КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 30 листопада 2011 р. N 1269
Київ
|
Про затвердження Державної цільової науково-технічної програми використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом на 2012-2015 роки
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну цільову науково-технічну програму використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом на 2012-2015 роки (далі - Програма), що додається.
3. Державному агентству з питань науки, інновацій та інформатизації подавати щороку до 1 квітня Кабінетові Міністрів України та Міністерству економічного розвитку і торгівлі інформацію про стан виконання Програми.
4. Міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади забезпечити виконання Програми за рахунок та в межах видатків, передбачених у Державному бюджеті України на відповідний рік, а також інших джерел.
Прем'єр-міністр України
|
М.АЗАРОВ
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 листопада 2011 р. N 1269
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА НАУКОВО-ТЕХНІЧНА ПРОГРАМА
використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом на 2012-2015 роки
Мета Програми
Метою Програми є створення умов для використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом з урахуванням його функціональних можливостей та оптимізації витрат бюджетних коштів.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Можливі три варіанти розв'язання проблеми, що передбачають:
перший - використання пропрієтарного програмного забезпечення (програмного забезпечення, яке є об'єктом права інтелектуальної власності і використовується лише у спосіб та згідно з умовами, визначеними у відповідних дозволах (ліцензіях), виданих уповноваженими особами), що призведе до загострення проблем, пов'язаних з використанням неліцензійного програмного забезпечення, та необхідності раз на чотири-п'ять років виділяти 400 - 1500 млн. гривень для придбання пропрієтарного програмного забезпечення, а також додаткові кошти для оновлення раніше придбаного програмного забезпечення;
другий - повну заміну в органах державної влади пропрієтарного програмного забезпечення на програмне забезпечення з відкритим кодом, легалізацію неліцензійного програмного забезпечення відповідно до Порядку легалізації комп'ютерних програм в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 2004 р. N 253 (
253-2004-п)
(Офіційний вісник України, 2004 р., N 10, ст. 586), а також вирішення питань щодо:
створення в найкоротший строк розвинутої інфраструктури формування та розповсюдження програмного забезпечення з відкритим кодом, що потребує значних капіталовкладень;
швидкого переведення даних із форматів, створених з використанням пропрієтарного програмного забезпечення, у формати, створені з використанням програмного забезпечення з відкритим кодом;
локалізації програмного забезпечення з відкритим кодом;
організації перепідготовки державних службовців;
третій, оптимальний - створення умов для поступового впровадження в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом із збереженням у разі потреби пропрієтарного програмного забезпечення, визначення доцільності та економічно обґрунтованих строків переходу на використання програмного забезпечення з відкритим кодом для кожного органу державної влади, а також організацію підвищення кваліфікації державних службовців переважно за дистанційною формою навчання.
Розв'язання проблеми здійснюється шляхом:
удосконалення нормативно-правової бази з питань:
- інтелектуальної власності у частині використання програмного забезпечення, зокрема з відкритим кодом;
- міжвідомчої координації використання програмного забезпечення з відкритим кодом;
- координації Держінформнауки діяльності виконавців Програми та проведення моніторингу стану використання органами державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом;
створення інфраструктури формування та розповсюдження програмного забезпечення з відкритим кодом, адаптованого до потреб органів державної влади;
визначення механізму координації та державної підтримки зазначеної інфраструктури з метою використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом;
розроблення адаптованого до потреб органів державної влади з урахуванням вимог у сфері технічного захисту інформації локалізованого базового комплекту програмного забезпечення з відкритим кодом та організації і проведення у разі потреби його експертизи на відповідність вимогам законодавства;
створення з урахуванням вимог у сфері технічного захисту інформації загальнодоступного інформаційного ресурсу з оприлюднення відомостей про програмне забезпечення з відкритим кодом і його технічної підтримки, а також відповідних методичних матеріалів та інструкцій;
формування загальнодержавного фонду алгоритмів та програмного забезпечення з відкритим кодом;
створення умов для функціонування конкурентного середовища надання послуг з розроблення, формування та розповсюдження програмного забезпечення з відкритим кодом, адаптованого до потреб органів державної влади;
визначення на конкурсних засадах підприємства для розроблення методичних засад використання програмного забезпечення з відкритим кодом, його безоплатного розповсюдження в органах державної влади;
підвищення кваліфікації та перепідготовки державних службовців з питань використання програмного забезпечення з відкритим кодом переважно за дистанційною формою навчання;
популяризації використання програмного забезпечення з відкритим кодом та сприяння його розповсюдженню;
забезпечення використання програмних продуктів, які апробовані в органах державної влади та мають технічну підтримку розробників (розповсюджувачів);
реалізація пілотного проекту з використання програмного забезпечення з відкритим кодом, що дасть змогу провести експертизу базового комплекту такого забезпечення, створити дослідний комплекс для тестування програмного забезпечення з відкритим кодом тощо;
проведення ґрунтовного дослідження стану використання програмного забезпечення з відкритим кодом та аналізу ситуації на вітчизняному ринку послуг, пов'язаних з використанням в державному, громадському, приватному секторах та окремих галузях економіки програмного забезпечення з відкритим кодом.
