УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
N 980 від 06.06.2001
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 червня 2001 р.
за N 522/5713
|
Про затвердження Положення про закупівлю товарів та послуг для проведення інформаційно-пропагандистських та рекламних заходів Фонду державного майна України
На виконання Закону України від 18.05.2000 N 1723-III (
1723-14)
"Про Державну програму приватизації", постанови Кабінету Міністрів України від 06.04.2001 N 422 (
422-2001-п)
"Про закупівлю послуг в процесі приватизації", а також з метою впорядкування процедури закупівель послуг інформаційно-рекламного спрямування НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про закупівлю товарів та послуг для проведення інформаційно-пропагандистських та рекламних заходів Фонду державного майна України (додається).
2. Управлінню інформаційно-маркетингової роботи (Воробйова С.Г.) в п'ятиденний термін з дня затвердження цього наказу забезпечити подання Положення про закупівлю товарів та послуг для проведення інформаційно-пропагандистських та рекламних заходів Фонду державного майна України на державну реєстрацію в Міністерство юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Гришана Ю.П.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
06.06.2001 N 980
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 червня 2001 р.
за N 522/5713
ПОЛОЖЕННЯ
про закупівлю товарів та послуг для проведення інформаційно-пропагандистських та рекламних заходів Фонду державного майна України
1. Сфера застосування
Це Положення застосовується при закупівлі всіх послуг, що здійснюється за рахунок коштів, передбачених пунктом 126 Державної програми приватизації на 2000-2002 роки, затвердженої Законом України від 18.05.2000 N 1723-III (
1723-14)
"Про Державну програму приватизації" для здійснення інформаційно-пропагандистської та рекламної діяльності з проведення приватизації, оперативного висвітлення приватизаційних процесів в Україні в засобах масової інформації, та у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 06.05.2001 N 422 (
422-2001-п)
"Про закупівлю послуг в процесі приватизації".
2. Загальні умови
2.1. Процедуру закупівель здійснює Фонд державного майна України (далі - Фонд) за рішенням тендерної комісії, склад якої затверджується окремим наказом Фонду.
2.2. Підставою для здійснення процедури закупівель (роботи тендерної комісії) є Інвестиційно-маркетингова програма, що затверджується Головою Фонду.
3. Тендерна комісія
3.1. Для здійснення закупівлі послуг відповідно до цього Положення створюється тендерна комісія у складі семи осіб, з числа яких призначається голова комісії та відповідальний секретар. До роботи в комісії можуть залучатись експерти/консультанти (за їх згодою) з правом дорадчого голосу.
3.2. Основними функціями комісії є:
прийняття рішення про застосування процедури закупівель;
розгляд та затвердження умов процедури закупівель;
розгляд та затвердження тендерної документації;
розгляд та затвердження критеріїв оцінки пропозицій;
розгляд та оцінка тендерних пропозицій;
визначення переможця;
ведення протоколів засідань комісії;
подання протокольних рішень тендерної комісії на затвердження Голові Фонду.
3.3. Засідання комісії вважається правочинним за умови участі в ньому не менше п'яти членів комісії. Усі рішення, крім рішення щодо оцінки тендерних пропозицій, приймаються простою більшістю голосів присутніх на засіданні членів комісії. За однаковою кількістю голосів "за" і "проти" вирішальний голос належить голові комісії.
3.4. Розкриття комісією тендерних пропозицій може здійснюватися за участю претендентів. Комісія може запросити експертів і спостерігачів до участі у процедурі розкриття конвертів.
3.5. Усі засідання комісії оформлюються протоколами за підписом голови комісії та секретаря комісії.
4. Процедури здійснення закупівель
Закупівля може здійснюватись шляхом таких процедур:
закупівля в одного виконавця;
торги з обмеженою участю.
5. Умови застосування процедури закупівлі в одного виконавця
5.1. Закупівля в одного виконавця - це процедура, відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з виконавцем після проведення з ним переговорів.
