УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
20.08.2008 N 543
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
2 вересня 2008 р.
за N 801/15492
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства доходів і зборів N 318 (z1503-13) від 02.08.2013 )

Про затвердження Положення про порядок забезпечення жилими приміщеннями працівників органів державної податкової служби України

Відповідно до Законів України "Про державну податкову службу в Україні" (509-12) , "Про міліцію" (565-12) та на виконання Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11 грудня 1984 року N 470 (470-84-п) , та постанови Ради Міністрів Української РСР від 4 лютого 1988 року N 37 (37-88-п) "Про службові жилі приміщення" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про порядок забезпечення жилими приміщеннями працівників органів державної податкової служби України, що додається.
2. Департаменту господарського забезпечення (Цоклан І.І.) подати цей наказ до Міністерства юстиції України для його державної реєстрації.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Ткачука В.Г.
Голова
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Голови Центральної Ради
Всеукраїнської професійної спілки
працівників органів державної
податкової служби
Міністр фінансів України
С.В.Буряк
П.А.Циганок
В.Пинзеник

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної податкової
адміністрації України
20.08.2008  N 543
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
2 вересня 2008 р.
за N 801/15492

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок забезпечення жилими приміщеннями працівників органів державної податкової служби України

1. Загальні положення

Це Положення розроблено відповідно до вимог житлового законодавства, Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11 грудня 1984 року N 470 (470-84-п) , та постанови Ради Міністрів Української РСР від 4 лютого 1988 року N 37 (37-88-п) "Про службові жилі приміщення" та з урахуванням особливостей ведення контрольного списку працівників органів державної податкової служби України (далі - працівники ОДПС), які потребують поліпшення житлових умов. Це Положення встановлює порядок забезпечення жилими приміщеннями працівників ОДПС.

2. Порядок ведення контрольних списків працівників ОДПС, які потребують поліпшення житлових умов

