УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 4 листопада 2009 р. N 1216
Київ
|
Про затвердження Державної цільової економічної програми модернізації комунальної теплоенергетики на 2010-2014 роки
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну цільову економічну програму модернізації комунальної теплоенергетики на 2010-2014 роки (далі - Програма), що додається.
2. Міністерству економіки включати щороку за поданням Міністерства з питань житлово-комунального господарства визначені Програмою завдання, заходи та показники до відповідних розділів проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України на відповідний рік.
3. Міністерству фінансів, Міністерству з питань житлово-комунального господарства під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік передбачати кошти для виконання завдань та заходів Програми виходячи з можливостей державного бюджету.
4. Міністерству з питань житлово-комунального господарства подавати щороку до 1 березня Кабінетові Міністрів України інформацію про хід виконання Програми.
Прем'єр-міністр України
|
Ю.ТИМОШЕНКО
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 4 листопада 2009 р. N 1216
ДЕРЖАВНА
цільова економічна програма модернізації комунальної теплоенергетики на 2010-2014 роки
Мета Програми
Метою Програми є:
підвищення економічної та енергетичної ефективності і надійності функціонування комунальної теплоенергетики;
зниження енергоємності виробництва теплової енергії, зменшення обсягу втрат енергоресурсів під час її транспортування та постачання;
мінімізація витрат паливно-енергетичних ресурсів, зокрема зменшення на 30 відсотків обсягу споживання природного газу шляхом його економії (15 відсотків) та заміщення альтернативними видами палива (15 відсотків);
оптимізація використання підприємствами комунальної теплоенергетики паливно-енергетичних ресурсів шляхом збільшення частки нетрадиційних і поновлюваних джерел енергії.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Розв'язати проблему можливо шляхом:
розроблення нормативно-правових актів щодо приватизації та передачі в концесію об'єктів комунальної теплоенергетики;
проведення енергетичної паспортизації житлових, офісних та громадських будівель;
формування енергетичного балансу;
обов'язкового оснащення житлового фонду засобами обліку і регулювання споживання теплової енергії;
визначення джерел фінансування заходів з модернізації комунальної теплоенергетики (вдосконалення тарифної політики, забезпечення розвитку публічно-приватного партнерства, залучення коштів міжнародних фінансових організацій та Кіотського протоколу (
995_801)
, оптимізація бюджетної підтримки тощо);
забезпечення розвитку системи соціальної підтримки населення, зокрема сільського;
проведення моніторингу здійснення заходів з модернізації комунальної теплоенергетики;
забезпечення розвитку та впровадження новітніх ресурсозберігаючих технологій;
підвищення професійного рівня фахівців галузі комунальної теплоенергетики.
Виконання Програми здійснюється двома етапами.
На першому етапі (2010-2011 роки) передбачається:
провести енергетичні та екологічні аудити і технічні обстеження об'єктів комунальної теплоенергетики;
розробити схеми теплопостачання населених пунктів, які мають об'єкти комунальної теплоенергетики, та регіональні програми модернізації систем теплопостачання;
розробити та затвердити Національну стратегію теплозабезпечення;
провести з урахуванням світового досвіду системний аналіз технічних і організаційних рішень щодо модернізації комунальної теплоенергетики;
удосконалити порядок встановлення тарифів на виробництво, транспортування і постачання теплової енергії та послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води;
удосконалити механізм фінансування заходів з модернізації комунальної теплоенергетики та розробити необхідну нормативно-правову базу;
вжити заходів до підвищення рівня платіжної дисципліни споживачів теплової енергії;
створити сприятливі умови для залучення інвестицій в галузь комунальної теплоенергетики;
забезпечити підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації фахівців галузі комунальної теплоенергетики;
удосконалити механізм взаємодії органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Національної академії наук, підприємств, установ та організацій.
