УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ
З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ
П О С Т А Н О В А
26.05.2010 N 16
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 червня 2010 р.
за N 419/17714
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності N 44 (z1429-12) від 31.07.2012 )

Про затвердження Порядку часткового фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності

Відповідно до статті 48 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням" (2240-14) правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Порядок часткового фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - Порядок), що додається.
2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову правління Фонду від 25.02.2009 N 15 (z0306-09) "Про затвердження Порядку часткового фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності", зареєстровану в Міністерстві юстиції України 03.04.2009 за N 306/16322.
3. Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2011 року.
Голова правління
ПОГОДЖЕНО:
Президент Спілки орендарів
і підприємців України
Заступник Міністра освіти
і науки України
Заступник Міністра України
у справах сім'ї, молоді та спорту
Перший заступник керівника
Спільного представницького
органу всеукраїнських профспілок
та профспілкових об'єднань
для ведення переговорів,
укладення Генеральної угоди
на 2008-2009 роки,
здійснення контролю
і забезпечення її виконання
В.В.Іванкевич
В.М.Хмільовський
Є.М.Суліма
А.В.Домашенко
Г.В.Осовий

ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління Фонду
соціального страхування
з тимчасової втрати
працездатності
26.05.2010  N 16
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 червня 2010 р.
за N 419/17714

ПОРЯДОК

часткового фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності

I. Загальні положення

Цей Порядок визначає умови часткового фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл (далі - ДЮСШ) за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - Фонд) відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням" (2240-14) .
1.2. Часткове фінансування ДЮСШ за рахунок коштів Фонду здійснюється в межах асигнувань, передбачених бюджетом Фонду за статтею "Оздоровчі заходи" та кошторисами програм відділень Фонду щодо відновлення здоров'я застрахованих осіб і членів їх сімей із зазначеною метою.
1.3. Виконавча дирекція Фонду здійснює часткове фінансування ДЮСШ через центральні ради фізкультурно-спортивних товариств (далі - ФСТ), які перераховують кошти Фонду своїм регіональним організаціям (Кримські республіканські, обласні, міські в містах Києві та Севастополі) для ДЮСШ, що їм підпорядковані.
Виконавчими дирекціями відділень Фонду здійснюється часткове фінансування ДЮСШ, що не підпорядковані регіональним організаціям ФСТ, але мають власні поточні рахунки в установах банку або спеціальні реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства України (якщо ДЮСШ є бюджетною установою), які взяті на облік як страхувальники районними, міжрайонними, міськими виконавчими дирекціями цього відділення Фонду.
1.4. Рішення щодо здійснення часткового фінансування ДЮСШ за рахунок коштів Фонду приймається правлінням Фонду та правлінням відділення Фонду за умови надання:
1.4.1. Центральною радою ФСТ до Виконавчої дирекції Фонду таких документів:
копія Статуту ФСТ;
копія свідоцтва про державну реєстрацію ФСТ;
копія довідки про включення ФСТ до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;
довідка банківської установи про відкриття поточного рахунку ФСТ.
1.4.2. ДЮСШ, що не підпорядковані регіональним організаціям ФСТ, до виконавчої дирекції відділення Фонду таких документів:
копія Статуту (Положення) ДЮСШ;
копія свідоцтва про державну реєстрацію ДЮСШ;
копія довідки про включення ДЮСШ до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;
довідка банківської установи про відкриття поточного рахунку ДЮСШ або довідка органу Державного казначейства України про відкриття ДЮСШ спеціального реєстраційного рахунку (якщо ДЮСШ є бюджетною установою);
копія державного статистичного звіту ДЮСШ за формою N 5-фк "Звіт дитячо-юнацької спортивної школи (спеціалізованої дитячо-юнацької школи олімпійського резерву)" за попередній рік, затвердженою наказом Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 05.06.2006 N 1861 (z0741-06, z0742-06) "Про затвердження форм звітності N 5-фк, N 5-фк (зведена) про діяльність дитячо-юнацьких спортивних шкіл, спеціалізованих дитячо-юнацьких шкіл олімпійського резерву та Інструкцій щодо їх заповнення", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 23.06.2006 за N 741/12615;
оригінал штатного розпису працівників ДЮСШ;
інформація про спеціалізацію ДЮСШ за видами спорту та чисельність вихованців;
оригінал плану навчально-тренувальної роботи ДЮСШ на наступний рік.
1.5. У разі внесення змін до установчих документів, наданих Виконавчій дирекції Фонду та виконавчій дирекції відділення Фонду, та при зміні банківських реквізитів центральна рада ФСТ та ДЮСШ у десятиденний термін з моменту внесення змін повідомляють письмово відповідно Виконавчу дирекцію Фонду та виконавчу дирекцію відділення Фонду.