Прогнозні обсяги і джерела фінансування Програми наведені у додатку 1.
Завдання і заходи
Завдання і заходи з виконання Програми визначені у додатку 2.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть змогу поступово впровадити в органах державної влади програмне забезпечення з відкритим кодом, що сприятиме:
скороченню витрат бюджетних коштів, пов'язаних з легалізацією та придбанням пропрієтарного програмного забезпечення;
спрямуванню бюджетних коштів для надання підтримки вітчизняним розробникам програмного забезпечення з відкритим кодом;
збільшенню частки ліцензійного програмного забезпечення в органах державної влади;
створенню нових робочих місць;
створенню умов для залучення інвестицій у розвиток вітчизняної індустрії програмного забезпечення;
формуванню позитивного ставлення у суспільстві до використання програмного забезпечення з дотриманням прав інтелектуальної власності;
зростанню інтелектуального потенціалу країни.
Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку 3.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного бюджету та інших джерел.
Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить 41,843 млн. гривень, у тому числі 37,688 млн. - за рахунок коштів державного бюджету, 4,155 млн. - за рахунок інших джерел.
Обсяг фінансування Програми уточнюється щороку під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік з урахуванням його можливостей.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової науково-технічної програми використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом на 2012-2015 роки
1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2009 р. N 1588 (1588-2009-р)
(Офіційний вісник України, 2009 р., N 100, ст. 3482).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 р. N 1269.
3. Державний замовник - Держінформнауки.
4. Керівник Програми - Голова Держінформнауки.
5. Виконавці заходів Програми - Держінформнауки, Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації, МОН, Нацдержслужба.
6. Строк виконання: 2012-2015 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела
фінансування
|
Обсяг
фінансування,
млн. гривень
|
У тому числі за роками
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
Державний
бюджет
|
37,688
|
3,664
|
10,073
|
12,973
|
10,978
|
Інші джерела
|
4,155
|
0,35
|
0,75
|
1,26
|
1,795
|
Усього
|
41,843
|
4,014
|
10,823
|
14,233
|
12,773
|
Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової науково-технічної програми використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом на 2012-2015 роки
Найменування
завдання
|
Найменування
показника
|
Значення показника
|
Найменування
заходу
|
Головний
розпорядник
бюджетних
коштів
|
Джерела
фінансування
|
Прогнозний
обсяг
фінансових
ресурсів
для
виконання
завдань,
тис.