На другому етапі (2012-2014 роки) передбачається:
оптимізувати систему теплопостачання населених пунктів шляхом закриття або модернізації нерентабельних об'єктів комунальної теплоенергетики, впровадження когенераційних установок, будівництва у разі потреби нових котелень з використанням новітніх ресурсозберігаючих технологій;
перевести системи теплопостачання населених пунктів на двотрубні системи теплопостачання з улаштуванням індивідуальних теплових пунктів;
провести ремонт ветхих та аварійних теплових мереж, реконструкцію та модернізацію внутрішньобудинкових мереж теплопостачання;
розробити та впровадити за участю наукових установ Національної академії наук новітні ресурсозберігаючі технології;
налагодити виробництво нових зразків техніки та обладнання;
знизити собівартість виробництва, транспортування і постачання теплової енергії;
зменшити обсяг дотацій за надання послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води;
провести енергетичну паспортизацію житлових, офісних та громадських будівель.
Модернізація комунальної теплоенергетики дасть змогу підвищити на 10-12 відсотків енергетичну ефективність галузі та знизити питомі показники використання паливно-енергетичних ресурсів у сфері надання житлово-комунальних послуг відповідно до вимог законодавства ЄС.
Прогнозні обсяги і джерела фінансування Програми наведені у додатку 1.
Завдання і заходи
Основними завданнями Програми є:
визначення основних напрямів розвитку галузі комунальної теплоенергетики шляхом:
- формування бази даних підприємств комунальної теплоенергетики та проведення аналізу їх технічного стану;
- вивчення попиту на теплову енергію для надання послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води на середньо- та довгострокову перспективу;
- розроблення схем теплопостачання населених пунктів та регіональних програм модернізації систем теплопостачання;
- розроблення та затвердження Національної стратегії теплозабезпечення;
- визначення пріоритетів розвитку систем теплопостачання з використанням нетрадиційних і поновлюваних джерел енергії, підготовка та подання заявок на серійне виробництво вітчизняними підприємствами ефективного новітнього обладнання, необхідного для галузі комунальної теплоенергетики;
- проведення енергетичної паспортизації житлових, офісних та громадських будівель;
створення умов для вдосконалення систем теплопостачання, впровадження новітніх ресурсозберігаючих технологій, підвищення професійного рівня фахівців галузі комунальної теплоенергетики шляхом:
- проведення наукових досліджень щодо ефективного і надійного функціонування комунальної теплоенергетики;
- розроблення демонстраційних проектів з використанням результатів наукових досліджень і новітніх ресурсозберігаючих технологій;
- проведення перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців галузі комунальної теплоенергетики;
- розроблення навчальних програм та організації навчальних курсів для фахівців галузі комунальної теплоенергетики з питань проведення енергетичної паспортизації житлових, офісних та громадських будівель;
- підготовки проектних пропозицій та техніко-економічних обґрунтувань проектів модернізації комунальної теплоенергетики та проведення оцінки таких проектів із залученням грантів;
- забезпечення міжнародного співробітництва у галузі комунальної теплоенергетики;
удосконалення механізму фінансування заходів з модернізації комунальної теплоенергетики шляхом:
- підготовки пропозицій щодо внесення змін до Порядку формування тарифів на виробництво, транспортування і постачання теплової енергії та послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня 2006 р. N 955 (
955-2006-п)
(Офіційний вісник України, 2006 р., N 26, ст. 2019);
- розроблення нормативно-правових актів щодо підвищення відповідальності суб'єктів господарювання, які провадять діяльність у галузі комунальної теплоенергетики, за якість та надійність надання послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води та споживачів за своєчасну оплату отриманих послуг;
- підготовки техніко-економічних обґрунтувань проектів модернізації комунальної теплоенергетики, залучення кредитів для модернізації комунальної теплоенергетики.
Завдання і заходи з виконання Програми визначені у додатку 2.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть змогу:
підвищити економічну та енергетичну ефективність і надійність функціонування комунальної теплоенергетики;
зменшити ступінь ризику виникнення аварійних ситуацій у системах теплопостачання та на інженерних спорудах;
забезпечити оптимальне співвідношення систем централізованого теплопостачання та автономного опалення з урахуванням перспектив соціально-економічного розвитку регіонів;
створити умови для розвитку конкуренції в галузі комунальної теплоенергетики;
підвищити якість надання послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води;
створити умови для функціонування підприємств комунальної теплоенергетики, які діють на принципах самоокупності;
оснастити житловий фонд засобами обліку і регулювання споживання теплової енергії та поступово перейти на проведення розрахунків за спожиту теплову енергію на підставі фактичного обсягу її споживання;
забезпечити ефективне використання паливно-енергетичних ресурсів;
знизити енергоємність виробництва теплової енергії, зменшити обсяг втрат енергоресурсів під час її транспортування та постачання;
зменшити техногенний вплив систем теплопостачання на навколишнє природне середовище і підвищити рівень екологічної безпеки;
сформувати енергетичний баланс;
створити сприятливі умови для залучення інвестицій в галузь комунальної теплоенергетики.