II. Часткове фінансування ДЮСШ за рахунок коштів Фонду

2.1. До початку наступного фінансового року (не пізніше 1 листопада поточного року) центральна рада ФСТ подає до Виконавчої дирекції Фонду проект кошторису по ФСТ (зведений) та кошториси в розрізі регіональних організацій по кожній ДЮСШ за формою, наведеною у додатку 1 цього Порядку.
ДЮСШ, що не підпорядковані регіональним організаціям ФСТ, до початку наступного фінансового року (не пізніше 1 листопада поточного року) проект кошторису за формою, наведеною у додатку 1 цього Порядку, подають до виконавчої дирекції відділення Фонду.
2.2. Правління Фонду відповідно до асигнувань, передбачених бюджетом Фонду за статтею "Оздоровчі заходи", у межах своїх фінансових можливостей та на підставі наданих центральними радами ФСТ проектів зведеного кошторису та кошторисів в розрізі регіональних організацій по кожній ДЮСШ визначає обсяги часткового фінансування ДЮСШ за рахунок коштів Фонду в наступному році з урахуванням усіх джерел їх фінансування.
Правління відділення Фонду відповідно до кошторису програми відділення Фонду щодо відновлення здоров'я застрахованих осіб і членів їх сімей у межах своїх фінансових можливостей та на підставі наданих проектів кошторисів визначає перелік ДЮСШ та обсяги їх часткового фінансування за рахунок коштів Фонду в наступному році з урахуванням усіх джерел фінансування ДЮСШ.
2.3. Після затвердження правлінням Фонду та правлінням його відділення обсягів часткового фінансування ДЮСШ кошториси для погодження подаються:
центральною радою ФСТ до Виконавчої дирекції Фонду (зведений кошторис по ФСТ та кошториси в розрізі регіональних організацій по кожній ДЮСШ);
ДЮСШ, що не підпорядковані регіональним організаціям ФСТ, до виконавчої дирекції відділення Фонду.
У разі потреби достовірність наданих у кошторисі витрат може перевірятися Виконавчою дирекцією Фонду в центральних радах ФСТ, регіональних організаціях та їх ДЮСШ, а виконавчою дирекцією відділення Фонду - в ДЮСШ, що не підпорядковані регіональним організаціям ФСТ, а також в регіональних організаціях ФСТ та підпорядкованих їм ДЮСШ за дорученням Виконавчої дирекції Фонду.
2.4. Кошти Фонду відповідно до погодженого кошторису та укладених договорів на часткове фінансування ДЮСШ перераховуються:
Виконавчою дирекцією Фонду щомісяця на відкритий в установі банку поточний рахунок центральної ради ФСТ, яка перераховує кошти Фонду на відкриті в установах банків поточні рахунки своїх регіональних організацій для ДЮСШ, що їм підпорядковані;
виконавчою дирекцією відділення Фонду щомісяця на відкриті в установах банків поточні рахунки або спеціальні реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства України (якщо ДЮСШ є бюджетною установою) ДЮСШ, що не підпорядковані регіональним організаціям ФСТ.
2.5. За рахунок коштів Фонду передбачаються витрати (часткове фінансування) на:
2.5.1. Оплату праці працівників ДЮСШ, штат яких укомплектований відповідно до спеціалізації ДЮСШ та наявних власних споруд.
При обчисленні заробітної плати працівників ДЮСШ, які утримуються за рахунок коштів Фонду, застосовуються умови оплати праці, передбачені для працівників бюджетних установ, закладів та організацій галузі фізичної культури і спорту.
2.5.2. Утримання спортивних споруд, що перебувають на балансі ДЮСШ.
До цієї статті витрат належить оплата ДЮСШ за чинними тарифами послуг з електропостачання, теплопостачання (у тому числі придбання та транспортування палива: дров, мазуту, торфу, вугілля тощо), водопостачання та водовідведення, вивозу сміття, дезінсекції, дезінфекції та дератизації спортивних споруд.
2.5.3. Оренду спортивних споруд та приміщень, пристосованих для проведення навчально-тренувального і організаційно-методичного процесу, за відсутності власних спортивних споруд.
До цієї статті витрат належить оплата ДЮСШ іншим організаціям та установам за договором про довгострокове або короткострокове використання спортивних споруд та приміщень, пристосованих для проведення навчально-тренувального і організаційно-методичного процесу, а також компенсації витрат за комунальні послуги орендованих спортивних споруд та приміщень, пристосованих для проведення навчально-тренувального і організаційно-методичного процесу.
2.5.4. Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань у межах України відповідно до кошторисів.
До цієї статті витрат належить оплата ДЮСШ відряджень (проїзду, уключаючи перевезення багажу, проживання, добових) учасників на навчально-тренувальні збори і змагання, оплата за користування транспортом для проведення спортивних заходів у межах території їх проведення. Витрати на харчування та медико-відновлювальні засоби здійснюються відповідно до Норм витрат на проведення спортивних змагань та навчально-тренувальних зборів, затверджених наказом Державного комітету України з фізичної культури і спорту від 06.05.98 N 917 (z0456-98) , зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 14.07.98 за N 456/2896.
2.5.5. Придбання ДЮСШ спортивного інвентарю, спортивного обладнання, спортивної форми та спортивного взуття (крім універсальної спортивної форми та взуття індивідуального призначення) для вихованців в обсягах, необхідних для проведення навчально-тренувального процесу.
2.5.6. Оздоровлення вихованців ДЮСШ у спортивно-оздоровчих закладах України за нормами, які щорічно затверджуються правлінням Фонду для оздоровлення дітей у дитячих закладах оздоровлення.
2.5.7. Оплату розрахунково-касового обслуговування за рахунком, відкритим для обліку коштів Фонду.
2.6. Придбання спортивного інвентарю, спортивного обладнання, спортивної форми та спортивного взуття за рахунок коштів Фонду здійснюється ДЮСШ відповідно до законодавства.
2.7. У разі потреби центральна рада ФСТ за погодженням з Виконавчою дирекцією Фонду може вносити зміни до кошторисів у межах передбачених асигнувань.
ДЮСШ, що не підпорядковані регіональним організаціям ФСТ, у разі потреби можуть уносити зміни до кошторисів у межах передбачених асигнувань за погодженням із виконавчою дирекцією відділення Фонду.