гривень
|
У тому числі за роками
|
усього
|
за роками
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
1. Удосконалення
нормативно-
правової бази з
питань
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
кількість
нормативно-
правових актів
|
4
|
1
|
2
|
1
|
|
удосконалення
нормативно-
правової бази з
питань
інтелектуальної
власності у
частині
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом, а
також міжвідомчої
координації
використання
такого
забезпечення
|
МОН
Держінформнауки
|
|
|
|
|
|
|
2. Виконання
науково-дослідних
робіт з
розроблення та
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
кількість
документів
|
2
|
1
|
1
|
|
|
1) розроблення
вимог до базового
комплекту
програмного
забезпечення з
відкритим кодом та
сумісності
форматів даних для
органів державної
влади з
урахуванням вимог
щодо забезпечення
безпеки
|
|
державний
бюджет
|
|
|
|
|
|
Держінформнауки
|
|
150
|
150
|
|
|
|
Адміністрація
Державної
служби
спеціального
зв'язку та
захисту
інформації
|
|
250
|
250
|
|
|
|
кількість
методик
|
30
|
30
|
|
|
|
2) розроблення
методики відбору
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
для формування
базових комплектів
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
|
- " -
|
|
|
|
|
|
Держінформнауки
|
|
300
|
300
|
|
|
|
Адміністрація
Державної
служби
спеціального
зв'язку та
захисту
інформації
|
|
150
|
150
|
|
|
|
кількість звітів
|
1
|
1
|
|
|
|
3) вивчення
питання щодо
визначення шляхів
створення та
розвитку
інфраструктури для
формування та
розповсюдження
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
Держінформнауки
|
- " -
|
150
|
150
|
|
|
|
кількість
стандартів
|
12
|
|
4
|
4
|
4
|
4) розроблення
стандартів
створення та
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
|
державний
бюджет
|
|
|
|
|
|
Держінформнауки
|
|
360
|
|
120
|
120
|
120
|
МОН
|
|
120
|
|
40
|
40
|
40
|
- " -
|
10
|
|
2
|
4
|
4
|
5) розроблення та
впровадження
відкритих
стандартів,
використання
програмного
забезпечення, що
створюється на
замовлення органів
державної влади
|
|
- " -
|
|
|
|
|
|
Держінформнауки
|
|
280
|
|
40
|
120
|
120
|
МОН
|
|
120
|
|
40
|
40
|
40
|
кількість
глосаріїв
|
1
|
|
1
|
|
|
6) підготовка
глосарія з питань
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
Держінформнауки
|
державний
бюджет
|
150
|
|
150
|
|
|
інші джерела
|
50
|
|
50
|
|
|
Разом за завданням 2
|
2080
|
1000
|
440
|
320
|
320
|
у тому числі
|
державний
бюджет
|
2030
|
1000
|
390
|
320
|
320
|
інші джерела
|
50
|
|
50
|
|
|
3. Створення
інфраструктури
формування та
розповсюдження
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
кількість
програмно-
технічних
комплексів
|
1
|
1
|
|
|
|
1) створення
програмно-
технічного
комплексу реєстру
програмного
забезпечення, що
використовується в
органах державної
влади, з
урахуванням вимог
у сфері технічного
захисту інформації
|
- " -
|
державний
бюджет
|
450
|
450
|
|
|
|
кількість
записів,
тис. одиниць
|
286
|
|
86
|
100
|
100
|
2) забезпечення
ведення реєстру
програмного
забезпечення, що
використовується в
органах державної
влади
|
- " -
|
- " -
|
300
|
|
90
|
105
|
105
|
кількість
робочих місць,
на яких
використовується
програмне
забезпечення з
відкритим кодом
|
120
|
20
|
100
|
|
|
3) реалізація
пілотного проекту
з використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
- " -
|
- " -
|
360
|
60
|
300
|
|
|
кількість
комплексів
|
1
|
|
1
|
|
|
4) створення
дослідного
комплексу для
тестування
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
Держінформнауки
|
державний
бюджет
|
560
|
|
560
|
|
|
кількість
програмних
засобів
|
120
|
|
20
|
40
|
60
|
5) створення