1. Працівники, які потребують поліпшення житлових умов згідно з житловим законодавством, мають право на прийняття на квартирний облік та одержання у користування жилого приміщення відповідно до чинного законодавства.
2. Облік працівників ОДПС, які потребують поліпшення житлових умов та перебувають на квартирному обліку у виконавчому органі місцевого самоврядування за місцем проживання і працюють в органах державної податкової служби (далі - ОДПС) не менше п'яти років, здійснюється шляхом унесення їх до контрольного списку працівників ОДПС (далі - контрольний список).
3. Працівник ОДПС для включення його до контрольного списку подає до житлово-побутової комісії ОДПС такі документи:
заяву на ім'я керівника ОДПС;
довідку виконавчого органу місцевого самоврядування про взяття на квартирний облік;
довідку з місця проживання про склад сім'ї і реєстрацію;
довідку про загальний стаж роботи в ОДПС України;
копії документів, що підтверджують право на пільги при забезпеченні жилим приміщенням (за наявності).
У разі потреби до заяви додаються інші документи.
4. Заява працівника ОДПС щодо включення його до контрольного списку розглядається на засіданні житлово-побутової комісії ОДПС за наявності всіх необхідних документів, передбачених абзацами третім-шостим пункту 3 цього Положення. Працівник ОДПС, заява якого розглядається, має право бути присутнім на засіданні житлово-побутової комісії ОДПС.
При одночасному розгляді заяв кількох осіб їх черговість на одержання жилих приміщень визначається за датою подання ними заяв з необхідними документами. Якщо в один день подали заяви кілька осіб, їх черговість на одержання жилих приміщень визначається при прийнятті рішення з урахуванням житлових умов, стану здоров'я та службової діяльності.
5. У рішенні житлово-побутової комісії ОДПС вказуються дата внесення працівника до контрольного списку, підстави такого внесення, склад його сім'ї, вид черги на отримання жилого приміщення (на загальних підставах, першочергово, позачергово), а у випадку відмови щодо внесення працівника ОДПС до контрольного списку - підстави відмови.
6. Порядковий номер черги працівника ОДПС в контрольному списку визначається згідно з датою поданої працівником заяви.
Дата і рік взяття працівника на квартирний облік за місцем проживання та перебування у контрольному списку за попереднім місцем роботи в ОДПС на чергу у контрольному списку не впливають, окрім випадків, передбачених житловим законодавством.
7. Щороку у січні-лютому контрольний список подається до виконавчого органу місцевого самоврядування для узгодження і уточнення. Житлово-побутова комісія ОДПС при цьому вивчає облікові дані, за необхідності вимагає документи, які підтверджують право працівника ОДПС на перебування у контрольному списку. Зміни з питань, що належать до компетенції житлово-побутової комісії ОДПС, провадяться після прийняття рішень цим органом. Про внесені зміни працівникам ОДПС направляється письмове повідомлення.
Усі виявлені зміни вносяться у контрольні списки згідно з уточненою черговістю, тобто порядковий номер у новому році буде проставлений без урахування номерів осіб, виключених із контрольного списку. Відповідно до цих змін формується і новий контрольний список без урахування осіб, виключених з контрольного списку.
Перший примірник списку передається до виконавчого органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням ОДПС, другий залишається в ОДПС для використання у роботі.
Належним чином завірена копія затвердженого контрольного списку передається до профспілкового комітету для доведення до відома трудового колективу, контролю за станом обліку та розподілу жилих приміщень.
8. Працівники ОДПС виключаються з контрольного списку у випадках:
поліпшення житлових умов, внаслідок чого відпали підстави для одержання іншого жилого приміщення;
припинення трудових відносин з ОДПС, за винятком випадків, передбачених житловим законодавством;
подання відомостей, що не відповідають дійсності, але стали підставою для внесення до контрольного списку, або неправомірних дій посадових осіб при внесенні до контрольного списку;
виїзду на постійне місце проживання до іншого населеного пункту.
9. Черговість на одержання жилого приміщення може бути перенесено на рік, якщо протягом попереднього року за систематичне порушення трудової дисципліни, пияцтво, хуліганство, розкрадання державного або громадського майна до працівника застосовувалися заходи дисциплінарного чи громадського впливу або заходи адміністративного стягнення чи кримінального покарання.
10. Працівники, які отримали в ОДПС жилі приміщення для постійного проживання, надалі можуть поліпшити житлові умови за місцем проживання виконавчим органом місцевого самоврядування та шляхом отримання службового жилого приміщення за його наявності.
11. Житлово-побутова комісія ОДПС є колегіальним органом, утвореним для вирішення житлово-побутових питань працівників ОДПС України. Формою роботи ЦЖПК є засідання, які проводяться за пропозицією голови та її членів. До складу житлово-побутової комісія ОДПС включаються представники структурних підрозділів та профспілкового комітету ОДПС, персональний склад якої затверджується керівником ОДПС.
12. Житлово-побутова комісія ОДПС правомочна вирішувати питання, які належать до її компетенції, якщо на засіданні присутня більшість її членів. Рішення житлово-побутова комісія ОДПС приймається більшістю голосів присутніх на засіданні членів і оформлюється протоколом.
На засідання комісії можуть бути запрошені керівники та інші працівники ОДПС.
13. Виключення з контрольного списку проводиться на засіданні житлово-побутової комісії ОДПС, про що особа повідомляється у письмовій формі із зазначенням підстав виключення.
14. Працівники ОДПС, які внесені до контрольного списку, при звільненні з роботи за віком чи за станом здоров'я, або у зв'язку зі скороченням штатів, а також у випадках загибелі працівника ОДПС під час виконання службових обов'язків та інших випадках, передбачених законодавством України, члени їх сімей, зазначені в довідці про взяття на квартирний облік, залишаються у контрольному списку.
15. Відповідальні посадові особи підрозділів ОДПС, які порушили встановлений порядок взяття на облік осіб, що потребують поліпшення житлових умов, зняття із обліку і надання жилих приміщень, несуть відповідальність, передбачену законодавством.

3. Порядок розподілу жилих приміщень між працівниками ОДПС, які потребують поліпшення житлових умов