III. Облік та звітність за коштами Фонду

3.1. Центральна рада ФСТ, її регіональні організації та ДЮСШ у встановленому порядку відкривають в установах банку поточний рахунок або спеціальний реєстраційний рахунок в органі Державного казначейства України (якщо ДЮСШ є бюджетною установою) для надходжень та здійснення витрат за коштами Фонду.
3.2. Облік коштів Фонду на часткове фінансування ДЮСШ здійснюється їх одержувачем на окремих субрахунках бухгалтерського обліку з веденням картки обліку цих коштів.
3.3. До 20 числа місяця, наступного за звітним кварталом, центральна рада ФСТ надає Виконавчій дирекції Фонду зведений звіт про використання коштів Фонду по ФСТ, його регіональних організаціях за формою, наведеною у додатку 2 цього Порядку, та звіти по кожній підпорядкованій ДЮСШ за формою, наведеною у додатку 3 цього Порядку.
До 15 числа місяця, наступного за звітним кварталом, ДЮСШ, що не підпорядковані регіональним організаціям ФСТ, надають виконавчій дирекції відділення Фонду звіт про використання коштів Фонду за формою, наведеною у додатку 3 цього Порядку.
3.4. У разі неподання центральною радою ФСТ або ДЮСШ звітів за звітний період часткове фінансування ДЮСШ за рахунок коштів Фонду припиняється згідно з наказом відповідно Виконавчої дирекції Фонду, виконавчої дирекції відділення Фонду.
3.5. До 5 числа місяця, наступного за звітним кварталом, центральна рада ФСТ та ДЮСШ перераховують відповідно на рахунок Виконавчої дирекції Фонду, виконавчої дирекції відділення Фонду суми відсотків, нарахованих банком на залишки коштів Фонду.
3.6. Протягом п'яти банківських днів після здачі річного звіту про використання коштів Фонду центральна рада ФСТ та ДЮСШ повертають на рахунок відповідно Виконавчої дирекції Фонду, виконавчої дирекції відділення Фонду не використані за звітний рік кошти Фонду.

