ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Л И С Т
04.05.2011 N 11.1/2-16.2/7101-ЕП
Начальникам регіональних
митниць, митниць,
начальнику Центрального
митного управління
лабораторних досліджень
та експертної роботи
( Лист фактично втратив чинність у зв'язку з втратою чинності Листа Державної митної служби N 11/1-10.16/2720-ЕП (v2720342-11) від 19.02.2011, до якого вносились зміни )
Доповнити Додаток 4 Методичних рекомендації щодо класифікації окремих товарів згідно з вимогами УКТЗЕД, що надісланий листом Держмитслужби від 19.02.2011 N 11/1-10.16/2720-ЕП (v2720342-11) , пунктом 11 наступного змісту.
------------------------------------------------------------------
| N  |     Назва товару            | Методологія класифікації    |
|з/п |                             |                             |
|----+-----------------------------+-----------------------------|
|11  |Багатоцільові транспортні    |Транспортні засоби цього     |
|    |засоби типу "пікап"          |типу, зазвичай, обладнані    |
|    |призначені для перевезення як|більше, ніж одним рядом      |
|    |людей, так і вантажів        |сидінь та мають дві окремі   |
|    |                             |частини, а саме, кабіну      |
|    |                             |закритого типу для           |
|    |                             |перевезення пасажирів та     |
|    |                             |відкриту або закриту         |
|    |                             |платформу для перевезення    |
|    |                             |вантажів. Такі транспортні   |
|    |                             |засоби повинні               |
|    |                             |класифікуватися у товарній   |
|    |                             |позиції 8704, якщо           |
|    |                             |максимальна внутрішня довжина|
|    |                             |підлоги тієї частини, що     |
|    |                             |призначена для перевезення   |
|    |                             |вантажів, становить більш ніж|
|    |                             |50%  довжини колісної бази   |
|    |                             |транспортного засобу, або,   |
|    |                             |якщо транспортний засіб має  |
|    |                             |більше двох осей. При        |
|    |                             |визначенні внутрішньої       |
|    |                             |довжини підлоги частини      |
|    |                             |транспортного засобу, що     |
|    |                             |призначена для перевезення   |
|    |                             |вантажів, необхідно          |
|    |                             |використовувати внутрішню    |
|    |                             |(корисну) довжину підлоги    |
|    |                             |вантажного відсіку. Під      |
|    |                             |внутрішньою (корисною)       |
|    |                             |довжиною підлоги вантажного  |
|    |                             |відсіку транспортного засобу |
|    |                             |типу "пікап" слід розуміти   |
|    |                             |довжину, яка може бути       |
|    |                             |використана для перевезення  |
|    |                             |вантажу, без урахування      |
|    |                             |ширини стінок вантажного     |
|    |                             |відсіку та технологічних     |
|    |                             |виступів (мал. 1).           |
------------------------------------------------------------------
Перший заступник
Голови Служби
О.М.Дороховський
WEB MD Office "НПО Поверхность",
www.master-d.com.ua
( Малюнок 1 не наводиться )