Президент України
|
В.ЯНУКОВИЧ
|
м. Київ
5 вересня 2013 року
№ 439-VII
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Законом України
від 5 вересня 2013 року
№ 439-VII
(млн гривень)
Джерела фінансування
|
Разом
|
За роками
|
|||||
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
|||
Державний бюджет
|
1120
|
98,7
|
230,7
|
335,2
|
226,9
|
228,5
|
|
Інші джерела
|
1460
|
389
|
207
|
258
|
295
|
311
|
|
Усього
|
|
2580
|
487,7
|
437,7
|
593,2
|
521,9
|
539,5
|
Додаток 1
до Програми
(млн гривень)
Джерела фінансування
|
Разом
|
За роками
|
|||||
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
|||
Державний бюджет
|
1120
|
98,7
|
230,7
|
335,2
|
226,9
|
228,5
|
|
Інші джерела
|
1460
|
389
|
207
|
258
|
295
|
311
|
|
Усього
|
|
2580
|
487,7
|
437,7
|
593,2
|
521,9
|
539,5
|
Додаток 2
до Програми
Найменування завдання
|
Найменування показника
|
Значення показника
|
Найменування заходу
|
Головний розпорядник бюджетних коштів
|
Джерела фінансування
|
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів
|
У тому числі за роками, млн гривень
|
|||||||||
усього
|
за роками
|
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
||||||||||
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
||||||||||||
1. Здійснення дистанційного зондування Землі з космосу
|
|
|
|
|
|
|
|
1) забезпечення трансферу космічних технологій спостереження Землі в реальний сектор економіки ("GEO-Ukraine"):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект інформаційно-аналітичних матеріалів щодо напрямів та способів розвитку елементів космічної системи "Січ"
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
проведення системних досліджень щодо напрямів та способів удосконалення космічної системи "Січ"
|
ДКА
|
державний бюджет
|
1
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
|
проект національного стандарту
|
4
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
розвиток нормативно-правової бази
|
-"-
|
-"-
|
2,2
|
|
0,5
|
0,6
|
0,7
|
0,4
|
|
програма використання даних "Січ-2-1"
|
1
|
|
|
1
|
|
|
розроблення програми використання даних космічного апарата "Січ-2-1"
|
-"-
|
-"-
|
1,8
|
|
0,4
|
0,5
|
0,6
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Національна академія наук
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
комплект матеріалів щодо виконання програм використання даних космічних апаратів "Січ-2" та "Січ-2-1"
|
4
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
виконання науково-прикладних програм використання даних космічних систем
|
ДКА
|
-"-
|
0,8
|
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Адміністрація Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
створення промислових технологій оброблення даних, у тому числі:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
метод розв’язання тематичної задачі
|
8
|
1
|
1
|
2
|
2
|
2
|
- методів вирішення тематичних задач щодо моніторингу суші, прибережних та морських акваторій
|
ДКА
|
державний бюджет
|
0,9
|
0,1
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Національна академія наук
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
атестована методика оброблення даних
|
4
|
|
|
|
2
|
2
|
- метрологічно атестованих методик оброблення даних
|
ДКА
|
-"-
|
14
|
|
0,7
|
1,3
|
5,9
|
6,1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мінагрополітики
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДСНС
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мінприроди
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
тестовий полігон
|
3
|
|
|
1
|
1
|
1
|
- тестових полігонів
|
ДКА
|
-"-
|
2,5
|
0,3
|
0,5
|
0,6
|
0,7
|
0,4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
розвиток міжнародного співробітництва у сфері дистанційного зондування:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект матеріалів щодо виконання міжнародних нормативно-правових актів
|
14
|
2
|
3
|
3
|
3
|
3
|
- виконання міжнародних спільних з Російською Федерацією, Республікою Білорусь, Республікою Казахстан та іншими державами нормативно-правових актів (програми, меморандуми, плани) щодо розвитку співробітництва
|
-"-
|
-"-
|
2,5
|
0,3
|
0,5
|
0,6
|
0,7
|
0,4
|
|
матеріали проектів міжнародних нормативно-правових актів
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
- підготовка матеріалів, необхідних для розроблення проектів міжнародних нормативно-правових актів
|
-"-
|
-"-
|
0,5
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
|
комплект інформаційних матеріалів
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
- інформаційне забезпечення участі України в роботі міжнародних організацій з дистанційного зондування Землі
|
-"-
|
-"-
|
0,5
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
створення системи комерційного використання даних, зокрема:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інформаційно-аналітичні матеріали щодо розширення ринку даних та удосконалення характеристик космічних систем
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
- проведення системних досліджень щодо розширення ринку даних та удосконалення технічних характеристик космічних систем
|
ДКА
|
державний бюджет
|
0,5
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
|
кількість розповсюджених знімків
|
245
|
5
|
20
|
40
|
80
|
100
|
- забезпечення розповсюдження даних
|
-"-
|
-"-
|
0,5
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
|
кількість заходів з підготовки та перепідготовки фахівців
|
9
|
1
|
2
|
2
|
2
|
2
|
- здійснення заходів з підготовки і перепідготовки фахівців
|
-"-
|
-"-
|
0,5
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
|
комплект видавничої та поліграфічної продукції
|
17
|
2
|
3
|
4
|
4
|
4
|
- провадження видавничої, поліграфічної та популяризаторської діяльності
|
-"-
|
-"-
|
0,5
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за заходом
|
|
-"-
|
34,7
|
1,5
|
5
|
6
|
11,6
|
10,6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі
|
-"-
|
-"-
|
28,7
|
1,5
|
3,8
|
4,8
|
9,8
|
8,8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Національна академія наук
|
-"-
|
2
|
|
0,4
|
0,4
|
0,6
|
0,6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мінагрополітики
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДСНС
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мінприроди
