КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 29 вересня 2010 р. N 874
Київ
|
Про затвердження Державної цільової програми утилізації компонентів рідкого ракетного палива на 2010-2014 роки
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну цільову програму утилізації компонентів рідкого ракетного палива на 2010-2014 роки (далі - Програма), що додається.
3. Міністерству оборони, Міністерству екології та природних ресурсів, Державному космічному агентству та Міністерству фінансів передбачити під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік кошти, необхідні для виконання визначених Програмою завдань та заходів.
4. Міністерству оборони подавати Кабінетові Міністрів України і Міністерству економічного розвитку і торгівлі щорічний звіт про результати виконання Програми до 15 квітня наступного року і за перше півріччя - до 15 липня відповідного року.
Прем'єр-міністр України
|
М.АЗАРОВ
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 29 вересня 2010 р. N 874
ДЕРЖАВНА
цільова програма утилізації компонентів рідкого ракетного палива на 2010-2014 роки
Мета Програми
Метою Програми є поетапне знищення всіх надлишкових запасів компонентів рідкого ракетного палива (далі - ракетне паливо), що зберігаються у Збройних Силах та ДКА, з використанням технологічних процесів, які відповідатимуть чинним вимогам техногенної та екологічної безпеки. Це дасть змогу запобігти виникненню надзвичайних ситуацій, пов'язаних із зберіганням, транспортуванням та утилізацією ракетного палива.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
З урахуванням результатів порівняльного аналізу можливих варіантів розв'язання проблеми утилізації ракетного палива, проведеного у схваленій розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 червня 2009 р. N 628 (628-2009-р)
Концепції Державної цільової програми утилізації компонентів рідкого ракетного палива на 2010-2014 роки, оптимальним є варіант, який передбачає утилізацію кислотних окислювачів шляхом переробки їх в мінеральне добриво типу КАС з використанням мобільних установок з продуктивністю не менш як 2 тонни на годину.
Результати порівняльного аналізу свідчать про те, що утилізація або знищення всієї кількості ракетного палива, яке зберігається в Україні, є технічно та економічно можливою.
Розв'язання проблеми передбачається здійснити шляхом:
утилізації ракетного палива за державним оборонним замовленням, за процедурою закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти або за іншою процедурою, передбаченою законодавством;
отримання відповідної міжнародної фінансової та технічної допомоги.
Способами розв'язання проблеми є:
проведення комплексу заходів у місцях зберігання ракетного палива щодо підготовки місць зберігання до проведення утилізації;
проектування та створення установки (обладнання) для утилізації ракетного палива;
виконання робіт з отримання міжнародної фінансової та технічної допомоги для утилізації ракетного палива;
утилізація або знищення надлишкових запасів ракетного палива технічно прийнятним та економічно ефективним способом;
проведення заходів щодо ліквідації місць зберігання ракетного палива та рекультивації земель, на яких вони перебували.
Строк виконання Програми - п'ять років.
Протягом трьох - чотирьох років необхідно здійснити утилізацію ракетного палива, а протягом наступного року - завершити роботу з ліквідації інфраструктури зберігання ракетного палива.
Прогнозні обсяги та джерела фінансування наведені у додатку 1.
Завдання і заходи
Для розв'язання проблеми знищення запасів ракетного палива передбачається виконання основних завдань Програми, до яких належать:
виключення загрози виникнення екологічної катастрофи, забезпечивши безаварійне зберігання ракетного палива у місцях зберігання до його утилізації;
утилізація запасів ракетного палива екологічно безпечним, технічно прийнятним та економічно ефективним способом з використанням будь-якого обґрунтованого і перевіреного технологічного рішення, яке існує на ринку;
ліквідація місць зберігання ракетного палива після його утилізації.
Перелік завдань та заходів з визначенням відповідальних виконавців, строків їх виконання та порядку і обсягів фінансування визначено у додатку 2.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть можливість утилізувати або знищити надлишкове ракетне паливо, що зберігається у Збройних Силах та ДКА, протягом трьох - чотирьох років та ліквідувати об'єкти їх зберігання.