5.2. Ця процедура застосовується Фондом у разі:
відсутності конкуренції на послуги, які можуть бути виконані лише певним виконавцем, і при цьому немає альтернативи;
потреби у наданні первісним виконавцем додаткових послуг, призначених для часткової зміни або розширення обсягу послуг, коли заміна виконавця може призвести до закупівлі послуг, які не відповідають вимогам взаємозаміни з наявними послугами або ці послуги технічно чи економічно пов'язані з первісним замовленням;
виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з дорученнями Адміністрації Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України в межах компетенції Фонду.
5.3. Рішення про закупівлю із застосуванням даної процедури приймається тендерною комісією на підставі обгрунтування пропозиції керівником структурного підрозділу Фонду, відповідального за цей напрямок роботи. На засідання комісії можуть бути запрошені представники виконавця та експерти.
5.4. Критерії кваліфікації послуг як таких, що не мають конкуренції:
5.4.1. Компанія, що надає послуги, є монополістом на даному сегменті ринку.
5.4.2. Послуги, що надаються компанією, не мають альтернативи з точки зору співвідношення обсягу аудиторії, яку охоплює виконавець, та структури цільової аудиторії, виходячи з напрямку передбачуваної закупівлі замовника або з технічних причин.
5.4.3. Послуги, що надаються виконавцем, є універсальними для замовника. Обгрунтуванням цього може бути відповідність виконавця таким умовам:
наявність позитивного досвіду роботи з Фондом;
наявність у виконавця умов для якісного виконання широкого спектру послуг, щодо отримання яких у даний момент є потреба у замовника або така потреба виникне ближчим часом, згідно з Інвестиційно-маркетинговою програмою;
ціна послуг не перевищує середньоринкову, що визначається за результатами співставлення цінових пропозицій згідно з прайс-листами інших виконавців (загальною кількістю не менше п'яти), відібраних із числа переможців рейтингових досліджень.
6. Процедура торгів з обмеженою кількістю учасників
6.1. Умови застосування процедури торгів з обмеженою кількістю учасників:
6.1.1. Процедура торгів з обмеженою кількістю учасників застосовується, якщо послуги можуть бути надані обмеженою кількістю виконавців, виходячи з умов, що висуваються до виконавця:
наявність позитивного досвіду роботи з Фондом;
підтвердження того, що певний виконавець є визнанним лідером (за результатами незалежних рейтингових, маркетингових, соціологічних досліджень тощо) на сегменті ринку, що збігається з напрямком необхідних закупівель замовника;
відповідність кваліфікаційним умовам.
6.1.2. Тендерні пропозиції під час проведення торгів з обмеженою кількістю учасників мають право надавати лише ті виконавці, які були запрошені замовником до участі в процедурі закупівель.
6.1.3. Замовник під час проведення торгів з обмеженою кількістю учасників повинен запросити до участі в процедурі закупівлі таку кількість учасників, яка б забезпечила конкуренцію, але не менше двох.
6.2. Інформування виконавців про проведення процедури торгів з обмеженою кількістю учасників
6.2.1. У запрошенні до участі в торгах з обмеженою кількістю учасників обов'язково має бути наведена така інформація:
загальні умови здійснення закупівель;
способи та місце отримання тендерної документації.
6.2.2. Строк подання тендерних пропозицій становить 15 календарних днів від дати відправлення запрошень. В окремих випадках цей строк може бути скорочений до 10 календарних днів. Причини скорочення строка мають бути обгрунтовані у звіті.
6.3. Тендерна документація може містити:
6.3.1. Інформацію про характер і необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, а саме:
проект технічного завдання;
орієнтовний обсяг закупівель;
додаткові послуги, які мають бути надані.
6.3.2. Орієнтовні строки виконання послуг.
6.3.3. Перелік критеріїв оцінки тенедерної пропозиції із зазначенням питомої ваги кожного з критеріїв у сукупній оцінці.
6.3.4. Методику розрахунку ціни тендерної пропозиції із зазначенням того, що має бути враховано.
6.3.5. Перелік основних умов, які обов'язково будуть включені до договору про закупівлю послуг, або проект договору про закупівлю послуг.
6.3.6. Зазначення способу, місця та кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.
6.3.7. Інструкцію щодо оформлення тендерної пропозиції.
6.3.8. Кваліфікаційні вимоги.