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Адміністрація Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2) забезпечення системного отримання даних від космічної системи "Січ" ("Січ"):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
створення оптико-електронної космічної системи "Січ-2-1" (з просторовим розрізненням 8 метрів) і забезпечення її функціонування:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект актів готовності космічного апарата та систем наземного комплексу до запуску
|
1
|
|
1
|
|
|
|
- виготовлення модернізованого космічного апарата, удосконалення наземного комплексу управління та наземного інформаційного комплексу, підготовка їх до запуску космічного апарата
|
ДКА
|
державний бюджет
|
93,5
|
15,6
|
77,9
|
|
|
|
|
договір страхування запуску космічного апарата
|
1
|
|
|
1
|
|
|
- страхування запуску космічного апарата
|
-"-
|
-"-
|
24
|
|
|
24
|
|
|
|
акт запуску космічного апарата
|
1
|
|
|
1
|
|
|
- запуск космічного апарата
|
-"-
|
-"-
|
82
|
|
|
82
|
|
|
|
акт льотно-конструкторських випробувань та дослідної експлуатації космічної системи
|
2
|
|
|
|
1
|
1
|
- забезпечення функціонування космічного апарата, наземного комплексу управління та наземного інформаційного комплексу
|
-"-
|
-"-
|
3
|
|
|
|
1,7
|
1,3
|
|
договір страхування функціонування космічного апарата
|
2
|
|
|
|
1
|
1
|
- страхування функціонування космічного апарата
|
-"-
|
-"-
|
10,5
|
|
|
|
6
|
4,5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
створення космічної оптико-електронної системи "Січ-2М" (з просторовим розрізненням 2,5 метра):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект актів випробувань корисного навантаження
|
2
|
|
|
|
1
|
1
|
- розроблення та виготовлення льотних зразків комплекту корисного навантаження (оптичний сканер з просторовим розрізненням 2,5 метра, сканер дальнього інфрачервоного діапазону, астровимірювальна система) та проведення їх наземних випробувань
|
-"-
|
-"-
|
57
|
|
3
|
4
|
20
|
30
|
|
комплект актів випробувань наземного сегмента
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
- модернізація наземного сегмента та проведення його випробувань
|
ДКА
|
державний бюджет
|
13
|
|
2
|
2
|
4
|
5
|
|
комплект актів випробувань космічної платформи
|
2
|
|
|
|
1
|
1
|
- розроблення та виготовлення космічної платформи, проведення наземних випробувань
|
-"-
|
-"-
|
42
|
|
1
|
1
|
20
|
20
|
|
|
|
|
|
|
|
|
створення радіолокаційної космічної системи "Січ-3Р" (з просторовим розрізненням 2 метри):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект актів випробувань радіолокатора
|
3
|
|
|
1
|
1
|
1
|
- створення та проведення випробувань бортового радіолокатора з цифровою антенною решіткою
|
-"-
|
-"-
|
19,6
|
|
2
|
3
|
8
|
6,6
|
|
вимоги до платформи космічного апарата
|
1
|
|
|
|
|
1
|
- формування вихідних даних до платформи космічного апарата
|
-"-
|
-"-
|
0,4
|
|
|
|
|
0,4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
створення та забезпечення функціонування контрольно-калібрувального полігона для метрологічного забезпечення бортових засобів дистанційного зондування Землі в польоті:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
акт метрологічної атестації полігона
|
1
|
|
|
|
|
1
|
- розроблення проектної документації, виконання робіт із створення першої черги контрольно-калібрувального полігона, його випробування та метрологічна атестація
|
-"-
|
-"-
|
5
|
|
0,8
|
0,8
|
1,7
|
1,7
|
|
методика метрологічної підтримки засобів дистанційного зондування Землі в польоті
|
6
|
|
|
1
|
2
|
3
|
- створення технологій метрологічної підтримки технічних засобів дистанційного зондування Землі в польоті
|
ДКА
|
державний бюджет
|
2
|
|
0,2
|
0,2
|
0,8
|
0,8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за заходом
|
-"-
|
-"-
|
352
|
15,6
|
86,9
|
117
|
62,2
|
70,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3) розроблення перспективних бортових приладів спостереження Землі з космосу ("Космоприлад"):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
оптико-електронних систем:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект актів випробувань окремих вузлів та блоків перспективних оптико-електронних систем
|
4
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
- розроблення технічних пропозицій та ескізних проектів перспективних оптико-електронних систем (оптико-електронного сканера з високим просторовим розрізненням, високочутливого інфрачервоного радіометра, спектрометра-поляриметра та гіперспектрального сканера), макетування окремих вузлів та блоків
|
-"-
|
-"-
|
15,6
|
1
|
1,1
|
1,6
|
6,4
|
5,5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОН
|
-"-
|
0,5
|
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,2
|
|
вимоги до платформи космічного апарата
|
1
|
|
|
|
|
1
|
- формування вихідних даних до платформи космічного апарата
|
ДКА
|
-"-
|
0,4
|
|
|
|
|
0,4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
радіолокаційних систем:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект матеріалів технічної пропозиції щодо оптимального варіанта побудови багатопозиційних радіолокаційних систем
|
3
|
|
|
1
|
1
|
1
|
- розроблення технічних пропозицій щодо визначення оптимального варіанта побудови багатопозиційних космічних радіолокаційних систем та шляхів їх створення
|
ДКА
|
державний бюджет
|
2,5
|
|
0,1
|
0,1
|
1,2
|
1,1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОН
|
-"-
|
0,5
|
|
0,1
|
0,1
|
0,2
|
0,1
|
|
комплект актів випробувань окремих вузлів та блоків бістатичного радіолокатора із синтезованою апертурою антени S-діапазону
|
1
|
|
|
|
|
1
|
- розроблення ескізного проекту бістатичного радіолокатора із синтезованою апертурою антени S-діапазону, макетування окремих вузлів та блоків
|
ДКА
|
-"-
|
7,1
|
|
0,6
|
0,6
|
2,7
|
3,2
|
|
вимоги до платформи космічного апарата
|
1
|
|
|
|
|
1
|
- формування вихідних даних до платформи космічного апарата
|
-"-
|
-"-
|
0,4
|
|
|
|
|
0,4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за заходом
|
|
-"-
|
27
|
1
|
2
|
2,5
|
10,5
|
11
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі
|
-"-
|
-"-
|
26
|
1
|
1,8
|
2,3
|
10,2
|
10,7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОН
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
Разом за завданням 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
413,7
|
18,1
|
93,9
|
125,5
|
84,3
|
91,9
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДКА
|
-"-
|
406,7
|
18,1
|
92,5
|
124,1
|
82,2
|
89,8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Національна академія наук
|
-"-
|
2
|
|
0,4
|
0,4
|
0,6
|
0,6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мінагрополітики
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДСНС
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мінприроди
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОН
|
державний бюджет
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Адміністрація Державної служби зв’язку та захисту інформації
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
2. Удосконалення космічних систем телекомунікації та навігації
|
|
|
|
|
|
|
|
1) створення національної супутникової системи зв’язку ("Либідь"):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект актів щодо льотно-конструкторських випробувань та дослідної експлуатації національної супутникової системи зв’язку, а також введення резервної наземної станції управління в експлуатацію
|
4
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
сприяння експлуатації космічної системи та створення резервної наземної станції управління космічним апаратом
|
ДКА
|
інші джерела
|
40
|
8
|
8
|
8
|
8
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2) розвиток Системи координатно-часового та навігаційного забезпечення ("Навігація"):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект актів випробувань Системи координатно-часового та навігаційного забезпечення та її дослідної експлуатації
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
забезпечення функціонування Системи та її сумісності з російською Системою диференційних коригувань і моніторингу, європейською системою EGNOS, наземними функціональними доповненнями держав Європейського Союзу
|
-"-
|
державний бюджет
|
2
|
0,3
|
0,4
|
0,4
|
0,5
|
0,4
|
|
акт введення в експлуатацію контрольних та контрольно-коригувальних станцій
|
100
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
формування об’єднаної національної мережі систем GPS, ГЛОНАСС, Galileo з контрольними та контрольно-коригувальними станціями для дециметрового та сантиметрового рівня точності місцевизначення
|
-"-
|
-"-
|
8
|
0,7
|
0,6
|
1,1
|
3
|
2,6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДКА
|
інші джерела
|
15
|
1
|
3
|
3
|
4
|
4
|
|
акт введення в експлуатацію регіональних навігаційних систем
|
15
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
створення багатоцільових регіональних навігаційних інформаційних систем
|
-"-
|
державний бюджет
|
10
|
1
|
1
|
1,5
|
3,5
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
інші джерела
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
обсяги виробництва апаратури супутникової навігації, тис. комплектів
|
55
|
5
|
7
|
10
|
15
|
18
|
створення та забезпечення виробництва (у межах Міждержавної радіонавігаційної програми держав - учасниць СНД (997_544)
) багатосистемної апаратури супутникової навігації
|
-"-
|
-"-
|
15
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за заходом
|
|
|
55
|
5
|
8
|
10
|
16
|
16
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
державний бюджет
|
20
|
2
|
2
|
3
|
7
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
інші джерела
|
35
|
3
|
6
|
7
|
9
|
10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3) удосконалення Системи контролю та аналізу космічної обстановки ("Спостереження"):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект актів випробувань Системи та її дослідної експлуатації
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
забезпечення експлуатації Системи, формування пропозицій щодо визначення напрямів її удосконалення, розроблення нових програмно-технічних засобів
|
-"-
|
-"-
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
комплект актів випробувань комплексу спостереження та його дослідної експлуатації
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
створення багатопозиційного наземного комплексу спостереження за космічними об’єктами шляхом модернізації та інтеграції наявних квантово-оптичних та оптико-електронних засобів
|
ДКА
|
державний бюджет
|
4
|
|
2,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
|
комплект актів випробувань радіолокаційної станції та її дослідної експлуатації
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
створення перспективної радіолокаційної станції з багатопроменевими цифровими антенними решітками (розроблення ескізної документації, виготовлення та випробування макетного зразка, розроблення робочої конструкторської документації, виготовлення дослідного зразка), проведення її державних випробувань та введення в дослідну експлуатацію
|
-"-
|
-"-
|
90,3
|
2,4
|
8
|
10
|
37,5
|
32,4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за заходом
|
|
|
99,3
|
3,4
|
11,5
|
11,5
|
39
|
33,9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
-"-
|
94,3
|
2,4
|
10,5
|
10,5
|
38
|
32,9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
інші джерела
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Разом за завданням 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
194,3
|
16,4
|
27,5
|
29,5
|
63
|
57,9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
державний бюджет
|
114,3
|
4,4
|
12,5
|
13,5
|
45
|
38,9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
інші джерела
|
80
|
12
|
15
|
16
|
18
|
19
|
3. Провадження космічної діяльності в інтересах національної безпеки та оборони
|
|
|
|
|
|
|
|
заходи визначаються окремим актом Кабінету Міністрів України і виконуються за державним оборонним замовленням
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за завданням 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний бюджет
|
42
|
2,2
|
3,8
|
5
|
16
|
15
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДКА
|
-"-
|
40
|
2,2
|
3,4
|
4,6
|
15,4
|
14,4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Міноборони
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Головне управління розвідки Міноборони
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
4. Проведення наукових космічних досліджень
|
|
|
|
|
|
|
|
1) вивчення сонячно-земних і сейсмоіоносферних зв’язків ("Іоносат"):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
проведення наукового космічного експерименту "Іоносат-Мікро":
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект актів готовності космічного апарата та систем наземного комплексу до запуску