IV. Контроль за використанням коштів Фонду

4.1. Контроль за використанням коштів Фонду за призначенням здійснюють Виконавча дирекція Фонду та виконавча дирекція відділення Фонду.
4.2. У разі виявлення порушень використання коштів Фонду фінансування центральної ради ФСТ та ДЮСШ припиняється згідно з наказом відповідно Виконавчої дирекції Фонду, виконавчої дирекції відділення Фонду, а кошти Фонду, використані одержувачами не за цільовим призначенням, відшкодовуються до бюджету Фонду в установленому законодавством порядку.
4.3. Фінансування центральної ради ФСТ та ДЮСШ відновлюється згідно з наказом відповідно Виконавчої дирекції Фонду, виконавчої дирекції відділення Фонду після повернення у повному обсязі коштів, використаних їх одержувачами не за цільовим призначенням, на поточний рахунок відповідно Виконавчої дирекції Фонду, виконавчої дирекції відділення Фонду.
4.4. У разі ліквідації або реорганізації центральної ради ФСТ, її регіональних організацій та ДЮСШ не пізніше ніж за місяць центральна рада ФСТ та ДЮСШ повідомляють про зміни в організації діяльності відповідно Виконавчу дирекцію Фонду, виконавчу дирекцію відділення Фонду та протягом зазначеного періоду повертають невикористані кошти Фонду на поточний рахунок відповідно Виконавчої дирекції Фонду, виконавчої дирекції відділення Фонду.
Виконавчою дирекцією Фонду здійснюється перевірка центральної ради ФСТ, регіональних організацій ФСТ та їх ДЮСШ, що перебувають в стадії ліквідації або реорганізації, а виконавчою дирекцією відділення Фонду - ДЮСШ, що не підпорядковані регіональним організаціям ФСТ та перебувають в стадії ліквідації або реорганізації, а також в регіональних організаціях ФСТ та підпорядкованих їм ДЮСШ за дорученням Виконавчої дирекції Фонду і в разі виявлення порушень використання коштів Фонду або залишку коштів Фонду вживаються заходи щодо їх повернення.
Начальник управління
з питань соціальних послуг
А.Д.Загребельний

Додаток 1
до Порядку часткового
фінансування дитячо-юнацьких
спортивних шкіл за рахунок
коштів Фонду соціального
страхування з тимчасової
втрати працездатності
 ЗАТВЕРДЖЕНО:                         ПОГОДЖЕНО:*                  ПОГОДЖЕНО:
 Голова центральної                   Голова центральної           Директор Виконавчої
 ради ФСТ / ради                      ради ФСТ /                   дирекції Фонду/
 регіональної                         ради регіональної            виконавчої дирекції
 організації ФСТ /                    організації ФСТ              ____________________
 Директор ДЮСШ                                                     відділення Фонду
 ________  _______________            ________ _______________     ________ _______________
 (підпис)    (прізвище)               (підпис)   (прізвище)        (підпис)    (прізвище)
 "___"__________ 20__ року           "___"__________ 20__ року     "___"__________ 20__ року
 М.П.                                 М.П.                          М.П.