У результаті виконання Програми планується досягти:
1) в економічній сфері:
зменшення обсягів поточних витрат, пов'язаних з утриманням місць зберігання ракетного палива, що сприятиме економії близько 9 млн. гривень, які витрачаються на їх щорічне утримання;
часткової компенсації витрат державного бюджету на виконання заходів Програми за рахунок реалізації продуктів утилізації та металобрухту і військового майна, які буде вивільнено після ліквідації місць зберігання, що дасть змогу поповнити державний бюджет на суму близько 31968 тис. гривень;
створення виробничих потужностей, необхідних для утилізації ракетного палива;
2) у соціальній сфері:
зниження соціальної напруженості і негативного ставлення громадськості до місць зберігання ракетного палива;
збільшення кількості робочих місць на державних підприємствах;
збереження чисельності працівників підприємств промисловості, які мають досвід роботи з ракетним паливом;
3) у сфері техногенної та екологічної безпеки:
поліпшення екологічного стану, ліквідації потенційної загрози здоров'ю населення та навколишньому природному середовищу;
зменшення ризику виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру.
Основні очікувані результати виконання Програми наведено в додатку 3.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, міжнародної фінансової і технічної допомоги, що надається відповідно до міжнародних договорів України, та інших передбачених законодавством джерел.
Загальний орієнтовний обсяг видатків на виконання Програми на 2010-2014 роки становить близько 115901 тис. гривень, у тому числі:
за рахунок державного бюджету 82344 тис.;
за рахунок фінансової допомоги 33557 тис. гривень.
Підготовка місць зберігання меланжу, засобів транспортування та особового складу до утилізації компонентів ракетного палива - 2701 тис. гривень, з них: у 2010 році - 55 тис., у 2011 - 2128 тис., у 2012 - 259 тис., у 2013 - 259 тис. гривень.
Вилучення гептилу із стендів та сховищ ДКА - 2000 тис. гривень, у тому числі: у 2011 році - 200 тис., у 2012 - 1800 тис. гривень.
Здійснення перевезень ракетного палива залізницею до державного кордону - 5530 тис. гривень, у тому числі: у 2010 році - 2800 тис., у 2011 - 2730 тис. гривень.
Здійснення перевезень ракетного палива автомобільним транспортом - 560 тис. гривень, у тому числі: у 2012 році - 350 тис., у 2013 - 210 тис. гривень.
Здійснення утилізації ракетного палива - 65882 тис. гривень, у тому числі: у 2010 році - 12660 тис., у 2011 - 20897 тис., у 2012 - 19900 тис., у 2013 - 12425 тис. гривень.
Ліквідація місць зберігання ракетного палива - 16220 тис. гривень, у тому числі: у 2011 році - 2280 тис., у 2012 - 4460 тис., у 2013 - 4840 тис., у 2014 - 4640 тис. гривень.
Інноваційна діяльність (дослідження і розробки) - 12233 тис. гривень, у тому числі:
проектування установки з переробки меланжу - 3728 тис. у 2010 році;
виготовлення установки з переробки меланжу - 5450 тис. у 2011 році;
технологічне забезпечення роботи установки - 185 тис. у 2011 році;
одержання дозвільної документації на виконання робіт з переробки меланжу - 500 тис. гривень, з них: у 2011 році - 350 тис., у 2012 - 150 тис. гривень;
монтажні та пусконалагоджувальні роботи - 2350 тис. у 2011 році;
введення установки в експлуатацію - 20 тис. гривень у 2011 році.
Залучення міжнародної фінансової допомоги відповідно до Меморандуму про взаєморозуміння між Кабінетом Міністрів України та Організацією з безпеки і співробітництва в Європі щодо проекту ОБСЄ - Україна стосовно утилізації запасів меланжу (компонента рідкого ракетного палива) (
994_922)
, ратифікованого Законом України від 15 квітня 2009 р. N 1264-VI (
1264-17)
, дасть змогу зменшити витрати з державного бюджету на виконання заходів Програми на суму близько 33557 тис. гривень.
Виконання Програми дасть можливість повернути до державного бюджету:
близько 13968 тис. гривень, що надійдуть від реалізації продуктів утилізації ракетного палива;
близько 18000 тис. гривень - від реалізації металобрухту та військового майна, що буде вивільнено після ліквідації місць зберігання.
Видатки з державного бюджету для виконання заходів Програми щороку уточнюються під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової програми утилізації компонентів рідкого ракетного палива на 2010-2014 роки
1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 червня 2009 р. N 628 (628-2009-р)
.
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 29 вересня 2010 р. N 874.