програмних засобів
для забезпечення
доступу до
устатковання,
визначення
сумісності та
переведення даних
із форматів
інформаційних
систем (баз
даних), створених
з використанням
пропрієтарного
програмного
забезпечення, до
форматів
інформаційних
систем (баз
даних), створених
з використанням
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
- " -
|
державний
бюджет
|
1270
|
|
280
|
410
|
580
|
інші джерела
|
700
|
|
|
260
|
440
|
кількість
складових частин
інфраструктури
|
3
|
|
3
|
|
|
6) створення
технічної,
технологічної та
методологічної
складових частин
інфраструктури
формування та
розповсюдження
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
- " -
|
державний
бюджет
|
300
|
|
300
|
|
|
кількість
інтерфейсів
|
30
|
|
10
|
10
|
10
|
7) розроблення та
впровадження
єдиних прикладних
програмних
інтерфейсів,
плагінів та
динамічних
бібліотек,
необхідних для
забезпечення
сумісності
форматів даних
|
- " -
|
державний
бюджет
|
800
|
|
300
|
250
|
250
|
інші джерела
|
100
|
|
|
50
|
50
|
кількість систем
|
1
|
|
|
1
|
|
8) створення
автоматизованої
системи проведення
моніторингу
наявності в
Інтернеті
оновлених версій
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
Держінформнауки
|
державний
бюджет
|
250
|
|
|
250
|
|
Разом за завданням 3
|
5090
|
510
|
1830
|
1325
|
1425
|
у тому числі
|
державний
бюджет
|
4290
|
510
|
1830
|
1015
|
935
|
інші джерела
|
800
|
|
|
310
|
490
|
4. Координація
діяльності органів
державної влади та
надання державної
підтримки
інфраструктури
формування та
розповсюдження
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
кількість
методичних
рекомендацій та
довідників
|
15
|
|
|
5
|
10
|
1) розроблення
методичних
рекомендацій та
довідників з
питань
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
- " -
|
державний
бюджет
|
450
|
|
|
150
|
300
|
кількість вимог
та специфікацій
|
10
|
|
|
10
|
|
2) розроблення
загальних вимог та
специфікацій щодо
переведення даних
з форматів
інформаційних
систем (баз
даних), створених
з використанням
пропрієтарного
програмного
забезпечення, до
форматів
інформаційних
систем (баз
даних), створених
з використанням
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
- " -
|
- " -
|
300
|
|
|
300
|
|
кількість
нормативних
документів
|
8
|
|
|
6
|
2
|
3) розроблення
нормативних
документів з
питань
впровадження та
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
|
- " -
|
|
|
|
|
|
Держінформнауки
|
|
210
|
|
|
150
|
60
|
Адміністрація
Державної
служби
спеціального
зв'язку та
захисту
інформації
|
|
250
|
|
|
250
|
|
кількість
бюлетенів
|
12
|
|
4
|
4
|
4
|
4) підготовка,
випуск та
розповсюдження в
органах державної
влади
інформаційних
бюлетенів щодо
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
Держінформнауки
|
державний
бюджет
|
300
|
|
100
|
100
|
100
|
кількість послуг
|
40
|
10
|
10
|
10
|
10
|
5) забезпечення
надання
незалежними
експертами
консультативних
послуг
|
- " -
|
- " -
|
640
|
160
|
160
|
160
|
160
|
відсоток
наповнення
реєстру
|
100
|
14
|
28
|
29
|
29
|
6) ведення та
забезпечення
функціонування
реєстру компаній,
які надають
послуги з
підтримки та
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом, з
урахуванням вимог
у сфері технічного
захисту інформації
|
- " -
|
- " -
|
336
|
48
|
96
|
96
|
96
|
Разом за завданням 4
|
- " -
|
2486
|
208
|
356
|
1206
|
716
|
5. Створення
локалізованого
базового комплекту
програмного
забезпечення з
відкритим кодом,
адаптованого до
потреб органів
державної влади
|
кількість
пропозицій
|
8
|
8
|
|
|
|
1) проведення
аналізу пропозицій
щодо використання
в органах
державної влади
базового комплекту
