УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства культури
і туризму України
12.02.2007 N 5
( z0207-07 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 березня 2007 р.
за N 214/13481
ПОРЯДОК
використання коштів державного бюджету на заходи щодо запобігання незаконному переміщенню культурних цінностей через державний кордон України та сприяння їх поверненню державам, яким вони належали
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених Міністерству культури України (далі - Мінкультури України) у Державному бюджеті України на відповідний рік за загальним фондом за бюджетною програмою 1805020 "Заходи щодо запобігання незаконному переміщенню культурних цінностей через державний кордон України та сприяння їх поверненню державам, яким вони належали", на заходи щодо запобігання незаконному переміщенню культурних цінностей через державний кордон України та сприяння їх поверненню державам, яким вони належали (далі - бюджетні кошти), відповідальним виконавцем є Державна служба контролю за переміщенням культурних цінностей через державний кордон України (далі - Державна служба контролю) як урядовий орган державного управління, що діє у складі Мінкультури України.
Головний розпорядник бюджетних коштів - Мінкультури України.
Розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня - Державна служба контролю (відповідальний виконавець бюджетної програми).
2. Мета Порядку та напрями спрямування бюджетних коштів
2.1. Мета Порядку полягає у забезпеченні прозорої та ефективної процедури використання бюджетних коштів.
2.2. Бюджетні кошти спрямовуються на здійснення заходів щодо:
недопущення незаконного ввезення культурних цінностей на територію України;
недопущення незаконного вивезення культурних цінностей за межі України;
повернення культурних цінностей державам, яким вони належали;
створення та запровадження Класифікаційної довідкової системи "Культурні цінності України", комплексної системи захисту інформації для неї та придбання відповідного технічного обладнання;
пошуку та повернення незаконно вивезених культурних цінностей України;
передачі в дарунок Україні культурних цінностей громадянами України, іноземцями, особами без громадянства;
видання каталогів, науково-методичних видань та літератури, присвячених пошуку та поверненню культурних цінностей України, популяризації українських культурних цінностей, які на законних підставах зберігаються за кордоном;
практичних навчань експертів та мистецтвознавців;
організацій конференцій, семінарів, виставок повернутих культурних цінностей;
організації та проведення засідань міжурядових комісій, а саме:
перебування членів виключно іноземних міжурядових комісій та експертних груп, які діють при цих комісіях;
оплата оренди приміщення зали засідань (у разі якщо засідання комісії неможливо провести в Державній службі контролю чи іншому центральному органі виконавчої влади);
придбання інформаційно-довідкових, канцелярських та інших витратних матеріалів;
транспортні витрати;
друкування та переклад відповідних матеріалів;
надання послуг із синхронного та послідовного перекладу, що здійснюється під час проведення заходів за участю членів офіційних українських та іноземних делегацій, оренди обладнання, необхідного для надання таких послуг.
3. Вимоги щодо використання бюджетних коштів
3.1. Бюджетні кошти використовуються Державною службою контролю у межах бюджетних призначень, установлених законом України про Державний бюджет України на відповідний рік, згідно із затвердженим Державною службою контролю за погодженням з Мінкультури України та Мінфіном Планом заходів із запобігання незаконному переміщенню культурних цінностей через державний кордон України та сприяння їх поверненню державам, яким вони належали (далі - План заходів), з визначенням обсягів видатків, які будуть спрямовуватися на проведення цих заходів, та необхідних розрахунків.
У разі потреби Державна служба контролю вносить до Плану заходів зміни за погодженням з Мінкультури України і Мінфіном.
Для проведення заходів, передбачених Планом заходів, Державна служба контролю видає в кожному окремому випадку наказ, у якому визначаються: найменування заходу, його виконавець, дата і місце проведення, сума витрат.
До наказу додається кошторис витрат на підготовку та проведення заходу з відповідними розрахунками та обґрунтуваннями, затверджений Державною службою контролю.
Заходи здійснюються переможцями процедур закупівель, що проводяться Державною службою контролю згідно з вимогами законодавства про закупівлю. У договорі про закупівлю передбачаються істотні умови, визначені законодавством про закупівлю, які не повинні змінюватись після підписання договору до повного виконання зобов'язань.
Остаточні розрахунки здійснюються згідно з умовами договору про закупівлю на підставі актів приймання-передачі товарів, робіт і послуг, документального підтвердження виконавцем вартості витрат щодо виконаних робіт і наданих послуг та проведених розрахунків за товари.
Не допускається спрямування бюджетних коштів на:
здійснення заходів, придбання товарів, робіт і послуг, не пов'язаних з напрямами, зазначеними в пункті 2.2 глави 2 цього Порядку;
проведення видатків, що здійснюються за рахунок інших бюджетних програм.
3.2. Операції, пов'язані з використанням бюджетних коштів, проводяться відповідно до порядку обслуговування державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету, що встановлюються Державним казначейством.
3.3. Закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється в установленому порядку.
Розпорядник коштів нижчого рівня забезпечує цільове та ефективне їх використання, дотримується положень законодавства щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, встановлених Бюджетним кодексом України (
2456-17)
, постановою Кабінету Міністрів України від 09.10.2006 N 1404 (
1404-2006-п)
"Питання попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що застосовуються за бюджетні кошти" та іншими нормативно-правовими актами.
4. Звітність про використання бюджетних коштів та контроль за їх витрачанням
4.1. Мінкультури України відповідно до Плану заходів затверджує результативні показники щодо використання бюджетних коштів з поквартальною розбивкою та подає їх у двотижневий строк Мінфіну після затвердження розпису державного бюджету.
Інформацію про виконання зазначених показників виконавці надсилають у тижневий строк після закінчення кварталу Мінкультури України для її узагальнення та подання Мінфіну щокварталу і за результатами їх виконання за одинадцять місяців.
4.2. Складання та подання звітності, звітів про виконання паспортів бюджетних програм, а також контроль за цільовим та ефективним витрачанням бюджетних коштів здійснюються в установленому законодавством порядку.
Якщо протягом виконання бюджетної програми допущено суттєві порушення, до головного розпорядника бюджетних коштів, відповідального виконавця бюджетної програми та переможця конкурентного відбору можуть застосовуватися заходи впливу відповідно до чинного законодавства України.
Начальник управління оплати
праці та бюджетних програм
|
Н.Ю.Солодченко
|