|
1
|
1
|
|
|
|
|
- створення бортової наукової апаратури, інтеграція корисного навантаження з платформою, підготовка до запуску космічної системи "Мікросат-М"
|
ДКА
|
-"-
|
60
|
54,9
|
5,1
|
|
|
|
|
договір страхування запуску космічного апарата
|
1
|
1
|
|
|
|
|
- страхування запуску космічного апарата "Мікросат-М"
|
-"-
|
-"-
|
14
|
|
14
|
|
|
|
|
акт запуску космічного апарата
|
1
|
|
1
|
|
|
|
- запуск космічного апарата "Мікросат-М"
|
-"-
|
запуск забезпечується на безоплатній основі під час льотно-конструкторських випробувань ракети-носія "Циклон-4"
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект актів льотно-кострукторських випробувань
|
1
|
|
1
|
|
|
|
- проведення льотно-конструкторських випробувань та забезпечення функціонування космічного апарата "Мікросат-М"
|
ДКА
|
державний бюджет
|
2
|
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
|
договір страхування функціонування космічного апарата
|
4
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
- страхування функціонування космічного апарата "Мікросат-М"
|
-"-
|
-"-
|
13
|
|
5
|
4
|
2,5
|
1,5
|
|
звіт про результати виконання наукової програми
|
4
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
- виконання наукової програми, передбаченої науковим космічним експериментом "Іоносат-Мікро"
|
-"-
|
-"-
|
2
|
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
підготовка до проведення наукового космічного експерименту "Іоносат-Стандарт":
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
матеріали наукової програми космічного експерименту
|
4
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
- розроблення наукової програми для космічного експерименту (кластер із трьох космічних апаратів "Мікросат-С"), формування міжнародної кооперації наукових установ
|
-"-
|
-"-
|
0,9
|
|
0,1
|
0,1
|
0,3
|
0,4
|
|
комплект документації ескізного проекту космічної системи
|
4
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
- розроблення ескізного проекту космічної системи "Мікросат-С", модернізація центрів управління польотами, приймання і оброблення наукової інформації; визначення основних принципів та порядку управління кластером космічних апаратів
|
-"-
|
-"-
|
2
|
|
0,3
|
0,5
|
0,7
|
0,5
|
|
комплект актів наземних випробувань бортової наукової апаратури
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
- створення бортової наукової апаратури, проведення її наземних випробувань, виготовлення льотних зразків, проведення наземних випробувань
|
ДКА
|
державний бюджет
|
7,7
|
|
0,1
|
0,5
|
3,5
|
3,6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за заходом
|
-"-
|
-"-
|
101,6
|
54,9
|
25,6
|
6,1
|
8
|
7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2) проведення наукових космічних досліджень в рамках виконання міжнародних програм ("Наука"):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
науково-технічний звіт про результати виконання наукової програми космічного експерименту
|
12
|
1
|
2
|
3
|
3
|
3
|
забезпечення участі України у виконанні Програми російсько-українського співробітництва у сфері дослідження та використання космічного простору в мирних цілях, зокрема у проведенні фундаментальних наукових космічних досліджень (проекти "Радіоастрон", "Спектр-РГ", "Спектр-УФ", "Луна-Глоб", "Гамма-400", "Міліметрон", "Біон" тощо)
|
-"-
|
-"-
|
9,4
|
1
|
1,6
|
1,6
|
2,6
|
2,6
|
|
акт введення елементу інфраструктури в експлуатацію
|
12
|
|
3
|
3
|
3
|
3
|
дооснащення наземної інфраструктури (РТ-70, РТ-32, РТ-32Ш) приймальними системами, системами зв’язку та накопичення інформації для забезпечення її інтеграції до міжнародних систем радіоінтерферометричних досліджень
|
-"-
|
-"-
|
7,2
|
|
1,8
|
1,8
|
1,8
|
1,8
|
|
науково-технічний звіт про результати досліджень
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
радіолокаційні та радіометричні дослідження планет Сонячної системи, інших об’єктів Всесвіту, вивчення проблем "космічного сміття" та астероїдної безпеки
|
-"-
|
-"-
|
4,8
|
0,8
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
наукова програма з перспективних космічних досліджень
|
4
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
розроблення наукових програм з перспективних космічних досліджень (щодо фундаментальних космічних досліджень об’єктів Всесвіту, Місяця, Марса та інших планет Сонячної системи, вивчення характеристик електромагнітних полів навколопланетної та міжпланетної плазми, спектрополяриметричних досліджень, моніторингу Сонця, технологій створення матеріалів і конструкцій в умовах мікрогравітації, біологічних досліджень, досліджень атмосферного аерозолю)
|
ДКА
|
державний бюджет
|
2
|
0,1
|
0,4
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Національна академія наук
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
інші джерела
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за заходом
|
|
|
29,4
|
2,9
|
6
|
6,1
|
7,2
|
7,2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний бюджет
|
24,4
|
1,9
|
5
|
5,1
|
6,2
|
6,2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі
|
ДКА
|
державний бюджет
|
23,4
|
1,9
|
4,8
|
4,9
|
5,9
|
5,9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Національна академія наук
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
інші джерела
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3) проведення наукових та технологічних експериментів на пілотованій космічній станції ("МКС"):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект актів щодо підготовки та проведення космічних експериментів на борту Міжнародної космічної станції
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
проведення досліджень у рамках виконання Довгострокової програми російсько-українських наукових досліджень та експериментів на російському сегменті Міжнародної космічної станції (підготовка науково-технічної документації, створення наукової апаратури, реалізація космічних експериментів)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за заходом
|
|
державний бюджет
|
18
|
0,5
|
2
|
2
|
7
|
6,5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі
|
ДКА
|
-"-
|
17
|
0,5
|
1,8
|
1,8
|
6,7
|
6,2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Національна академія наук
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4) розроблення та виконання науково-освітніх космічних програм ("Освіта"):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