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
- " -
|
- " -
|
360
|
360
|
|
|
|
кількість
складових частин
базового
комплекту
|
20
|
|
20
|
|
|
2) відбір та
локалізація першої
версії базового
комплекту
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
- " -
|
державний
бюджет
|
1250
|
|
1250
|
|
|
інші джерела
|
350
|
350
|
|
|
|
кількість
експертних
висновків
|
20
|
|
20
|
|
|
3) проведення
експертизи першої
версії базового
комплекту
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
Адміністрація
Державної
служби
спеціального
зв'язку та
захисту
інформації
|
державний
бюджет
|
800
|
|
800
|
|
|
кількість
документів
|
160
|
|
|
160
|
|
4) розроблення
проектної та
програмної
документації щодо
складових частин
базового комплекту
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
Держінформнауки
|
державний
бюджет
|
1700
|
|
|
1700
|
|
інші джерела
|
500
|
|
|
500
|
|
кількість
складових частин
базового
комплекту
|
80
|
|
|
40
|
40
|
5) локалізація та
оновлення нової
версії базового
комплекту
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
- " -
|
державний
бюджет
|
2535
|
|
|
1300
|
1235
|
інші джерела
|
465
|
|
|
200
|
265
|
кількість
експертних
висновків
|
80
|
|
|
40
|
40
|
6) проведення
експертизи нової
версії базового
комплекту
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
Адміністрація
Державної
служби
спеціального
зв'язку та
захисту
інформації
|
державний
бюджет
|
1600
|
|
|
800
|
800
|
кількість
документів
|
640
|
|
|
320
|
320
|
7) внесення до
проектної та
програмної
документації змін
щодо складових
частин базового
комплекту
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
Держінформнауки
|
- " -
|
2560
|
|
|
1280
|
1280
|
кількість
методик
|
20
|
|
20
|
|
|
8) розроблення
методики
проведення
тестування
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
- " -
|
державний
бюджет
|
900
|
|
900
|
|
|
інші джерела
|
200
|
|
200
|
|
|
кількість
протестованих
компонентів
|
100
|
|
20
|
40
|
40
|
9) проведення
тестування
компонентів
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
- " -
|
державний
бюджет
|
2140
|
|
480
|
960
|
700
|
інші джерела
|
260
|
|
|
|
260
|
кількість
програмних
засобів
|
5
|
|
1
|
2
|
2
|
10) розроблення
програмних засобів
для
автоматизованого
встановлення
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
- " -
|
державний
бюджет
|
120
|
|
24
|
48
|
48
|
кількість
примірників
базового
комплекту
|
3178
|
|
|
610
|
2568
|
11) формування,
оновлення та
розповсюдження
локалізованих
примірників
базового комплекту
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
Держінформнауки
|
державний
бюджет
|
143
|
|
|
27
|
116
|
кількість
комплектів
документів
|
1
|
|
1
|
|
|
12) формування
комплекту
документів,
необхідних для
використання
офісного додатка з
відкритим кодом
|
- " -
|
- " -
|
80
|
80
|
|
|
|
кількість
примірників
офісних додатків
|
152
|
152
|
|
|
|
13) формування та
розповсюдження
офісного додатка з
відкритим кодом
|
- " -
|
- " -
|
14
|
14
|
|
|
|
Разом за завданням 5
|
15977
|
804
|
3654
|
6815
|
4704
|
у тому числі
|
державний
бюджет
|
14202
|
454
|
3454
|
6115
|
4179
|
інші джерела
|
1775
|
350
|
200
|
700
|
525
|
6. Створення
загальнодоступного
інформаційного
ресурсу для
оприлюднення
відомостей про
програмне
забезпечення з
відкритим кодом і
його технічної
підтримки
|
кількість
веб-порталів
|
1
|
|
|
1
|
|
1) створення
веб-порталу з
урахуванням вимог
у сфері технічного
захисту інформації
|
- " -
|
державний
бюджет
|
450
|
|
|
450
|
|
кількість
матеріалів та
інструкцій
|
510
|
|
|
255
|
255
|
2) розміщення на
веб-порталі
методичних
матеріалів та
інструкцій щодо