3. Державний замовник-координатор - Міноборони.
4. Державний замовник - Мінприроди, ДКА.
5. Керівник Програми - Міністр оборони.
6. Виконавці заходів Програми - суб'єкти господарювання усіх форм власності, які мають власні або орендовані потужності з утилізації компонентів рідкого ракетного палива та хімічних речовин, сертифіковані та атестовані відповідно до законодавства, виконують згідно з отриманими ліцензіями роботи з утилізації зазначеного ракетного палива, розробляють технології, модернізують існуючі і створюють нові потужності та виробництва з утилізації такого ракетного палива.
7. Строк виконання: 2010-2014 роки.
8. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела
фінансування
|
Обсяг
фінансування,
тис.
гривень
|
У тому числі за роками
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
Державний
бюджет
|
82344
(103241)*
|
6583
|
26468
(47365)*
|
26919
|
17734
|
4640
|
Інші джерела
|
33557
|
12660
|
20897
|
|
|
|
Усього
|
115901
|
19243
|
47365
|
26919
|
17734
|
4640
|
_______________
* У разі ненадходження коштів фінансової допомоги від ОБСЄ фінансування здійснюється за рахунок державного бюджету у зазначеному обсязі.
Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової програми утилізації компонентів рідкого ракетного палива на 2010-2014 роки
Найменування
завдання
|
Найменування
показника
|
Значення показника
|
Найменування заходу
|
Головний
розпорядник
бюджетних
коштів
|
Джерела
фінансу-
вання
(держав-
ний,
місцевий
бюджет,
інші)
|
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для
виконання завдань, тис. гривень
|
усьо-
го
|
за роками
|
усього
|
у тому числі за роками
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
1. Підготовка
місць
зберігання,
особового
складу, засобів
транспортування
до утилізації
компонентів
рідкого
ракетного
палива (далі -
ракетне
паливо)
|
кількість
ракетного
палива, тис.
тонн
|
16,7
|
16,5
|
|
|
|
|
1) визначення
якісного стану
ракетного палива
шляхом проведення
лабораторних
аналізів
|
Міноборони
|
державний
бюджет
|
45
|
45
|
|
|
|
|
|
|
0,2
|
|
|
|
|
|
ДКА
|
-"-
|
10
|
10
|
|
|
|
|
кількість
залізничних
цистерн типу
ЖКЦ-39,
одиниць
|
7
|
|
7
|
|
|
|
2) ремонт
залізничних цистерн
для перевезення
ракетного палива
|
Міноборони
|
-"-
|
203
|
|
203
|
|
|
|
кількість
автомобільних
цистерн,
одиниць
|
11
|
|
11
|
|
|
|
3) ремонт
автомобільних
засобів
транспортування
ракетного палива
|
-"-
|
-"-
|
304
|
|
304
|
|
|
|
кількість
об'єктів
зберігання,
одиниць
|
7
|
2
|
2
|
1
|
1
|
|
4) відновлення
технологічного
обладнання на
об'єктах зберігання
ракетного палива
|
-"-
|
-"-
|
459
|
|
206
|
126,5
|
126,5
|
|
1
|
|
|
|
ДКА
|
-"-
|
130
|
|
130
|
|
|
|
|
|
|
|
5) підготовка
складів до прийому
некондиційного
гептилу
|
-"-
|
-"-
|
800
|
|
800
|
|
|
|
6) вилучення гептилу
із стендів
|
-"-
|
-"-
|
1400
|
|
|
1400
|
|
|
7) вилучення еніту,
проніту із стендів
|
-"-
|
-"-
|
400
|
|
|
400
|
|
|
кількість
засобів
нейтралізації,
тонн
|
1500
|
|
1000
|
250
|
250
|
|
8) створення
нормативних запасів
засобів
нейтралізації
|
Міноборони
|
державний
бюджет
|
720
|
|
470
|
125
|
125
|
|
кількість
особового
складу, який
залучається до
виконання
заходів, осіб
|
350
|
|
140
|
70
|
70
|
70
|
9) допідготовка
штатного особового
складу об'єктів
зберігання
|
-"-
|
-"-
|
30
|
|
15
|
7,5
|
7,5
|
|
кількість
продукту, що
підлягає
перевезенню,
