УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
04.03.2008 N 341
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
18 березня 2008 р.
за N 219/14910
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів N 1209 (z2062-12) від 21.11.2012 )

Про затвердження Порядку проведення особистого прийому громадян у Міністерстві фінансів України

( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства фінансів N 1482 (z0001-09) від 15.12.2008 N 656 (z0492-09) від 12.05.2009 )
Відповідно до статті 22 Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР) НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення особистого прийому громадян у Міністерстві фінансів України, що додається.
2. Першому заступнику Міністра, заступникам Міністра, директорам департаментів, начальникам управлінь забезпечити виконання зазначеного Порядку.
3. Департаменту зв'язків з Верховною Радою України та іншими органами державної влади (Пузакова Н.П.) забезпечити організацію особистого прийому громадян відповідно до зазначеного Порядку та подати цей наказ у встановленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Департаменту забезпечення діяльності Міністра (патронатна служба) (Шпента І.Ю.) оприлюднити зазначений Порядок у засобах масової інформації.
5. Скасувати накази Міністерства фінансів України від 22.11.2006 N 1088 "Про організацію особистого прийому громадян"; від 18.05.2007 N 631 "Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 22.11.2006 N 1088"; від 19.06.2007 N 745 "Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 22.11.2006 N 1088".
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Мярковського А.І.
Міністр
В.Пинзеник

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
04.03.2008  N 341
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
18 березня 2008 р.
за N 219/14910

ПОРЯДОК

проведення особистого прийому громадян у Міністерстві фінансів України

Розділ I. Загальні положення

1. Цей Порядок регулює питання проведення особистого прийому громадян посадовими особами Міністерства фінансів України (далі - Міністерство).
2. Посадові особи Міністерства, які здійснюють прийом громадян, у своїй діяльності керуються Конституцією України (254к/96-ВР) , Законами України "Про звернення громадян" (393/96-ВР) , "Про державну службу" (3723-12) , Указом Президента України від 07.02.2008 N 109/2008 (109/2008) "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Положенням про Міністерство фінансів України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2006 N 1837 (1837-2006-п) , та цим Порядком, іншими нормативно-правовими актами.

Розділ II. Організація особистого прийому громадян

1. Особистий прийом громадян посадовими особами Міністерства проводиться у громадській приймальні, яка розміщується за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 11, кім. 143.
За цією самою адресою працівниками сектору документального забезпечення роботи та прийому громадян Департаменту зв'язків з Верховною Радою України та іншими органами державної влади згідно з розпорядком роботи Міністерства проводиться попередній запис громадян на особистий прийом. Попередній запис може здійснюватися за телефоном 201-56-87.
Вхід до приймальні громадян вільний, без оформлення перепусток.
( Пункт 1 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів N 656 (z0492-09) від 12.05.2009 )
2. Прийом громадян посадовими особами Міністерства здійснюється у визначені дні та години лише за попереднім записом згідно із затвердженими графіками, які розміщуються на офіційному сайті Міністерства та на спеціальному стенді біля громадської приймальні.
( Пункт 2 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів N 656 (z0492-09) від 12.05.2009 )
3. Прийом громадян Міністром, першим заступником Міністра, заступниками Міністра здійснюється за попереднім записом та з питань, які не можуть бути вирішені керівниками структурних підрозділів Міністерства.
Прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, проводиться у першочерговому порядку особисто Міністром.
Особлива увага приділяється розв'язанню проблем, порушених у зверненнях ветеранів війни та праці, інвалідів та непрацездатних осіб, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян які потребують соціального захисту та підтримки.
4. Працівники сектору документального забезпечення роботи та прийому громадян Департаменту зв'язків з Верховною Радою України та іншими органами державної влади не пізніше ніж за день до встановленого графіком дня прийому письмово повідомляють про проведення особистого прийому громадян відповідну посадову особу.
5. Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються у журналі обліку особистого прийому громадян затвердженої форми, що додається. У журналі записуються дані про громадян, які звернулись на прийом, короткий зміст питань, з якими вони звернулися, і результати їх розгляду.
( Пункт 5 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів N 656 (z0492-09) від 12.05.2009 )
6. Посадові особи Міністерства під час особистого прийому громадян розглядають питання, надають відповідно до законодавства обґрунтоване роз'яснення та вживають заходів щодо усунення порушень (за їх наявності) нормативно-правових актів структурними підрозділами Міністерства.
7. Якщо вирішити порушене в усному зверненні громадянина питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому самому порядку, що й письмове звернення.
Посадова особа, яка проводить прийом, дає доручення щодо цього звернення та встановлює термін підготовки відповіді громадянину відповідними структурними підрозділами Міністерства.
Письмові звернення (пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги), подані під час особистого прийому, передаються до сектору документального забезпечення роботи та прийому громадян Департаменту зв'язків з Верховною Радою України та іншими органами державної влади для їх реєстрації та контролю виконання.
За кожним фактом звернення і особистого прийому громадянина працівником сектору оформляється в аналітично-інформаційній системі "Діловодство" відповідна реєстраційно-контрольна картка.
За результатами розгляду надається відповідь громадянинові відповідними структурними підрозділами Міністерства у визначені строки.
8. Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції Міністерства, таке звернення у строк не більше п'яти днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення.
9. Для забезпечення кваліфікованого роз'яснення порушених громадянином питань посадова особа Міністерства, яка здійснює прийом, може залучати до їх розгляду працівників відповідних структурних підрозділів Міністерства або одержувати від них потрібну інформацію.
10. Облік прийому громадян через громадську приймальню та контроль за дотриманням термінів виконання рішень, прийнятих під час особистого прийому, здійснюються працівником сектору документального забезпечення роботи та прийому громадян Департаменту зв'язків з Верховною Радою України та іншими органами державної влади.
11. Посадові особи Міністерства, які проводять прийом, зобов'язані забезпечити прийом усіх громадян відповідно до попереднього запису з урахуванням правил внутрішнього трудового розпорядку Міністерства.
12. За відсутності посадової особи, яка повинна здійснювати прийом, прийом може здійснювати посадова особа, яка виконує її обов'язки.
13. У разі, якщо дата прийому припадає на вихідний, святковий чи неробочий день, особистий прийом громадян здійснюється в інший день за погодженням між відповідною посадовою особою Міністерства та громадянином.
14. Особистий прийом іноземців та осіб без громадянства здійснюється у загальному порядку. У разі потреби - за участю перекладача.
15. Громадяни, визнані судом недієздатними, на прийом без участі їх законних представників не допускаються.

