зазначених у пункті 5 Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921 (921-2008-п) (із змінами) (далі - Положення), такий предмет закупівлі відображається в додатку до річного плану закупівель (далі - річний план), який складається в довільній формі.
2. Колонки 1, 3 - 7 є обов'язковими для заповнення, інші колонки заповнюються залежно від особливостей організації роботи тендерного комітету та джерел фінансування закупівлі.
При оприлюдненні річного плану на веб-сайті колонки 4 і 7 не заповнюються.
3. У колонці 1 вказується найменування предмета закупівлі, визначеного відповідно до пунктів 3 і 4 Положення (921-2008-п) .
4. У колонці 2 вказується код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 27.12.2001 N 604 (v0604201-01) "Про бюджетну класифікацію та її запровадження", для розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів.
5. У колонці 3 вказується джерело фінансування закупівлі, визначене згідно з підпунктом 4 пункту 2 Положення (921-2008-п) .
Якщо закупівля здійснюватиметься за рахунок коштів кількох різних джерел фінансування, указуються джерело фінансування та орієнтовне пропорційне співвідношення розмірів коштів з кожного джерела фінансування.
6. У колонці 4 вказується очікувана вартість закупівлі у гривнях (цифрами та словами).
7. У колонці 5 указується процедура закупівлі: відкриті торги, торги з обмеженою участю, двоступеневі торги, запит цінових пропозицій (котирувань), закупівля в одного учасника.
8. У колонці 6 указується місяць, у якому замовник планує розпочати відповідну процедуру закупівлі.
9. У колонці 7 указується назва підрозділу замовника (прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи), який відповідальний за підготовку тендерної документації (запиту цінових пропозицій (котирувань)).
10. У колонці 8 замовник може зазначити таку інформацію:
найменування головного розпорядника бюджетних коштів;
обґрунтування вибору процедури закупівлі;
іншу необхідну, з точки зору тендерного комітету, інформацію.
Директор департаменту
державних закупівель
В.А.Новик