Очікувані результати виконання Програми наведено у додатку 3.
Обсяг та джерела фінансування
Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить 90,3 млн. гривень, у тому числі 16,4 млн. - за рахунок державного бюджету, 63,8 млн. - за рахунок місцевих бюджетів, 10,1 млн. - за рахунок інших джерел. Обсяг фінансування Програми уточнюється щороку під час складання проекту державного та місцевих бюджетів на відповідний рік у межах видатків, передбачених головним розпорядникам бюджетних коштів, відповідальним за виконання окремих завдань і заходів Програми та в цілому за Програмою.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової економічної програми модернізації комунальної теплоенергетики на 2010-2014 роки
1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2009 р. N 440 (440-2009-р)
.
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 4 листопада 2009 р. N 1216.
3. Державний замовник-координатор - Мінжитлокомунгосп.
4. Державні замовники - Мінекономіки, Мінфін, Мінпаливенерго, Мінпромполітики, Мінвуглепром, Мінагрополітики, Мінрегіонбуд, Держкомлісгосп, Мін'юст, НАЕР, Держкомпідприємництво.
5. Керівник Програми - Міністр з питань житлово-комунального господарства.
6. Виконавці заходів Програми - Мінжитлокомунгосп, органи місцевого самоврядування.
7. Строк виконання: 2010-2014 роки.
8. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела
фінансування
|
Обсяг
фінансування, млн.
гривень
|
У тому числі за роками
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
Державний бюджет
|
16,4
|
3,4
|
3,6
|
3,16
|
3,16
|
3,08
|
Місцеві бюджети
|
63,8
|
20,18
|
30,68
|
4,58
|
4,38
|
3,98
|
Інші джерела
|
10,1
|
2,6
|
2,6
|
1,9
|
1,5
|
1,5
|
Усього
|
90,3
|
26,18
|
36,88
|
9,64
|
9,04
|
8,56
|
Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової економічної програми модернізації комунальної теплоенергетики на 2010-2014 роки
Найменування
завдання
|
Найменування
показника
|
Значення показника
|
Найменування
заходу
|
Головний
розпорядник
бюджетних
коштів
|
Джерела
фінансування
(державний,
місцевий
бюджет,
інші)
|
Прогнозний
обсяг
фінансових
ресурсів
для
виконання
завдання,
млн.
гривень
|
У тому числі за роками
|
усього
|
за роками
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
1. Визначення
основних напрямів
розвитку галузі
комунальної
теплоенергетики
|
відсоток
підприємств
комунальної
теплоенергетики,
на яких
проведено аналіз
їх технічного
стану
|
100
|
50
|
50
|
|
|
|
1) формування бази
даних підприємств
комунальної
теплоенергетики,
зокрема
електронної, та
проведення аналізу
їх технічного
стану
|
органи
місцевого
самовряду-
вання
|
місцевий
бюджет
|
2,7
|
1
|
1,7
|
|
|
|
інші джерела
|
0,4
|
0,2
|
0,2
|
|
|
|
Разом
|
|
|
3,1
|
1,2
|
1,9
|
|
|
|
рівень зниження
потужностей
джерел теплової
енергії
відповідно до
попиту,
відсотків
|
5
|
3
|
2
|
|
|
|
2) вивчення попиту
на теплову енергію
для надання послуг
з централізованого
опалення і
постачання
гарячої води на
середньо- та
довгострокову
перспективу
|
-"-
|
місцевий
бюджет
|
0,2
|
0,1
|
0,1
|
|
|
|
інші джерела
|
0,6
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
Разом
|
|
|
0,8
|
0,4
|
0,4
|
|
|
|
відсоток
розроблених схем
теплопостачання
|
100
|
50
|
50
|
|
|
|
3) розроблення
схем
теплопостачання
населених пунктів
та регіональних
програм
модернізації
систем
теплопостачання
|
-"-
|
місцевий
бюджет
|
40
|
15
|
25
|
|
|
|
відсоток
розроблених
регіональних
програм
|
100
|
50
|
50
|
|
|
|
інші джерела
|
0,6
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
