УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 26 січня 2011 р. № 50
Київ
Про затвердження Порядку використання коштів державного бюджету для надання громадянам правової допомоги в кримінальних провадженнях за рахунок держави
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Порядок використання коштів державного бюджету для надання громадянам правової допомоги в кримінальних провадженнях за рахунок держави, що додається.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 31
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 січня 2011 р. № 50
ПОРЯДОК
використання коштів державного бюджету для надання громадянам правової допомоги в кримінальних провадженнях за рахунок держави
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених Мін'юсту за бюджетною програмою, яка передбачає надання громадянам правової допомоги в кримінальних провадженнях за рахунок держави (далі - бюджетні кошти).
Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Мін'юст (далі - головний розпорядник бюджетних коштів).
2. Розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня є Координаційний центр з надання правової допомоги та Головне управління юстиції Міністерства юстиції в Автономній Республіці Крим, головні управління юстиції в областях, мм. Києві та Севастополі (далі - розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня).
3. Бюджетні кошти спрямовуються на:
1) оплату праці адвокатів, які надавали правову допомогу в кримінальних провадженнях, у визначених законом випадках.
Оплата праці здійснюється відповідно до Порядку оплати праці адвокатів з надання громадянам правової допомоги в кримінальних провадженнях за рахунок держави (
821-99-п)
, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 травня 1999 р. № 821 (Офіційний вісник України, 1999 p., № 20, ст. 884). Передбачені зазначеним Порядком документи, якими підтверджується сума коштів, що підлягає виплаті адвокату (далі - документи), керівники адвокатських об’єднань (адвокати) надсилають відповідним розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня;
2) створення необхідних умов для діяльності центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги шляхом:
придбання обладнання, інвентарю та предметів довгострокового користування, зокрема меблів, комп’ютерної та організаційної техніки, створення комплексних систем;
проведення поточного та капітального ремонту будівель і приміщень, передпроектних робіт та розроблення проектно-кошторисної документації на проведення капітального ремонту;
оренди будівель і приміщень, а також здійснення оплати комунальних послуг;
придбання предметів, матеріалів, зокрема канцелярського приладдя, паперу, конвертів та марок для відправлення службової кореспонденції, придбання (виготовлення) бланків, посвідчень, печаток, штампів, вивісок.
4. Розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня здійснюють перевірку отриманих документів. У разі виявлення помилок у розрахунку суми коштів, що підлягає виплаті адвокату, або інших помилок, у зв'язку з чим неможливо здійснити оплату, документи повертаються для доопрацювання із зазначенням причини повернення.
5. На підставі документів, поданих керівниками адвокатських об'єднань (адвокатами), розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня складають реєстри заборгованості з оплати праці адвокатів (далі - реєстри) за формою, затвердженою головним розпорядником бюджетних коштів, і подають їх головному розпоряднику бюджетних коштів.
6. На підставі реєстрів головний розпорядник бюджетних коштів проводить їх розподіл.
Операції, пов'язані з використанням бюджетних коштів, здійснюються відповідно до Порядку обслуговування державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету (
z0716-04)
, затвердженого в установленому законодавством порядку.
7. Перерахування бюджетних коштів адвокатським об'єднанням (адвокатам) здійснюється на підставі поданих ними документів.
7-1. Закупівля товарів, робіт і послуг здійснюються в установленому Законом порядку.
8. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а також відкриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань в органах Казначейства здійснюються в установленому законодавством порядку.
9. У разі наявності бюджетної заборгованості за бюджетними зобов'язаннями минулих років, взятими на облік органами Державної казначейської служби, така заборгованість підлягає погашенню у поточному бюджетному періоді.
10. Складення і подання звітності про виконання паспорта бюджетної програми, у тому числі за результативними показниками, бюджетної та фінансової звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за цільовим та ефективним витрачанням таких коштів здійснюються в установленому законодавством порядку.