тонн
|
8963
|
3200*
|
5763*
|
|
|
|
10) здійснення
перевезень ракетного
палива залізницею
|
-"-
|
-"-
|
5530
|
2800
|
2730
|
|
|
|
97
|
97
|
|
|
|
|
11) вилучення
меланжу із сховищ та
перевезення до місць
утилізації
|
ДКА
|
-"-
|
200
|
|
200
|
|
|
|
83,7
|
|
|
69
|
14,7
|
|
12) здійснення
перевезень
автомобільним
транспортом
|
Міноборони
|
-"-
|
560
|
|
|
350
|
210
|
|
Разом за
завданням 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний
бюджет
|
10791
|
2855
|
5058
|
2409
|
469
|
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Міноборони
|
державний
бюджет
|
7851
|
2845
|
3928
|
609
|
469
|
|
ДКА
|
державний
бюджет
|
2940
|
10
|
1130
|
1800
|
|
|
2. Створення
потужностей для
утилізації
окислювачів
(меланж, аміл)
|
строк
розроблення
(місяць)
|
|
січень -
травень
|
|
|
|
|
1) проектування
установки з
переробки меланжу у
мінеральні добрива:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
січень -
березень
|
|
|
|
|
розроблення
вихідних даних щодо
проектування
установки з
переробки меланжу у
мінеральні добрива
|
Міноборони
|
державний
бюджет
|
513
|
513
|
|
|
|
|
січень -
березень
|
|
|
|
|
розроблення
технічного проекту
установки з
переробки меланжу у
мінеральні добрива
|
Міноборони
|
державний
бюджет
|
291
|
291
|
|
|
|
|
-"-
|
|
|
|
|
розроблення
конструкторської
документації
на нестандартизоване
обладнання установки
утилізації
окислювача ракетного
палива (меланжу)
|
-"-
|
-"-
|
487
|
487
|
|
|
|
|
-"-
|
|
|
|
|
проектування
допоміжних елементів
установки з
переробки меланжу у
мінеральні добрива
|
-"-
|
-"-
|
320
|
320
|
|
|
|
|
-"-
|
|
|
|
|
розроблення,
узгодження та
експертиза робочого
проекту створення
виробництва з
переробки меланжу в
мінеральні добрива
на території бази
зберігання ракетного
палива у
смт Любашівка
Одеської області
|
-"-
|
-"-
|
1311
|
1311
|
|
|
|
|
січень -
березень
|
|
|
|
|
розроблення і
державна реєстрація
нормативної
документації на
добриво
|
Міноборони
|
державний
бюджет
|
150
|
150
|
|
|
|
|
-"-
|
|
|
|
|
розроблення,
узгодження та
експертиза розділу
робочого проекту
створення
виробництва з
переробки меланжу в
мінеральні добрива
"Оцінка впливів на
навколишнє природне
середовище"
|
-"-
|
-"-
|
80
|
80
|
|
|
|
|
-"-
|
|
|
|
|
розроблення плану
ліквідації аварійних
ситуацій та аварій
під час виробництва
з переробки меланжу
в мінеральні добрива
на території бази
зберігання ракетного
палива у
смт Любашівка
Одеської області
|
-"-
|
-"-
|
88
|
88
|
|
|
|
|
-"-
|
|
|
|
|
проектування
комплексу
автоматизованих
систем раннього
виявлення
надзвичайних
ситуацій та
оповіщення людей у
разі їх виникнення
|
-"-
|
-"-
|
308
|
308
|
|
|
|
|
лютий -
травень
|
|
|
|
|
розроблення
технології
утилізації
невилучених залишків
меланжу
|
Міноборони
|
державний
бюджет
|
180
|
180
|
|
|
|
|
березень-
квітень
|
|
|
|
2) виготовлення
установки з
переробки меланжу в
мінеральні добрива:
|
-"-
|
|
|
|
|
|
|
|
березень
|
|
|
|
виготовлення
робочого блока
установки
|
-"-
|
-"-
|
4650
|
|
4650
|
|
|
|
квітень
|
|
|
|
виготовлення
допоміжних елементів
установки
|
-"-
|
-"-
|
800
|
|
800
|
|
|
|
|
|
|
|
3) технологічне
забезпечення роботи
установки:
|
-"-
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
|
|
|
розроблення
технічної та
технологічної
документації
|
-"-
|
-"-
|
100
|
|
100
|
|
|
|
потреба у
сировині,
тонн
|
|
|
150
|
|
|
|