науково-освітня програма та комплект матеріалів щодо її виконання
|
4
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
розроблення та виконання науково-освітніх програм (конкурсний відбір проектів, розроблення Програми використання даних космічного апарата "УМС-1", здійснення науково-освітніх заходів у рамках науково-прикладної програми використання даних космічного апарата "Січ-2")
|
ДКА
|
-"-
|
1,6
|
|
0,4
|
0,4
|
0,4
|
0,4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
створення університетської космічної системи "УМС-1":
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект актів готовності корисного навантаження та космічного апарата до запуску
|
4
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
- виготовлення корисного навантаження та платформи космічного апарата, забезпечення їх інтеграції, підготовка до запуску
|
-"-
|
-"-
|
9,4
|
0,5
|
1,6
|
1,7
|
5,6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДКА
|
інші джерела
|
3
|
0,5
|
0,5
|
1
|
1
|
|
|
акт запуску космічного апарата
|
1
|
|
|
|
|
1
|
- запуск космічного апарата
|
-"-
|
державний бюджет
|
11,6
|
|
|
|
|
11,6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за заходом
|
|
|
25,6
|
1
|
2,5
|
3,1
|
7
|
12
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
22,6
|
0,5
|
2
|
2,1
|
6
|
12
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
3
|
0,5
|
0,5
|
1
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі
|
-"-
|
державний бюджет
|
22,6
|
0,5
|
2
|
2,1
|
6
|
12
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
інші джерела
|
3
|
0,5
|
0,5
|
1
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5) науково-методичне забезпечення Програми ("Програма"):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інформаційно-аналітичні матеріали з питань визначення шляхів і напрямів розвитку космічної діяльності
|
4
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
системні дослідження перспектив та світових тенденцій розвитку космічної діяльності
|
-"-
|
державний бюджет
|
0,4
|
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
|
комплект методик, проектів звітів про підтвердження ефективності виконання Програми
|
4
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
науково-методичне супроводження виконання Програми (розроблення методик, проведення розрахунків щодо підтвердження показників ефективності виконання Програми, підготовка щорічних звітів)
|
-"-
|
-"-
|
1,2
|
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
|
комплект інформаційно-аналітичних, презентаційних матеріалів, поліграфічної та мультимедійної продукції щодо виконання Програми
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
інформаційно-аналітична підтримка виконання Програми (проведення соціологічних та експертних досліджень, виготовлення інформаційно-презентаційних, аналітичних матеріалів, поліграфічної і мультимедійної продукції для підвищення ефективності взаємодії з громадськістю та засобами масової інформації, забезпечення в установленому законодавством порядку доступу до відкритої публічної інформації з питань виконання Програми)
|
ДКА
|
державний бюджет
|
1,4
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
|
комплект матеріалів щодо розроблення проектів концепції та космічної програми на 2018-2022 роки
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
розроблення складових частин проекту Загальнодержавної цільової науково-технічної космічної програми на 2018-2022 роки та забезпечення її фінансово-економічного обґрунтування
|
-"-
|
-"-
|
1,5
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за заходом
|
-"-
|
-"-
|
4,5
|
0,5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Разом за завданням 4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
179,1
|
59,8
|
37,1
|
18,3
|
30,2
|
33,7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
171,1
|
58,3
|
35,6
|
16,3
|
28,2
|
32,7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
8
|
1,5
|
1,5
|
2
|
2
|
1
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
державний бюджет
|
169,1
|
58,3
|
35,2
|
15,9
|
27,6
|
32,1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
інші джерела
|
3
|
0,5
|
0,5
|
1
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Національна академія наук
|
державний бюджет
|
2
|
|
0,4
|
0,4
|
0,6
|
0,6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Національна академія наук
|
інші джерела
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5. Створення космічних комплексів
|
|
|
|
|
|
|
|
1) забезпечення незалежного доступу в космос ("Циклон-4"):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект актів відпрацювання конструкції і складових частин ракети-носія "Циклон-4"
|
2
|
|
1
|
1
|
|
|
виготовлення складових частин ракети-носія "Циклон-4" та проведення їх наземних випробувань
|
ДКА
|
державний бюджет
|
28
|
|
22
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
інші джерела
|
81
|
81
|
|
|
|
|
|
комплект актів готовності виробничої бази
|
2
|
|
1
|
1
|
|
|
підготовка виробничої бази ракети-носія "Циклон-4"
|
-"-
|
державний бюджет
|
77
|
|
40
|
37
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
інші джерела
|
70
|
70
|
|
|
|
|
|
акт виготовлення та проведення випробувань дослідного зразка ракети-носія "Циклон-4"
|
1
|
1
|
|
|
|
|
виготовлення дослідного зразка ракети-носія "Циклон-4" для льотних випробувань
|
-"-
|
-"-
|
82
|
82
|
|
|
|
|
|
комплект актів випробувань та введення в експлуатацію наземного комплексу
|
1
|
1
|
|
|
|
|
створення наземного комплексу на пусковому центрі Алкантара (Федеративна Республіка Бразилія) та здійснення першого пуску ракети-носія "Циклон-4"
|
-"-
|
-"-
|
80,8
|
80,8
|
|
|
|
|
|
договір на страхування пуску
|
2
|
|
1
|
1
|
|
|
страхування пуску
|
-"-
|
державний бюджет
|
105
|
|
|
105
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
інші джерела
|
48
|
48
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за заходом
|
|
|
571,8
|
361,8
|
62
|
148
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
державний бюджет
|
210
|
|
62
|
148
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
інші джерела
|
361,8
|
361,8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2) сприяння комерційній експлуатації вітчизняних засобів виведення космічних апаратів ("Комерціалізація"):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