Разом
|
|
|
40,6
|
15,3
|
25,3
|
|
|
|
кількість
розроблених
нормативно-
правових актів
|
1
|
|
1
|
|
|
|
4) розроблення та
затвердження
Національної
стратегії
теплозабезпечення
|
Мінжитло-
комунгосп
|
державний
бюджет
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
відсоток
нетрадиційних і
поновлюваних
джерел енергії
|
15
|
2
|
3
|
3
|
3
|
4
|
5) визначення
пріоритетів
розвитку системи
теплопостачання з
використанням
нетрадиційних і
поновлюваних
джерел енергії,
підготовка та
подання заявок на
серійне
виробництво
вітчизняними
підприємствами
ефективного
новітнього
обладнання,
необхідного для
галузі комунальної
теплоенергетики
|
органи
місцевого
самовряду-
вання
|
місцевий
бюджет
|
0,8
|
0,4
|
0,2
|
0,2
|
|
|
обсяг питомих
втрат паливно-
енергетичних
ресурсів на
виробництво
теплової
енергії,
відсотків
|
12
|
1
|
2
|
3
|
3
|
3
|
інші джерела
|
1
|
0,3
|
0,3
|
0,4
|
|
|
відсоток
виготовленого
ефективного
новітнього
обладнання,
необхідного для
галузі
комунальної
теплоенергетики
|
45
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
рівень
підвищення
коефіцієнта
корисної дії
котлів, які
працюють на
природному газі,
відсотків
|
10
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
обсяг економії
природного газу
підприємствами
комунальної
теплоенергетики,
відсотків
|
15
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
рівень зниження
теплових втрат
під час
транспортування
теплової
енергії,
відсотків
|
13
|
2
|
2
|
2
|
3
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
рівень зниження
теплових втрат
житлового фонду,
відсотків
|
18
|
3
|
3
|
3
|
4
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
рівень зниження
теплових втрат
під час
будівництва
житлового фонду,
відсотків
|
12
|
1
|
2
|
2
|
3
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
обсяг зменшення
викидів
парникових
газів, відсотків
|
13
|
2
|
2
|
2
|
3
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом
|
|
|
1,8
|
0,7
|
0,5
|
0,6
|
|
|
відсоток
житлових,
офісних та
громадських
будівель
|
100
|
10
|
20
|
20
|
20
|
30
|
6) проведення
енергетичної
паспортизації
житлових, офісних
та громадських
будівель
|
Мінжитло-
комунгосп
|
державний
бюджет
|
1,2
|
0,1
|
0,1
|
0,36
|
0,36
|
0,28
|
органи
місцевого
самовряду-
вання
|
місцевий
бюджет
|
3,6
|
0,38
|
0,38
|
1,08
|
1,08
|
0,68
|
Разом
|
|
|
4,8
|
0,48
|
0,48
|
1,44
|
1,44
|
0,96
|
Разом за завданням 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51,4
|
18,38
|
28,58
|
2,04
|
1,44
|
0,96
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний
бюджет
|
1,5
|
0,4
|
0,1
|
0,36
|
0,36
|
0,28
|
місцевий
бюджет
|
47,3
|
16,88
|
27,38
|
1,28
|
1,08
|
0,68
|
інші джерела
|
2,6
|
1,1
|
1,1
|
0,4
|
|
|
2. Створення умов
для вдосконалення
системи
теплопостачання,
впровадження
новітніх
ресурсозберігаючих
технологій,
підвищення
професійного рівня
фахівців галузі
комунальної
теплоенергетики
|
кількість
проведених
наукових
досліджень
|
25
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
1) проведення
наукових
досліджень щодо
ефективного і
надійного
функціонування
комунальної
теплоенергетики
|
Мінжитло-
комунгосп
|
державний
бюджет
|
7
|
1
|
1,5
|
1,5
|
1,5
|
1,5
|
кількість
розроблених
демонстраційних
проектів
|
12
|
2
|
3
|
3
|
3
|
1
|
2) розроблення
демонстраційних
проектів з
використанням
результатів
наукових
досліджень і
новітніх
ресурсозберігаючих
технологій
|
|
інші джерела
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
кількість
фахівців
|
460
|
60
|
80