КОШТОРИС

центральної ради ФСТ / ради регіональної організації

 ФСТ / ДЮСШ ______________________________________________________
   (підкреслити)    (за коштами Фонду соціального страхування
                        з тимчасової втрати працездатності
                                  на 20 ___ рік)
---------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування|  Чисельність, осіб   |          Джерела фінансування ДЮСШ, тис. грн      |
|з/п|організації/|----------------------+---------------------------------------------------|
|   |ДЮСШ        |працівників|вихованців|усього|                  у тому числі              |
|   |            |   ДЮСШ    |   ДЮСШ   |      |--------------------------------------------|
|   |            |           |          |      |  кошти   |  кошти  | кошти Фонду  |  інші  |
|   |            |           |          |      |державного|місцевого|соціального   |джерела |
|   |            |           |          |      | бюджету  | бюджету |страхування з |фінансу-|
|   |            |           |          |      |          |         |тимчасової    | вання  |
|   |            |           |          |      |          |         |втрати        |        |
|   |            |           |          |      |          |         |працездатності|        |
|---+------------+-----------+----------+------+----------+---------+--------------+--------|
|  1|      2     |     3     |    4     |  5   |    6     |    7    |      8       |      9 |
|---+------------+-----------+----------+------+----------+---------+--------------+--------|
|   |            |           |          |      |          |         |              |        |
---------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|        Видатки за коштами Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, тис. грн       |
|------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|усього|                                            у тому числі                                             |
|      |-----------------------------------------------------------------------------------------------------|
|      |  оплата праці | утримання |    оренда    | проведення |придбання ДЮСШ | оздоровлення |    оплата    |
|      |  працівників  |спортивних |  спортивних  | навчально- |  спортивного  |  вихованців  |розрахунково- |
|      |ДЮСШ, штат яких|споруд, які|  споруд та   |тренувальних|  інвентарю,   |ДЮСШ у дитячих|   касового   |
|      |укомплектований|перебувають|  приміщень,  |  зборів і  |  спортивного  |   закладах   |обслуговування|
|      | відповідно до |на балансі |пристосованих |  змагань у |  обладнання,  | оздоровлення | за рахунком, |
|      | спеціалізації |    ДЮСШ   |для проведення|    межах   |  спортивної   |  України за  |відкритим для |
|      |ДЮСШ та наявних|           |  навчально-  |  України   |    форми та   | нормами, які |обліку коштів |
|      |    власних    |           |тренувального | відповідно |  спортивного  |    щорічно   |    Фонду     |
|      |  спортивних   |           |      і       |     до     | взуття (крім  |затверджуються|              |
|      |споруд         |           |організаційно-|кошторисів  |універсальної  |правлінням    |              |
|      |               |           |методичного   |            |спортивної     |Фонду для     |              |
|      |               |           |процесу, за   |            |форми та взуття|оздоровлення  |              |
|      |               |           |відсутності   |            |індивідуального|дітей у       |              |
|      |               |           |власних       |            |призначення)   |дитячих       |              |
|      |               |           |спортивних    |            |для вихованців |закладах      |              |
|      |               |           |споруд        |            |в обсягах,     |оздоровлення  |              |
|      |               |           |              |            |необхідних для |              |              |
|      |               |           |              |            |проведення     |              |              |
|      |               |           |              |            |навчально-     |              |              |
|      |               |           |              |            |тренувального  |              |              |
|      |               |           |              |            |процесу        |              |              |
|------+---------------+-----------+--------------+------------+---------------+--------------+--------------|
|  10  |      11       |    12     |      13      |     14     |      15       |      16      |      17      |
|------+---------------+-----------+--------------+------------+---------------+--------------+--------------|
|      |               |           |              |            |               |              |              |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Головний бухгалтер центральної
 ради ФСТ / ради регіональної
 організації ФСТ / ДЮСШ         _____________  ___________________
                                   (підпис)        (прізвище)
 "___"__________ 20 __ року
______________
* Кошторис ради регіональної організації фізкультурно-спортивного товариства, дитячо-юнацької спортивної школи погоджується головою Центральної ради фізкультурно-спортивного товариства або головою ради регіональної організації фізкультурно-спортивного товариства відповідно за підпорядкуванням дитячо-юнацької спортивної школи.
Начальник управління з питань
соціальних послуг
А.Д.Загребельний

Додаток 2
до Порядку часткового
фінансування дитячо-юнацьких
спортивних шкіл за рахунок
коштів Фонду соціального
страхування з тимчасової
втрати працездатності

ЗВЕДЕНИЙ ЗВІТ

про використання коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності фізкультурно-спортивним товариством (організацією) ________________________

за ___________________________ 20 __ року

(I квартал, I півріччя, 9 місяців, рік)

________________________________________

(підстава для виділення коштів)

