УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
N 88/01/1358 від 02.12.97
м.Київ
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 грудня 1997 р.
за N 620/2424
|
Про затвердження Порядку прийняття рішення про необхідність реорганізації об'єкта приватизації
Відповідно до п.2 ст. 14 Закону України "Про приватизацію державного майна" (
2163-12)
НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити Порядок прийняття рішення про необхідність реорганізації об'єкта приватизації (додається).
2. Директору департаменту реформування власності Фонду державного майна України в п'ятиденний термін з дня підписання цього наказу подати його на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаємо за собою.
Голова Антимонопольного комітету
України
В.о.Голови Фонду державного
майна України
|
О.Завада
В.Лановий
|
Затверджено
наказ Антимонопольного комітету
України, Фонду державного майна
України від 02.12.97
N 88/01/1358
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 грудня 1997 р.
за N 620/2424
Порядок прийняття рішення про необхідність реорганізації об'єкта приватизації
I. Загальні положення
1.1. Порядок прийняття рішення про необхідність реорганізації об'єкта приватизації (далі - Порядок) розроблено відповідно до Законів України "Про приватизацію державного майна" (
2163-12)
, "Про підприємства в Україні" (
887-12)
, "Про обмеження монополізму та недопущення недобросовісної конкуренції у підприємницькій діяльності" (
2132-12)
.
1.2. Порядок визначає процедуру прийняття рішення про необхідність реорганізації об'єкта приватизації (далі - об'єкт). Реорганізацію об'єкта відповідно до цього Порядку необхідно здійснювати шляхом виділення із складу підприємства одного або кількох структурних підрозділів з метою створення на їх основі юридичних осіб - самостійних підприємств за умови збереження технологічної єдності виробництва з основної спеціалізації цього підприємства.
1.3. Сферою застосування цього Порядку є такі об'єкти державної власності: цехи, виробництва, дільниці, інші підрозділи, які є єдиними (цілісними) майновими комплексами, в тому числі майнові комплекси структурних підрозділів з виробництва товарів (робіт, послуг) загальнодержавного значення, які не є їх основним видом діяльності (за виключенням структурних підрозділів підприємств, які включені до переліку об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації).
II. Порядок прийняття рішення про необхідність реорганізації об'єкта
2.1. Рішення щодо реорганізації об'єкта до прийняття рішення про приватизацію приймається органом, уповановаженим управляти державним майном відповідно до Положення "Про порядок поділу підприємств і об'єднань та відокремлення від них структурних підрозділів і одиниць", затвердженого наказом Міністерства економіки України, Міністерства статистики України, Антимонопольного комітету України від 29 квітня 1994 року N 43/79/5 (
z0153-94)
та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 7 липня 1994 року за N 153/362.
2.2. Після прийняття рішення про приватизацію рішення щодо реорганізації об'єкта приймається органом приватизації відповідно до Положення "Про порядок приватизації структурних підрозділів (одиниць) підприємств (об'єднань)", яке затверджено наказом Фонду державного майна і Антимонопольного комітету України від 4 травня 1994 року N 265/13/01 (
z0104-94)
та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 травня 1994 року за N 104/313 з наступними особливостями.
2.2.1. Всі пропозиції щодо реорганізації об'єкта, що надійшли до органу приватизації, передаються в комісію з приватизації (далі - Комісія).
У випадку, якщо Комісію ще не створено або вона вже закінчила свою роботу, пропозиції щодо реорганізації розглядаються органом приватизації.
Комісія в процесі складання проекту плану приватизації обо'язково додає до нього всі пропозиції щодо реорганізації об'єкта та своє рішення з цього питання.
2.2.2. У разі, якщо Комісія схвалює проект реорганізації, вона включає до проекту плану приватизації проект реорганізації об'єкта і повідомляє орган приватизації про пропозиції щодо реорганізації підприємства, які надійшли безпосередньо до Комісії.
Орган приватизації приймає рішення щодо реорганізації за пропозицією комісії з приватизації або одного з ініціаторів.
2.2.3. У разі, якщо Комісія вважає за недоцільне проведення запропонованої реорганізації, вона додає до проекту плану приватизації обґрунтування щодо свого рішення, а також всі пропозиції щодо реорганізації, що надійшли до Комісії.
У цьому випадку орган приватизації самостійно приймає рішення про реорганізацію за пропозицією одного з її ініціаторів, іншим ініціаторам надається відповідь про відмову у реорганізації.
2.2.3.1. У разі, якщо одним з ініціаторів реорганізації був орган Антимонопольного комітету, орган приватизації приймає та узгоджує з ним рішення щодо реорганізації за пропозицією органу Антимонопольного комітету.
2.2.3.2. Якщо на рівні регіонального відділення Фонду державного майна та територіального відділення Антимонопольного комітету не досягнуто погодженого рішення, питання виноситься на спільний розгляд Фонду державного майна та Антимонопольного комітету. Погоджене рішення із спірного питання приймається заступниками Голови Фонду державного майна та Голови Антимонопольного комітету, яких призначено відповідними наказами відповідальними за координацію таких спільних дій.
2.2.3.3. У випадку недосягнення згоди щодо реорганізації на рівні Фонду державного майна та Антимонопольного комітету зазначене питання виноситься на розгляд Міжвідомчої комісії з питань демонополізації економіки.
2.2.4. Якщо проект реорганізації не відповідає чинному законодавству, орган приватизації самостійно приймає рішення щодо відмови в реорганізації та надає ініціатору (ініціаторам) обґрунтовану відповідь.
2.2.5. Якщо орган приватизації не погоджується з поданими пропозиціями щодо реорганізації, він приймає та узгоджує з органом Антимонопольного комітету України рішення про відмову у реорганізації.
Якщо орган приватизації та орган Антимонопольного комітету України не можуть дійти згоди щодо реорганізації об'єкта, рішення приймається в порядку, визначеному у пунктах 2.2.3.2-2.2.3.3.
2.3. Термін розгляду пропозицій щодо реорганізації не повинен перевищувати 20-ти робочих днів від дня отримання пропозицій.