|
120
|
100
|
100
|
3) проведення
перепідготовки та
підвищення
кваліфікації
фахівців галузі
комунальної
теплоенергетики
|
Мінжитло-
комунгосп
|
державний
бюджет
|
4
|
0,8
|
0,8
|
0,8
|
0,8
|
0,8
|
кількість
фахівців, які
закінчили курси
з питань
проведення
енергетичної
паспортизації
житлових
будівель
|
640
|
80
|
120
|
160
|
180
|
100
|
4) розроблення
навчальних програм
та організація
навчальних курсів
для фахівців
галузі комунальної
теплоенергетики з
питань проведення
енергетичної
паспортизації
житлових, офісних
та громадських
будівель
|
Мінжитло-
комунгосп
|
державний
бюджет
|
1,5
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
органи
місцевого
самовряду-
вання
|
місцевий
бюджет
|
6,5
|
1,3
|
1,3
|
1,3
|
1,3
|
1,3
|
Разом
|
|
|
8
|
1,6
|
1,6
|
1,6
|
1,6
|
1,6
|
кількість
підготовлених
проектних
пропозицій
|
45
|
5
|
10
|
10
|
10
|
10
|
5) підготовка
проектних
пропозицій та
техніко-
економічних
обґрунтувань
проектів
модернізації
комунальної
теплоенергетики та
проведення оцінки
таких проектів із
залученням грантів
|
Мінжитло-
комунгосп
|
державний
бюджет
|
1
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
кількість
підготовлених
проектів
|
45
|
5
|
10
|
10
|
10
|
10
|
органи
місцевого
самовряду-
вання
|
місцевий
бюджет
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Разом
|
|
|
6
|
1,2
|
1,2
|
1,2
|
1,2
|
1,2
|
6) забезпечення
міжнародного
співробітництва у
галузі комунальної
теплоенергетики
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за завданням 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30
|
5,6
|
6,1
|
6,1
|
6,1
|
6,1
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний
бюджет
|
13,5
|
2,3
|
2,8
|
2,8
|
2,8
|
2,8
|
місцевий
бюджет
|
11,5
|
2,3
|
2,3
|
2,3
|
2,3
|
2,3
|
інші джерела
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
3. Удосконалення
механізму
фінансування заходів
з модернізації
комунальної
теплоенергетики
|
кількість
розроблених
нормативно-
правових актів
|
1
|
1
|
|
|
|
|
1) підготовка
пропозицій щодо
внесення змін до
Порядку формування
тарифів на
виробництво,
транспортування,
постачання
теплової енергії
та послуги з
централізованого
опалення і
постачання гарячої
води,
затвердженого
постановою
Кабінету Міністрів
України від
10 липня 2006 р.N 955 (955-2006-п)
|
Мінжитло-
комунгосп
|
державний
бюджет
|
0,6
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
кількість
розроблених
нормативно-
правових актів
|
2
|
1
|
1
|
|
|
|
2) розроблення
нормативно-
правових актів
щодо підвищення
відповідальності
суб'єктів
господарювання,
які провадять
діяльність у
галузі комунальної
теплоенергетики,
за якість та
надійність надання
послуг з
централізованого
опалення і
постачання гарячої
води та споживачів
за своєчасну
оплату отриманих
послуг
|
Мінжитло-
комунгосп
|
державний
бюджет
|
0,4
|
0,2
|
0,2
|
|
|
|
кількість
підготовлених
техніко-
економічних
обґрунтувань
|
28
|
2
|
4
|
6
|
8
|
8
|
3) підготовка
техніко-
економічних
обґрунтувань
проектів
модернізації
комунальної
теплоенергетики,
залучення
кредитів для
модернізації
комунальної
теплоенергетики
|
Мінжитло-
комунгосп
|
державний
бюджет
|
0,4
|
0,2
|
0,2
|
|
|
|
органи
місцевого
самовряду-
вання
|
місцевий
бюджет
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
інші джерела
|
2,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
Разом
|
|
|
7,9
|
1,7
|
1,7
|
1,5
|
1,5
|
1,5
|
Разом за завданням 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8,9
|
2,2
|
2,2
|
1,5
|
1,5
|
1,5
