УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
        ГОЛОВНЕ АРХІВНЕ УПРАВЛІННЯ ПРИ КАБІНЕТІ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

                            Н А К А З

 N 40 від 06.08.97                    Зареєстровано в Міністерстві
     м.Київ                           юстиції України
                                      9 жовтня 1997 р.
 vd970806 vn40                        за N 465/2269


 ( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного
                                            комітету архівів
        N 32 ( z0457-02 ) від 25.04.2002 )
        
    Про затвердження Положення про порядок надання державними
    архівними   установами   допомоги   юридичним   особам  і
    громадянам,  які є  власниками  документів  Національного
    архівного    фонду,   в   поліпшенні   умов   зберігання,
    реставрації,  консервації,  створенні страхового фонду  і
                  фонду користування документів


     Відповідно до ст.25 Закону України "Про Національний архівний
фонд  і  архівні  установи" ( 3814-12 ) та Положення  про  Головне
архівне управління при Кабінеті Міністрів  України,  затвердженого
постановою Кабінету  Міністрів  України  від 20 жовтня  1995  року
N 853 ( 853-95-п ), Н А К А З У Ю:

     1. Затвердити   Положення   про  порядок  надання  державними
архівними установами допомоги юридичним особам і громадянам, які є
власниками документів Національного архівного фонду,  в поліпшенні
умов зберігання,  реставрації,  консервації,  створенні страхового
фонду і фонду користування документів (додається).
     2. Положення   направити   центральним   державним   архівам,
держархівам  Автономної  Республіки  Крим,  областей,  мм.Києва  і
Севастополя.
     3. Редакції журналу "Архіви України" опублікувати Положення у
найближчому номері.

 Начальник Головного управління                     Н.В.Киструська

                                               Затверджено
                                       наказом Головархіву України
                                       від 06.08.97 N 40

                                      Зареєстровано в Міністерстві
                                      юстиції України
                                      9 жовтня 1997 р.
                                      за N 465/2269

                            Положення
   про порядок надання державними архівними установами допомоги
   юридичним особам і громадянам,  які є власниками  документів
   Національного архівного фонду, в поліпшенні умов зберігання,
   реставрації, консервації, створенні страхового фонду і фонду
                     користування документів

     1. Відповідно до Закону України  "Про  Національний  архівний
фонд  і  архівні  установи" ( 3814-12 ) держава гарантує умови для
зберігання,  примноження  і  використання документів Національного
архівного фонду (НАФ).
     2. Юридичні особи і громадяни,  які є  власниками  документів
НАФ  (далі  -  власники  документів НАФ),  на підставі зазначеного
Закону зобов'язані забезпечувати  схоронність  архівних  фондів  і
колекцій,   утримувати   в   належному  стані  архівні  споруди  і
приміщення,  підтримувати в них  необхідний  технологічний  режим,
проводити реставрацію документів, створювати до них страхові копії
і фонди користування.
     3. Державні  архівні  установи,  виконуючи  покладені  на них
завдання  щодо  перевірки  архівних  підрозділів  і   надання   їм
науково-методичної  допомоги,  повинні  звертати  увагу керівників
підприємств,  установ і організацій, незалежно від форм власності,
на   необхідність забезпечення  архівних  установ,  що  зберігають
документи НАФ,  відповідними будівлями і  приміщеннями,  технічним
обладнанням і матеріальними ресурсами.
     4. Державні архівні установи,  як методичні центри  у  галузі
архівної  справи,  надають власникам документів НАФ консультації з
питань технічних вимог щодо архівних споруд  і  робочих  приміщень
архівів,   їхньої   пожежної   безпеки,  температурно-вологісного,
світлового,  санітарно-гігієнічного режимів зберігання документів,
організації реставрації й консервації, створення страхових копій і
фонду користування, транспортування тощо.
     5. Власники   документів   НАФ,   які   не   мають  умов  для
реставрації,  консервації документів, створення страхового фонду і
фонду   користування,   можуть  зробити  замовлення  на  виконання
вказаних видів робіт у державних архівних установах.
Примітка. У  випадку  створення  страхового фонду копій унікальних
          документальних  пам'яток,  що  знаходяться  у  власників
          документів  НАФ,  державній  архівній установі надається
          право використання страхових копій з дозволу власника.
     6. Передача  документів  до  державної  архівної установи для
проведення   вказаних   вище  робіт   оформляється   "замовленням"
(додаток  N  1)  у  2-х примірниках,  один  з  яких  залишається у
замовника.
     Дозвіл на проведення робіт дає  керівник  державної  архівної
установи.
     7. Про виготовлення страхового фонду  і  фонду  користування,
інші  зміни  умов  зберігання  документів  у результаті проведення
робіт,  зазначених у  п.5  даного  Положення,  власник  документів
повідомляє державну архівну установу,  яка оформила йому свідоцтво
про державну реєстрацію документів НАФ,  і надає їй свідоцтво  для
внесення відповідних змін. Аналогічні зміни вносяться до облікових
документів державної архівної установи.

                                                       Додаток N 1

Замовник                               Дозволено до виконання
_____________________________          Керівник державної архівної
(юридична особа, громадянин -          установи
власники документів                    ___________________________
Національного архівного                         (підпис)
фонду)                                 "___" _____________ 199_ р.

                           Замовлення N

Просимо виконати _________________________________________________
                                   (вид роботи)
зазначених нижче документів:
|-----|---------------|-------------------|-----------|--------|
|N п/п|Назва документа|Кількість аркушів, |Особливості|Примітка|
|     |               |негативів, фотовід-|фізичного  |        |
|     |               |битків, рулонів та |стану доку-|        |
|     |               |інше               |мента      |        |
|-----|---------------|-------------------|-----------|--------|
|     |               |                   |           |        |
|-----|---------------|-------------------|-----------|--------|
Здав ________________________ Прийняв ____________________________
             (підпис)                       (посада, підпис)
Замовлення виконано і здано замовнику:
Відреставровано _________________________________________ аркушів;
                              (кількість)
Виготовлено ________________ кадрів мікрофільмів страхового фонду;
               (кількість)
Виготовлено ___________________________ кадрів фонду користування;
                    (кількість)
Виконано _________________________________________________________
                        (інші види робіт, їх обсяги)
Відмітка про оплату ______________________________________________
                    (N рахунка, вартість, підпис бухгалтера, дата)
Здав ________________________    Прийняв _________________________
         (посада, підпис)                        (підпис)
"___" _______________ 199_ р.    "___" ___________________ 199_ р.

                                              Форма А4 (210 х 297)

 "Офіційний вісник України" 1997, число 42, стор.129
 Код нормативного акта: 4135/1997