договір на постачання ракети-носія
|
40
|
8
|
8
|
8
|
8
|
8
|
виготовлення ракет-носіїв "Зеніт-3SL" ("Морський старт"), "Зеніт-2SLБ", "Зеніт-3SLБ" ("Наземний старт"), "Antares", "Дніпро" та інтеграція до їх складу космічних апаратів, проведення пусків
|
ДКА
|
інші джерела
|
750
|
5
|
141
|
176
|
206
|
222
|
|
договір на модернізацію ракети-носія РС-20Б(В)
|
15
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
модернізація ракетного комплексу "Дніпро"
|
-"-
|
-"-
|
165,2
|
4,7
|
40,5
|
40
|
40
|
40
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за заходом
|
-"-
|
-"-
|
915,2
|
9,7
|
181,5
|
216
|
246
|
262
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3) розроблення перспективної космічної техніки ("Космотехніка"):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект технічної документації щодо створення багатоцільового ракетно-космічного комплексу для освоєння навколоземних та міжпланетних орбіт
|
4
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
виконання початкових етапів створення багатоцільового ракетно-космічного комплексу для освоєння навколоземних (у тому числі геостаціонарних) та міжпланетних орбіт (визначення можливості модернізації ракети-носія "Циклон-4" для освоєння траси "Земля - Місяць", створення автономного космічного буксиру - розгінного модуля ракет-носіїв "Циклон-4" та "Дніпро", розроблення технічних пропозицій щодо створення ракети-носія з екологічно чистим паливом, виконання пошукових робіт щодо перспективних систем виведення космічних апаратів)
|
-"-
|
державний бюджет
|
9
|
|
1
|
1
|
4
|
3
|
-"-
|
інші джерела
|
95
|
4
|
9
|
24
|
29
|
29
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
створення перспективних:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект технічної документації щодо створення службових систем для космічних апаратів та ракет-носіїв
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
- службових систем для космічних апаратів та ракет-носіїв (датчика кутової швидкості на базі лазерних гіроскопів, швидкодіючої астровимірювальної системи, оптичного волоконного гіроскопа, датчика Сонця, високошвидкісних інформаційних, у тому числі в перспективному Ка-діапазоні, командно-траєкторно-телеметричних та навігаційних систем)
|
ДКА
|
державний бюджет
|
24,1
|
5,1
|
6
|
7
|
3
|
3
|
|
комплект технічної документації щодо створення систем управління для космічних апаратів та ракет-носіїв
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
- систем управління для космічних апаратів та ракет-носіїв (блок управління супутника з корисним навантаженням високого розрізнення, інтегрований безплатформний астроінерціальний блок на базі волоконно-оптичних датчиків для системи управління універсальної космічної платформи, стійкий до відмови бортовий цифровий обчислювальний комплекс системи управління ракет-носіїв і космічних апаратів тривалого часу активного існування), а також високоточних систем інерціальної навігації (лазерний та безроторний твердотільні гіроскопи, маятниковий навігаційний акселерометр)
|
-"-
|
-"-
|
12
|
2
|
2
|
2
|
3
|
3
|
|
комплект актів щодо створення та налагодження виробництва безплатформної інерціальної навігаційної системи
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
- безплатформної інерціальної навігаційної системи "ПТТХ БІНС" (доопрацювання конструкторської документації, виготовлення дослідних зразків, проведення випробувань, налагодження виробництва)
|
ДКА
|
державний бюджет
|
60
|
3
|
3
|
6
|
25
|
23
|
|
комплект технічної документації щодо створення та проведення наземних випробувань систем наземного сегмента
|
4
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
- систем наземного сегмента (розроблення конструкторської документації, створення макетних зразків, проведення випробувань наземних широкосмугових інформаційних систем, наземних систем управління космічними апаратами, у тому числі в перспективному Ка-діапазоні)
|
-"-
|
-"-
|
4
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
комплект технічної документації щодо створення рушійних установок для ракетно-космічної техніки
|
4
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
- рушійних установок для ракетно-космічної техніки (розроблення ескізних проектів перспективних двигунів для ракет-носіїв та космічних апаратів, виготовлення макетних зразків окремих систем та вузлів, проведення їх випробувань)
|
-"-
|
-"-
|
9
|
|
1,5
|
1,5
|
3
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за заходом
|
|
|
213,1
|
14,1
|
23,5
|
42,5
|
68
|
65
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
-"-
|
118,1
|
10,1
|
14,5
|
18,5
|
39
|
36
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
інші джерела
|
95
|
4
|
9
|
24
|
29
|
29
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4) технологічне забезпечення створення ракетно-космічної техніки ("Технологія"):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект технологічної документації щодо удосконалення технологій виготовлення ракетно-космічної техніки
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
удосконалення технологій виготовлення приладів і вузлів великогабаритних паливних баків, рідинних ракетних двигунів, обтічників та відсіків ракет-носіїв, виробів ракетно-космічної техніки із полімерно-композиційних матеріалів, а також технологій їх випробувань і контролю
|
ДКА
|
державний бюджет
|
5,9
|
0,9
|
1
|
1
|
1,5
|
1,5
|
|
комплект технологічної документації щодо створення перспективних приладів космічної техніки
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
розроблення технологій створення перспективних приладів космічної техніки (сонячних батарей з використанням арсенід-галієвих фотоперетворювачів, концентраторних сонячних батарей, мініатюрних радіаційностійких детекторних модулів на основі напівпровідникових та гібридних технологій, мікроелектромеханічних, інтегральних та волоконно-оптичних пристроїв, перспективних систем бездротової передачі енергії, великогабаритних дзеркал з асферичними поверхнями, позавісьової оптики, кварцевих чутливих елементів, моноблочних резонаторів) та створення каталогу технологій виготовлення комерційно привабливої космічної техніки)
|
-"-
|
-"-
|
5,9
|
0,9
|
1
|
1
|
1,5
|
1,5
|
|
комплект технологічної документації щодо створення нових технологій, композиційних, наноструктурних та інших матеріалів для виробництва ракетно-космічної техніки