                                                             (грн)
------------------------------------------------------------------
| N |  Найменування |Затверджено на|         Виконання           |
|з/п|               |   20__ рік   |-----------------------------|
|   |               |              |   усього з   | у тому числі |
|   |               |              | початку року |  за ______   |
|   |               |              |              |   квартал    |
|---+---------------+--------------+--------------+--------------|
| 1 |      2        |      3       |      4       |      5       |
|---+---------------+--------------+--------------+--------------|
|1  |Залишок коштів |Х             |              |              |
|   |Фонду на       |              |              |              |
|   |початок року,  |              |              |              |
|   |звітного       |              |              |              |
|   |періоду        |              |              |              |
|---+---------------+--------------+--------------+--------------|
|2  |Надходження    |              |              |              |
|   |коштів,        |              |              |              |
|   |у тому числі:  |              |              |              |
|---+---------------+--------------+--------------+--------------|
|2.1|Фінансування за|              |              |              |
|   |рахунок коштів |              |              |              |
|   |Фонду          |              |              |              |
|---+---------------+--------------+--------------+--------------|
|2.2|Нарахування    |Х             |              |              |
|   |банком         |              |              |              |
|   |відсотків на   |              |              |              |
|   |залишки коштів |              |              |              |
|   |Фонду          |              |              |              |
|---+---------------+--------------+--------------+--------------|
|3  |Видатки,       |              |              |              |
|   |у тому числі:  |              |              |              |
|---+---------------+--------------+--------------+--------------|
|3.1|Оплата праці   |              |              |              |
|   |працівників    |              |              |              |
|   |ДЮСШ, штат яких|              |              |              |
|   |укомплектований|              |              |              |
|   |відповідно до  |              |              |              |
|   |спеціалізації  |              |              |              |
|   |ДЮСШ та наявних|              |              |              |
|   |власних споруд |              |              |              |
|---+---------------+--------------+--------------+--------------|
|3.2|Утримання      |              |              |              |
|   |спортивних     |              |              |              |
|   |споруд, які    |              |              |              |
|   |знаходяться на |              |              |              |
|   |балансі ДЮСШ   |              |              |              |
|---+---------------+--------------+--------------+--------------|
|3.3|Оренда         |              |              |              |
|   |спортивних     |              |              |              |
|   |споруд та      |              |              |              |
|   |приміщень,     |              |              |              |
|   |пристосованих  |              |              |              |
|   |для проведення |              |              |              |
|   |навчально-     |              |              |              |
|   |тренувального і|              |              |              |
|   |організаційно- |              |              |              |
|   |методичного    |              |              |              |
|   |процесу, за    |              |              |              |
|   |відсутності    |              |              |              |
|   |власних        |              |              |              |
|   |спортивних     |              |              |              |
|   |споруд         |              |              |              |
|---+---------------+--------------+--------------+--------------|
|3.4|Проведення     |              |              |              |
|   |навчально-     |              |              |              |
|   |тренувальних   |              |              |              |
|   |зборів і       |              |              |              |
|   |змагань у межах|              |              |              |
|   |України        |              |              |              |
|   |відповідно до  |              |              |              |
|   |кошторисів     |              |              |              |
|---+---------------+--------------+--------------+--------------|
|3.5|Придбання ДЮСШ |              |              |              |
|   |спортивного    |              |              |              |
|   |інвентарю,     |              |              |              |
|   |спортивного    |              |              |              |