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
- " -
|
- " -
|
280
|
|
|
140
|
140
|
кількість
форумів
|
1
|
|
|
1
|
|
3) організація
загальнодоступного
форуму в режимі
реального часу з
питань
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
- " -
|
- " -
|
40
|
|
|
40
|
|
кількість систем
|
|
|
|
|
|
4) створення та
впровадження
автоматизованої
системи:
|
Держінформнауки
|
державний
бюджет
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
1
|
проведення
моніторингу та
збору інформації
про використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом з
урахуванням вимог
у сфері технічного
захисту інформації
|
|
|
50
|
|
|
50
|
|
1
|
|
|
|
1
|
електронного
розміщення
замовлень на
розроблення
програмного
забезпечення з
відкритим кодом з
урахуванням вимог
у сфері технічного
захисту інформації
|
|
|
150
|
|
|
|
150
|
кількість курсів
|
20
|
|
10
|
10
|
|
5) організація
курсів
перепідготовки
державних
службовців з
питань
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом за
дистанційною
формою навчання
|
Нацдержслужба
|
- " -
|
150
|
|
75
|
75
|
|
кількість
програмно-
технічних
комплексів
|
1
|
|
|
1
|
|
6) створення
програмно-
технічного
комплексу з
підтримки
програмного
забезпечення з
відкритим кодом в
органах державної
влади
|
Держінформнауки
|
державний
бюджет
|
900
|
|
|
900
|
|
інші джерела
|
100
|
|
|
100
|
|
кількість
запитів,
тис. одиниць
|
60
|
|
|
20
|
40
|
7) забезпечення
функціонування
програмно-
технічного
комплексу з
оброблення запитів
органів державної
влади щодо
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
- " -
|
державний
бюджет
|
3250
|
|
|
1250
|
2000
|
інші джерела
|
500
|
|
|
|
500
|
Разом за завданням 6
|
5870
|
|
75
|
3005
|
2790
|
у тому числі
|
державний
бюджет
|
5270
|
|
75
|
2905
|
2290
|
інші джерела
|
600
|
|
|
100
|
500
|
7. Створення
загальнодержавного
фонду алгоритмів
та програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
кількість
документів
|
5
|
|
|
2
|
3
|
1) розроблення
нормативних та
розпорядчих
документів і
регламентів
|
Держінформнауки
|
|
|
|
|
|
|
кількість сховищ
|
1
|
|
1
|
|
|
2) створення
сховища еталонного
зберігання
проектної
документації щодо
програмного
забезпечення з
відкритим кодом та
відповідного
програмного
забезпечення разом
з комплексною
системою захисту
інформації з
урахуванням вимог
у сфері технічного
захисту інформації
|
Держінформнауки
|
державний
бюджет
|
450
|
|
450
|
|
|
інші джерела
|
200
|
|
200
|
|
|
Адміністрація
Державної
служби
спеціального
зв'язку та
захисту
інформації
|
державний
бюджет
|
360
|
|
300
|
60
|
|
кількість
об'єктів у
сховищі
|
800
|
|
|
400
|
400
|
3) забезпечення
функціонування
сховища
|
Держінформнауки
|
державний
бюджет
|
816
|
|
|
408
|
408
|
Разом за завданням 7
|
1826
|
|
950
|
468
|
408
|
у тому числі
|
державний
бюджет
|
1626
|
|
750
|
468
|
408
|
інші джерела
|
200
|
|
200
|
|
|
8. Організація
навчання та
підвищення
кваліфікації
державних
службовців з
питань
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
кількість курсів
|
20
|
10
|
10
|
|
|
1) організація
курсів підготовки
та підвищення
кваліфікації
державних
службовців з
питань
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
МОН
Нацдержслужба
|
державний
бюджет
|
2600
|
1300
|
1300
|
|
|
кількість систем
|
1
|
|
1
|
|
|
2) створення
дистанційної
системи
інтерактивної
презентації
мультимедійних
навчальних
матеріалів
|
Держінформнауки
|
- " -
|
900
|
|
900
|
|
|
кількість курсів
|
20
|
|
|
|
20
|
3) проведення
атестації курсів
дистанційної
підготовки та
перепідготовки
державних
службовців
|
МОН
|
державний
бюджет
|
1170
|
|
|
|
1170
|
інші джерела
|
130
|
|