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
розроблення технологій створення композиційних та наноструктурних матеріалів для виробництва ракетно-космічної техніки (полімерних композиційних матеріалів для кріогенних паливних баків, газодинамічних екранів панелей фотоелектричних батарей, високоміцних алюмінієвих сплавів, біметалевих перехідних елементів "сталь-титан" з використанням енергії вибуху), а також неруйнівних методів контролю їх якості
|
-"-
|
-"-
|
4,5
|
0,5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
комплект галузевих стандартів щодо забезпечення якості, стандартизації, сертифікації ракетно-космічної техніки
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
забезпечення якості, стандартизації, сертифікації ракетно-космічної техніки (розроблення і впровадження правил сертифікації, галузевої системи управління якістю та стандартизації)
|
ДКА
|
державний бюджет
|
4,7
|
0,7
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за заходом
|
-"-
|
-"-
|
21
|
3
|
4
|
4
|
5
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5) науково-технічне супроводження створення перспективної ракетно-космічної техніки ("Супроводження"):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект інформаційно-аналітичних матеріалів з визначення напрямів розвитку космічної техніки та проведення науково-технічної експертизи
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
системні дослідження з визначення напрямів розвитку космічної техніки, науково-технічне та методичне супроводження розроблення і експлуатації об’єктів ракетно-космічної техніки, розроблення, впровадження та авторське супроводження нормативних документів, вирішення питань щодо запобігання засміченню космічного простору, проведення науково-технічної експертизи проектів щодо створення ракетно-космічної техніки
|
-"-
|
-"-
|
4,8
|
0,8
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Разом за завданням 5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1725,9
|
389,4
|
272
|
411,5
|
320
|
333
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДКА
|
державний бюджет
|
353,9
|
13,9
|
81,5
|
171,5
|
45
|
42
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
інші джерела
|
1372
|
375,5
|
190,5
|
240
|
275
|
291
|
6. Забезпечення промислово-технологічного розвитку
|
|
|
|
|
|
|
|
розвиток матеріально-технічної бази для виготовлення та відпрацювання космічної техніки ("База"):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект актів щодо технічного оновлення виробництва ракетно-космічної техніки
|
4
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
технічне оновлення виробництва ракетно-космічної техніки (модернізація термовакуумної камери, придбання обладнання для вимірювання масових та інерціальних характеристик космічних апаратів, магнітних вимірювань, введення в дію нових технологічних приміщень, створення комплексу для проведення термовакуумних випробувань оптико-електронних приладів для космічних апаратів)
|
-"-
|
державний бюджет
|
7
|
|
0,5
|
0,5
|
3
|
3
|
|
комплект актів щодо підтримки функціонування унікальних об’єктів космічної техніки
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
забезпечення функціонування унікальних об’єктів космічної техніки (підтримка технічного стану і удосконалення дослідно-випробувальних стендів та обладнання, внесених до переліку унікальних об’єктів космічної техніки)
|
-"-
|
-"-
|
8
|
0,6
|
0,7
|
0,7
|
3,2
|
2,8
|
Разом за завданням 6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
-"-
|
15
|
0,6
|
1,2
|
1,2
|
6,2
|
5,8
|
7. Поглиблення міжнародного співробітництва
|
|
|
|
|
|
|
|
1) забезпечення міжнародного співробітництва у космічній сфері ("Співробітництво"):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект інформаційно-аналітичних, презентаційних матеріалів
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
проведення соціологічних та експертних досліджень, підготовка інформаційно-презентаційних та аналітичних матеріалів, виготовлення поліграфічної і мультимедійної продукції для підвищення ефективності взаємодії з громадськістю та засобами масової інформації, забезпечення у встановленому законодавством порядку доступу до відкритої публічної інформації з питань виконання Програми тощо
|
ДКА
|
державний бюджет
|
1,5
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
|
комплект актів щодо створення баз даних, презентаційної та сувенірної продукції
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
формування і забезпечення функціонування баз даних щодо міжнародного співробітництва, виготовлення презентаційної та сувенірної продукції, фото- та відеообслуговування, представницькі послуги
|
-"-
|
-"-
|
1
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
організація виставкової діяльності та забезпечення участі у роботі міжнародних космічних організацій:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект актів щодо підготовки виставок та їх проведення
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
- створення виставкових експозицій та забезпечення участі підприємств ракетно-космічної галузі в міжнародних авіакосмічних салонах та інших міжнародних заходах
|
-"-
|
-"-
|
1,62
|
0,22
|
0,35
|
0,35
|
0,35
|
0,35
|
|
комплект актів щодо підготовки виставок та їх проведення
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
- проведення всеукраїнських виставок та презентацій, видання та розповсюдження рекламно-презентаційної продукції з метою популяризації космічної діяльності
|
ДКА
|
державний бюджет
|
0,5
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
|
комплект актів щодо сплати членських внесків
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
- сплата членських внесків до міжнародних організацій космічного спрямування, членом яких є ДКА (Міжнародна астронавтична федерація, Міжнародна аерокосмічна система моніторингу тощо)
|
-"-
|
-"-
|
0,38
|
0,18
|
0,05
|
0,05
|
0,05
|
0,05
|
|
комплект актів щодо сприяння інтеграції в міжнародну систему космічних наукових досліджень
|
4
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
сприяння інтеграції вітчизняних учених та спеціалістів у міжнародну систему космічних наукових досліджень (проведення семінарів та нарад із залученням міжнародних експертів, видання та розповсюдження науково-методичної літератури, забезпечення функціонування веб-сторінки програми Європейського Союзу "Horizon-2020", проведення інформаційних днів, сприяння створенню міжнародних консорціумів)
