УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 березня 2011 р.
за N 356/19094
Про затвердження Порядку обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування)
Відповідно до підпункту 140.1.4 пункту 140.1 статті 140 розділу III Податкового кодексу України (
2755-17)
та статті 8 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" (
509-12)
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування), що додається.
2. Департаменту адміністрування податку на прибуток та інших податків і зборів (обов'язкових платежів) (Хоцянівська Н.В.) забезпечити в установленому порядку:
2.1 подання цього наказу до Міністерства юстиції України на державну реєстрацію;
2.2 оприлюднення цього наказу.
3. Визнати такими, що втратили чинність:
наказ Державної податкової адміністрації України від 27.06.97 N 203 (
z0276-97)
"Про затвердження Порядку обліку бракованих товарів, повернутих покупцями, у разі здійснення гарантійних замін товарів, а також обліку покупців, що отримали таку заміну або послуги з ремонту (обслуговування)", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 30.07.97 за N 276/2080;
наказ Державної податкової адміністрації України від 16.01.98 N 25 (
z0030-98)
"Про внесення змін до Порядку обліку бракованих товарів, повернутих покупцями у разі здійснення гарантійних замін товарів, а також обліку покупців, що отримали таку заміну або послуги з ремонту (обслуговування)", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21.01.98 за N 30/2470;
наказ Державної податкової адміністрації України від 08.07.99 N 362 (
z0500-99)
"Про внесення змін до Порядку обліку бракованих товарів, повернених покупцями у разі здійснення гарантійних замін товарів, а також обліку покупців, що отримали таку заміну або послуги з ремонту (обслуговування)", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23.07.99 за N 500/3793.
4. Цей наказ набирає чинності з 01.04.2011.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Комісії з проведення реорганізації Державної податкової адміністрації України, заступника Голови Державної податкової адміністрації України Любченка О.М.
Голова Комісії
з проведення реорганізації
Державної податкової
адміністрації України,
Голова Державної податкової
служби України
ПОГОДЖЕНО:
Перший заступник Голови -
Голова ліквідаційної комісії
Державного комітету України
з питань регуляторної
політики та підприємництва
Перший заступник Міністра -
Голова комісії з проведення
реорганізацї Мінпромполітики
України
Перший заступник
Міністра фінансів України
|
В.Ю.Захарченко
Г.Яцишина
С.В.Сиротюк
А.Мярковський
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної податкової
адміністрації України
28.02.2011 N 112
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 березня 2011 р.
за N 356/19094
ПОРЯДОК
обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування)
1. Цей Порядок розроблено на виконання підпункту 140.1.4 пункту 140.1 статті 140 розділу III Податкового кодексу України (
2755-17)
.
2. Цей Порядок застосовується при визначенні витрат платника податку на гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, проданих платником податку, вартість яких не компенсується за рахунок покупців таких товарів.
3. У разі здійснення гарантійних замін товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування) платник податку зобов'язаний вести окремий облік покупців, що отримали таку заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування).
4. Облік операцій з гарантійних замін товарів або гарантійного ремонту (обслуговування) необхідно вести в кількісному та вартісному виразі за такими видами (групами) усунення недоліків товарів:
а) безоплатне усунення недоліків товару;
б) відшкодування витрат на усунення недоліків товару;
в) пропорційне зменшення ціни;
г) заміна товару на такий же товар або аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар;
ґ) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.
5. Облік покупців ведеться платниками податку самостійно у Книзі обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування) (далі- Книга), за формою, що додається.
6. Книга повинна бути прошнурована, пронумерована та скріплена печаткою і підписом керівника суб'єкта господарювання або його уповноваженого представника.
7. Книга є документом із строком зберігання три роки.
У графі 2 Книги вказується особа - покупець та реквізити документа, що засвідчує її особу (законного представника).
Графи 3-7 заповнюються згідно з їх змістом щодо бракованого товару.
У графах 8-10 вказуються відповідні дати.
Графи 11-20 заповнюються із первинних документів платника податку відповідно до пункту 4 цього Порядку. Сума в графах 11, 13, 15, 17, 19 вказується без ПДВ.
Записи в Книзі здійснюються за всіма проведеними операціями не пізніше дати отримання покупцем замінених товарів або послуг з гарантійного ремонту (обслуговування).
Директор
Департаменту адміністрування
податку на прибуток
та інших податків і зборів
(обов'язкових платежів)
|
Н.В.Хоцянівська
|
Додаток
до Порядку обліку покупців,
що отримали гарантійну
заміну товарів або послуги
з гарантійного ремонту
(обслуговування)
КНИГА
обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Особа - |Назва |Кількість| Ціна | Номер | Дата | Дата | Дата | Затрати по видах усунення дефектів |
|з/п|покупець |товару| | |касового |здійсне-| звернення | отримання |----------------------------------------------|
| |та рекві- | | | | чека | ння | покупця за | покупцем |на без- | на |пропор- |на заміну| при |
| | зити | | | | (іншого |покупки | отриманням |гарантійної|оплатне | відшко- | ційне |товару на| розір- |
| |документа,| | | |розрахун-| |гарантійної | заміни |усунення| дування |зменшен-|такий же | ванні |
| | що | | | | кового | |заміни товару| товару |недолі- |витрат на|ня ціни |товар або|договору|
| |засвідчує | | | | доку- | |або послуги з|або послуги| ків |усунення | | анало- | та |
| |її особу | | | | мента) | |гарантійного | з гаран- |товару |недоліків| |гічний, з| повер- |
| |(законного| | | | | | ремонту | тійного | | товару | | числа | нення |
| |представ- | | | | | | (обслуго- | ремонту | | | |наявних у|сплаче- |
| | ника) | | | | | | вування) | (обслуго- | | | | продавця|ної за |
| | | | | | | | | вування) | | | | (вироб- |товар |
| | | | | | | | | | | | | ника), |грошової|
| | | | |-----------| | | | | | | | товар | суми |
| | | | |сума|у т.ч.| | | | |--------+---------+--------+---------+--------|
| | | | | | ПДВ | | | | |сума|ПДВ|сума|ПДВ |сума|ПДВ|сума| ПДВ|сума|ПДВ|
|---+----------+------+---------+----+------+---------+--------+-------------+-----------+----+---+----+----+----+---+----+----+----+---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |12 | 13 | 14 | 15 | 16| 17 | 18 | 19 | 20|
|---+----------+------+---------+----+------+---------+--------+-------------+-----------+----+---+----+----+----+---+----+----+----+---|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------