МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ Л И С Т N 041-407-107/12-157 від 14.02.2001 Про розрахункові документи Міністерство фінансів розглянуло лист щодо документів, що підтверджують витрати працівника на наймання житла під час відрядження і повідомляє. Згідно з підпунктом 5.4.8 статті 5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" ( 334/94-ВР ), документами, що підтверджують витрати на оплату вартості проживання у готелях (мотелях), наймання інших жилих приміщень, є рахунки з готелів (мотелів) або інших осіб, які надають послуги з розміщення та проживання фізичної особи. Враховуючи зазначене, а також положення Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" ( 265/95-ВР ) та чинного законодавства з питань службових відряджень, на думку Міністерства фінансів, документом, що підтверджує витрати на наймання жилого приміщення, повинен бути розрахунковий документ (надрукований реєстратором розрахункових операцій або заповнений вручну), в якому зазначено прізвище працівника, направленого у відрядження, термін проживання та вартість основних та додаткових послуг, отриманих у готелі (мотелі), або від інших осіб, які надають послуги з розміщення та проживання фізичної особи. Заступник Міністра В.Матвійчук "Галицькі контракти - Дебет-Кредит", N 12, 19 березня 2001 р.