|
|
130
|
кількість
державних
службовців, осіб
|
120
|
|
|
20
|
100
|
4) проведення
навчання державних
службовців, що
беруть участь у
реалізації
пілотного проекту
з використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
Нацдержслужба
|
державний
бюджет
|
24
|
|
|
4
|
20
|
Разом за завданням 8
|
4824
|
1300
|
2200
|
4
|
1320
|
у тому числі
|
державний
бюджет
|
4694
|
1300
|
2200
|
4
|
1190
|
інші джерела
|
130
|
|
|
|
130
|
9. Популяризація
програмного
забезпечення з
відкритим кодом та
сприяння його
розповсюдженню
|
кількість звітів
|
8
|
2
|
2
|
2
|
2
|
1) вивчення
світового досвіду
використання в
органах державної
влади програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
Держінформнауки
|
державний
бюджет
|
768
|
192
|
192
|
192
|
192
|
кількість
вітчизняних і
міжнародних
заходів
|
9
|
|
3
|
3
|
3
|
2) організація та
участь українських
делегацій у
вітчизняних і
міжнародних
симпозіумах,
конференціях та
семінарах з питань
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
Держінформнауки
|
державний
бюджет
|
810
|
|
270
|
270
|
270
|
інші джерела
|
300
|
|
100
|
100
|
100
|
Адміністрація
Державної
служби
спеціального
зв'язку та
захисту
інформації
|
державний
бюджет
|
405
|
|
135
|
135
|
135
|
інші джерела
|
50
|
|
50
|
|
|
кількість
заходів
|
9
|
|
3
|
3
|
3
|
3) здійснення
заходів з
популяризації
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом,
зокрема через
засоби масової
інформації та
Інтернет
|
Держінформнауки
|
державний
бюджет
|
120
|
|
40
|
40
|
40
|
кількість
публікацій
|
20
|
|
4
|
8
|
8
|
4) підготовка
порівняльних
характеристик
пропрієтарного
програмного
забезпечення і
програмного
забезпечення з
відкритим кодом та
публікація їх у
засобах масової
інформації та
Інтернеті
|
- " -
|
- " -
|
360
|
|
72
|
144
|
144
|
кількість
буклетів і
довідників
|
9
|
|
3
|
3
|
3
|
5) випуск і
розповсюдження
буклетів,
довідників з
питань
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
Держінформнауки
|
державний
бюджет
|
450
|
|
150
|
150
|
150
|
інші джерела
|
250
|
|
150
|
50
|
50
|
кількість
публікацій
|
9
|
|
3
|
3
|
3
|
6) висвітлення у
засобах масової
інформації
відомостей про хід
виконання
Державної цільової
науково-технічної
програми
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом на
2012-2015 роки
|
- " -
|
державний
бюджет
|
27
|
|
9
|
9
|
9
|
кількість
тренінгів
|
30
|
|
30
|
|
|
7) проведення
тренінгів з питань
встановлення та
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
- " -
|
- " -
|
150
|
|
150
|
|
|
Разом за завданням 9
|
3690
|
192
|
1318
|
1090
|
1090
|
у тому числі
|
державний
бюджет
|
3090
|
192
|
1018
|
940
|
940
|
інші джерела
|
600
|
|
300
|
150
|
150
|
Разом за Програмою
|
41843
|
4014
|
10823
|
14233
|
12773
|
у тому числі
|
державний
бюджет
|
37688
|
3664
|
10073
|
12973
|
10978
|
інші джерела
|
4155
|
350
|
750
|
1260
|
1795
|
Додаток 3
до Програми
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання Державної цільової науково-технічної програми використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом на 2012-2015 роки
Найменування
завдання
|
Найменування
показників
виконання
завдання
|
Одиниця
виміру
|
Значення показників
|
усього
|
у тому числі за роками
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
1. Удосконалення
нормативно-
правової бази з
питань
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
кількість
нормативно-
правових актів
|
одиниць
|
4
|
1
|
2
|
1
|
|
2. Виконання
науково-дослідних
робіт з
розроблення та
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
кількість
документів
|
- " -
|
2
|
1
|
1
|
|
|
кількість
методик
|
- " -
|
30
|