1. Отримані жилі приміщення розподіляються між загальною і пільговою чергами у відсотковому співвідношенні залежно від кількості працівників ОДПС, які перебувають у контрольному списку, відповідно до плану розподілу жилих приміщень, придбаних у поточному році, затвердженого на засіданні житлово-побутової комісії ОДПС та погодженого виконавчим органом місцевого самоврядування.
2. Жилі приміщення надаються працівникам ОДПС, які потребують поліпшення житлових умов, згідно з чергою, визначеною у контрольному списку. Окремим категоріям працівників, які перебувають у контрольному списку та зробили значний внесок у розвиток державної податкової служби України, сумлінно виконують службові обов'язки, з ініціативи адміністрації ОДПС та за погодженням голови ОДПС може бути надано перевагу у термінах одержання жилих приміщень у випадках, визначених житловим законодавством.
3. При запрошенні на роботу до ОДПС працівників високого рівня кваліфікації голова ОДПС може прийняти рішення про надання їм службових жилих приміщень або жилих приміщень на умовах, визначених у трудовому договорі відповідно до затвердженого плану розподілу жилих приміщень, придбаних у поточному році.
4. Службові жилі приміщення надаються працівникам ОДПС відповідно до Положення про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в Українській РСР, затвердженого постановою Ради Міністрів Української РСР від 4 лютого 1988 року N 37 (37-88-п) (із змінами).
5. Виключення жилого приміщення з числа службових проводиться на підставі клопотання ОДПС, погодженого з Державною податковою адміністрацією України, відповідно до Положення про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в Українській РСР, затвердженого постановою Ради Міністрів Української РСР від 4 лютого 1988 року N 37 (37-88-п) (із змінами).

4. Порядок обліку наданих жилих приміщень

1. Оперативний облік жилих приміщень, у тому числі службових, проводиться ОДПС у відповідних книгах (журналах), форму яких наведено у додатках 1 та 2.
Копії рішень житлово-побутової комісії ОДПС та рішень виконавчих органів місцевого самоврядування про надання жилих приміщень передаються до бухгалтерії відповідного підрозділу ОДПС для контролю за використанням коштів.
2. Щороку до 25 січня ОДПС подають до Державної податкової адміністрації України узагальнені відомості про придбання жилих приміщень та їх розподіл за формою, наданою у додатку 3.
Директор Департаменту
господарського забезпечення
І.І.Цоклан

Додаток 1
до Положення про порядок
забезпечення жилими
приміщеннями працівників
органів державної податкової
служби України

ВІДОМОСТІ

про службове житло

N з/п Прізвище, ім'я, по батькові Управління, займана посада З якого часу працює в органах державної податкової служби Склад сім'ї (осіб) Відомості про службове житло Примітка
N, дата рішення виконавчого органу місцевого самоврядування про видачу ордера вулиця, N будинку, N квартири к-сть кімнат жила площа, кв.м дата і N рішення виконавчого органу місцевого самоврядування про включення жилого приміщення до числа службових дата і N рішення виконавчого органу місцевого самоврядування про включення жилого приміщення до числа службових
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 Виконавець  ____________________________
                 (прізвище, підпис)

Додаток 2
до Положення про порядок
забезпечення жилими
приміщеннями працівників
органів державної податкової
служби України

ВІДОМОСТІ

про жилі приміщення для постійного проживання

N з/п Прізвище, ім'я, по батькові Управління, займана посада Стаж роботи в органах державної податкової служби Склад сім'ї (осіб) N, дата рішення виконавчого органу місцевого самоврядування про зарахування на квартирний облік, N облікової справи Вид черги Дата включення до контрольного списку Жила площа попереднього місця проживання Жила площа Примітка
вулиця, N будинку, N квартири жила площа кому належить будинок N, дата рішення виконавчого органу місцевого самоврядування про видачу ордера вулиця, N будинку, N квартири кількість кімнат жила площа
усього (кв.м) на 1 особу (кв.м)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
 Виконавець  ___________________________
                 (прізвище, підпис)

Додаток 3
до Положення про порядок
забезпечення жилими
приміщеннями працівників
органів державної податкової
служби України

ВІДОМОСТІ

про чисельність працівників органів державної податкової служби України, які внесені до контрольних списків, придбання жилих приміщень та їх розподіл у ______ році

N з/п Назва податкових органів у розрізі ДПІ Перебування у контрольному списку Розподіл кількості осіб, які перебувають у контрольному списку К-сть коштів (різні джерела), які передбачалися на будівництво (придбання) житла у минулому році, тис.грн. Фактично використано за звітний період Збудовано (придбано) житла К-сть працівників, яким надано жилі приміщення
за категоріями за кількістю членів сім'ї
бюджетні кошти інші джерела жила площа зага- льна площа із зага- льної черги із пільгової черги службове житло
усього у тому числі працівни- ків податкової міліції на загальних підставах за списками першочергового отримання житла за списками позачергового отримання житла 1 особа 2-3 особи 4-5 осіб 6 і більше осіб
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
 Виконавець  _____________________________
                  (прізвище, підпис)