УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
14 березня 2007 р.
за N 222/13489
Про затвердження Порядку надання висновків щодо розрахунків економічно обґрунтованих планових витрат на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, виробництва, транспортування, постачання теплової енергії, послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, послуги з вивезення побутових відходів, а також технічного обслуговування ліфтів
На виконання пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 27.02.2007 N 297 (
297-2007-п)
"Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок надання висновків щодо розрахунків економічно обґрунтованих планових витрат на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, виробництва, транспортування, постачання теплової енергії, послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, послуги з вивезення побутових відходів, а також технічного обслуговування ліфтів (додається).
2. Начальнику Державної інспекції з контролю за цінами Козленку А.М. забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
Міністр
ПОГОДЖЕНО:
В.о. Голови Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництва
|
В.Макуха
К.О.Ващенко
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
07.03.2007 N 67
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
14 березня 2007 р.
за N 222/13489
ПОРЯДОК
надання висновків щодо розрахунків економічно обґрунтованих планових витрат на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, виробництва, транспортування, постачання теплової енергії, послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, послуги з вивезення побутових відходів, а також технічного обслуговування ліфтів
1. Цей Порядок установлює процедуру надання Державною інспекцією з контролю за цінами або територіальними органами Державної інспекції з контролю за цінами висновків, що подаються до розгляду відповідному вповноваженому органу із затвердження тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, виробництва, транспортування, постачання теплової енергії, послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, послуги з вивезення побутових відходів, технічного обслуговування ліфтів (далі - житлово-комунальні послуги) в установленому законодавством порядку.
Відповідно до вимог цього Порядку висновки надаються територіальними органами Державної інспекції з контролю за цінами.
Висновки можуть надаватися Державною інспекцією з контролю за цінами за дорученням Мінекономіки України або Кабінету Міністрів України.
2. Для отримання висновків щодо розрахунків економічно обґрунтованих планових витрат на житлово-комунальні послуги суб'єкти господарювання незалежно від форм власності, які виконують/виробляють житлово-комунальні послуги (далі - виконавці/виробники), проводять економічний аналіз фактичних витрат на виробництво житлово-комунальних послуг щодо їх відповідності економічно обґрунтованому рівню витрат та розміру тарифів, що діють.
Під час проведення економічного аналізу досліджується відповідність фактичних якісних та кількісних показників, що характеризують виробництво житлово-комунальних послуг, нормативним показникам, а також вартісних показників (за визначеними в установленому порядку статтями витрат) - економічно обґрунтованим витратам.
3. Звернення виконавців/виробників до вповноваженого органу щодо перегляду тарифів подається за наявності висновків Державної інспекції з контролю за цінами або територіального органу Державної інспекції з контролю за цінами щодо розрахунків економічно обґрунтованих планових витрат на виробництво житлово-комунальних послуг.
4. Для надання висновків щодо розрахунків економічно обґрунтованих планових витрат на виробництво житлово-комунальних послуг виконавці/виробники подають до Державної інспекції з контролю за цінами або територіального органу Державної інспекції з контролю за цінами письмове звернення та документи за таким переліком:
лист щодо обґрунтування необхідності зміни тарифів разом з економічним аналізом фактичних витрат на житлово-комунальні послуги;
річний план виробництва житлово-комунальних послуг на підставі фактичного та прогнозованого обсягу надання послуг з урахуванням техніко-економічних факторів;
стандарти, нормативи, норми, технологічні регламенти щодо виробництва житлово-комунальних послуг;
розрахунок планових витрат з операційної діяльності виробництва житлово-комунальних послуг з техніко-економічним обґрунтуванням статей витрат;
розрахунок планових адміністративних витрат, витрат на збут та інших операційних витрат з техніко-економічним обґрунтуванням статей витрат;
розрахунок планових фінансових витрат, пов'язаних з основною діяльністю;
копії договорів із організаціями, підприємствами, іншими суб'єктами господарювання, укладених для забезпечення основної діяльності;
розрахунок витрат, пов'язаних із сплатою податку на прибуток.
Документи, що подаються Державній інспекції з контролю за цінами або територіальним органам Державної інспекції з контролю за цінами, повинні бути підписані керівником суб'єкта господарювання та завірені в установленому законодавством порядку.
5. Підставами для відмови Державною інспекцією з контролю за цінами або територіальними органами Державної інспекції з контролю за цінами в наданні висновків щодо розрахунків економічно обґрунтованих планових витрат на виробництво житлово-комунальних послуг є неподання виконавцями/виробниками документів або подання неповного пакета документів, визначених у пункті 4 цього Порядку.
6. Державна інспекція з контролю за цінами або територіальні органи Державної інспекції з контролю за цінами розглядають прийняті документи та надають письмові висновки щодо розрахунків економічного обґрунтування планових витрат на виробництво житлово-комунальних послуг протягом 10 робочих днів.
Висновки Державної інспекції з контролю за цінами підписуються начальником Державної інспекції з контролю за цінами або його заступниками.
Висновки територіальних органів Державної інспекції з контролю за цінами підписуються начальниками територіальних органів Державної інспекції з контролю за цінами або їх заступниками.
7. У разі незгоди суб'єкта господарювання з висновком територіального органу Державної інспекції з контролю за цінами він може оскаржити його в Державній інспекції з контролю за цінами або в судовому порядку.
Начальник Державної інспекції
з контролю за цінами
|
А.Козленко
|