30
|
|
|
|
кількість звітів
|
- " -
|
1
|
1
|
|
|
|
кількість
стандартів
|
- " -
|
22
|
|
6
|
8
|
8
|
кількість
глосаріїв
|
- " -
|
1
|
|
1
|
|
|
3. Створення
інфраструктури
формування та
розповсюдження
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
кількість
програмно-
технічних
комплексів
|
- " -
|
1
|
1
|
|
|
|
кількість
записів
|
тис. одиниць
|
286
|
|
86
|
100
|
100
|
кількість
робочих місць,
на яких
використовується
програмне
забезпечення з
відкритим кодом
|
одиниць
|
120
|
20
|
100
|
|
|
кількість
комплексів
|
- " -
|
1
|
|
1
|
|
|
кількість
програмних
засобів
|
одиниць
|
120
|
|
20
|
40
|
60
|
кількість
складових частин
інфраструктури
|
- " -
|
3
|
|
3
|
|
|
кількість
інтерфейсів
|
- " -
|
30
|
|
10
|
10
|
10
|
кількість систем
|
- " -
|
1
|
|
|
1
|
|
4. Координація
діяльності органів
державної влади та
надання державної
підтримки
інфраструктури
формування та
розповсюдження
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
кількість
методичних
рекомендацій та
довідників
|
- " -
|
15
|
|
|
5
|
10
|
кількість вимог
та специфікацій
|
- " -
|
10
|
|
|
10
|
|
кількість
нормативних
документів
|
- " -
|
8
|
|
|
6
|
2
|
кількість
бюлетенів
|
- " -
|
12
|
|
4
|
4
|
4
|
кількість послуг
|
- " -
|
40
|
10
|
10
|
10
|
10
|
відсоток
наповнення
реєстру
|
відсотків
|
100
|
14
|
28
|
29
|
29
|
5. Створення
локалізованого
базового комплекту
програмного
забезпечення з
відкритим кодом,
адаптованого до
потреб органів
державної влади
|
кількість
пропозицій
|
одиниць
|
8
|
8
|
|
|
|
кількість
складових частин
базового
комплекту
|
- " -
|
100
|
|
20
|
40
|
40
|
кількість
експертних
висновків
|
- " -
|
100
|
|
20
|
40
|
40
|
кількість
документів
|
- " -
|
800
|
|
|
480
|
320
|
кількість
методик
|
- " -
|
20
|
|
20
|
|
|
кількість
протестованих
компонентів
|
одиниць
|
100
|
|
20
|
40
|
40
|
кількість
програмних
засобів
|
- " -
|
5
|
|
1
|
2
|
2
|
кількість
примірників
базового
комплекту
|
- " -
|
3718
|
|
|
610
|
2568
|
кількість
комплектів
документів
|
- " -
|
2
|
|
2
|
|
|
кількість
примірників
офісних додатків
|
- " -
|
152
|
152
|
|
|
|
6. Створення
загальнодоступного
інформаційного
ресурсу для
оприлюднення
відомостей про
програмне
забезпечення з
відкритим кодом і
його технічної
підтримки
|
кількість
веб-порталів
|
- " -
|
1
|
|
|
1
|
|
кількість
матеріалів та
інструкцій
|
- " -
|
510
|
|
|
255
|
255
|
кількість
форумів
|
- " -
|
1
|
|
|
1
|
|
кількість систем
|
- " -
|
2
|
|
|
|
2
|
кількість курсів
|
- " -
|
20
|
|
10
|
10
|
|
кількість
програмно-
технічних
комплексів
|
- " -
|
1
|
|
|
1
|
|
кількість
запитів
|
тис. одиниць
|
60
|
|
|
20
|
40
|
7. Створення
загальнодержавного
фонду алгоритмів
та програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
кількість
документів
|
одиниць
|
5
|
|
|
2
|
3
|
кількість сховищ
|
- " -
|
1
|
|
1
|
|
|
кількість
об'єктів у
сховищі
|
- " -
|
800
|
|
|
400
|
400
|
8. Організація
навчання та
підвищення
кваліфікації
державних
службовців з
питань
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
|
кількість курсів
|
одиниць
|
40
|
10
|
10
|
|
20
|
кількість систем
|
- " -
|
1
|
|
1
|
|
|
кількість
державних
службовців
|
осіб
|
120
|
|
|
20
|
100
|
9. Популяризація
програмного
забезпечення з
відкритим кодом та
сприяння його
розповсюдженню
|
кількість звітів
|
одиниць
|
8
|
2
|
2
|
2
|
2
|
кількість
вітчизняних і
міжнародних
заходів
|
- " -
|
9
|
|
3
|
3
|
3
|
кількість
заходів
|
- " -
|
9
|
|
3
|
3
|
3
|
кількість
публікацій
|
- " -
|
20
|
|
4
|
8
|
8
|
кількість
буклетів і
довідників
|
- " -
|
9
|
|
3
|
3
|
3
|
кількість
тренінгів
|
- " -
|
30
|
|
30
|
|
|
кількість
публікацій
|
- " -
|
9
|
|
3
|
3
|
3
|