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний
бюджет
|
1,4
|
0,7
|
0,7
|
|
|
|
місцевий
бюджет
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
інші джерела
|
2,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
Разом за Програмою
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
90,3
|
26,18
|
36,88
|
9,64
|
9,04
|
8,56
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний
бюджет
|
16,4
|
3,4
|
3,6
|
3,16
|
3,16
|
3,08
|
місцевий
бюджет
|
63,8
|
20,18
|
30,68
|
4,58
|
4,38
|
3,98
|
інші джерела
|
10,1
|
2,6
|
2,6
|
1,9
|
1,5
|
1,5
|
Додаток З
до Програми
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання Державної цільової економічної програми модернізації комунальної теплоенергетики на 2010-2014 роки
Найменування
завдання
|
Найменування
показника
виконання завдання
|
Значення показника
|
усього
|
у тому числі за роками
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
1. Визначення
основних
напрямів
розвитку
галузі
комунальної
теплоенергетики
|
кількість розроблених
нормативно-правових
актів
|
1
|
|
1
|
|
|
|
відсоток підприємств
комунальної
теплоенергетики,
на яких проведено
аналіз їх
технічного стану
|
100
|
50
|
50
|
|
|
|
відсоток
розроблених схем
теплопостачання
|
100
|
50
|
50
|
|
|
|
відсоток розроблених
регіональних програм
|
100
|
50
|
50
|
|
|
|
рівень зниження
потужностей джерел
теплової енергії
відповідно
до попиту,
відсотків
|
5
|
3
|
2
|
|
|
|
обсяг питомих втрат
паливно-енергетичних
ресурсів на
виробництво теплової
енергії, відсотків
|
12
|
1
|
2
|
3
|
3
|
3
|
відсоток
виготовленого
ефективного
новітнього
обладнання,
необхідного для
галузі комунальної
теплоенергетики
|
45
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
рівень підвищення
коефіцієнта
корисної дії котлів,
які працюють
на природному
газі, відсотків
|
10
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
обсяг економії
природного газу
підприємствами
комунальної
теплоенергетики,
відсотків
|
15
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
рівень зниження
теплових втрат під
час транспортування
теплової енергії,
відсотків
|
13
|
2
|
2
|
2
|
3
|
4
|
рівень зниження
теплових втрат
житлового фонду,
відсотків
|
18
|
3
|
3
|
3
|
4
|
5
|
рівень зниження
теплових втрат під
час будівництва
житлового фонду,
відсотків
|
12
|
1
|
2
|
2
|
3
|
4
|
відсоток
нетрадиційних і
поновлюваних джерел
енергії
|
15
|
2
|
3
|
3
|
3
|
4
|
обсяг
зменшення викидів
парникових газів,
відсотків
|
13
|
2
|
2
|
2
|
3
|
4
|
відсоток житлових,
офісних та
громадських будівель
|
100
|
10
|
20
|
20
|
20
|
30
|
2. Створення
умов для
вдосконалення
системи
тепло-
постачання,
впровадження
новітніх
ресурсо-
зберігаючих
технологій,
підвищення
професійного
рівня фахівців
галузі
комунальної
теплоенергетики
|
кількість проведених
наукових досліджень
|
25
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
кількість
розроблених
демонстраційних
проектів
|
12
|
2
|
3
|
3
|
3
|
1
|
кількість фахівців
|
460
|
60
|
80
|
120
|
100
|
100
|
кількість фахівців,
які закінчили курси
з питань проведення
енергетичної
паспортизації
житлових
будівель
|
640
|
80
|
120
|
160
|
180
|
100
|
кількість
підготовлених
проектних
пропозицій
|
45
|
5
|
10
|
10
|
10
|
10
|
кількість
підготовлених
проектів
|
45
|
5
|
10
|
10
|
10
|
10
|
3. Удоско-
налення
механізму
фінансування
заходів з
модернізації
комунальної
тепло-
енергетики
|
кількість
розроблених
нормативно-правових
актів
|
3
|
2
|
1
|
|
|
|
кількість
підготовдених
техніко-економічних
обґрунтувань
|
28
|
2
|
4
|
6
|
8
|
8
|