|   |обладнання,    |              |              |              |
|   |спортивної     |              |              |              |
|   |форми та       |              |              |              |
|   |спортивного    |              |              |              |
|   |взуття (крім   |              |              |              |
|   |універсальної  |              |              |              |
|   |спортивної     |              |              |              |
|   |форми та взуття|              |              |              |
|   |індивідуального|              |              |              |
|   |призначення)   |              |              |              |
|   |для вихованців |              |              |              |
|   |в обсягах,     |              |              |              |
|   |необхідних для |              |              |              |
|   |проведення     |              |              |              |
|   |навчально-     |              |              |              |
|   |тренувального  |              |              |              |
|   |процесу        |              |              |              |
|---+---------------+--------------+--------------+--------------|
|3.6|Оздоровлення   |              |              |              |
|   |вихованців ДЮСШ|              |              |              |
|   |у спортивно-   |              |              |              |
|   |оздоровчих     |              |              |              |
|   |закладах       |              |              |              |
|   |України за     |              |              |              |
|   |нормами, які   |              |              |              |
|   |щорічно        |              |              |              |
|   |затверджуються |              |              |              |
|   |правлінням     |              |              |              |
|   |Фонду, для     |              |              |              |
|   |оздоровлення   |              |              |              |
|   |дітей у дитячих|              |              |              |
|   |закладах       |              |              |              |
|   |оздоровлення   |              |              |              |
|---+---------------+--------------+--------------+--------------|
|3.7|Оплата         |              |              |              |
|   |розрахунково-  |              |              |              |
|   |касового       |              |              |              |
|   |обслуговування |              |              |              |
|   |за рахунком,   |              |              |              |
|   |відкритим для  |              |              |              |
|   |обліку коштів  |              |              |              |
|   |Фонду          |              |              |              |
|---+---------------+--------------+--------------+--------------|
|4  |Перераховано   |Х             |              |              |
|   |суми відсотків,|              |              |              |
|   |нарахованих    |              |              |              |
|   |банком на      |              |              |              |
|   |залишки коштів |              |              |              |
|   |Фонду          |              |              |              |
|---+---------------+--------------+--------------+--------------|
|5  |Повернуто      |Х             |              |              |
|   |невикористані  |              |              |              |
|   |кошти Фонду    |              |              |              |
|---+---------------+--------------+--------------+--------------|
|6  |Залишок коштів |Х             |              |              |
|   |Фонду на кінець|              |              |              |
|   |звітного       |              |              |              |
|   |періоду        |              |              |              |
|---+---------------+--------------+--------------+--------------|
|7  |Кількість ДЮСШ,|Х             |              |              |
|   |підпорядкованих|              |              |              |
|   |раді           |              |              |              |
|   |фізкультурно-  |              |              |              |
|   |спортивного    |              |              |              |
|   |товариства     |              |              |              |
|   |(одиниць)      |              |              |              |
------------------------------------------------------------------
     Чисельність вихованців ДЮСШ, усього _____ осіб
 Керівник ради (Центральної,
 Кримської республіканської,
 обласної, міської
 в містах Києві
 та Севастополі)
 фізкультурно-спортивного
 товариства  ____________       _____________       ______________
                                  (підпис)            (прізвище)
 М.П.
 Головний бухгалтер ради
 (Центральної, Кримської
 республіканської, обласної,
 міської в містах Києві
 та Севастополі)
 фізкультурно-спортивного
 товариства  ___________       _____________        _____________
                                 (підпис)            (прізвище)
Начальник управління
з питань соціальних послуг
А.Д.Загребельний