придбання сировини
(карбамід, аміачна
вода) для переробки
50 тонн меланжу в
мінеральні добрива
|
-"-
|
-"-
|
85
|
|
85
|
|
|
|
строк
виконання
робіт
(місяць)
|
|
|
лютий
|
січень
|
|
|
4) одержання
дозвільної
документації на
виконання робіт з
переробки меланжу в
мінеральні добрива
на базі зберігання
ракетного палива:
|
-"-
|
|
|
|
|
|
|
|
лютий
|
|
|
|
страхування
виробництва
|
Міноборони
|
державний
бюджет
|
180
|
|
120
|
60
|
|
|
склад
ракетного
палива в
смт Любашівка
Одеської
області
|
|
|
березень
|
|
|
|
дозвіл на
виконання робіт
підвищеної
небезпеки
|
-"-
|
-"-
|
60
|
|
40
|
20
|
|
|
відділ
зберігання
ракетного
палива в
м. Білій
Церкві
Київської
області
|
|
|
-"-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
склад
ракетного
палива в
смт Шевченкове
Харківської
області
|
|
|
|
січень
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
квітень
|
|
|
|
ліцензія на
провадження
господарської
діяльності з
переробки рідких
відходів (утилізація
меланжу)
|
-"-
|
-"-
|
50
|
|
50
|
|
|
|
-"-
|
-"-
|
|
|
укладення договору
на постійне та
обов'язкове
обслуговування
державною аварійно-
рятувальною службою
(на один рік)
|
-"-
|
-"-
|
210
|
|
140
|
70
|
|
|
|
|
|
|
5) монтажні та
пусконалагоджувальні
роботи:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
травень
|
|
|
|
монтаж модулів
установки
|
-"-
|
-"-
|
1350
|
|
1350
|
|
|
|
-"-
|
|
|
|
монтаж системи
комплексу
автоматизованих
систем раннього
виявлення
надзвичайних
ситуацій та
оповіщення
|
|
-"-
|
850
|
|
850
|
|
|
|
травень
|
|
|
|
переробка
50 тонн меланжу у
мінеральні добрива
|
|
державний
бюджет
|
150
|
|
150
|
|
|
|
червень
|
|
|
|
6) введення
установки в
експлуатацію
|
Міноборони
|
-"-
|
20
|
|
20
|
|
|
|
Разом за
завданням 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний
бюджет
|
12233
|
3728
|
8355
|
150
|
|
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Міноборони
|
державний
бюджет
|
12233
|
3728
|
8355
|
150
|
|
|
3. Створення
потужностей для
утилізації
ракетного
палива
(гептилу,
еніту,
проніту,
саміну,
ізоніту)
|
строк
готовності
(місяць)
|
|
|
|
|
|
|
1) розроблення
методики утилізації
ракетного палива:
|
-"-
|
-"-
|
|
|
|
|
|
|
січень
|
|
|
|
розроблення
методики утилізації
ізоніту та саміну
|
-"-
|
-"-
|
150
|
|
150
|
|
|
|
-"-
|
|
|
|
розроблення
методики утилізації
проніту та еніту
|
ДКА
|
-"-
|
500
|
|
500
|
|
|
|
2) проектування
обладнання для
утилізації ракетного
палива:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
травень
|
|
|
|
проектування
обладнання для
утилізації ізоніту
та саміну
|
Міноборони
|
-"-
|
250
|
|
250
|
|
|
|
-"-
|
|
|
|
проектування
обладнання для
утилізації проніту
та еніту
|
ДКА
|
-"-
|
1750
|
|
1750
|
|
|
|
-"-
|
|
|
|
3) отримання
дозволів на
створення
обладнання
|
Міноборони
|
-"-
|
75
|
|
75
|
|
|
|
-"-
|
|
|
|
ДКА
|
-"-
|
75
|
|
75
|
|
|
|
4) виготовлення
обладнання для
утилізації:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жовтень
|
|
|
|
виготовлення
обладнання для
утилізації ракетного
палива
|
ДКА
|
державний
бюджет
|
2000
|
|
2000
|
|
|
|
-"-
|
|
|
|
ремонтно-
відновлювальні
роботи станції і
стенду для
утилізації гептилу
|
-"-
|
-"-
|
5100
|
|
5100
|
|
|
|
-"-
|
|
|
|
5) розроблення та
погодження
технології
(технологічних
процесів) утилізації
ракетного палива
|
-"-
|
-"-
|
500
|
|
500
|
|
|
|
-"-
|
|
|
|
6) отримання
дозволів на