|
-"-
|
-"-
|
2
|
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
|
комплект договорів на проведення стажування спеціалістів
|
4
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
інституційне забезпечення процесу євроінтеграції (забезпечення стажування спеціалістів космічної галузі держави за кордоном)
|
-"-
|
-"-
|
2
|
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за заходом
|
-"-
|
-"-
|
9
|
1
|
2
|
2
|
2
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2) розвиток правового регулювання космічної діяльності ("Право"):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комплект інформаційно-аналітичних матеріалів щодо перспектив та тенденцій розвитку міжнародного права у космічній сфері
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
аналіз перспектив та тенденцій міжнародного правового регулювання космічної діяльності, розроблення концепцій законів, проектів нормативно-правових актів з питань космічної діяльності (у тому числі з удосконалення механізму державно-приватного партнерства), проведення експертиз на відповідність їх міжнародним стандартам, формування рекомендацій щодо адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу
|
ДКА
|
державний бюджет
|
0,7
|
0,14
|
0,14
|
0,14
|
0,14
|
0,14
|
|
збірники правових актів з космічного права
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
видання збірників правових актів з космічного права
|
-"-
|
-"-
|
0,3
|
0,06
|
0,06
|
0,06
|
0,06
|
0,06
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за заходом
|
-"-
|
-"-
|
1
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
Разом за завданням 7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
-"-
|
10
|
1,2
|
2,2
|
2,2
|
2,2
|
2,2
|
Усього за Програмою
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2580
|
487,7
|
437,7
|
593,2
|
521,9
|
539,5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
1120
|
98,7
|
230,7
|
335,2
|
226,9
|
228,5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
1460
|
389
|
207
|
258
|
295
|
311
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
державний бюджет
|
1109
|
98,7
|
228,5
|
333
|
223,6
|
225,2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
інші джерела
|
1455
|
388
|
206
|
257
|
294
|
310
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Національна академія наук
|
державний бюджет
|
4
|
|
0,8
|
0,8
|
1,2
|
1,2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
інші джерела
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мінагрополітики
|
державний бюджет
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДСНС
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мінприроди
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МОН
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Адміністрація Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Міноборони
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Головне управління розвідки Міноборони
|
-"-
|
1
|
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
Додаток 3
до Програми
Найменування завдання
|
Найменування показника
|
Одиниця виміру
|
Значення показника
|
|||||
усього
|
у тому числі за роками
|
|||||||
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
||||
1. Здійснення дистанційного зондування Землі з космосу
|
у сфері економіки:
|
|
|
|
|
|
|
|
непрямий дохід
|
млн гривень
|
800
|
30
|
70
|
150
|
250
|
300
|
|
у соціальній сфері:
|
|
|
|
|
|
|
||
збільшення кількості робочих місць
|
одиниць
|
150
|
10
|
20
|
30
|
40
|
50
|
|
2. Удосконалення космічних систем телекомунікації та навігації
|
у сфері економіки:
|
|
|
|
|
|
|
|
прямий дохід
|
млн гривень
|
950
|
10
|
110
|
255
|
285
|
300
|
|
непрямий дохід
|
-"-
|
2150
|
120
|
390
|
595
|
520
|
525
|
|
у соціальній сфері:
|
|
|
|
|
|
|
||
збільшення кількості робочих місць
|
одиниць
|
550
|
450
|
100
|
|
|
||
розширення можливості доступу громадян до сучасних інформаційних технологій:
|
|
|
|
|
|
|
||
- збільшення кількості користувачів швидкісного бездротового Інтернету
|
відсотків
|
55
|
5
|
5
|
10
|
15
|
20
|
|
- збільшення кількості абонентів широкосмугового телебачення
|
-"-
|
75
|
5
|
10
|
15
|
20
|
25
|
|
3. Провадження космічної діяльності в інтересах національної безпеки та оборони
|
у соціальній сфері:
|
|
|
|
|
|
|
|
збільшення кількості робочих місць
|
одиниць
|
50
|
5
|
10
|
10
|
10
|
15
|
|
інші: очікувані результати визначаються під час виконання заходів згідно з документами оборонного планування за державним оборонним замовленням
|
|
|
|
|
|
|
||
4. Проведення наукових космічних досліджень
|
у соціальній сфері:
|
|
|
|
|
|
|
|
посилення в суспільстві інтересу до проблем дослідження космосу, зокрема збільшення попиту на друковану інформацію та відеоінформацію на теми освоєння космосу
|
одиниць
|
100
|
10
|
15
|
25
|
25
|
25
|
|
підвищення серед молоді престижу науково-технічної діяльності, зокрема збільшення конкурсу на технічні спеціальності провідних технічних університетів
|
відсотків
|
100
|
10
|
15
|
25
|
25
|
25
|
|
у сфері екології:
|
|
|
|
|
|
|
||
підвищення оперативності та якості інформаційного обслуговування користувачів інформації щодо екологічного стану навколишнього природного середовища, зокрема збільшення використання космічної інформації
|
-"-
|
100
|
10
|
15
|
25
|
25
|
25
|
|
5. Створення космічних комплексів
|
у сфері економіки:
|
|
|
|
|
|
|
|
прямий дохід
|
млн гривень
|
1550
|
240
|
250
|
300
|
320
|
440
|
|
непрямий дохід
|
-"-
|
225
|
45
|
40
|
40
|
50
|
50
|
|
у соціальній сфері:
|
|
|
|
|
|
|
||
збільшення співвідношення між реальною середньою заробітною платою на підприємствах, що підпорядковані ДКА, та в державі
|
|
|
1,1
|
1,1
|
1,2
|
1,2
|
1,2
|
|
збільшення кількості робочих місць
|
одиниць
|
500
|
200
|
300
|
|
|
||
6. Забезпечення промислово-технологічного розвитку
|
у сфері економіки:
|
|
|
|
|
|
|
|
непрямий дохід
|
млн гривень
|
65
|
5
|
20
|
20
|
10
|
10
|
|
7. Поглиблення міжнародного співробітництва
|
у соціальній сфері:
|
|
|
|
|
|
|
|
розширення можливостей для наукових працівників щодо інтеграції у світову систему наукових досліджень, зокрема збільшення кількості міжнародних космічних проектів, в яких беруть участь вітчизняні вчені
|
відсотків
|
100
|
10
|
10
|
20
|
30
|
30
|