Додаток 3
до Порядку часткового
фінансування дитячо-юнацьких
спортивних шкіл за рахунок
коштів Фонду соціального
страхування з тимчасової
втрати працездатності

ЗВІТ

про використання коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності дитячо-юнацькою спортивною школою

___________________________________________

за __________________________ 20 ___ року

(I квартал, I півріччя, 9 місяців, рік)

_______________________________________

(підстава для виділення коштів)

                                                             (грн)
------------------------------------------------------------------
|  N   |  Найменування | Затверджено |         Виконання         |
| з/п  |               |     на      |---------------------------|
|      |               |  20____ рік |  усього з   |у тому числі |
|      |               |             |початку року |  за ______  |
|      |               |             |             |   квартал   |
|------+---------------+-------------+-------------+-------------|
|  1   |       2       |      3      |      4      |      5      |
|------+---------------+-------------+-------------+-------------|
|1     |Залишок коштів |Х            |             |             |
|      |Фонду на       |             |             |             |
|      |початок року,  |             |             |             |
|      |звітного       |             |             |             |
|      |періоду        |             |             |             |
|------+---------------+-------------+-------------+-------------|
|2     |Надходження    |             |             |             |
|      |коштів,        |             |             |             |
|      |у тому числі:  |             |             |             |
|------+---------------+-------------+-------------+-------------|
|2.1   |Фінансування за|             |             |             |
|      |рахунок коштів |             |             |             |
|      |Фонду          |             |             |             |
|------+---------------+-------------+-------------+-------------|
|2.2   |Нарахування    |Х            |             |             |
|      |банком         |             |             |             |
|      |відсотків на   |             |             |             |
|      |залишки коштів |             |             |             |
|      |Фонду          |             |             |             |
|------+---------------+-------------+-------------+-------------|
|3     |Видатки,       |             |             |             |
|      |у тому числі:  |             |             |             |
|------+---------------+-------------+-------------+-------------|
|3.1   |Оплата праці   |             |             |             |
|      |працівників    |             |             |             |
|      |ДЮСШ, штат яких|             |             |             |
|      |укомплектований|             |             |             |
|      |відповідно до  |             |             |             |
|      |спеціалізації  |             |             |             |
|      |ДЮСШ та наявних|             |             |             |
|      |власних споруд |             |             |             |
|------+---------------+-------------+-------------+-------------|
|3.2   |Утримання      |             |             |             |
|      |спортивних     |             |             |             |
|      |споруд, які    |             |             |             |
|      |перебувають на |             |             |             |
|      |балансі ДЮСШ   |             |             |             |
|------+---------------+-------------+-------------+-------------|
|3.3   |Оренда         |             |             |             |
|      |спортивних     |             |             |             |
|      |споруд та      |             |             |             |
|      |приміщень,     |             |             |             |
|      |пристосованих  |             |             |             |
|      |для проведення |             |             |             |
|      |навчально-     |             |             |             |
|      |тренувального і|             |             |             |
|      |організаційно- |             |             |             |
|      |методичного    |             |             |             |
|      |процесу, за    |             |             |             |
|      |відсутності    |             |             |             |
|      |власних        |             |             |             |
|      |спортивних     |             |             |             |
|      |споруд         |             |             |             |
|------+---------------+-------------+-------------+-------------|
|3.4   |Проведення     |             |             |             |
|      |навчально-     |             |             |             |
|      |тренувальних   |             |             |             |
|      |зборів і       |             |             |             |
|      |змагань у межах|             |             |             |
|      |України        |             |             |             |
|      |відповідно до  |             |             |             |
|      |кошторисів     |             |             |             |
|------+---------------+-------------+-------------+-------------|
|3.5   |Придбання ДЮСШ |             |             |             |
|      |спортивного    |             |             |             |
|      |інвентарю,     |             |             |             |
|      |спортивного    |             |             |             |
|      |обладнання,    |             |             |             |
|      |спортивної     |             |             |             |
|      |форми та       |             |             |             |
|      |спортивного    |             |             |             |
|      |взуття (крім   |             |             |             |
|      |універсальної  |             |             |             |
|      |спортивної     |             |             |             |
|      |форми та взуття|             |             |             |
|      |індивідуального|             |             |             |
|      |призначення)   |             |             |             |
|      |для вихованців |             |             |             |
|      |в обсягах,     |             |             |             |
|      |необхідних для |             |             |             |
|      |проведення     |             |             |             |
|      |навчально-     |             |             |             |
|      |тренувального  |             |             |             |
|      |процесу        |             |             |             |
|------+---------------+-------------+-------------+-------------|
|3.6   |Оздоровлення   |             |             |             |
|      |вихованців ДЮСШ|             |             |             |
|      |у спортивно-   |             |             |             |
|      |оздоровчих     |             |             |             |
|      |закладах       |             |             |             |
|      |України за     |             |             |             |
|      |нормами, які   |             |             |             |
|      |щорічно        |             |             |             |
|      |затверджуються |             |             |             |
|      |правлінням     |             |             |             |
|      |Фонду, для     |             |             |             |
|      |оздоровлення   |             |             |             |
|      |дітей у дитячих|             |             |             |
|      |закладах       |             |             |             |
|      |оздоровлення   |             |             |             |
|------+---------------+-------------+-------------+-------------|
|3.7   |Оплата         |             |             |             |
|      |розрахунково-  |             |             |             |
|      |касового       |             |             |             |
|      |обслуговування |             |             |             |
|      |за рахунком,   |             |             |             |
|      |відкритим для  |             |             |             |
|      |обліку коштів  |             |             |             |
|      |Фонду          |             |             |             |
|------+---------------+-------------+-------------+-------------|
|4     |Перераховано   |Х            |             |             |
|      |суми відсотків,|             |             |             |
|      |нарахованих    |             |             |             |
|      |банком на      |             |             |             |
|      |залишки коштів |             |             |             |
|      |Фонду          |             |             |             |
|------+---------------+-------------+-------------+-------------|
|5     |Повернуто      |Х            |             |             |
|      |невикористані  |             |             |             |
|      |кошти Фонду    |             |             |             |
|------+---------------+-------------+-------------+-------------|
|6     |Залишок коштів |Х            |             |             |
|      |Фонду на кінець|             |             |             |
|      |звітного       |             |             |             |
|      |періоду        |             |             |             |
------------------------------------------------------------------
     Чисельність вихованців ДЮСШ, усього _____ осіб
 Директор ДЮСШ     ______________       ________________
                     (підпис)             (прізвище)
 М.П.
 Головний бухгалтер ДЮСШ    ______________     ________________
                               (підпис)          (прізвище)
Начальник управління
з питань соціальних послуг
А.Д.Загребельний