експлуатацію
обладнання та
проведення
утилізації
|
Міноборони
|
-"-
|
25
|
|
25
|
|
|
|
ДКА
|
|
350
|
|
350
|
|
|
|
Разом за
завданням 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний
бюджет
|
10775
|
|
10775
|
|
|
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Міноборони
|
державний
бюджет
|
500
|
|
500
|
|
|
|
ДКА
|
державний
бюджет
|
10275
|
|
10275
|
|
|
|
4. Утилізація
компонентів
ракетного
палива
|
обсяги, тонн
|
|
|
|
|
|
|
1) утилізація
окислювачів
ракетного палива:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7557
|
|
|
5070
|
2487
|
|
утилізація меланжу
на вітчизняних
підприємствах
|
Міноборони
|
державний
бюджет
|
25005
|
|
|
16900
|
8105
|
|
8963*
|
3200*
|
5763*
|
|
|
|
утилізація меланжу
у разі залучення
коштів інвесторів
|
-"-
|
фінансова
допомога
країн ОБСЄ
|
33557*
|
12660*
|
20897*
|
|
|
|
|
державний
бюджет
|
20897**
|
|
20897**
|
|
|
|
2) утилізація
ракетного палива:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
96,7
|
|
|
36,7
|
60
|
|
гептилу
|
ДКА
|
державний
бюджет
|
2900
|
|
|
1000
|
1900
|
|
1
|
|
|
|
1
|
|
еніту
|
ДКА
|
державний
бюджет
|
500
|
|
|
|
500
|
|
10,8
|
|
|
8,3
|
2,5
|
|
проніту
|
-"-
|
-"-
|
2820
|
|
|
2000
|
820
|
|
6,4
|
|
|
|
6,4
|
|
ізоніту
|
Міноборони
|
-"-
|
500
|
|
|
|
500
|
|
65,5
|
|
|
|
65,5
|
|
саміну
|
-"-
|
-"-
|
600
|
|
|
|
600
|
|
очікувані
обсяги
реалізації
продуктів
утилізації,
тис. тонн
|
15,1
|
|
|
10,14
|
4,96
|
|
3) проведення
реєстрації
мінеральних добрив,
їх виробництво та
використання***
|
-"-
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за
завданням 4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65882
|
12660
|
20897
|
19900
|
12425
|
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний
бюджет
|
32325
(53222)**
|
|
20897**
|
19900
|
12425
|
|
з них
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Міноборони
|
державний
бюджет
|
26105
(47002)**
|
|
20897**
|
16900
|
9205
|
|
ДКА
|
державний
бюджет
|
6220
|
|
|
3000
|
3220
|
|
фінансова
допомога
|
33557
|
12660
|
20897
|
|
|
|
5. Ліквідація
місць
зберігання
ракетного
палива
|
кількість
об'єктів,
одиниць
|
|
|
|
|
|
|
1) нейтралізація і
демонтаж
технологічного
обладнання після
вилучення ракетного
палива:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
3
|
1
|
1
|
1
|
нейтралізація і
демонтаж
технологічного
обладнання після
вилучення ракетного
палива на об'єктах
Міноборони
|
Міноборони
|
державний
бюджет
|
5700
|
|
2280
|
1140
|
1140
|
1140
|
3
|
|
|
1
|
1
|
1
|
нейтралізація,
демонтаж і
утилізація
технологічного
обладнання після
вилучення ракетного
палива на об'єктах
ДКА
|
ДКА
|
-"-
|
6000
|
|
|
2000
|
2000
|
2000
|
6
|
|
|
4
|
1
|
1
|
2) нейтралізація
ґрунтів та
рекультивація місць
зберігання ракетного
палива
|
Міноборони
|
державний
бюджет
|
2320
|
|
|
1320
|
500
|
500
|
3
|
|
|
|
|
3
|
|
ДКА
|
-"-
|
1000
|
|
|
|
|
1000
|
9
|
|
|
|
9
|
|
3) післяліквідаційне
екологічне
обстеження місць
зберігання ракетного
палива
|
Мінприроди
|
-"-
|
1200
|
|
|
|
1200
|
|
кількість,
тонн
|
6000
|
|
1500
|
1500
|
1500
|
1500
|
4) реалізація
металобрухту та
військового майна,
що буде вивільнено
після ліквідації
місць зберігання***
|
Міноборони
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за
завданням 5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний
бюджет
|
16220
|
|
2280
|
4460
|
4840
|
4640