6.4. Порядок подання тендерних пропозицій
6.4.1. Тендерна пропозиція подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи виконавця в запечатаному конверті або в іншій формі, зазначеній у тендерних документах.
6.4.2. Тендерні пропозиції, отримані замовником після закінчення терміну їх подання, не розглядаються.
6.4.3. Замовник має право до закінчення терміну подання тендерних пропозицій прийняти рішення про його продовження, якщо один чи більше виконавців не можуть подати свої тендерні пропозиції до зазначеного терміну через об'єктивні причини. Повідомлення про продовження терміну, можливі зміни місця та процедури розгляду тендерних пропозицій негайно надсилаються усім виконавцям, яким було надано тендерну документацію.
6.4.4. Тендерні пропозиції залишаються дійсними впродовж зазначеного у тендерній документації терміну.
6.4.5. Якщо інше не передбачено тендерною документацією, виконавець має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання.
6.5. Розгляд, оцінка та порівняння тендерних пропозицій
6.5.1. Розгляд тендерних пропозицій відбувається у день, час та місці, що зазначені в тендерній документації.
6.5.2. До участі в процедурі розгляду тендерних пропозицій замовником можуть бути допущені всі виконавці, що були запрошені до участі та подали тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники.
6.5.3. Під час розгляду тендерних пропозицій перевіряється наявність усіх необхідних документів, передбачених інструкцією щодо їх оформлення. Ця інформація зазначається у звіті про результати здійснення процедури закупівель.
6.5.4. Замовник має право звернутися до виконавця за роз'ясненнями щодо змісту їх тендерних пропозицій.
6.5.5. Замовник не може ініціювати переговори з виконавцем щодо змінення тендерної пропозиції, включаючи змінення ціни.
6.5.6. Замовник визначає переможця із числа виконавців, що подали тендерні пропозиції, які не були відхилені на основі критеріїв оцінки тендерних пропозицій, зазначених у тендерній документації.
6.6. Основними критеріями оцінки можуть бути:
технічні, якісні, естетичні та фунціональні характеристики предмета закупівлі;
ціна пропозиції та умови розрахунку;
переваги, що виникають при реалізації даної тендерної пропозиції.
6.7. Порядок здійснення оцінки тендерних пропозицій:
6.7.1. Оцінка тендерних пропозиції здійснюється за бальною системою.
6.7.2. Загальна максимальна сума одної пропозиції дорівнює 100 балам. Розподіл балів між технічними і фінансовими умовами становить відповідно 70 та 30 балів.
6.7.3. Сукупна оцінка за критерієм "технічні показники" складається з оцінок підкритеріїв, питома вага яких розраховується у кожному випадку окремо та зазначаються у тендерній документації, згідно з п.6.3.3.
6.7.4. Сукупна оцінка за критерієм "ціна пропозиції" складається з підрахунку балів із застосуванням формули
P = 30 х F /F ,
x min x
де P - кількість балів виконавця "X";
x
F - найнижча ціна із загальної кількості тендерних
min
пропозицій;
F - ціна пропозиції, що надійшла від виконавця "X".
6.7.5. Для оцінки тендерних пропозицій, за рішенням тендерної комісії, можуть залучатися експерти.
6.7.6. Інформація щодо розгляду, оцінки та порівняння тендерних пропозицій вважається конфіденційною.
6.8. Відхилення тендерних пропозицій
6.8.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо:
виконавець не відповідає умовам, що висуваються до виконавця, згідно з п.6.1.1.;
тендерна документація не відповідає умовам оформлення тендерної документації (інструкції щодо оформлення тендерної пропозиції).
6.9. Відміна торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися
6.9.1. Торги відміняються, якщо на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій або було відхилено всі тендерні пропозиції.
6.9.2. Торги визнаються такими, що не відбулися, якщо:
ціна найбільш вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на закупівлю;
здійснення закупівлі перестало відповідати державним потребам унаслідок дії непередбачуваних обставин непереборної сили.
6.9.3. Повідомлення про відміну торгів, а також визнання торгів такими, що не відбулися, надсилається замовником усім виконавцям протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення.
Начальник управління
інформаційно-маркетингової роботи
|
Воробйова С.Г.
|