Розділ III. Відповідальність посадових осіб

Посадові особи Міністерства несуть відповідальність згідно з чинним законодавством за недотримання вимог Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР) .
Директор Департаменту зв'язків
з Верховною Радою України
та іншими органами державної
влади
Н.П.Пузакова
( Додаток 1 виключено на підставі Наказу Міністерства фінансів N 656 (z0492-09) від 12.05.2009 ) ( Додаток 2 виключено на підставі Наказу Міністерства фінансів N 656 (z0492-09) від 12.05.2009 )

Додаток
до Порядку особистого
прийому громадян
у Міністерстві фінансів
України

ЖУРНАЛ

обліку особистого прийому громадян

------------------------------------------------------------------
| N  |  Дата  |  Прізвище, |  Прізвище, | Категорія |  Короткий  |
|з/п |прийому |  ініціали  |    ім'я,   |(соціальний|    зміст   |
|    |(число, |  та посада |по батькові,|  стан(*)  |  порушених |
|    |місяць, |  керівника |  адреса чи |громадянина|   питань   |
|    |  рік)  |    або     |місце роботи|           |            |
|    |        |   іншої    |громадянина |           |            |
|    |        |  посадової |            |           |            |
|    |        | особи, що  |            |           |            |
|    |        |веде прийом |            |           |            |
|----+--------+------------+------------+-----------+------------|
|  1 |    2   |      3     |      4     |     5     |      6     |
|----+--------+------------+------------+-----------+------------|
|    |        |            |            |           |            |
|----+--------+------------+------------+-----------+------------|
|    |        |            |            |           |            |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|  Зміст   |    Термін    |Реєстраційний |   Наслідки   |Примітка|
|доручення |  виконання   |вхідний номер |   розгляду   |        |
|   (**)   |    (***)     |              |(індекс, дата |        |
|          |              |              |    надання   |        |
|          |              |              |  відповіді   |        |
|          |              |              |  виконавцем) |        |
|----------+--------------+--------------+--------------+--------|
|    7     |      8       |      9       |      10      |   11   |
|----------+--------------+--------------+--------------+--------|
|          |              |              |              |        |
|----------+--------------+--------------+--------------+--------|
|          |              |              |              |        |
------------------------------------------------------------------
_______________
(*) Інвалід, ветеран війни, ветеран праці, багатодітна сім'я, робітник службовець, підприємець, пенсіонер тощо.
(**) Якщо заявнику дано роз'яснення на особистому прийомі, робиться запис "Роз'яснено".
У разі надання письмового доручення викладається його зміст.
(***) Проставляється згідно зі статтею 20 Закону України "Про звернення громадян".
Графи 9-11 заповнюються відповідальною особою сектору документального забезпечення роботи та прийому громадян Департаменту зв'язків з Верховною Радою України та іншими органами державної влади.