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Міноборони
|
державний
бюджет
|
8020
|
|
2280
|
2460
|
1640
|
1640
|
ДКА
|
державний
бюджет
|
7000
|
|
|
2000
|
2000
|
3000
|
Мінприроди
|
державний
бюджет
|
1200
|
|
|
|
1200
|
|
Усього за
Програмою
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
115901
|
19243
|
47365
|
26919
|
17734
|
4640
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний
бюджет
|
82344
(103241)**
|
6583
|
26468
(47365)**
|
26919
|
17734
|
4640
|
з них
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Міноборони
|
державний
бюджет
|
54709
(75606)**
|
6573
|
15063
(35960)**
|
20119
|
11314
|
1640
|
ДКА
|
державний
бюджет
|
26435
|
10
|
11405
|
6800
|
5220
|
3000
|
Мінприроди
|
державний
бюджет
|
1200
|
|
|
|
1200
|
|
фінансова
допомога
|
33557
|
12660
|
20897
|
|
|
|
_______________
* У разі надходження коштів фінансової допомоги заходи будуть виконуватися відповідно до Меморандуму про взаєморозуміння між Кабінетом Міністрів України та Організацією з безпеки і співробітництва в Європі щодо проекту ОБСЄ - Україна стосовно утилізації запасів меланжу (компонента рідкого ракетного палива) (
994_922)
, що ратифікований Законом України від 15 квітня 2009 р. N 1264-VI (
1264-17)
.
** У разі ненадходження коштів фінансової допомоги від ОБСЄ фінансування здійснюється за рахунок державного бюджету у зазначеному обсязі.
*** Очікувані надходження до державного бюджету орієнтовно становитимуть 31968 тис. гривень за рахунок реалізації продуктів утилізації ракетного палива та металобрухту і військового майна, що буде вивільнено після ліквідації місць зберігання.
Додаток 3
до Програми
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання Державної цільової програми утилізації компонентів рідкого ракетного палива на 2010-2014 роки
Найменування
завдання
|
Найменування
показників
виконання
завдання
|
Одиниця
виміру
|
Значення показників
|
усього
|
у тому числі за роками
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
1. Зменшення
поточних
державних
витрат з
утримання
об'єктів, на
яких
зберігаються
компоненти
рідкого
ракетного
палива (далі -
ракетне
паливо)
|
обсяг
економії
бюджетних
коштів
|
тис.
гривень
|
28500
|
1500
|
4500
|
6000
|
7500
|
9000
|
2. Часткова
компенсація
державних
витрат з
утилізації
ракетного
палива за
рахунок
коштів, що
надходять від
реалізації
продуктів
утилізації
ракетного
палива
|
обсяг
надходжень до
державного
бюджету
|
-"-
|
13968
|
|
|
9380
|
4588
|
|
3. Реалізація
металобрухту
та військового
майна, що буде
вивільнено
після
ліквідації
місць
зберігання
|
обсяг
реалізованого
військового
майна
|
тонн
|
18000
|
|
4500
|
4500
|
4500
|
4500
|
4. Кількість
утилізованого
ракетного
палива
|
обсяг
утилізованих
компонентів
|
тис.
тонн
|
16,7
|
3,2
|
5,8
|
5,1
|
2,6
|
|
5. Площа
земельних
ділянок, що
вивільниться у
результаті
рекультивації
земель
|
обсяг
земельних
ділянок
|
гектарів
|
250
|
48,5
|
65,5
|
48,5
|
37,3
|
50,8
|
6. Збільшення
кількості
робочих місць
на державних
підприємствах,
установах
|
кількість
робочих
місць
|
місць
|
1000
|
|
1000
|
|
|
|
7. Збереження
чисельності
спеціалістів
підприємств
промисловості,
які мають
досвід роботи
з ракетним
паливом та
хімічними
речовинами
|
кількість
осіб,
залучених до
роботи з
ракетним
паливом
|
тис.
осіб
|
2
щороку
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|